Προς το περιεχόμενο

World Of Warcraft Topic v1


Aias

Προτεινόμενες αναρτήσεις

etsi einai . mpike o executer :D . Apla thelei na xrisimopoieis full skils se magous kai na min xarizeis kastana oso parakseno kai na sou fainetai. Kai i malakia einai oti den prolava na se swsw an kai psofise o magos mprosta sta podia mou afou eixe minei me 1000hp exontas faei esena prwta.

 

Έλα μη μου τα θυμiζεις, χτυπάει το τηλέφωνο, πάω να το σηκώσω, ανοίγει,μου φεύγει απτα χέρια πέφτει κατω, σκάει ανοικτή ακρόαση και άκουγα τον αδερφό μου να μου μιλάει και να με ρωτάει αν θέλω να μου φέρει ΚΡΕΠΑ!!!!! LOL γ@μ@ τα.. :D

 

Γιαυτο αν με είδες δεν είχα φουλ dps εκεί, και δεν έκανα ούτε vanish ούτε Kidney Shot να bandάρω.. :P

 

Ε μετά κοπάνησα το γραφείο βέβαια και άρχισε να γαυγίζει ο σκύλος μου που κοιμόταν διπλα μου! LOL!!!!! :D

 

Η δικιά μας γωνιά σκέψου είχε ολες τις φορές την πιο μεγάλη αποτελεσματικότιτα, και όχι επειδή ειμαι εγω (αλλωστε το dps μου δεν συγκρίνεται με Ioulianos κλπ) αλλά επειδή και ο mage (πριν ερθεις ειχαμε 2) και ο hunter ή μυαλό είχαν, ή assist με κάνανε γιατι με το που του την έπεφτα αμέσως κάνανε ντου και αυτοί! Πολύ οργάνωση!

 

 

 

Οσο για MC, ναι ρε συ αυτο είχε πει και γι'αυτο ενω θα τα παρατούσαμε πριν 3 tries, είχαμε πεισμώσει όλοι να τον βγάλουμε να τελειώνουμε... Τώρα θα δούμε.. Εγω θα είμαι βεβαια και σήμερα, αλλά τώρα αυριο δεν ξέρω αν θα μπορέσω, θα προσπαθήσω! Παρασκευη πιο εύκολο να κάτσω, αλλά τωρα σαββατο απο χλωμό έως κίτρινο................ :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Έλεος και ήμαρτον και όλα τα σχετικά.

Κατʼ αρχην ο σκοπός μου ήταν να δώσω μια γρήγορη απάντηση στον άνθρωπο και όχι να κάτσω να αναλύσω με κάθε λεπτομέρεια τι είναι το κάθε ένα απο τα Stats.

Τώρα για το spirit = hp+mp regen που έγραψα δεν χρειάζεται να με παραπέμψεις πουθενά και για το κατά ποσο είναι άχρηστο το spirit σε casters άσε με ( μας) να ξέρω (ουμε) καλύτερα από σένα έχοντας δυο 60 ρηδες casters .

Τέλος βάλε ότι stat σε φωτίσει ο θεός' date=' πολύ ασχολήθηκα, αν εσένα σε βολεύει πάρε αντί για staff και pole arm λιγο με ενδιαφέρει ή κάνε πάνω στο staff σου Κανά crusader ή +15 agi εκεί να δεις crit που θα έχεις για να μην πούμε και +armor και + dodge στην περίπτωση του +15agi .

 

 

Μ;oνo που το +agi δεν προσφέρει τίποτα στους casters, τις πιθανότητες για crit τις αυξάνει το Int. και όχι το agi. Για pvp πιο λογικό είναι να βάλεις σαν πρώτο το +dmg από όλα τα υπόλοιπα καθώς πολύ σπάνια θα εξαντληθεί το manna pool γιατί αν δεν έχεις φάει τον άλλο με το πολύ 4 άντε 5 spell καληνύχτα ζωή

 

Και που να πετυχει κανα fire-mage με ένα σκασμο +dmg που να εχει 1500+ non crit fireball :mrgreen:

 

Over and out...[/quote']

 

Αργησα λίγο να απαντήσω, πιο πολύ γιατί διαπιστώνω ότι έχεις τσαντιστεί, και έτσι προσπαθώ τώρα μήπως το κλίμα είναι πιο ήρεμο.

 

Αυτό που λέω σε πολλά post είναι: Εφόσον ξέρεις κάτι, τεκμηρίωσέ το, πες δηλαδή κάποια πράγματα που γνωρίζεις να τα συζητήσουμε. Μην χρήζεις τον ευατό σου "έγώ τα ξέρω όλα και δεν ασχολούμε".

To spirit εγώ το θεωρώ τελείως άχρηστο, και εξήγησα γιατί. Δεν το συζητώ για pvp, αλλά ακόμα και σε instances εξήγησα ότι υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι, υπάρχουν τα party buffs, υπάρχει το wisdom seal, υπάρχει το int buff, υπάρχει +all att druid buff κ.ο.κ. που αναπληρώνουν την απώλεια του spirit, καθώς επίσης αν έχεις επενδύσει πολύ σε int έχεις και πάρα πολύ mana για να ανταπεξέλθεις. Κατέβηκα για πρώτη φορά σε lvl 40 στο uldaman και στην τελική μάχη που κράτησε πάνω από 20m, δεν έμεινα από mana γιατί base mana έχω 4000 και με το int buff είχα 4250, και πάνω μου όλα τα χρήσιμα buffs από το party, σταματούσα να castaro όταν αυτό χρειαζόταν και ενώ έχω spirit μόλισ 44, δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα και στο τέλος της μάχης, όντας ο μοναδικός healer δεν μου είχε τελειώσει τελείως το mana.

