Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 λεπτά πριν, and_64 είπε

 

Ισχύει αν και 65 λεπτά δεν θα έβαζα προσωπικά...

 

4 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Ουτε κι εγω... Κατι τρεχει με τοσο φτηνο

Παιδιά ισχύει και μάλιστα πρόκειται για πολύ καλό. Τον κράχτη δεν τον έκανα ποτέ αντίθετα έψαχνα πάντα καλή τιμή και ποιότητα. Θυμάμαι στην αρχή κατέβαινα Καβάλας να φουλάρω επειδή τα δικά μας ήταν 20 λεπτά πάνω.

Εδω και 5-6 χρόνια βαζω από δύο πρατήρια από αυτό στη Λαυρίου και δύο silk της περιοχής. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα  επειδή 12 χρόνια υγραεριοκίνητος τα ξέρω καλά.ΕΤΕΚΑ είναι στο ρεύμα προς Αθήνα πριν το Σταυρό και έχει κόντρα με κάποια SILK. Το εχει κάποια χήρα όπως έχω ακούσει που πρέπει αρχικά να είχε κάποιο ή κάποια στη Νοτια Αττική. Στο Γέρακα να αποφεύγεται ένα στην Κλεισθένους που αλλάζει συχνά όνομα ιδιοκτήτες και το έχουν κλείσει αρκετές φορές.

Και δεν θέλω να ακούω κακή ποιότητα και βλακείες.12 χρόνια υγραεριοκίνητος μπήκα στα 13 , 249.000 με υγραέριο έχει κανει το opel συν 128.000 με βενζίνα μηχανούλα δεν έχει ανοιχτεί λαδάκια δεν συμπληρώνω.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, papoys1 είπε

 

Παιδιά ισχύει και μάλιστα πρόκειται για πολύ καλό. Τον κράχτη δεν τον έκανα ποτέ αντίθετα έψαχνα πάντα καλή τιμή και ποιότητα. Θυμάμαι στην αρχή κατέβαινα Καβάλας να φουλάρω επειδή τα δικά μας ήταν 20 λεπτά πάνω.

Εδω και 5-6 χρόνια βαζω από δύο πρατήρια από αυτό στη Λαυρίου και δύο silk της περιοχής. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα  επειδή 12 χρόνια υγραεριοκίνητος τα ξέρω καλά.ΕΤΕΚΑ είναι στο ρεύμα προς Αθήνα πριν το Σταυρό και έχει κόντρα με κάποια SILK. Το εχει κάποια χήρα όπως έχω ακούσει που πρέπει αρχικά να είχε κάποιο ή κάποια στη Νοτια Αττική. Στο Γέρακα να αποφεύγεται ένα στην Κλεισθένους που αλλάζει συχνά όνομα ιδιοκτήτες και το έχουν κλείσει αρκετές φορές.

Και δεν θέλω να ακούω κακή ποιότητα και βλακείες.12 χρόνια υγραεριοκίνητος μπήκα στα 13 , 249.000 με υγραέριο έχει κανει το opel συν 128.000 με βενζίνα μηχανούλα δεν έχει ανοιχτεί λαδάκια δεν συμπληρώνω.

 

Ο ανεφοδιασμός δε έχει σχέση με τη κατάσταση μοτέρ . Δε έχει τύχει . 

Γιατί έχω δει με τα μάτια πριν 2 χρόνια  αμάξια με ανεφοδιασμό υγραερίου και είχε μέσα ποτάσιο . Τους κατέστρεψε μπεκ υγραερίου, πολύ βαλβίδα , και μειωτηρα .

Για το συγκεκριμένο που αναφέρεται δε έχω άποψη . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Ο ανεφοδιασμός δε έχει σχέση με τη κατάσταση μοτέρ . Δε έχει τύχει . 

Γιατί έχω δει με τα μάτια πριν 2 χρόνια  αμάξια με ανεφοδιασμό υγραερίου και είχε μέσα ποτάσιο . Τους κατέστρεψε μπεκ υγραερίου, πολύ βαλβίδα , και μειωτηρα .

