Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

makfil πρόσεξε λίγο τα νούμερα που δίνει ο konger4.

 

Λέει ότι ψώνισε 249£ και η εθνική τον χρέωσε 285,39€ ακριβώς όπως είπες και εσύ με την ισοτιμία της mastercard.(η διαφορά 0,07€ είναι αμελητέα και θα οφείλεται σε στρογγυλοποιήσεις)

 

 

ΑΛΛΑ μέσα στο λογαριασμό του είχε 300,97€ οπότε το υπόλοιπο του θα έπρεπε να είναι 300,97-285,39=15,58€ και όχι 9,87€ που του έμειναν στο λογαριασμό.

 

Λείπει ένα ποσό της τάξης των 5,71€ που αντιστοιχεί στο 2% της αγοράς.

Μόνο αν επικοινωνήσει ο konger4 με την εθνική θα μάθουμε αν αφορούν προμήθεια συναλλάγματος ή κρατήθηκαν για κάποιο άλλο λόγο.

 

 

Από τη σύγκριση των Τιμολογίων Εργασιών της ΕΤΕ, παρατήρησα ότι στα δύο τελευταία (21/6/2016 και 4/10/2016 ) περιλαμβάνεται νέος όρος στις χρεωστικές κάρτες (σελίδα 25) για 

 

4. Συναλλαγές σε νόμισμα εκτός € σε ΑΤΜ άλλων Τραπεζών εξωτερικού

4.1 Ανάληψη μετρητών από καταθετικό λογαριασμό (MAESTRO- MasterCard):

1% του ποσού ανάληψης με min €3 & max €5

 

Όπως λέει, όμως, αυτή η προμήθεια αφορά σε ανάληψη μετρητών και όχι σε αγορές από το εξωτερικό. Επίσης, η χρέωση είναι 1% και έχει όρια.

Τελικά βρέθηκε άκρη. Η αγορά έγινε στις 5/10 και η χρεωστική (Mastercard) έκανε κατευθειάν τη συναλλαγή με τη ισοτιμία εκείνης της μέρας, με το ποσό που φαινόταν στις κινήσεις της κάρτας να είναι 285.39€. Ωστόσο στο λογαριασμό είχαν χρεωθεί και τα 5.71€, ήτοι 2% προμήθεια λόγω συναλλάγματος. Στο διαθέσιμο υπόλοιπο λοιπόν είχα: 300.97-285.39-5.71=9.87€. ΑΛΛΑ, και εδώ ειναι η ουσία, η συναλλαγή με τον λογαριασμό (δηλαδή πότε τα χρήματα έφυγαν απο τον λογαριασμό) εκτελέστηκε στις 7/10 με το τελικό ποσό να είναι 282.24€, λόγω διαφορετικής ισοτιμίας λίρας/ευρώ και τελικά στο διαθέσιμο υπόλοιπο να έχω 18.73€, όσα δηλαδή έπρεπε να έχω χωρίς την προμήθεια του 2%. Άρα σωστά, οι κάρτες της ΕΤΕ, στις αγορές με συνάλλαγμα ΔΕΝ κρατάνε καμία προμήθεια. Τώρα, γιατί όλη αυτή η φασαρία με το αρχικό 2% επι του ποσού που δέσμευσε η κάρτα πριν ολοκληρωθεί η συναλλαγή με τον λογαριασμό, δεν το γνωρίζω. Ελπίζω να στέκει η ερμηνεία που δίνω, καθώς δεν μπορώ να βρω άλλη λογική εξήγηση! :)

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 11,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλημερα,οταν ενας πωλητης αναγραφει accept returns within 14 days,για οποιονδηποτε λογο δεχετε επιστροφή;π.χ μπορω να κανω changed my mind?πρεπει να την εγκρινει καποιος;πως γινετε;

Δημοσ.

Καλημέρα χθες έκανα την πρώτη μου παραγγελία σπο ebay .Σήμερα ελαβα email Your order has shipped. με το Transaction id μπορώ να βλέπω την πρόοδο της αποστολής και αν ναι με ποιο τρόπο ;

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Έφτασε σήμερα με ACS, αντικείμενο το οποίο είχα παραγγείλει στις 2/9/2016 απο ebay.co.uk και είχα συννενοηθεί με τον πωλητή για refund, το οποίο και έκανε στις 30/9/2016, γιατί μέχρι τότε δεν υπήρξε καμία ενημέρωση μέσω του tracking number (είχα ρωτήσει εδώ πάλι τότε, υπάρχουν τα μηνύματα μερικές σελίδες πίσω). Το θέμα ειναι τι κάνω τώρα; Επικοινωνώ με τον πωλητή ενημερώνοντάς τον οτι ήρθε σήμερα και να στείλει Return Label; Το κρατάω χωρίς να πω τίποτα, αν αυτό υπάρχει καν σαν πιθανότητα; Το πακέτο είχε σταλεί με Royal Mail Ιnternational Tracked & Signed και μου ηρθε σπίτι με ACS, χωρίς ωστόσο να μου ζητήσουν υπογραφή κατά την παράδοση, όπως και είχε γίνει σε άλλο πακέτο με την ίδια υπηρεσία νωρίτερα μέσα στο Σεπτέμβριο.

