Προς το περιεχόμενο

Οδηγός αγορών για eBay! #2


giankyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα. 

Θα ήθελα να αγοράσω ένα προϊών άπω ebay αλλά ο πωλητής δεν στέλνει Ελλάδα πως μπορώ να το στείλω σε έναν φίλο στο εξωτερικό

την αγορά θα την κάνω εγώ απλά η αποστολή να γίνει σ'αυτον?

Γίνετε άπλα να αλαξω την Primary shipping address από το μενού του ebay?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπέρα,

Στις 2/9 έκανα μια παραγγελία απο ebay.co.uk. με εκτιμώμενο χρόνος παράδοσης 8-14/9. Την ίδια μέρα της παραγγελίας ο πωλητής το αποστέλει με Royal Mail International Signed, όπως ενημερώνομαι απο το tracking number που αναγράφεται στις λεπτομέρειες του παραγγελίας στο ebay. Απο τις 2/9 που το παρέδωσε ο πωλητής μέχρι και σήμερα 25/9 η κατάσταση στο tracking site παραμένει η ίδια:"ON ITS WAY TOHEATHROW WORLDWIDE DC". Στις 16/9 (2 μερες μετά το estimated arrival), αποφασίζω να στείλω μήνυμα να ρωτήσω τον πωλητή τι γίνεται και χωρίς να το γνωρίζω ανοίγω request. Μου απαντάει περίμενε μέχρι το τέλος της εβδομάδας αυτής (μέχρι σήμερα δηλαδή, 25/9) και αν δεν έχει ερθει θα ανοίξει case με την Royal Mail (με δικά του έξοδα) και αναλόγως την έκβαση θα μου στείλει άλλο ή θα μου κάνει πλήρες refund. Στις 19/9 επικοινωνώ εκ νέου μαζί του, εκτός request με προσωπικό μήνυμα, για να του πω οτι πέρασαν 17 μέρες και η κατάσταση αποστολής δεν έχει αλλάξει και αν μπορεί να επικοινωνήσει με την Royal μήπως και έχει χαθεί. Στις 20/9 μου απαντάει με 2 μηνύματα, το ενα μέσω του request και το άλλο απάντηση στο προσωπικό. Στο request λέει: "Good Day We would just like to follow up with you to check if you items have indeed arrived at your address. Please confirm so that we can take the necessary steps for claiming or replacing. Thanks ", και στο προσωπικό: "The tracking information of your item will update once the delivery partner in your country attempts delivery. However, after doing some research on your parcel, it seems that it is awaiting shipment from customs. Your item is guaranteed for delivery, so you will receive it. If there are any issues with the shipment of the item i.e. it's been more than 3 weeks and you haven't received it yet, we can intervene and open a case with the courier." Δεν του απαντάω. Τώρα που τελείωσε και η 3η εβδομάδα αναμονής χωρίς καν να έχει αλλάξει η κατάσταση αποστολής στο tracking site, τι προτείνεται να κάνω; Για τον χρόνο που κάνει να έρθει απο UK το δέχομαι, αυτό που με παραξενεύει είναι οτι δεν υπάρχει καμία αλλαγή στο shipping status. Να σημειώσω εδώ οτι έγινε αγορά απο Uk επίσης, άλλου αντικειμένου, πληρώθηκε στις 9/9, στάλθηκε στις 10/9 και στις 15/9 το είχα στα χέρια μου, με τον ίδιο τρόπο αποστολής. Εσείς τι προτείνετε να κάνω απο δω και πέρα; Να περιμένω κι άλλο ή να του πώ για refund ή καινούριο; :)

P.S. Το request κλείνει στις 16/10.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για βάλε το tracking στο site των Ελτα μήπως σου βγάλει κάτι.

Το έχω δοκιμάσει δεν βγάζει κάτι. H Royal Mail λεει στη Link.png Site: σελίδα της οτι η GLS είναι ο συνεργάτης της στην Ελλάδα και οτι έρχεται με ACS στο σπίτι, όπως και έγινε με το άλλο αντικείμενο που αγόρασα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω δοκιμάσει δεν βγάζει κάτι. H Royal Mail λεει στη Link.png Site: σελίδα της οτι η GLS είναι ο συνεργάτης της στην Ελλάδα και οτι έρχεται με ACS στο σπίτι, όπως και έγινε με το άλλο αντικείμενο που αγόρασα.

