Τις δυνάμεις τους εναντίον των phising email πρόκειται να ενώσουν οι μεγαλύτερες εταιρείες παροχής email του Internet και όχι μόνο, συμπεριλαμβανομένων των Google, Yahoo, Microsoft και AOL. Τα phising emails συνήθως “προσποιούνται” κάποιο διαφορετικό αποστολέα από τον πραγματικό, με σκοπό να ξεγελάσουν τους χρήστες και να τους αποσπάσουν κωδικούς, τραπεζικούς λογαριασμούς κλπ.

 

Οι συμμετέχοντες εταιρείες έχουν συνδράμει στη δημιουργία του DMARC, ενός περιβάλλοντος που έχει σαν στόχο να μειώσει δραματικά τα επικίνδυνα email. Το νέο αυτό σύστημα θα μπορεί να αναγνωρίζει τον πραγματικό αποστολέα ενός email και θα αναγνωρίζει επίσης εάν πρόκειται για κάποια διαφημιστική εταιρεία, μέσω ενός συστήματος αυθεντικοποίησης. Κάθε email που θα αποστέλλεται θα φτάνει στον φάκελο των εισερχομένων των χρηστών μόνο εάν πιστοποιηθεί μέσω του DMARC.

 

Απομένει να δούμε την απήχηση που θα έχει το νέο αυτό σύστημα και το κατά πόσο πρόκεται να υοθετηθεί από τους παρόχους Internet ISP. Η συμμετοχή των παραπάνω εταιρειών αλλά και των μεγαλύτερων κοινωνικών δικτύων Facebook και LinkedIn δίνουν σίγουρα αρκετές πιθανότητες στην υλοποίησή του DMARC.

 

Link.png Site: techradar.com

Link.png Site: dmarc.org