Προς το περιεχόμενο

Congratulations to Dell Hellas


panos2000gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν γνωρίζω αν το θέμα είναι εκτός των κανόνων του forum αλλά έχω εκπλαγεί ευχάριστα από την υποστήριξη της Dell στην Ελλάδα. Έχω πάρει 3 φορές τηλέφωνο για διάφορα θέματα και με έχουν εξυπηρετήσει Α-Μ-Ε-Σ-Α. Ούτε να περιμένω σαν χαζός στα τηλεφωνικά κέντρα ούτε τίποτα.... το σηκώνει κάποιος και μιλάει μαζί σου όσο χρειαστεί για να λυθεί το πρόβλημα ή η απορία σου. Εδώ έχασα ένα cd εγκατάστασης και μου το στείλανε μέσα σε 3 μέρες από το εξωτερικό με δικά τους έξοδα.

Και το κυριότερο? Αν πάθει κάτι το μηχάνημα για τα επόμενα 3 χρόνια (εγγύηση), έρχεται την επομενη εργάσιμη τεχνικός σπίτι σου και το επιδιορθώνει!!!! Ούτε καν τους το πας στην αντιπροσωπεία.

 

Οσο για το laptop....σχεδόν άριστο!! Είναι 12αρι με κάσα μαγνησίου και όλα τα καλούδια (core2duo, κάμερα, bluetooth, WIFI a/b/g/n, 3G SIM, κάρτα γραφικών 7400/256mb, 9αρα μπαταρία 5-6 ώρες αυτονομία,4 usb, svideo, firewire, card reader κτλ κτλ). Πρώτη φορά βλέπω 12αρι με ανεξάρτητη κάρτα γραφικών και τόσο πλήρη συνδεσιμότητα....

Και ένα review για του λόγου το αληθές :-):

http://www.notebookcheck.net/Review-Dell-XPS-M1210.2480.0.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Καλο επιπεδο εξυπηρετησης αλλα αν μενεις μονο Αθηνα και μπορει να ερθει καποιος σπιτι σου, αν μενεις επαρχια εισαι αναγκασμενος να το στειλεις αφου δεν εχει αλλου σημεια εξυπηρετησης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

eh Dell einai auth...autonohta pragmata gia mia etairia tou onomatos ths :-)

 

Και άλλες εταιρείες είναι μεγάλες αλλά δεν δίνουν σημασία στην after sale υποστήριξη.

Μην ξεχνάς ότι η acer και η HP, για παράδειγμα, έχουν τεράστια μερίδια πωλήσεων παγκοσμίως, αλλά άπο προσωπική πείρα πιστεύω οτι πάσχουν αρκετά στο θέμα των εγγυήσεων/service/υποστήριξης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Members

καλά κι εγώ για την Dell έχω να πω τα καλύτερα - δεν έχω laptop ακόμα, αλλά βλέπω άλλους στη δουλειά με dell laptop και έχω μείνει άφωνος με την ποιότητα της εξυπηρέτησης. Αφού το έχω αποφασίσει από τώρα, όταν πάρω λάπτοπ, να είναι οπωσδήποτε dell (εκτός αν κάνω την έκπληξη και δοκιμάσω apple).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα είναι ότι το after sales το πληρώνεις στην φουσκωμένη τιμή όταν αγοράζεις, γι΄αυτό και πελάτες της Dell στην Ελλάδα είναι εταιρείες και κρατικές υπηρεσίες που κάνουν μαζικές παραγγελίες και θέλουν να έχουν εξασφαλισμένο service...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Members

Πάντως αυτό που έχω δει είναι ότι τελικά η τιμή με την οποία αγοράζεις ως ιδιώτης το λαπτοπ είναι αρκετά χαμηλότερη από αυτή που γράφουν στο site τους. Κάποιος (ο random αν θυμάμαι καλά) νομίζω πως είχε εξηγήσει σε άλλο topic γιατί συμβαίνει αυτό και αναφέρουν πιο τσιμπημένες τιμές στο site τους, αλλά δεν θυμάμαι που ακριβώς ήταν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα είναι ότι το after sales το πληρώνεις στην φουσκωμένη τιμή όταν αγοράζεις, γι΄αυτό και πελάτες της Dell στην Ελλάδα είναι εταιρείες και κρατικές υπηρεσίες που κάνουν μαζικές παραγγελίες και θέλουν να έχουν εξασφαλισμένο service...