Για το συγκεκριμένο που αναφέρεται δε έχω άποψη . 

Μελέτη δυστυχώς πολλοί πουλάνε τρόμο δήθεν επικίνδυνα καύσιμα αν είναι φτηνά για να δικαιολογήσουν κάπως και τις μεγάλες διαφορές από το ένα πρατήριο στο άλλο.  Παλιό πρατήριο μελέτη η συγκεκριμένη ιδιοκτήτρια στο ίδιο σημείο απέναντι ακριβώς  και άλλο με τιμή 0,665 . Πόλεμος τιμών-επικράτησης  γίνεται με άλλη εταιρεία που έχει 2-3 στην περιοχή. Δοκιμασμένα χρόνια πρατήρια τόσο σε ποιότητα όσο και ποσότητα γιατί να μην εκμεταλευθούμε τη φθηνή τιμη.Μάλιστα σε αυτά βλέπω να φουλάρουν πολλά ταξί και ξέρεις οι ταξιτζήδες ξέρουν το καλό και φθηνό πρατήριο που οπως βλέπεις στη φωτο παραπάνω το diesel σήμερα το έχει 1,475 ενδεχομένως η πιο φθηνη τιμή πανελλήνια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

 

Παιδιά ισχύει και μάλιστα πρόκειται για πολύ καλό. Τον κράχτη δεν τον έκανα ποτέ αντίθετα έψαχνα πάντα καλή τιμή και ποιότητα. Θυμάμαι στην αρχή κατέβαινα Καβάλας να φουλάρω επειδή τα δικά μας ήταν 20 λεπτά πάνω.

Εδω και 5-6 χρόνια βαζω από δύο πρατήρια από αυτό στη Λαυρίου και δύο silk της περιοχής. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα  επειδή 12 χρόνια υγραεριοκίνητος τα ξέρω καλά.ΕΤΕΚΑ είναι στο ρεύμα προς Αθήνα πριν το Σταυρό και έχει κόντρα με κάποια SILK. Το εχει κάποια χήρα όπως έχω ακούσει που πρέπει αρχικά να είχε κάποιο ή κάποια στη Νοτια Αττική. Στο Γέρακα να αποφεύγεται ένα στην Κλεισθένους που αλλάζει συχνά όνομα ιδιοκτήτες και το έχουν κλείσει αρκετές φορές.

Και δεν θέλω να ακούω κακή ποιότητα και βλακείες.12 χρόνια υγραεριοκίνητος μπήκα στα 13 , 249.000 με υγραέριο έχει κανει το opel συν 128.000 με βενζίνα μηχανούλα δεν έχει ανοιχτεί λαδάκια δεν συμπληρώνω.

 

Ο. 65 με μέση τιμή 0.8 μιλάμε για διάφορα κάπου στο 25%

Άρα οι άλλοι αισχροκερδουν; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Άρα οι άλλοι αισχροκερδουν; 

Μπορεί να πουλάνε βιομηχανικό για κίνησης, λίγο με ενδιαφέρει σαν τελικό καταναλωτή. Αν τον πιάσουν, τον έπιασαν, εγώ πάντως δεν θα γκρινιάξω.

4 ώρες πριν, meletis_m είπε

είχε μέσα ποτάσιο .

https://el.m.wikipedia.org/wiki/Κάλιο

Δεν ξέρω τι είδες, αλλά υγραέριο με κάλιο αποκλείεται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Ο. 65 με μέση τιμή 0.8 μιλάμε για διάφορα κάπου στο 25%

Άρα οι άλλοι αισχροκερδουν; 

Όχι Γιάννη δεν αισχροκερδούν αλλα κανείς δεν ξέρει που είναι η αλήθεια και που το ψέμα. Παιχνίδια όμως παίζονται πολλά κυρίως μεταξύ ιδιωτών πρατηριούχων με αλυσίδες πρατηρίων και όχι με ένα πρατήριο για  το ποιος θα επικρατήσει. Αυτή η τιμή δεν είναι μόνιμη γενικά είναι φτηνός αλλά τις τελευταίες μέρες βλέπω μία κοντρα μεταξύ τους αλλά όπως είπα από μένα είναι δοκιμασμένα πρατήρια οπότε γιατί να μην εκμεταλευθώ τη φθηνή τιμή. Στα 500 μετρα από αυτό με τα 60 λεπτά υπάρχει πρατήριο γνωστής εταιρείας με 80 λεπτά. Δεν λέω ότι αισχροκερδεί αλλά εκεί μπορεί να πουλήσει και δε με νοιάζει πως ο άλλος πουλάει 20 λεπτά κάτω αλλά θα το εκμεταλευθώ.