Από την άλλη μεριά όταν σε φάση της μάχης βρέθηκα απροστάτευτος έστω και για λίγο έχοντας 3 elite mob πάνω μου έ δεν έβαλα και τα κλάματα, σχεδόν δεν ασχολήθηκα καθόλου και το life μου δεν κατέβηκε και πολύ, θέλω να πω αν είναι να κάνεις τόσο μεγάλη θυσία για το spirit και με το πρώτο χτύπημα να είσαι 1% τότε δεν αξίζει. Το dmg reduction δεν μπορείς να το αντικαταστήσεις, το spirit μπορείς αν κάνεις τα κατάλληλα πράγματα.

 

Αυτό εάν θέλεις να το συζητήσεις μαζί μου, εάν όχι τότε μην ασχολήσε όπως λές, αλλά ο καλύτερος τρόπος να το κάνεις αυτό ειναι να μην απαντάς.

 

Από μένα σε κάθε τι που έγραψες πήρες μία τεκμηριωμένη άποψη. Εσύ γιατί δεν κάνεις το ίδιο ?

 

Το staff με βολεύει προς το παρόν λόγω των bonus που προσφερει. Αυτή την στιγμή χρησιμοποιώ illusionary rod με +3 int enchant. Αλλά δεν το χρησιμοποιώ για να χτυπάω, μόνο για τα bonus. Ακόμα και αν ήθελα polearm δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω, αυτά για την ενημέρωσή σου, ο priest μπορεί να έχει dagger, mace (one-hand), staff και όχι κάτι άλλο.

 

Αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά θα συμφωνήσω με τον Nazre ότι το spirit αν όλοι παίξουν τον ρόλο τους σε ένα instance είναι άχρηστο. Βασικός σκοπός του healer είναι να κρατάει το tank ζωντανό και όχι να healαρει clothiers ή rogues. Aν το tank κρατήσει το aggro το mana poll δεν θα εξαντληθεί όσο λίγο spirit και αν έχεις. Τώρα αν ο warrior είναι καζαμπούμπου και οι λοιποί του party τραβάνε πάνω τους aggro τότε ναι το spirit είναι υπερχρήσιμο. Εγώ έχω αρκετό spirit και λίγο λιγότερο intellect. Για το θέμα armor δεν δίνω σημασία. Έχουμε fade και αν πάρουμε και το improved από τα shadow talents είμαστε οk. Τώρα αν οι υπόλοιποι του party είναι γιούχου και παίρνεις aggro με την μια (οι αθλιοι hunters p.x που κάνουν feign death με το που τραβήξουν ενα mob πανω τους ) απλά τα πράγματα καστάρεις bubble σκάς ενα fear και κάνεις heartstone ;) και άσε τα φιντάνια να βγάλουν άκρη μόνοι τους. Ο priest βρίσκει group για όποιο instance θέλει κάθε ώρα και στιγμή, όλοι οι άλλοι κάθε πότε βρίσκουν priest?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ DELETE ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜODS, ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ Double post

 

Παιδιά θα συμφωνήσω με τον Nazre ότι το spirit αν όλοι παίξουν τον ρόλο τους σε ένα instance είναι άχρηστο. Βασικός σκοπός του healer είναι να κρατάει το tank ζωντανό και όχι να healαρει clothiers ή rogues. Aν το tank κρατήσει το aggro το mana poll δεν θα εξαντληθεί όσο λίγο spirit και αν έχεις. Τώρα αν ο warrior είναι καζαμπούμπου και οι λοιποί του party τραβάνε πάνω τους aggro τότε ναι το spirit είναι υπερχρήσιμο. Εγώ έχω αρκετό spirit και λίγο λιγότερο intellect. Για το θέμα armor δεν δίνω σημασία. Έχουμε fade και αν πάρουμε και το improved από τα shadow talents είμαστε οk. Τώρα αν οι υπόλοιποι του party είναι γιούχου και παίρνεις aggro με την μια (οι αθλιοι hunters p.x που κάνουν feign death με το που τραβήξουν ενα mob πανω τους ) απλά τα πράγματα καστάρεις bubble σκάς ενα fear και κάνεις heartstone ;) και άσε τα φιντάνια να βγάλουν άκρη μόνοι τους. Ο priest βρίσκει group για όποιο instance θέλει κάθε ώρα και στιγμή, όλοι οι άλλοι κάθε πότε βρίσκουν priest?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όταν είσαι lvl 40 κι εχεις να παλέψεις lvl 42-43 elite δεν εχει πρόβλημα ο warrior αν είναι μόνος του. Όταν είσαι όμως lvl 60 κι έχει ο warrior να κρατήσει 500+ το μάνα σου όταν το boss θα είναι στο 95% θα έχει κάνει φτερά lol. Ντάξει δίκιο έχετε όλοι. Κι εγώ όσο έκανα pvp στα @@ μου το έγραφα το spirit (sorry hehe) αλλα όταν κατάλαβα οτι κανένας κάστερ δε θα φτιαχτεί απο pvp και το έχω γυρίσει σε pve αναγκαστικά θες spirit. Εδώ χάσαμε σε ένα απο τα ποιο δύσκολα boss στο 2ο boss στο ZG τον bloodlord που εντάξει αναλογικά είναι αρκετά δύσκολος αν είσαι guild που δεν έχει epic gear. Είμαι ο healer του MT (τρομάρα μου) και όταν το boss φτάνει στο 85-90% έχω μείνει απο μάνα lol και πρέπει να έχω όσο το δυνατόν περισσότερο spirit να ξαναγεμίσω. Δε θέλω να φαντάζομαι τι γίνεται σε BWL που λένε και τα παιδιά εδω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