 

Γράψε μια το tracking.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προχώρα το, αυτό μάλλον χάθηκε

Άρα του λέω να ανοίξει case με την Royal Mail; Αρχικά με προσωπικό μήνυμα και αν στραβώσει με το request μεχρι 16/10; Γενικά φαίνεται πολύ πρόθυμος να βοηθήσει και πολύ συνεννοήσιμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι λέει ο πωλητής το έψαξε και το δέμα είναι στο τελωνείο και θα αλλάξει το status μόλις το πάρει

ο συνεργάτης της Royal Mail στην Ελλάδα  για παράδοση.

 

Δεν ξέρω αν όντως ισχύουν αυτά αλλά γνώμη μου είναι ότι

- εφόσον ο πωλητής είναι συνεννοήσιμος

- έχεις ακόμα 3 βδομάδες μέχρι τις 16/10

- περίμενες που περίμενες τόσες μέρες

δώστου και αυτή τη βδομάδα περιθώριο και κάνεις κινήσεις από αρχές Οκτώβρη.

 

Το πιο πιθανό πάντως είναι κάπου να έχει παραπέσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι λέει ο πωλητής το έψαξε και το δέμα είναι στο τελωνείο και θα αλλάξει το status μόλις το πάρει

ο συνεργάτης της Royal Mail στην Ελλάδα  για παράδοση.

 

Δεν ξέρω αν όντως ισχύουν αυτά αλλά γνώμη μου είναι ότι

- εφόσον ο πωλητής είναι συνεννοήσιμος

- έχεις ακόμα 3 βδομάδες μέχρι τις 16/10

- περίμενες που περίμενες τόσες μέρες

δώστου και αυτή τη βδομάδα περιθώριο και κάνεις κινήσεις από αρχές Οκτώβρη.

 

Το πιο πιθανό πάντως είναι κάπου να έχει παραπέσει.

Μάλλον αυτό θα κάνω. Θα του στείλω ενα μαιλ να του πώ οτι προτίθεμαι να περιμένω μεχρι την παρασκευή 30/9 και μετά για refund ή αποστολή νέου. Να του ζητήσω να ανοίξει case με την Royal τώρα ή την Παρασκευή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσένα δεν σε αφορά τι θα κάνει αυτός με την Royal, εσύ απλώς ζητάς refund και πας για άλλα.

Θα του πώ οτι περιμένω μέχρι Παρασκευή 30/9 και αν δεν έχει έρθει refund. Να επικοινωνώ μέσω του ανοιχτού request ή personal;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα του πώ οτι περιμένω μέχρι Παρασκευή 30/9 και αν δεν έχει έρθει refund. Να επικοινωνώ μέσω του ανοιχτού request ή personal;

Δεν μιλάς ποτέ με τον πωλητή ιδιωτικά, πάντα μέσω παυπαλ ή εβαυ ανάλογα που έχεις άνoίξει το case

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μιλάς ποτέ με τον πωλητή ιδιωτικά, πάντα μέσω παυπαλ ή εβαυ ανάλογα που έχεις άνoίξει το case