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, papoys1 είπε

Όχι Γιάννη δεν αισχροκερδούν αλλα κανείς δεν ξέρει που είναι η αλήθεια και που το ψέμα. Παιχνίδια όμως παίζονται πολλά κυρίως μεταξύ ιδιωτών πρατηριούχων με αλυσίδες πρατηρίων και όχι με ένα πρατήριο για  το ποιος θα επικρατήσει. Αυτή η τιμή δεν είναι μόνιμη γενικά είναι φτηνός αλλά τις τελευταίες μέρες βλέπω μία κοντρα μεταξύ τους αλλά όπως είπα από μένα είναι δοκιμασμένα πρατήρια οπότε γιατί να μην εκμεταλευθώ τη φθηνή τιμή. Στα 500 μετρα από αυτό με τα 60 λεπτά υπάρχει πρατήριο γνωστής εταιρείας με 80 λεπτά. Δεν λέω ότι αισχροκερδεί αλλά εκεί μπορεί να πουλήσει και δε με νοιάζει πως ο άλλος πουλάει 20 λεπτά κάτω αλλά θα το εκμεταλευθώ.

 

 

 

Κατι παρομοιο ειχα δει   με αποσταση καπου στα 500 μετρα μεγαλη διαφορα τιμης σε πρατηρια εξω απο την Ερετρια περυσι το καλοκαιρι 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Doubt είπε

Μπορεί να πουλάνε βιομηχανικό για κίνησης, λίγο με ενδιαφέρει σαν τελικό καταναλωτή. Αν τον πιάσουν, τον έπιασαν, εγώ πάντως δεν θα γκρινιάξω.

https://el.m.wikipedia.org/wiki/Κάλιο

Δεν ξέρω τι είδες, αλλά υγραέριο με κάλιο αποκλείεται.

Σαν υπολείμματα πίσσας ήταν . Και συγκεκριμένα του είχε φράξει το μειωτηρα . Αλλαγή έγινε . Δε υπήρχε σωτηρία .

Έτυχε να κάνω  service στα φίλτρα υγραέριου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα

εχω ενα αμαξι με 10ετιας lovato (αν θυμαμαι καλα). Δουλευει σωστα αλλα θέλει δεξαμενη+βαλβιδα και ο εγκλέφαλος που φοράει εχει ηδη ξεπεράσει κατα πολυ το οριο ζωης του οπως μου ειπε ο μαστορας. Δειχνει σημαδια κακης λειτουργιας οταν γυριζω σε αεριο αλλα οχι κατι σημαντικο. Παντως αυτος μου ειπε πως ειναι πολυ πιθανο να με αφησει σε λιγο και κοστιζει 300+ευρω. Το θεμα ειναι οτι το αμαξι ειναι παλιο και πλεον δεν μου χρειάζεται να εχει αεριο. Θα το ξύλωνα χωρις δευτερη σκεψη αλλα μου ζητησαν 150 ευρω για την αφαίρεση. Πολλά δεν ειναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλα ειναι, αλλα δυστυχως τοσα ζητανε.

Αν ερευνησεις πιθανως να ευρεις καποιος που να ζητησει λιγοτερα.

