Την κατά πολλούς αναμενόμενη προτίμηση του streaming έναντι της τηλεόρασης, φανερώνει πρόσφατη έρευνα του ConsumerLab της Ericsson για την ελληνική αγορά και με βάση συνεντεύξεων 23.000 ατόμων από 23 χώρες όπως η Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένες Πολιτείες, Ελλάδα, Ρωσία κ.α

Σύμφωνα με την έκθεση ConsumerLab TV & Media Report η οποία διεξάγεται για 5η συνεχή χρονιά, η παρακολούθηση βίντεο μέσω streaming είναι πλέον σχεδόν στα ίδια επίπεδα με την παρακολούθηση της παραδοσιακής τηλεόρασης, με τα ποσοστά να κυμαίνονται στο 75 και 77% αντίστοιχα.

 

Μάλιστα ο ένας στους πέντε καταναλωτές φαίνεται ότι είναι διατεθειμένος να καταβάλει ένα χρηματικό αντίτιμο προκειμένου να έχει πρόσβαση στο περιεχόμενο που επιθυμεί από κάθε συσκευή που έχει στη διάθεση του, ένα ποσοστό που παρουσιάζει αύξηση 25% σε δύο μόλις χρόνια. Παράλληλα η έρευνα δείχνει αύξηση του χρόνου παρακολούθησης σε smartphones και tablets ενώ αναδεικνύει ότι τα παραδοσιακά κανάλια και η συνδρομητική τηλεόραση θεωρούνται από πολλούς ως «αποθετήρια περιεχομένου», από τα οποία μπορούν να αντλούν επιλεκτικά επιμέρους κομμάτια για να τα δουν αργότερα, χρησιμοποιώντας ψηφιακές συσκευές εγγραφής (DVR).

 

deviceviewing.jpg

 

Όσον αφορά το ελληνικό κοινό, αυτό δηλώνει κατά 47% ότι η υψηλή ανάλυση (HD) είναι ιδιαιτέρως σημαντική για μια βέλτιστη εμπειρία παρακολούθησης, με το αντίστοιχο ποσοστό για υπερ-υψηλή ανάλυση 4K/Ultra High Definition (UHD) να είναι 31%. Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η αύξηση παρακολούθησης on-demand τηλεοπτικού περιεχομένου σε συσκευές όπως PC, laptop, smartphone και tablets, με το streaming να το προτιμά το 86% των ερωτηθέντων έναντι του 77% που προτιμούν την παραδοσιακή τηλεόραση.

 

Το κοινό φαίνεται ότι επιλέγει και την παρακολούθηση τηλεοπτικών σειρών με πολλά επεισόδια στη σειρά και όχι την κατάσταση που επικρατεί τώρα στην τηλεόραση με ένα επεισόδιο ανά εβδομάδα. Για το λόγο αυτό, πολλοί τηλεθεατές έχουν μετακομίσει σε συνδρομητικές υπηρεσίες όπως το Netflix και το Hulu, και το 48% δηλώνει ότι προτιμά όλα τα επεισόδια σειρών όπως τα “Breaking Bad” και “House of Cards” να κυκλοφορούν ταυτόχρονα ώστε να τα παρακολουθούν με το ρυθμό που τους βολεύει.

 

Σε δηλώσεις του ο Niklas Heyman Rönnblom, Senior Advisor στο Ericsson ConsumerLab αναφέρει ότι «Υπάρχουν διάφορες κατηγορίες στους μαραθώνιους επεισοδίων. Κάποιοι ανακαλύπτουν μια τηλεοπτική σειρά στα μισά της σεζόν και βλέπουν πολλά επεισόδια στη σειρά για να προλάβουν την εξέλιξή της. Άλλοι προτιμούν να παρακολουθούν μια ολόκληρη σεζόν με το ρυθμό που τους βολεύει και συνήθως περιμένουν το τέλος της όταν όλα τα επεισόδια θα είναι διαθέσιμα».

 

Infographic.jpg

 

Link.png Site: ConsumerLab TV & Media Report