den exei kai adiko o chill kai pisteuw oti h orologia giouxiou kai kazampoumpou tairiazei ganti :P

alla sta end game instances pou opws kai na to kanoun xalara cloth kai leather trwne dmg oso perissotero spirit toso kalytera :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατέβηκα για πρώτη φορά σε lvl 40 στο uldaman και στην τελική μάχη που κράτησε πάνω από 20m

:shock:

Δηλαδή αν ο healer του mt έχει πχ 300 agility και 0 spirit σε τι ακριβώς θα τον βοηθήσει αυτό ας πούμε όταν το mt tankαρει Κανά Molten destroyer ή τον ragg;

Υπάρχει περίπτωση ποτέ να πάει τόσο κοντά στο Mob o healer ώστε να ‘εκμεταλλευτεί’ το μεγάλο του agi? Θα πάει για melee dmg με το staff toy ακόμα και αν είναι το anathema-benediction http://thottbot.com/?i=38169 ή θα κάτσει σαν holy priest στις 40yards και να healeαρει σαν τρελός?

Ακόμα και σε pvp είπαμε αν φτάσει ο melee Κοντά στον cloth θα τον ρίξει αντί για 2 sec που είπε και ο polaki σε 2,3 γιατι για να κάνει ο cloth dodge συνέχεια δεν το βλέπω.

Αν και δεν έχω εμπειρία σαν healer (main char μου είναι mage και o lock μου retired) το μτ το εχει ενας πριεστ με βοήθεια palla- druid αλλά δεν μπορεί να βασιζεται σε judgment of wisdom ή innervate συνέχεια για να αναπληρςσει το μανα του

και ναι η δουλειά των υπολοίπων priests είναι να healαρουν ακόμα και τους cloth – rogues αν δεν χρειαζόντουσαν τα classes αυτά απλά δεν θα υπήρχαν ή αν πεθάνουν γρήγορα να δς ποιος θα κάνει όλο το dps ή το decurse - crowd control που όπως είναι γνωστό είναι τελείως άχρηστο στο mc. :twisted:

Τέλος nazre θα πρότεινα να κανείς το ίδιο ποστ και στο official class forum του wow και στο forum toy realm σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι βρε ψείρα δε διαφωνώ οτι θα είναι εύκολο (σχετικά) αλλα εσείς με το πρώτο run τον βγάλατε :( και σου είπα κανένας δεν έχει epic gear. Αν δε σου κάνει κόπο στείλε μου βρε ένα πμ με το tactic μη γεμίζουμε τώρα το thread αυτό με άχρηστα post

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:shock:

Δηλαδή αν ο healer του mt έχει πχ 300 agility και 0 spirit σε τι ακριβώς θα τον βοηθήσει αυτό ας πούμε όταν το mt tankαρει Κανά Molten destroyer ή τον ragg;

 

 

Υπάρχει περίπτωση να φτάσω ποτέ 300 agility? Ενώ έχω πει για την πρωτερεότητα των stats πιστεύεις κάτι τέτοιο ? Ότι θα φτάσω 300 agility ?

 

Εγώ επενδύω 1ον σε intellect' date=' τι σημαίνει αυτό. Σημαίνει απλά ότι όλα τα items που δεν έχουν intellect δεν είναι επιλογή μου.

 

2ον Stamina. Το δεύτερο για μένα πιο βασικό stat, περισσότερη ζωή περισσότερες επιλογές. Μου αρέσει να κρατάω το life μου περίπου στο 1/2 του mana μου, αλλά ακόμα δεν το έχω καταφέρει αυτό είναι περίπου στο 1/3.

 

3ον Armor. Dmg reduction. Αν είσαι alchemist, που θεωρώ must proffesion για κάθε priest να είναι alch/herb, τότε συνδυάζοντας +armor potions, +party buffs, +armor patches (αν δεν έχεις κάτι καλύτερο), κλπ, κλπ τουλάχιστον στο lvl μου έχεις dmg reduction της τάξης του 27%, αν η επίθεση που δέχεσαι είναι από mob αντίστοιχου lvl. Αυτό όμως δεν το κάνεις για να γίνεις tank. To κάνεις για άλλους λόγους, πολλούς αλλά αφού μιλάς για instances θα αναφερθώ εκεί. Δεν σου τυχαίνει ποτέ στα instances να τραβήξεις κατα λάθος aggro ή από λάθος γενικα να βρεθείς ως healer σε δύσκολη κατάσταση ? Ε, εδώ έρχεται το armor (impa, γιατί συνήθως περιμένουν όλοι ο healer να πέσει με 1-2 χτυπήματα), και σε προστατεύει ενώ δίνει και 2 άλλες δυνατότητες:

1ον Δεν χρειάζεται να σταματήσεις να βοηθάς άλλους που βοηθούσες εκείνη την στιγμή, π.χ. τον mage που αν σταματήσεις για λίγα δευτερόλεπτα μπορεί να πέσει.