 

Η αρρυθμία πιθανως να ειναι κατι που διορθωνεται και να μην χρειαζεται αφαιρεση συστηματος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

καλησπέρα

εχω ενα αμαξι με 10ετιας lovato (αν θυμαμαι καλα). Δουλευει σωστα αλλα θέλει δεξαμενη+βαλβιδα και ο εγκλέφαλος που φοράει εχει ηδη ξεπεράσει κατα πολυ το οριο ζωης του οπως μου ειπε ο μαστορας. Δειχνει σημαδια κακης λειτουργιας οταν γυριζω σε αεριο αλλα οχι κατι σημαντικο. Παντως αυτος μου ειπε πως ειναι πολυ πιθανο να με αφησει σε λιγο και κοστιζει 300+ευρω. Το θεμα ειναι οτι το αμαξι ειναι παλιο και πλεον δεν μου χρειάζεται να εχει αεριο. Θα το ξύλωνα χωρις δευτερη σκεψη αλλα μου ζητησαν 150 ευρω για την αφαίρεση. Πολλά δεν ειναι?

Μονο το ΚΤΕΟ που πρεπει να ξαναπερασει ειναι καπου στα 70 ευρω 

Ποσα χλμ εχει κανει ?

Μπορεις απλα να απενεργοπιησεις το υγραεριο αλλα με την δεξαμενη θα εχεις προβλημα στο επομενο ΚΤΕΟ 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

καλησπέρα

εχω ενα αμαξι με 10ετιας lovato (αν θυμαμαι καλα). Δουλευει σωστα αλλα θέλει δεξαμενη+βαλβιδα και ο εγκλέφαλος που φοράει εχει ηδη ξεπεράσει κατα πολυ το οριο ζωης του οπως μου ειπε ο μαστορας. Δειχνει σημαδια κακης λειτουργιας οταν γυριζω σε αεριο αλλα οχι κατι σημαντικο. Παντως αυτος μου ειπε πως ειναι πολυ πιθανο να με αφησει σε λιγο και κοστιζει 300+ευρω. Το θεμα ειναι οτι το αμαξι ειναι παλιο και πλεον δεν μου χρειάζεται να εχει αεριο. Θα το ξύλωνα χωρις δευτερη σκεψη αλλα μου ζητησαν 150 ευρω για την αφαίρεση. Πολλά δεν ειναι?

Εποχές που το υγραέριο έχει 65-70 λεπτά και η βενζίνη 1,85 πες μας  μας ένα λόγο που θέλεις να το αφαιρέσεις;;; Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει με το υγραέριο;;;; Είναι όντως πολλά ή ο μάστορας θέλει να σου πουλήσει καινούργιο εγκέφαλο;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Μονο το ΚΤΕΟ που πρεπει να ξαναπερασει ειναι καπου στα 70 ευρω 

Ποσα χλμ εχει κανει ?

Μπορεις απλα να απενεργοπιησεις το υγραεριο αλλα με την δεξαμενη θα εχεις προβλημα στο επομενο ΚΤΕΟ 

το κτεο ειναι σε 3 μηνες μαζι με τη ληξη της δεξαμενης. πρακτικα το σκέφτομαι οτι θέλω τωρα (αν χαλασει και ο εγκέφαλος) 250+350=600ευρω. το κτεο θα το πληρωνα ουτως η αλλως. αν το αφαιρεσω για 150 τοτε γλυτωνω 450ευρω αλλα αυτα τα βγαζω πισω σε 5k χλμ. γυρω στα 2 χρονια δλδ. αν δεν εδινα τα 150 θα ηταν 3 χρονια και σιγουρα θα το αφαιρουσα. τοσα ερχεται σχεδον μια η αλλη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε

το κτεο ειναι σε 3 μηνες μαζι με τη ληξη της δεξαμενης. πρακτικα το σκέφτομαι οτι θέλω τωρα (αν χαλασει και ο εγκέφαλος) 250+350=600ευρω. το κτεο θα το πληρωνα ουτως η αλλως. αν το αφαιρεσω για 150 τοτε γλυτωνω 450ευρω αλλα αυτα τα βγαζω πισω σε 5k χλμ. γυρω στα 2 χρονια δλδ. αν δεν εδινα τα 150 θα ηταν 3 χρονια και σιγουρα θα το αφαιρουσα. τοσα ερχεται σχεδον μια η αλλη.

Τι αμάξι και πόσα χλμ έχει κάνει; π

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...