Προς το περιεχόμενο

Crysis 2


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εβαλα το pach 1,9 και μετα εκανα εγκατασταση το pach για το dx11, και βεν μου παιζει το παιχνιδι. κανω δυπλο κλικ, μαυριζει η οθονη και μενει εκει. δεν κανει τιποτα!!!

τι να φτεει ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

εβαλα το pach 1,9 και μετα εκανα εγκατασταση το pach για το dx11, και βεν μου παιζει το παιχνιδι. κανω δυπλο κλικ, μαυριζει η οθονη και μενει εκει. δεν κανει τιποτα!!!

τι να φτεει ?

 

αν θυμάμαι καλά, πρέπει να βάλεις και ένα high resolution texture pack...αυτό το έχεις βάλει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλoύτσικο το game το τελείωσα πριν λίγο. Είχε κάποιες εντυπωσιακές στιγμές και καλό το setting με την καταστροφή την NY αν και θα περίμενα τπτ ποιο εντυπωσιακές σκηνές. Λίγο χλιαρό σαν game και νομίζω ότι σε γενικές γραμμές δεν μπορεί με τπτ να συγκριθεί με τον αρχικό τίτλο. Στο πρώτο τίτλο είχαμε ένα game που έγραφε ιστορία στον χώρο ενώ τώρα έχουμε νομίζω ένα game που απλά ξεφεύγει λίγο από τον σωρό.

Πάντως αυτό που έχω πλέον να πω είναι ότι οχι ποια άλλο αμερικάνος πεζοναύτης. Λυπηθείτε μας.. Ο αμερικάνος πεζοναύτης έγινε στα games ότι ήταν ο Ναζι στρατιώτης την προηγούμενη δεκαετία.

Μετά από αυτό τον τίτλο ορκίστηκα ότι δεν ξαναπιάνω στα χέρια μου τίτλο που να έχει πρωταγωνιστή η να συναντάς Αμερικάνο πεζοναύτη η και παράγωγα του όπως στρατόκαυλους μισθοφόρους, μυστικούς πράκτορες που αργότερα γίνονται και αυτοί πεζοναύτες, μουσάτους που και αυτοί γίνονται αργότερα πεζοναύτες κτλ. Ενά άλλο χαρακτηριστικό με τα fps με Αμερικάνους πεζοναύτες είναι ότι όλα μα όλα μοιράζονται τα ίδια γεγονόντα και σχεδόν πανομοιότυπες σκηνές Ιδίως η σκηνή που βλέπεις πλέον σε κάθε game τον Αμερικάνο διοικητή να δίνει φωνάζοντας διαταγή και ο άλλος από δείγμα ηρωισμού να μην την υπακούει είναι πλέον στον πάνθεον της απίστευτης βαρεμάρας του gaming.

Νομίζω στο crysis 2 οι εξωγήινοι ήταν ποιο πολύ σαν κομπάρσοι για να δούμε τα ιδανικά και ιδεώδη του Πεζοναύτη των ΗΠΑ. yeahh./..@#%^

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγώ το τέλειωσα πριν κάτι μέρες και ήθελα να γράψω 2 λόγια, άλλα βαριόμουνα (τόσο πολύ ενθουσιάστηκα...)

 

τέσπα, με 2 λόγια λοιπόν, το ΠΙΟ σημαντικό για μένα ήταν ότι δεν υπήρχε το "wow factor" στο σενάριο. Στο 1 ας πούμε, που όντως ένιωθες Elit Force μέσα στην αχανή ζούγκλα, υπήρχαν πολλές τέτοιες στιγμές. Χαρακτηριστικά θυμάμαι όταν ανέβαινες στο βουνό και σχηματίζοταν η καταιγίδα στην κορυφή, σιγά σιγά έπεφταν οι βράχοι και αποκαλύπτοταν από μέσα το εξωγήινο διαστημόπλοιο. Η πρώτη επαφή με τους εξωγήινους (που έμοιζαν όντως για κάτι εξωγήινο και όχι ανθρωποειδή). Όταν έφευγες από το βουνό με την σφαίρα να σε πλησιάζει και η εξωγήινοι να σε κυνηγούνε ενώ εσύ έριχνε το μολύβι σύννεφο από το 50αρι.

 

Και ένταξει, η final battle στα αεροπλανοφόρα που απλώς "δεν υπήρχε". Βέβαια αυτό το τελευταίο το ξεπέρασαν στο crysis 2, γιατί πραγματικά δεν υπήρχε final battle :D

 

Αυτά, για 16.50 ευρώ καλό ήταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν θυμάμαι καλά, πρέπει να βάλεις και ένα high resolution texture pack...αυτό το έχεις βάλει?