2ον Δίνει χρόνο στους άλλους να μπορέσουν να αντιδράσουν, να σε βοηθήσουν κλπ.

Φαντάσου στο 1ο χτύπημα να πέσεις, ή να χρειαστεί να ασχοληθείς με το να σώσεις το τομάρι σου τι θα συμβεί. Πάει όλο το party, χάνει τον healer έστω και για μερικά δευτερόλεπτα, υπάρχει μεγάλο disavantage. Αν τελικά πεθάνεις κιόλας, τότε healer dead = party dead, στις περισσότερες περιπτώσεις.

 

Δεν υπάρχει καμμία περίπτωση το spirit να σου χρησιμεύει σε πολύ καλά οργανωμένο party, αλλά ακόμα και έτσι να είναι, η θυσία που πρέπει να κάνεις σε άλλα stats όπως armor και stamina θα πρέπει να είναι αρκετά μεγάλη, δηλαδή εσύ το πας σε έναν healer ο οποίος είναι γεμάτος intellect και spirit, ο οποίος εξαρτάται μόνο από τους άλλους, και στην πρώτη δύσκολη στιγμή, τέλος όλα ? Ας υποθέσουμε ότι άντε κάποιες φορές μπορεί και να ξεμένεις από mana. Τότε για να είναι αυτό κακό θα πρέπει και όλας να συμβούν τα εξής:

α. Η μάχη να συνεχίζεται. Γιατί μη μου πεις ότι εκτός μάχης χρειάζεσαι spirit, για πιο λόγο ?

β. Δεν υπάρχει κανένας άλλος με healing abilities ως back up.

γ. Δεν έχεις μπουκαλάκι mana στην ζώνη σου. Εδώ και πάλι να τονίσω ότι healer χωρίς να είναι alchemist, για μένα δεν λέει καθόλου. Βρίσκω ότι ο αλχημισμός μου έχει προσφέρει πάρα μα πάρα πολλά, είτε αυτό λέγεται greater mana potion, είτε αυτό λέγεται greater healing potion, είτε αυτό λέγεται free auction potion, είτε αυτό λέγεται fire resist potion, είτε αυτό λέγεται greater armor potion, greater fortification κλπ, κλπ.

δ. Το party είναι ήδη σε πολύ κακή κατάσταση ή πρόκειται να μπει σε πολύ κακή κατάσταση και ο κόσμος χάνεται γιατί εσύ δεν έχεις spirit.

 

Πρέπει να συμβούν όλα αυτά μαζί. Όμως από την άλλη μεριά όταν είσαι πολύ αδύναμος εσύ προσωπικά και απροστάτευτος τελείως, και μιλάω για προσωπική προστασία, όχι να έχεις κάποιον body guard, τότε πέφτεις πολύ εύκολα. Και πεφτεις πολύ εύκολα σημαίνει όλοι στο νεκροταφείο κ.ο.κ. Δεν είναι τυχαίο ότι όσα instances έχω κάνει καμμία φορά μα καμμία φορά δεν έπεσα πρώτος για κανέναν λόγω και με έχουν στριμώξει άπειρες φορές τα mob. Και αν έχω πέσει όσες φορές έχω πέσει είναι από λάθος και επειδή πέφτει όλο το party όχι από έλλειψη spirit. Επίσης δεν είναι τυχαίο ότι σε καμμία σχεδόν περίπτωση δεν ξεμένω από mana, πολύ σπάνια γίνεται αυτό, όταν έχω κάποιον πολύ αδύνατο mage στην ομάδα, που κάνει impa dmg, και αναγκάζομε να ασχολούμε μαζί του ή όταν ο warrior μου δεν κρατά ασπίδα, που εκεί χρειάζεται πόλύ προσπάθεια.

 

Θέτω λοιπόν και το armor πάνω από το spirit και έτσι μέχρι εδώ η σειρά είναι:

 

1ον Intellect

2on Stamina

3on Armor

 

Να υπενθιμίσω όμως ότι, αυτό αφορά τα stats, όταν το item εχει special bonus τότε το θέμα αλλάζει..... Σου φέρνω ένα παράδειγμα. Στο uldaman έπεσε ένα blue legs, δεν θυμάμε πως λέγεται, με stats +15 spirit, +8 intellect, +6 stamina. Θεικό, ναι μεν αλλά εγώ φοράω ένα με +12 intellect, +14 all dmg + healing. Πολύ κατώτερο από το δικό σύμφωνα με αυτό που πιστεύω. Το μόνο που μου προσφέρει είναι το + stamina, το spirit αχρηστο, και μου δίινει λιγότερο Intellect (πολύ κακό αυτό), καθώς επίσης δεν μου ανεβάζει το dmg των spells. Σε περίπτωση λοιπόν τέτοια, το +dmg+healing για μένα είναι θεικό, πιο θεικό και από το +healing σκέτο.

