Αν και έχουν παρουσιαστεί στην αγορά ως οι συσκευές που θα φέρουν την εποχή που θα διαδεχθεί τους παραδοσιακούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές, σύμφωνα με τελευταία έρευνα τα Ultrabooks δεν έχουν ακόμη την αναμενόμενη απήχηση στους καταναλωτές. Περίπου 10.3 εκατομμύρια συσκευές της κατηγορίας βρέθηκαν αυτό το χρόνο στα ράφια των καταστημάτων, αριθμός χαμηλότερος τουλάχιστον κατά το ήμισυ από τον αναμενόμενο. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία IHS iSupply, με την ίδια να αναφέρει ότι το λανθασμένο μάρκετινγκ και οι μη ελκυσιτκές τιμές έχουν απωθήσει τους καταναλωτές από την αγορά των Ultrabooks.

Ως παράδειγμα λανθασμένου μάρκετινγκ η IHS αναφέρει τη συνεχή αναφορά της Intel στον ορισμό του Ultrabook και στην προσπάθειά της να τονίσει στους καταναλωτές το τι είναι και τι δεν είναι ένα Ultrabook. Όσον αφορά την τιμολόγηση η εταιρεία τονίζει ότι ο μέσος όρος των $1000 δολαρίων είναι αρκετά υψηλός, και μόνο εάν οι τιμές έπεφταν στα $600 με $700 δολάρια τα Ultrabooks μπορούν να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος.

 

Παρ' όλα αυτά η εταιρεία προβλέπει μια μικρή αύξηση του μεριδίου των Ultrabooks στην αγορά του επόμενους μήνες, ύστερα από την κυκλοφορία των Windows 8 από τη Microsoft και του Haswell μικροεπεξεργαστή της Intel στα μέσα του 2013. Η IHS καταλήγει ότι ίσως οι υβριδικοί συνδυασμοί των tablet μαζί με πληκτρολόγια που προσπαθούν να προωθήσουν οι κατασκευαστές το τελευταίο χρονικό διάστημα να δώσουν και μια αντίστοιχη ώθηση στην αγορά των Ultrabooks.

 

Link.png Site: bgr.com