Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Varnavas89 είπε

Καλησπέρα. Ενώ κατέληγα σε μετατροπή σε lpg σκέφτηκα το cng για ford Fusion του 11. Αν βρω εγκατάσταση που να μην ξεφεύγει π.χ. τα 1200€ πιστεύετε αξίζει ή να πάω σε lpg που το ξέρω εδώ και 10 χρόνια; Να τονίσω θα έχει χρήση σαν δεύτερο αμάξι πόλη και πέριξ σπάνια και μόνο σε ακτίνα άντε 150χλμ. Χιλιόμετρα 12κ το χρόνο το πολύ. Έχω πολύ κοντά πρατηριο(απλά θα θέλει να βάζω 3 φορές το μήνα σίγουρα). Λογικά γίνεται απόσβεση ακόμη και με τα 1,28 το kg που έχει σήμερα. Πιστεύω πάνω από 7,5ε/100 στην πόλη δύσκολα θα ξεφύγει. Επίσης δε με πειράζει να σπαταλήσω κάποιο χώρο στο Πορτ μπαγκαζ. Αυτά. Οι κάτοχοι τί λέτε;

Χαίρετε.

Ποιο Fusion ακριβως;

μοντελο κλπ;

  • Απαντ. 4,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, meletis11 είπε

Χαίρετε.

Ποιο Fusion ακριβως;

μοντελο κλπ;

Είναι του 11 και έχω μόλις 150000 χλμ. Εν τω μεταξύ είχα 10 χρόνια ford focus του 7 πάλι με τον duratec 1,4 (πιο βαρύ αμάξι) που 10 χρόνια το είχα με μετατροπή πήγε πολύ  καλά και το δίνω τώρα.. αλλά σκέφτηκα μήπως κάνω παραπάνω οικονομία ακόμη με cng

Δημοσ.

Θα ελεγα καλυτερα υγραεριο, αλλα ειναι δικης σου αποφαση.

Αυτο εχει μηχανικες μη αυτορυθμιζομενες βαλβιδες (κατα πασα πιθανοτητα) συνεπως θα ητανε καλυτερο να ελεχθουν πριν την εγκατασταση.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Varnavas89 είπε

Καλησπέρα. Ενώ κατέληγα σε μετατροπή σε lpg σκέφτηκα το cng για ford Fusion του 11. Αν βρω εγκατάσταση που να μην ξεφεύγει π.χ. τα 1200€ πιστεύετε αξίζει ή να πάω σε lpg που το ξέρω εδώ και 10 χρόνια; Να τονίσω θα έχει χρήση σαν δεύτερο αμάξι πόλη και πέριξ σπάνια και μόνο σε ακτίνα άντε 150χλμ. Χιλιόμετρα 12κ το χρόνο το πολύ. Έχω πολύ κοντά πρατηριο(απλά θα θέλει να βάζω 3 φορές το μήνα σίγουρα). Λογικά γίνεται απόσβεση ακόμη και με τα 1,28 το kg που έχει σήμερα. Πιστεύω πάνω από 7,5ε/100 στην πόλη δύσκολα θα ξεφύγει. Επίσης δε με πειράζει να σπαταλήσω κάποιο χώρο στο Πορτ μπαγκαζ. Αυτά. Οι κάτοχοι τί λέτε;

Το cng κοστίζει περίπου 1800 ευρώ η εγκατάσταση οταν είχα ρωτήσει πριν χρόνια,τώρα δεν ξέρω πόσο έχει αλλά δεν πιστεύω να έχει πεσει.Ελάχιστα πρατήρια μικρή αυτονομία. Άσε που και τα λίγα πρατήρια φυσικού αερίου που υπάρχουν Αθήνα Θεσσαλονίκη θεωρώ θα κλείσουν γιατί δεν πωλούνται εδώ και χρόνια καινούργια καθόλου άρα πέφτει η ζήτηση. Ούτε για επαγγελματικά δεν τα αγοράζουν.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Varnavas89 είπε

Καλησπέρα. Ενώ κατέληγα σε μετατροπή σε lpg σκέφτηκα το cng για ford Fusion του 11. Αν βρω εγκατάσταση που να μην ξεφεύγει π.χ. τα 1200€ πιστεύετε αξίζει ή να πάω σε lpg που το ξέρω εδώ και 10 χρόνια; Να τονίσω θα έχει χρήση σαν δεύτερο αμάξι πόλη και πέριξ σπάνια και μόνο σε ακτίνα άντε 150χλμ. Χιλιόμετρα 12κ το χρόνο το πολύ. Έχω πολύ κοντά πρατηριο(απλά θα θέλει να βάζω 3 φορές το μήνα σίγουρα). Λογικά γίνεται απόσβεση ακόμη και με τα 1,28 το kg που έχει σήμερα. Πιστεύω πάνω από 7,5ε/100 στην πόλη δύσκολα θα ξεφύγει. Επίσης δε με πειράζει να σπαταλήσω κάποιο χώρο στο Πορτ μπαγκαζ. Αυτά. Οι κάτοχοι τί λέτε;

Για Ι.Χ προσωπικά πιστευω δεν αξίζει CNG . Έχω ηδη σε 2 LPG .

Θα πέσει σε απόδοση , και έχει περισσότερο βάρος η δεξαμενη σε σύγκριση με το LPG .

Βάλε σύστημα LPG με μεικτό ψεκασμό λόγω μοτέρ duratec ή και ηλεκτρονική λαδιέρα . 

Με 1000€ βρίσκεις αξιολογο σύστημα και με γρήγορα μπέκ υγραερίου .

  • Like 1
Δημοσ.

Υγραεριο σε φιέστα 1.3 2007 ενδεκα έτη τωρα.