 

Μένουν άλλα 2 stats, το agility και το spirit. Αυτά δεν είναι δυνατόν να σου καταλάβουν και πολύ χώρο στα items που φοράς. Με τόσες άλλες πρωτερεότητες που έχεις αυτό δεν είναι δυνατόν. Αν όμως τύχει και δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο τότε έρχεσαι να επιλέξεις μεταξύ 2 αντικειμένων για παράδειγμα 1 wrist το οποίο σου δίνει +8 int +4 agility, και 1 άλλο που σου δίνει +8 int +4 spirit. Υπενθιμίζω ότι δεν έχεις τίποτα καλύτερο, δηλαδή δεν υπάρχει κάποιο άλλο που να δίνει +14 int ή κάποιο άλλο που να δίνει +8 int +4 stamina. Ε, αυτό που είπα είναι τότε, ακόμα και τότε θα επιλέξω agility. Εξήγησα ότι ξέρω πάρα πολύ καλά ότι το crit των spells μου προέρχεται από intellect, αυτό τι μου το λες, το έχω πει 4 σελίδες πιο πριν. Εξήγησα όμως ότι το agility έχει μια χρησιμότητα, προσφέρει armor και dodge. Προσφέρει κάτι. Το spirit δεν προσφέρει απολύτως τίποτα. Ακόμα και τότε λοιπόν θα επέλεγα agility. Να στο θέσω κάπως αλλιώς ? Εχω το πολύ 1 item που μου δίνει agility και αυτό γιατί είχα να επιλέξω μεταξύ agility και spirit. Και έχω το πολύ 1 item με spirit, όχι γιατι το επέλεξα, αλλά γιατί δεν είχα άλλη επιλογή.

 

Υπάρχει περίπτωση ποτέ να πάει τόσο κοντά στο Mob o healer ώστε να ‘εκμεταλλευτεί’ το μεγάλο του agi? Θα πάει για melee dmg με το staff toy ακόμα και αν είναι το anathema-benediction http://thottbot.com/?i=38169 ή θα κάτσει σαν holy priest στις 40yards και να healeαρει σαν τρελός?

 

Πραγματικά δεν έχω αναφέρει σε κανένα μου post ότι εγώ πάω να πολεμήσω με το staff μου, δεν το έχω πει πουθενά αυτό, δεν ξέρω γιατί το επαναλαμβάνεις συνέχεια. Όταν όμως το mob έρθει σε σένα τότε θα σε προστατέψει το armor και θα κάνεις dodges πιο συχνά στα χτυπήματα του, και πάλι δεν θα χρησιμοποιήσεις το staff σου σε καμμία περίπτωση. Για να λυθεί αυτή η παρεξήγηση που επαναλαμβάνεται συνέχεια, εγώ το staff μου το έχω μόνο για τα bonus, χρησιμοποιώ όμως πολύ το wand μου, αλλά μόνο αυτό. Και ποτέ μα ποτέ δεν είπα ότι εγώ σαν healer πλησιάζω τα mobs για να τα βαρέσω δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο.

 

Ακόμα και σε pvp είπαμε αν φτάσει ο melee Κοντά στον cloth θα τον ρίξει αντί για 2 sec που είπε και ο polaki σε 2,3 γιατι για να κάνει ο cloth dodge συνέχεια δεν το βλέπω.

 

Ωραία, ας έρθουμε και λίγο σε αυτό το θέμα του pvp. Ας πούμε ότι αντιμετωπίζεις warrior. Ερώτηση: Το Shadow Form, το βρίσκεις καλό σαν ability ? Shadow Form για να σε βοηθήσω σημαίνει 15% περισσότερο shadow spell dmg και 15% physical dmg reduction. Αν η απάντησή σου είναι ναι, τότε δεν σου αρέσει σε αυτό το 15% dmg reduction να προσθέσεις και ένα άλλο 27-30%, από +armor+agility και να φτάσεις στο 50% physical dmg reduction ??? Συνδυάζοντας αυτό το 50% με shield που στο ανώτατο rank έχει και 900 dmg absorb και φυσικά στο μεγάλο επίπεδο εσύ με τα σωστά items πρέπει να έχεις και 4000 life.... ή κάπου εκεί πάμε να δούμε τι γίνεται. Ας υποθέσουμε ότι ο warrior σε αυτό το επίπεδο κάνει non critical 2000 dmg. Ας πούμε ότι το build σου βασίζεται σε spirit, τότε το armor σου δεν θα είναι δυνατόν να σου προσφέρει τίποτα, θα είναι ένα άχρηστο stat. Επομένως από τα 2000 θα εισπράξεις (2000-900)-(2000-900)*15% dmg = 1100-(1100*15%)=1100-165= τελικά θα δεχθείς ένα χτύπημα της τάξεως 900 dmg. Πάμε να το δούμε με 50% dmg reduction? Αμέσως, αμέσως αυτό το χτύπημα μεταφράζεται σε ένα 1100/2 = θα δέχεσαι δηλαδή κάθε φορά το μισό dmg από αυτό που απομένει από την ασπίδα δηλαδή 550. Καμμία σχέση το ένα με το άλλο. Στην μία περίπτωση ήδη είσαι στο 3/4 της ζωής και πρέπει να βγείς από shadow για να heilareis, στην άλλη περίπτωση είσαι στο 7/8!! Μεγάλη διαφορά. Και δυστηχώς όσο καλός και να είσαι ο warrior θα καταφέρει να σε βαρέσει έστω και 1-2 φορές και φέρνω πραγματικά παραδείγματα από δικά μου duels.