Δημοσ.

Αφού έγινε το refund το case έχει κλείσει.Το τίμιο θα ήταν να επικοινωνήσεις με τον πωλητή και να πληρώσεις το αντικείμενο αφού το έλαβες.Το "πονηρό" θα ήταν να κάνεις τον κινέζο και να το κρατήσεις ως "δώρο" :) δεν θα ασχοληθεί κανείς....

Λογικά για να μην επιμείνει ο πωλητής σε tracking numbers ( αφού πραγματικά το έστειλε) κτλ κτλ η αξία θα ήταν μικρή...

Ό,τι θες κάνεις χωρίς επιπτώσεις...

Feedback αλληλοαφήσατε μετά το refund??

Δημοσ.

Αφού έγινε το refund το case έχει κλείσει.Το τίμιο θα ήταν να επικοινωνήσεις με τον πωλητή και να πληρώσεις το αντικείμενο αφού το έλαβες.Το "πονηρό" θα ήταν να κάνεις τον κινέζο και να το κρατήσεις ως "δώρο" :) δεν θα ασχοληθεί κανείς....

Λογικά για να μην επιμείνει ο πωλητής σε tracking numbers ( αφού πραγματικά το έστειλε) κτλ κτλ η αξία θα ήταν μικρή...

Ό,τι θες κάνεις χωρίς επιπτώσεις...

Feedback αλληλοαφήσατε μετά το refund??

To case όντως έκλεισε και δεν δόθηκε feedback απο καμία πλευρά, ο τύπος ήταν πολύ συνεννοήσιμος. Η αξία δεν είναι μικρή, είναι κοντά στα 300€, και μου έκανε εντύπωση που δεν έχει επικονωνήσει ακόμα μαζί μου, γι αυτό και το πόστ. Σε υποθετική περίπτωση που το κρατάω, κάνω τον "κινέζο" δηλαδή μπορεί να κινηθεί κάπως εναντίον μου, δεδομένου πως στο tracking γράφει delivered? 

Δημοσ.

To case όντως έκλεισε και δεν δόθηκε feedback απο καμία πλευρά, ο τύπος ήταν πολύ συνεννοήσιμος. Η αξία δεν είναι μικρή, είναι κοντά στα 300€, και μου έκανε εντύπωση που δεν έχει επικονωνήσει ακόμα μαζί μου, γι αυτό και το πόστ. Σε υποθετική περίπτωση που το κρατάω, κάνω τον "κινέζο" δηλαδή μπορεί να κινηθεί κάπως εναντίον μου, δεδομένου πως στο tracking γράφει delivered? 

Από τη στιγμή που δεν υπέγραψες τίποτα και να σου πει ο άλλος "βλέπω στο tracking ότι παραδόθηκε σε κάποιον", μπορείς να ισχυριστείς ότι δεν ήσουν εσύ. Τώρα, αν θες να είσαι εντάξει μαζί του, από ηθικής πλευράς, τότε μπορείς να του πεις ότι όντως το παρέλαβες, αλλά επειδή ήρθε πολύ καθυστερημένα να του πληρώσεις ένα μέρος του ποσού και όχι ολόκληρο. 

Δημοσ.

Εγώ πάντως αν ήμουν πωλητής την 300ρα δεν θα την χάριζα τόσο εύκολα.Αφού αλήθεια θα το είχα στείλει και υπάρχει και tracking number δεν θα έκανα refund ΕΚΤΟΣ αν είχα συννενοηθεί με την μεταφορική και με είχε αποζημιώσει.Εναμιση μήνας είναι πάρα πολύ χρόνος για να έρθει απο Αγγλία...

Στην θέση σου εγώ πάντως θα έκανα τον κινέζο....και αν κάποια στιγμή με ενοχλούσε ο πωλητής θα το ξανασκεφτόμουν τί θα του απαντούσα...

Ή ο πωλητής αποζημιώθηκε απ την μεταφορική...ή το θεώρησε "χαμένο" το δέμα και για να είναι εντάξει μαζί σου σου έκανε refund και το "ξέχασε" το θέμα...ή έχει ακόμα την ελπίδα ότι θα σου φτάσει και θα τον πληρώσεις...

Το ότι δεν υπέγραψες πουθενά θα σου χρειαστεί μόνο αν επικοινωνήσει μαζί σου...εσύ επιμένεις ότι δεν το έλαβες και το προχωρήσει μετά το θέμα εναντίον της μεταφορικής....