Μονο ενα σωληνακι χρειασθηκε αλλαγή, τίποτε αλλο.

Ψεκαζει λιγη βενζινη 10 τοις εκατό και λιγοτερο σε καποιες στροφες μόνο.

Δεν χρειάζεται καν λαδιερα.

Στο fusion που αναφερθηκε ας γίνει ελεγχος βαλβιδων επειδή δεν είναι αυτορυθμιζόμενες.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, meletis11 είπε

Υγραεριο σε φιέστα 1.3 2007 ενδεκα έτη τωρα.

Μονο ενα σωληνακι χρειασθηκε αλλαγή, τίποτε αλλο.

Ψεκαζει λιγη βενζινη 10 τοις εκατό και λιγοτερο σε καποιες στροφες μόνο.

Δεν χρειάζεται καν λαδιερα.

Στο fusion που αναφερθηκε ας γίνει ελεγχος βαλβιδων επειδή δεν είναι αυτορυθμιζόμενες.

Είμαι υπέρ του μεικτού ψεκασμού.

Πλέον όμως 4-5 έτη έχουν βγει σύστημα ηλεκτρονικής λίπανσης που ρίχνουν το ίδιο σε όλους τους κυλίνδρους . 

Δουλεύουν με ειδικό πρόσθετο.

Μερικά μοτέρ που είναι ευαίσθητα το βάζεις . Δεν είναι σαν τις άλλες λαδιερες υπό πίεσης που ήταν αρχές 2010.

Δημοσ.

Δεν χρειάζονται λαδιέρες..

Μην ακούτε τι λέει ο κάθε εγκαταστάτης-έμπορος. Την τσέπη του κοιτάει.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Doubt είπε

Δεν χρειάζονται λαδιέρες..

Μην ακούτε τι λέει ο κάθε εγκαταστάτης-έμπορος. Την τσέπη του κοιτάει.

Είναι αναλόγως το μοτέρ . 

Μερικά έχουν ευαισθησία σε έδρες / βαλβίδες και δεν αρκεί ο μεικτός ψεκασμος.

Δεν είναι λαδιερα που υπήρχε πριν 15 χρόνια όπως τη ξέραμε .

Είναι ηλεκτρονικό σύστημα λίπανσης με πρόσθετο . 

Για να είσαι σίγουρος βάζεις περίμετρο/ wideband . 

Δημοσ.

Η αμόλυβδη βενζίνη δεν έχει λιπαντικές ιδιότητες, όπως και το υγραέριο επίσης.

Οι λαδιέρες είναι απολίθωμα από την εποχή της βενζίνης με μόλυβδο (η οποία είχε λιπαντικές ιδιότητες). Τα μοτέρ για αμόλυβδη δεν έχουν καμία ανάγκη γιατί είναι φτιαγμένα έτσι εξαρχής, μιλάμε για 30 χρόνια πίσω και έκτοτε.

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχει ένα Seat Mii του 2012 60hp το οποίο θα κάνει καθημερινά 250χλμ. Επειδή το κόστος της βενζίνης θα βγαίνει περίπου 500€ το μήνα σκεφτόμαστε μήπως βάλουμε υγραέριο.

Όποιος έχει γνώση θα ήθελα την βοήθειά του καθώς κι αν μπορείτε να βοηθήσετε με εγκαταστάτη.

Δημοσ.
Στις 23/8/2025 στις 4:05 ΜΜ, chriskan22 είπε

Παιδες σκεφτομαι αγορα KGM Tivoli 135 ps και να βαλω υγραεριο. Στην Ευρωπη πουλιεται ηδη με εργοστασιακο  και διαβασα οτι κανει για  lpg ο κινητηρας . Εχετε καμια προταση για τοποθετηση σε ΟΜVL η BRC που ειναι τα εργοστασιακα  συστηματα?     https://brc.it/de/dettaglio-news/kgmobility-e-brc-gas-equipment/90657                          https://omvlgas.it/en/gamma-eco-innovation-and-sustainability-ssangyong-and-omvl-take-care-of-the-environment/

Καλησπέρα, πήγα σε έναν έμπορο και στην αντιπροσωπεία. Ο έμπορος ήταν κατηγορηματικά αρνητικός ότι ο κινητήρας δεν παίρνει υγραέριο. Ο υπάλληλος στην αντιπροσωπεία με διαβεβαίωσε ότι δεν πρόκειται να το φέρουν με LPG και πως η εγγύηση χάνεται ακόμα και αν του βάλω το kit που έχει πιστοποιηθεί από την KGM. Δυστυχώς η κατανάλωση του είναι απογοητευτικά μεγάλη. Έβγαλες καμιά άκρη εσύ;

Δημοσ.
7 ώρες πριν, ababa641 είπε

Υπάρχει ένα Seat Mii του 2012 60hp το οποίο θα κάνει καθημερινά 250χλμ. Επειδή το κόστος της βενζίνης θα βγαίνει περίπου 500€ το μήνα σκεφτόμαστε μήπως βάλουμε υγραέριο.

Όποιος έχει γνώση θα ήθελα την βοήθειά του καθώς κι αν μπορείτε να βοηθήσετε με εγκαταστάτη.

250 Χιλιόμετρα εντός πολής ή μεικτα ? Το 1000cc είναι μήπως θα κουραζει για την απόσταση ;

Ισχυει οτι και σε όλα . Έλεγχο κυκλωμα ψυξης , αναφλεξη , και γενικό έλεγχο απο πρίν . Αυτό δεν έβγαινε και με CNG εργοστασικά ; Από οτι καιει τωρα υπολόγισε +15% στα λιτρα με υγραέριο.

Προχωρα σε κάποιο επώνυμο σύστημα Ιταλικό ή Πολωνικό με γρηγορα μπέκ υγραερίου .

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...