 

Η μάχη με έναν καλό warrior ξεκινά πάντα με shadow form + shield, και αμέσως κάνεις fear:

1on Αν το fear πιάσει η μάχη έχει σχεδόν τελειώσει, ακολουθεί ως εξής:

-MB, MF και στον χρόνο που βγαίνει από το fear του βάζεις Pain και τον κάνεις Mind Control. Αυτό πιάνει σχεδόν πάντα, έχει 3% μόνο πιθανότητα να στο κάνει resist (αλλά έχει πιθανότητα να στο κάνει resist και κάθε 5 sec που περνάνε ακόμα και αν αυτό πιάσει στην αρχή), με MC τον πας λίγο μακρυά από εσένα και να κοιτάει στην άντίθετη μεριά και απλά παρατηρήσεις αν υπάρχει το pain πάνω του. Όταν αυτό βγεί τότε κάντον να τρέξει προς την αντίθετη μεριά κερδίζοντας απόσταση, αλλά στο μεταξύ έχεις ξαναγεμίσει και shield + fear. Αν δεν έχει πεθάνει μέχρι τότε επανέλαβε και τέλος.

 

2ον Το fear δεν πιάνει. Αυτό σημαίνει 2 πράγματα ότι είτε χρησιμοποίησε το trinket του (αυτό το βλέπεις από το αντίστοιχο γραφικό) είτε είναι σε berserk). Ωραία του κάνεις αμέσως Pain και castareis MC, τον απομακρύνεις και επαναλαμβάνεις τα βήματα της πρώτης διαδικασίας.

 

Στο δεύτερο combo όμως μπορεί να προλάβει να σε χτυπήσει. Τότε έρχεται το armor και δεν του δίνει καμμία ελπίδα, γιατί από το πολύ dmg reduction, το 1 με 2 χτυπήματα που σου έκανε δεν σε ενόχλησαν καθόλου και δεν χρειάζεται να βγένεις και να ξαναμπαίνεις σε shadow form. Το shadow form ναι μεν είναι instant αλλά έχει και αυτό το κόστος του σε μάνα (365).

 

 

Aν και δεν έχω εμπειρία σαν healer (main char μου είναι mage και o lock μου retired) το μτ το εχει ενας πριεστ με βοήθεια palla- druid αλλά δεν μπορεί να βασιζεται σε judgment of wisdom ή innervate συνέχεια για να αναπληρςσει το μανα του

και ναι η δουλειά των υπολοίπων priests είναι να healαρουν ακόμα και τους cloth – rogues αν δεν χρειαζόντουσαν τα classes αυτά απλά δεν θα υπήρχαν ή αν πεθάνουν γρήγορα να δς ποιος θα κάνει όλο το dps ή το decurse - crowd control που όπως είναι γνωστό είναι τελείως άχρηστο στο mc. :twisted:

Τέλος nazre θα πρότεινα να κανείς το ίδιο ποστ και στο official class forum του wow και στο forum toy realm σου

 

O Shadow Priest έχει έναν διπλό ρόλο στο παιχνίδι, και γενικά πρέπει να αλλάζει ρόλους. Σαν dmg dealer, είναι από τους καλύτερους όχι όμως ο καλύτερος. Το dmg που μπορεί να κάνει όμως μπορεί να συγκριθεί με αυτό ενός mage ή με αυτό ενός rogue και αυτό για πολλούς λόγους μερικοί από τους οποίους είναι:

α. Μπορεί τα spell να μην φτάνουν στα ύψη από άποψη dmg άλλά κοστίζουν πολύ λίγο σε mana και άρα το dmg είναι συνεχόμενο.

β. O Priest σαν κλάση έχει ειδικά abilities που του προσφέρουν 5 επιπλέον δυνατότητες

1ον να μην τραβήξει το aggro που θα τραβήξει οποιοσδήποτε άλλος χαρακτήρας

2ον συγχρόνως να κάνει πάρα πολύ dmg

3ον συγχρόνως abilites που του μειώνουν το κόστος των spells σε μάνα.

4ον συγχόνως abilites που του αυξάνουν το συνολικό μάνα

5ον συγχρόνως dmg spells που συνδυάζονται απόλυτα μεταξύ τους, dot, instant, cast time spells.

6oν συγχρόνως abilites που μειώνουν το shadow resistance των αντιπάλων.

7oν συγχρόνως curses που αυξάνουν το shadow dmg πού δέχονται οι αντίπαλοι.

 

Και όλα αυτά γίνονται μαζί, ταυτόχρονα, δεν χρειάζεσαι χρόνο για να κάνεις καθένα από αυτά.

 

γ. Ο priest είναι ο απόλυτος chain caster στο παιχνίδι, ενώ συγχρόνως έχει την δυνατότητα να σου κάνει dmg συνέχεια και όχι να σταματάει λόγω casting delay.

 

To θέμα όμως είναι ότι ο Priest είναι και ο καλύτερος healer στο παιχνίδι και εδώ έρχεται ο διπλός ρόλος. Όταν κάνεις solo χρειάζεται να είσαι ο απόλυτος dmg dealer, αλλά μέσα σε ένα party τα πράγματα γίνονται περίπλοκα.

 

Η γνώμη μου είναι ότι εξαρτάται πολύ από το party. Αν μέσα στο party έχω μαζί mage + rogue ποτέ μα ποτέ δεν κάνω dmg εγώ. Όλο μου το mana το χρησιμοποιώ σε buffs, silences, dispels, shields, heals, ress, με μεγάλη πρωτερεότητα στα heals.

 

Αν όμως στο party έχω druids, pala's, κανα warrior, κλπ, τότε προσπαθώ να παίξω διπλό ρόλο βοηθώντας απλώς στο dmg όχι κάνοντας αποκλειστικά dmg εγώ. Αυτό συνήθως γίνεται με το pain, και κάνα MF.