Ναι, περσοναλ εννοούσα το μήνυμα στο ebay εκτός του request. Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ρωτήσω γιατί έχω μπερδευτεί λίγο με τα περί επικοινωνίας με τον πωλητή....αγόρασα τον Αύγουστο κάτι από πωλητή που έλεγε ότι το αντικείμενο βρίσκεται στην Αγγλία και έλεγε estimated time μέχρι 13 Σεπτεμβρίου (παράλληλα παρήγγειλα και από πωλητή Κίνας που έλεγε estimated time 16 σεπτεμβρίου και μετά ) ,το αποτέλεσμα τα αντικείμενα από Αγγλία δεν ήρθαν ποτέ,ενώ αυτά από Κίνα ήρθαν και 3 μέρες νωρίτερα από το αναμενόμενο .Όταν είδα πως από Αγγλία μεριά δεν βλέπω φως πήγα στο purchase history και επέλεξα να επικοινωνήσω με τον πωλητή μέσω didnt receive item,έστειλα μην και τον ρώτησα μήπως γνωρίζει που βρίσκονται τα αντικείμενα και μετά έλαβα ένα μήνυμα από το ebay ότι μέσα σε συγκεκριμένες μέρες αν δεν λάβω απάντηση να ανοίξω case ή έστω αυτό κατάλαβα εγώ ότι σημαίνει,δεν είχε τύχει ποτέ ξανά να χρειαστεί να επικοινωνήσω με πωλητή,μετά από 1 ημέρα μου έστειλε μην να μου κάνει refund και επειδή ήδη είχα μείνει ικανοποιημένη από τον Κινεζάκο,είπα να πάρω ξανά από εκεί γιατί αμφιβάλω εάν αυτός που έλεγε ότι είναι από Αγγλία είναι όντως εκεί (αλήθεια το ebay ελέγχει ποτέ εάν ισχυουν οι τοποθεσίες που λένε οι πωλητές ότι βρίσκονται ή οι ίδιοι ή τα αντικείμενα? ) Την Παρασκευή λοιπόν συμφώνησα να μου κάνει refund ,Μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάποιο μην από το paypal ότι μου επιστραφηκαν χρήματα....τα λεφτά θα τα δω στον λογαριασμό του paypal?θα επιστραφούν στον λογαριασμό που χρησιμοποίησε το παυπαλ για να πληρώσει?και πόσες μέρες παιρνει όλη αυτή η διαδικασία?και εφόσον μου κάνει refund πρέπει να κάνω θετική αξιολόγηση ή και η ουδέτερη είναι οκ?

 

 

επίσης υπήρχε και άλλος τρόπος να επικοινωνήσω με τον πωλητή εκτός από το purchase history?ώστε να έχω την επιλογή να ανοίξω case σε περίπτωση που ο πωλητής δεν κάνει ούτε refund ούτε τίποτα?γιατί αν κατάλαβα καλά από όσα είπατε παραπάνω εφόσον κάνεις ερώτηση μέσω purchase history τότε αυτόματα ανοίγει και case και εφόσoν εγώ αποδέχτηκα ότι είπε ο πωλητής τώρα εάν δεν κάνει refund δεν μπορώ να κάνω τίποτα παραπάνω :(

 

 

 

 

 

Αν δεν σου έχει κάνει refund μέχρι την Παρασκευή κάνε escalate το case ή αν δεν έχεις ανοίξει case τότε άνοιξε ένα.

 

 

 

 

Για να μην ανοιξει case οταν δεν υφισταται λογος (πχ θελεις να ρωτησεις τον πωλητη μεχρι ποτε εχει εγγυηση το προιον) εκει που λεει contact seller κανε αριστερο κλικ.

Ανοιγει νεα σελιδα που διαλεγεις τον λογο/θεμα επικοινωνιας  με τον πωλητη (select topic).

Θα επιλεξεις το κυκλακι που λεει I have a question about using my item or I want to send the seller a message  ...ειναι το πρωτο κυκλακι

 

 

 

λοιπόν....θα σας ζαλίσω λίγο ακόμα ....μου έστειλε μην ότι θα κάνει refund,στις 14/9 ακόμα τίποτα,την Παρασκευή πήγα και του έστειλα μην εάν έχει ιδέα πότε θα κάνει refund  ( το έστειλα από την αρχική σελίδα του πωλητή,υποθέτω αυτό δεν είναι case εφόσον όταν πηγαίνω μέσα στο χελπ του ebay δεν μου δείχνει καμία ανοιχτή υπόθεση )για να ξέρω να του αφήσω feedback και μου ήρθε μία αυτοματοποιημένη απάντηση "Hi, dear buyer, thanks for contacting us here. 

We notice you have opened an ebay case. Pls don’t worry, we will be responsible for our product.

In order to save your time, pls keep in touch in the resolution center. Our staff will try to help you solve the problem ASAP. Sorry for the inconvenience to you.

(Pls don't reply, this is an auto email.) "

 

 

όταν μπαίνω στο customer service του ebay  και κατόπιν στο resolution center βλέπω ότι είχα μία case closed,άρα τώρα τι κάνω ?επικοινωνώ με κάποιον άλλο τρόπο με το ebay για να ζητήσω τα χρήματα μου?είναι χαμένα? πολύ μπερδεμένα μου φαίνονται όλα αυτά....και δεν με νοιάζει τόσο για τα χρήματα αλλά για το όλο ζήτημα όπως εξελίχθηκε....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...