Πάντως αν σε ξαναενοχλήσει...σίγουρα θα έχει μια ενημέρωση ότι καπως..κάπου..κάποτε το έλαβες...Επίσης μέσα απ το ebay...αφού το case έκλεισε..δεν μπορεί να ξανανοίξει άλλο έγινε το refund...πάει τέλος..

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ. να υποθέσω καθυστερεί κάποιες μέρες η εμφάνισή του;

Εμένα πάντα την επομένη μου το έχουν στείλει αυτό που έχω αγοράσει. Πολλές φορές όταν παίρνεις ένα προϊόν σου δίνουν ένα "και καλά" tracking number το οποίο όπου και να το βάλεις δεν θα σου εμφανίσει τίποτα, εκτός βέβαια αν έχεις μιλήσει με τον πωλητή και του είπες να σου το στείλει συστημένο ή αν πλήρωσες κάποια μεταφορικά τα οποία περιέχουν tracking number. Όπως και να έχει, δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας και να υπολογίζεις ότι θα παραλάβεις στην καλύτερη σε 14-15 μέρες(εργάσιμες και μη) και στη χειρότερη σε 30 μέρες.  

Δημοσ.

Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω μερικά μέλη που είτε παροτρύνουν άλλα να κάνουν τον "κινέζο" και να καρπωθούν ένα αντικείμενο για το οποίο δεν πλήρωσαν είτε άλλα που συζητούν δημόσια τι να κάνουν με το δέμα που παρέλαβαν ενώ έχουν εισπράξει από τον πωλητή την αξία που κατέβαλαν.

 

Πέρα από το ηθικό μέρος αυτής της ιστορίας, μ' αυτά και μ' αυτά φτάσαμε στο σημείο να μην στέλνουν πολλοί πωλητές τα εμπορεύματά τους στην Ελλάδα.

  • Like 2
Δημοσ.

Ο καθένας αναλαμβάνει την ευθύνη των πράξεών του...

Αν είναι μπουμπούνας ο πωλητής τί φταίει ο αγοραστής?Δεν έκλεψε κανέναν το παιδί...πλήρωσε κανονικά...δεν του ήρθε το αντικείμενο στην ώρα του...ζήτησε τα χρήματά του πίσω...τα πήρε.Ηθικά και μόνο ..τώρα που παρέλαβε το αντικείμενο θα έπρεπε να πληρώσει... οκ μέχρι εδώ?

Άλλη απορία έχω εγώ...όταν ανοιξε case για το refund....το ebay ρωτάει τον πωλητή για tracking number (που είναι και το αποδεικτικό ότι πράγματι στάλθηκε το αντικείμενο) και δεν κλείνει την υπόθεση υπέρ του αγοραστή αν υπάρχει tracking.Στην περίπτωση του παιδιού παράξενο δεν είναι που δικαιώθηκε??Μήπως παίζει τίποτα άλλο??Ένα πακέτο 300 ευρώ δεν χάνεται με tracking...και να χαθεί..ο πωλητής δεν στέλνει έτσι απλά τα φράγκα πίσω χωρίς να συμβαίνει τπτ και να κλείνει την υπόθεση (να έχει χρεωθεί δλδ και τις ταρίφες του ebay-paypal και να χάσει και την πώληση)...το ψάχνει...καταφεύγει και στους μηχανισμούς που τον προστατεύουν...

Έστω όμως ότι έγινε έτσι όπως τα περιγράφει ο φίλος....γιατί να μην ρωτούσε δημόσια?Και γιατί να μην κρατήσει δωρεάν το αντικείμενο?Τα λάθη πληρώνονται....

Και τί σχέση έχει αυτό το περιστατικό με το γεγονός ότι πολλοί πωλητές δεν στέλνουν Ελλάδα?Δεν στέλνουν Ελλάδα, γιατί δεν τα στέλνουν συστημένα έτσι ώστε να είναι κατοχυρωμένοι.

  • Like 1
Δημοσ.

 

Εμένα πάντα την επομένη μου το έχουν στείλει αυτό που έχω αγοράσει. Πολλές φορές όταν παίρνεις ένα προϊόν σου δίνουν ένα "και καλά" tracking number το οποίο όπου και να το βάλεις δεν θα σου εμφανίσει τίποτα, εκτός βέβαια αν έχεις μιλήσει με τον πωλητή και του είπες να σου το στείλει συστημένο ή αν πλήρωσες κάποια μεταφορικά τα οποία περιέχουν tracking number. Όπως και να έχει, δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας και να υπολογίζεις ότι θα παραλάβεις στην καλύτερη σε 14-15 μέρες(εργάσιμες και μη) και στη χειρότερη σε 30 μέρες.

 

τελικα ειδα ότι δεν έχει tracking number.μονο transation id ,χρησιμεύει αυτό κάπου;

εστάλη με Economy Int'l Shipping απο hk

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...