 

Αυτά, ελπίζω τώρα να έχεις μια ξεκάθαρη εικόνα για αυτά που πιστεύω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

nazre asto, oso les oti to agility einai kalo stat gia priest dixneis poso lowbas eisai....stamina intellect spirit einai ta stats tou priest oso kai na thes na apodikseis to antitheto.

 

Φίλε μου εγώ να το αφήσω αφού επιμένεις να μην σε στεναχωρώ κιόλας. Αφησέ με όμως και συ να προτιμώ το dmg reduction από το παντελώς άχρηστο spirit ή εξήγησέ μου και συ όπως κάνω και γώ τι πιστεύεις για αυτό αν φυσικά το θέλεις.

 

Μου θυμίζεις πάντως μία ξένη ταινεία όπου κάποιος κάθεται υπομονετικά στο γραφείο του γιατί πρέπει να λύσει μία δύσκολη αλγεβρική εξίσωση και μπαίνει ξαφνικά ο συγκάτοικός του στο δωμάτιο...

 

-ο συγκάτοικος τον πλησιάζει.

-αυτός δεν του δίνει καμμία σημασία.

-ο συγκάτοικος του κανει διάφορα νοήματα.

-καμμία σημασία πάλι.

- ο συγκάτοικος γδύνεται τελείως και ανεβαίνει πάνω στο γραφείο του.

-αυτός και πάλι καμμία σημασία...:-D

 

-Τελικά γυρνάει και του λέει "ρε συ τι πρέπει να κάνω για να σηκωθείς ?"

 

-Απάντηση: "Να μου το πεις..."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά θα συμφωνήσω με τον Nazre ότι το spirit αν όλοι παίξουν τον ρόλο τους σε ένα instance είναι άχρηστο. Βασικός σκοπός του healer είναι να κρατάει το tank ζωντανό και όχι να healαρει clothiers ή rogues. Aν το tank κρατήσει το aggro το mana poll δεν θα εξαντληθεί όσο λίγο spirit και αν έχεις. Τώρα αν ο warrior είναι καζαμπούμπου και οι λοιποί του party τραβάνε πάνω τους aggro τότε ναι το spirit είναι υπερχρήσιμο. Εγώ έχω αρκετό spirit και λίγο λιγότερο intellect. Για το θέμα armor δεν δίνω σημασία. Έχουμε fade και αν πάρουμε και το improved από τα shadow talents είμαστε οk. Τώρα αν οι υπόλοιποι του party είναι γιούχου και παίρνεις aggro με την μια (οι αθλιοι hunters p.x που κάνουν feign death με το που τραβήξουν ενα mob πανω τους ) απλά τα πράγματα καστάρεις bubble σκάς ενα fear και κάνεις heartstone ;) και άσε τα φιντάνια να βγάλουν άκρη μόνοι τους. Ο priest βρίσκει group για όποιο instance θέλει κάθε ώρα και στιγμή, όλοι οι άλλοι κάθε πότε βρίσκουν priest?

 

Καταρχίν να πω ότι είσαι ο πρώτος που για πρώτη φορά συμφωνεί μαζί μου σε κάτι οτιδήποτε από όλα αυτά που έχω πει, οπότε εδώ έρχεται και ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! :) Εχω συγκινηθεί τόσο πολύ που θα ήθελα να σε γνωρίσω κιόλας :) :) :)

 

Θα σχολιάσω μερικά πράγματα πια είναι η γνώμη μου για' υτα που λές συμφωνώ απόλυτα σε πάρα πολλά που λες, θα πω μόνο μερικά πραγματα σε ορισμένα σημεία.

 

α.Δεν βρίσκεις καμμία χρησιμότητα στο armor. Armor = dmg reduction.

 

Οποτεδήποτε απο λάθος, απο οτιδήποτε, χρειάστηκε να δεχθείς κάποια χτυπήματα, έστω και αν αυτό συμβαίνει πολύ σπάνια αν αυτά τα δεχθεί με αρκετό dmg reduction (ας υποθέσουμε 30% γιατί σε instances δεν παίζεις με shadow form), τότε αυτό σημαίνει:

-ότι δεν χρειάζεται να ασχοληθείς και πολύ με το να σώσεις το τομάρι σου.

-κάποιος θα βρει χρόνο, αν πάρει και το αντίστοιχο msg να σε βοηθήσει, ή γενικά το party έχει περισσότερο χρόνο να αντιδράσει. Όλα μα όλα τα καλά party όταν δουν healer σε τέτοια φάση, πρέπει να αντιδράσουν και να μην αγνοήσουν το γεγονός.

-Δεν θα χρησιμοποιήσεις επιπλέον mana για να heilareis τον εαυτό σου . Δεν ασχολούμε καθόλου με το life το δικό μου ακόμα και αν χάσω ορισμένα hp, η μόνη περίπτωση να ασχοληθώ είναι όταν πέφτω κάτω του 40%, όπου εκεί κάτι πάει στραβά με το party ή γενικά την έχουμε πιει.

