Σύμφωνα με τον Elon Musk, το Cybertruck της Tesla έχει πρόβλημα με την ποιότητα κατασκευής του.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla μοιράστηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι "μόλις οδήγησε το υποψήφιο για παραγωγή Cybertruck στο εργοστάσιο Giga της εταιρείας στο Texas", όπου κατασκευάζεται το φουτουριστικό ηλεκτροκίνητο pickup. Παράλληλα όμως έστειλε ένα email σε όλη την εταιρεία, το οποίο περιήλθε στην κατοχή του Cybertruck Owner's Club, στο οποίο επέκρινε την κακή συναρμογή και το φινίρισμα του οχήματος.

«Eξαιτίας του σχεδιασμού του Cybertruck, που φτιάχνεται από στιλβωμένο μέταλο, αποτελούμενο κατά κύριο λόγο από ευθείες γραμμές, οι τυχόν διαφορές στις διαστάσεις είναι ιδιαίτερα χτυπητές στο μάτι», έγραψε ο Musk στο email. Πρόσθεσε ότι κάθε εικόνα του Cybertruck μέχρι στιγμής -συμπεριλαμβανομένων και των δικών του πρόσφατων αναρτήσεων- δείχνει κραυγαλέες ασυνέπειες, ειδικά στο μπροστινό μέρος, όπου πολλαπλά πάνελ από ανοξείδωτο ατσάλι συναντώνται σε απότομες γωνίες.

Ο Musk απαίτησε ότι όλα τα εξαρτήματα για το Cybertruck, είτε προέρχονται από την Tesla είτε από προμηθευτές, πρέπει να σχεδιάζονται και να κατασκευάζονται με ακρίβεια κάτω των 10 micron. Ανέφερε ότι όλες οι διαστάσεις των εξαρτημάτων πρέπει να είναι με ακρίβεια τρίτου δεκαδικού ψηφίου σε χιλιοστά και οι ανοχές πρέπει να καθορίζονται σε μονοψήφιο αριθμό μικρομέτρων. Παρομοίασε τη μέθοδο αυτή με τα γνωστά τουβλάκια της LEGO και τα κουτάκια αναψυκτικών, τα οποία είναι πολύ χαμηλού κόστους αλλά έχουν μεγάλη ακρίβεια.

Ο Bob Lutz, ο οποίος διηύθυνε κάποια στιγμή καθεμία από τις τρεις μεγάλες αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, ανέφερε ότι "οι πελάτες μπορεί να μην επισκέπτονται εκθεσιακούς χώρους με μετρητές διακένων, αλλά καταγράφουν ασυνείδητα την αρμονία και τη συνολική εικόνα ενός οχήματος. Πρόκειται για μια οπτική αποτύπωση της ακρίβειας, της φροντίδας και, τελικά, της όλης ποιότητας κατασκευής".

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ειδικά εκείνες που βρίσκονται στην premium κατηγορία της αγοράς, είναι υπερήφανες για την ικανότητά τους να κατασκευάζουν αυτοκίνητα με μικρά, συνεπή διάκενα στα πάνελ. Η Lexus, για παράδειγμα, παρουσίασε την κατασκευαστική της συνέπεια με ένα ρουλεμάν σε μια δημοφιλή τηλεοπτική διαφήμιση το 1992.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Musk επιπλήττει τους εργάτες του να κατασκευάζουν τα αυτοκίνητά του με μεγαλύτερη ακρίβεια. Το 2018, έστειλε στους εργαζομένους του με email ότι "το αυτοκίνητό μας πρέπει να σχεδιαστεί και να κατασκευαστεί με τέτοια ακρίβεια και ακρίβεια ώστε, αν ένας ιδιοκτήτης μετράει διαστάσεις, διάκενα πάνελ και χρωματισμούς και οι μετρήσεις του δεν ταιριάζουν με τις προδιαγραφές του Model 3, αυτό σημαίνει απλώς ότι η μεζούρα του είναι λάθος".

Ωστόσο, η Tesla εξακολουθεί να αντιμετωπίζει παράπονα από νέους ιδιοκτήτες και κακές βαθμολογίες στις αρχικές έρευνες ποιότητας της JD Power. 
 

  • Like 2
  • Confused 1