Η VW, η κορυφαία σε πωλήσεις και η αρχική μάρκα του Ομίλου Volkswagen έχει βάλει στόχο να κυκλοφορήσει ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο με κόστος περίπου $23 χιλιάδων σύμφωνα με πηγές του Reuters. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι κατά περίπου $12 χιλιάδες οικονομικότερο του Model 3 της Tesla.

Η VW θα μετατρέψει τρία από τα εργοστάσια που διατηρεί στη Γερμανία για να παράγει αυτοκίνητα με βάση την πλατφόρμα «MEB» (ή MEB entry σε πρώτο στάδιο), με αρχικό στόχο τα 200 χιλιάδες οχήματα. Η πλατφόρμα MEB (Modular Electric Drive Matrix) χρησιμοποιείται για την παραγωγή της οικογένειας ηλεκτρικών οχημάτων I.D. της VW.

Με στόχο την πώληση 10 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων στο τέλος του «πρώτου κύματος» η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει μεγάλες προσδοκίες για τη πλατφόρμα MEB, αφού ουσιαστικά πάνω της θα οικοδομήσει το «πράσινο» μέλλον της και θα ξεπλύνει το όνομα της μετά το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων (Dieselgate), όταν και ανακαλύφθηκε ότι είχε βρει έναν τρόπο να «κλέβει» στις επίσημες δοκιμές.

Το I.D. Aero, ένα μεσαίο σεντάν αναμένεται να παραχθεί σε 100 χιλιάδες οχήματα. Αν και η κατασκευάστρια αυτοκινήτων δεν έχει θέση κάποια ημερομηνία λανσαρίσματος της «MEB entry», υποτίθεται ότι το πρώτο όχημα I.D. θα κάνει την εμφάνιση του στην αγορά το 2020.

Σύμφωνα με πηγές του Reuters, η VW έχει συνάψει συμφωνίες συνεργασίας με την SK Innovation, μία Νοτιοκορεάτικη εταιρεία κατασκευής μπαταριών, αλλά και με τη Ford (πάνω στην ανάπτυξη τεχνολογίας αυτό-οδηγούμενων οχημάτων). Μαθαίνουμε ότι η μετάβαση από τις μηχανές εσωτερικής καύσης στα ηλεκτρικά μοτέρ θα στοιχίζει 14 χιλιάδες θέσεις εργασίας στα εργοστάσια της VW στη Γερμανία μέχρι το 2020, αφού τα ηλεκτρικά οχήματα θα κατασκευάζονται σε μικρότερο χρονικό διάστημα ενώ και η κατασκευή μπαταριών θα γίνεται στο εξωτερικό.

Engadget