 

β. Σε κάποια περίπτωση αναφέρεις κάτι για warriors, rogues κλπ, για την προτερεότητα σου στα heals. Για μένα πρώτη προτερεότητα έχει ο mage, μετά ο rogue και τέλος ο warrior, αλλά αυτά αλλάζουν κατά συνθήκη, θέλω να πω ότι για μένα αν χάσω τον mage τότε χάνω πολύ dmg output γενικά και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ήττα. Από την άλλη δεν θέλω να χάσω ούτε τον rogue. Απλά δεν θα θυσιάσω ποτέ τον warrior, η τελευταία μου ελπίδα είναι πάντα αυτός. Αν πέσει ο warrior ή ο priest τότε αυτό σημαίνει σίγουρη ήττα, αν πέσει ο mage όχι πάντα, αν πέσει ο rogue κακό αλλά δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου. Αλλά ακόμα και τον rogue εγώ προσπαθώ να τον έχω σε δεύτερη προτερεότητα γιατί το χρειάζεται και κρατάω τρίτον τον warrior γιατί μπορεί να δεχθεί περισσότερα χτυπήματα.

Πιο συγκεκριμένα την κατάσταση την χειρίζομαι συνήθως ως εξής:

Κοιτάω πάντα τι θα κάνει πρώτα ο mage. Αν ο mage αρχίσει να castarei πολύ νωρίς στην μάχη και ειδικά αν δω ότι πάνε περισσότερα από 2-3 mob πάνω του τότε αμέσως shieldaro τον mage και μερικά flash heals. Στην συνέχεια κάνω στον warrior ένα renew και γυρνάω στον rogue, castaro flash heal + renew. Τώρα σε αυτό το combo αν ο warrior ή ο pala έχει πέσει κάτω από 50% τρώνε ένα greater heal, αυτά και επαναλαμβάνω την διαδικασία όσο χρειαστεί αλλιώς σταματάω να κερδίσω μερικά δευτερόλεπτα regenerate, ή σε αυτή την φάση πίνω mana ακόμα και πάνω από το μισο mana pool για να κερδίσω το potion delay.

 

γ. Ο warrior, o Priest, και ο mage είναι παίχτες κλειδιά. Όποιος από τους υπόλοιπους 2 δεν ξέρει να παίζει τότε το spirit και πάλι δεν σου είναι χρήσιμο. Απλά δεν θα έχεις τον χρόνο να ανακτήσεις το mana σου γιατί αν αυτοί κάνουν πολλά συνεχόμενα λάθη τότε αυτό σε καμμία περίπτωση δεν μπορείς να το σώσεις, πόσο μάλλον να παραμείνεις χωρίς casting για να ανακτήσεις το mana. Το mana σου δεν μπορείς να το κάνεις regenerate την ώρα που castareis και αν οι άλλοι όπως λες τραβάνε τόσο aggro και ο warrior δεν κάνει τίποτα για υτο τότε αντίθετα εσύ πρέπει να castareis πολλύ περισσότερο. Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι εσύ έχεις άπειρο spirit πάνω σου αλλά εξάντλησες το mana σου με chain casting γιατί το party δεν παίζει σωστά, ακόμα και αν κατάφερες εξαντλόντας το mana σου όλοι να είναι σε full hit points, ο χρόνος που χρειάζεσαι και με super spirit είναι αρκετός για να πεθάνουν όλοι πριν ακόμα εσύ αντιδράσεις αν υποθέοσουμε ότι περιμένεις να γεμίσεις τουλάχιστον το μισό mana pool, ή ακόμα και αν μισοcastareis και πάλι περιμένεις εδώ έρχεται το 5-sec rule της blizzard και γκρεμίζει τα πάντα. Κάθε ένα spell που κάνεις παγώνει το mana σου ακαριαία και πρέπει να περιμένεις 5 seconds για να αρχίσει να κάνει regenerate, αν ξανα castareis πάλι τα ίδια, παγώνεις και περιμένεις κ.ο.κ. Αν ακόμα το spell που κάνεις έχει casting delay π.χ. greater heal (4 sec delay) τότε ακόμα χειρότερα το mana παγώνει από την στιγμή που ξεκίνησες το cast και για 5 επιπλέον sec, δηλαδή 4+5 για 9 sec!! δεν κάνεις regenerate. Αν μέσα σε όλα αυτά τα παγώματα το άπειρο spirit σου πρόσφέρει κάτι αυτό και πάλι δεν θα κάνει την τραγική διαφορά από κάποιον που δεν έχει spirit. Αρα το spirit είναι ένα παντελώς άχρηστο stat, το armor όμως όχι. Το dmg reduction είναι πάντα εκεί, το έχεις και ακόμα και αν δεν το χρησιμοποιείς ποτέ, κάποτε μπορεί να τύχει να φας μερικές, ε τότε θές να τις τρώς με 30% λιγότερες απώλειες, αυτό πίστεψέ με το θές πάρα πολύ.:)

 

δ. To fade είναι πάρα πολύ χρήσιμο. Όχι όμως και η απόλυτη σωτηρία, κάποιες φορές έρχεται το armor και σε προστατεύει από άτυχες περιπτώσεις ή πολύ οριακές. Τα περισσότερα builds επίσης δεν ανέχονται να σπαταλήσουν πόντους σε imp fade ή σε subtlery και έτσι από την μια το casting delay δεν σου επιτρέπεις να το κάνεις πάντα όταν το χρειάζεσαι και γενικά το aggro σε μερικές φάσεις δεν μπορείς να το αποφύγεις, ακόμα και από λάθη, ακόμα και από το πως είναι διαμορφωμένος ο χώρος, μπορεί για παράδειγμα σε έναν μικρό διάδρομο να μην έχεις τόσο μεγάλη ευκαίρια όσο σε μία τεράστια αίθουσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...