 

Αυτός που λες είναι σωστό...αλλά σίγουρα πρέπει να συνυπολογίσουμε και την ποιότητα του μηχανήματος που αγοράζεις και φυσικά το built to order (φτιάχνεις το μηχάνημα όπως ακριβώς το θέλεις και όχι κάποια fix σύνθεση). Γενικά οι διαφορές στις τιμές έχουν μειωθεί σε σχέση με το παρελθόν.

 

Πάντως έχεις δικιο για την πολιτική της εταιρείας, καθώς από ότι φαίνεται την ενδιαφέρει να πουλάει περισσότερο σε μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς χωρίς ενδιάμεσους μεταπωλητές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Members

Ειδικά στα λάπτοπ, το σέρβις είναι μεγάλη υπόθεση. Στο desktop και να χαλάσει κάτι, λίγο-πολύ μπορείς να το αλλάξεις ή να το διορθώσεις και μόνος σου. Στα λάπτοπ όμως τα πράγματα είναι πιο δύσκολα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειδικά στα λάπτοπ, το σέρβις είναι μεγάλη υπόθεση. Στο desktop και να χαλάσει κάτι, λίγο-πολύ μπορείς να το αλλάξεις ή να το διορθώσεις και μόνος σου. Στα λάπτοπ όμως τα πράγματα είναι πιο δύσκολα...

 

Και ειδικά αν εχει να κανει με βλάβη σε motherboard,οθόνη,πληκτρολόγιο. Τα υπόλοιπα (δίσκοι, μνήμες κτλ) κουτσά στραβά τα βάζεις και μόνος σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλο επιπεδο εξυπηρετησης αλλα αν μενεις μονο Αθηνα και μπορει να ερθει καποιος σπιτι σου, αν μενεις επαρχια εισαι αναγκασμενος να το στειλεις αφου δεν εχει αλλου σημεια εξυπηρετησης...

 

Και βέβαια έρχονται στην επαρχία. Αν μένεις νομ'ιζω πάνω από 200 χιλ. μακριά, απλά μπορεί να έλθουν την επόμενη μέρα. Εγώ μέχρι στιγμής δεν χρειάστηκα τίποτα (precision M 90), αλλά φίλος και συνάδελφος (Latitude) τους έφερε σπίτι του γιατί νόμιζε ότι έκανε πολύ θόρυβο το ανεμιστηράκι. Του το αντεκατέστησαν χωρίς κουβέντα. Μάλιστα όταν ο τεχνικός άνοιξε το λαπτοπ βρήκε μια βίδα σπασμένη (είχε σπάσει η κεφαλή) σε άσχετο μέρος του σασί, (ο φίλος δεν το πήρε χαμπάρι) αλλά ο τεχνικός πρότεινε μόνος του αλλαγή του λαπτόπ (ήταν καινούργιο 1,5 μήνα).

Βέβαια για να μην υπάρξει παρεξήγηση και πάρω τζάμπα κανέναν στο λαιμό μου, τα παραπάνω αφορούν μηχανήματα με 3χρόνια NBD εγγύηση.

Επομένως αν κάποιος θέλει να πάρει DELL έχει ένα σοβαρό επιπλέον λόγο αν μένει στην επαρχία.

Πάντως θα πρέπει να πληρώσει κάτι παραπάνω αλλά κατά την γνώμη μου αξίζει για να έχει το κεφάλι του ήσυχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αυτό που έχω δει είναι ότι τελικά η τιμή με την οποία αγοράζεις ως ιδιώτης το λαπτοπ είναι αρκετά χαμηλότερη από αυτή που γράφουν στο site τους. Κάποιος (ο random αν θυμάμαι καλά) νομίζω πως είχε εξηγήσει σε άλλο topic γιατί συμβαίνει αυτό και αναφέρουν πιο τσιμπημένες τιμές στο site τους, αλλά δεν θυμάμαι που ακριβώς ήταν...

 

 

μπαινω στην σελιδα της dell , "φτιαχνω" τον υπολογιστη αλλα βγαινει πολυ ηψηλη τιμη. Να παρω τηλ και να τους πω τι? εχω μαθει οτι τηλεφωνικος δινεται καλυτερες τιμες? Σε ποσες μερες ειναι περιπου ετοιμο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...