 

χωρις το high resolution texture pack σε winxp παιζει κανονικα. σε 7αρια 64μπιτα δεν μου παιζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα ξεχωρίσω 3 πράγματα:Τα γραφικά, τον ήχο (κυρίως το soundtrack), και ορισμένα σημεία του gameplay.Τα υπόλοιπα μέτρια. :)

 

Και εμένα ο ήχος με εντυπωσίασε απίστευτα, κάνανε φοβερή δουλειά σε αυτόν τον τομέα.

Κατά τα άλλα, φοβερά γραφικά, ωραίο και το stealthy gameplay.

Αυτή είναι και η ουσία του crysis έτσι και αλλιώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα διαφωνίσω.

 

Η ουσία του Crysis δέν ήταν το stealthy gameplay.

 

Αντίθετα ήταν η ελευθερία που είχες να παίξεις όπως γούσταρες με μία στολή που σε έκανε υπεράνθρωπο.

 

Ήθελες να το παίξεις Ράμπο και να τους πετάς όλους από δώ και από κεί? Γίνεται

 

Ήθελες να είσαι αόρατος και stealthy αλα Predator style? Γίνεται

 

Ήθελες να γκαζώνεις με τρελές ταχύτητες και να ψάχνονται να σε βρούν? Γίνεται.

 

Οτιδήποτε στο ενδιάμεσο? Και αυτό γίνεται

 

Στο Crysis 2 είναι τόσο unbalanced το gameplay στις διάφορες δυνάμεις που έχεις, που πολύ απλά το stealth είναι λίγο πολύ μονόδρομος.

 

Καμία σχέση με το 1 δηλαδή, ή αν προτιμάτε, πολύ κατώτερό του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά ό,τι είπε ο προλαλήσας, και για τα γραφικά ρε παίδιά που ενθουσιαστήκατε... ποια γραφικά, αφού στην τελική κάθε τρεις & λίγο πρέπει να γυρνάς σε nanovision και τα βλέπεις όλα ασπρόμαυρα & blurry; :mellow:

 

Και γενικά, πιστεύω ότι είχε πέσει πολύ περισσότερη δουλειά για μία αληθοφανή ζούγκλα, πάρα για αυτό το close-quarter σύμπλεγμα που και καλά πρέπει να πιστεύσουμε ότι είναι η NY. Άμα ήτανε μάγκε, ας έκαναν την "ζούγκλα NY" και να πήγαινες όπου ήθελες, να έμπαινες και σε όποιο κτίριο ήθελες. Τι να λέμε τώρα, 0 ελευθερία σε σχέση με το 1.

 

Btw, να σημειώσω επίσης ότι φόρτωσα τα πάντα-όλα Ultra + Extreme Texture pack και με τον q9550 + 5850 (950/1200) έπαιζα smooth 50-60fps (vsync on, tesselation δεν βρήκα ρύθμιση στο CCC άλλα υποθέτω off). Σε κάποια σημεία έπεφτε στα 30-35, άλλα και εκεί παιζότανε. Στο 1 άπαξ και έβαζες ultra έπαιρνες το pc στο χέρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά ό,τι είπε ο προλαλήσας, και για τα γραφικά ρε παίδιά που ενθουσιαστήκατε... ποια γραφικά, αφού στην τελική κάθε τρεις & λίγο πρέπει να γυρνάς σε nanovision και τα βλέπεις όλα ασπρόμαυρα & blurry; :mellow:

 

Και γενικά, πιστεύω ότι είχε πέσει πολύ περισσότερη δουλειά για μία αληθοφανή ζούγκλα, πάρα για αυτό το close-quarter σύμπλεγμα που και καλά πρέπει να πιστεύσουμε ότι είναι η NY. Άμα ήτανε μάγκε, ας έκαναν την "ζούγκλα NY" και να πήγαινες όπου ήθελες, να έμπαινες και σε όποιο κτίριο ήθελες. Τι να λέμε τώρα, 0 ελευθερία σε σχέση με το 1.

 

Btw, να σημειώσω επίσης ότι φόρτωσα τα πάντα-όλα Ultra + Extreme Texture pack και με τον q9550 + 5850 (950/1200) έπαιζα smooth 50-60fps (vsync on, tesselation δεν βρήκα ρύθμιση στο CCC άλλα υποθέτω off). Σε κάποια σημεία έπεφτε στα 30-35, άλλα και εκεί παιζότανε. Στο 1 άπαξ και έβαζες ultra έπαιρνες το pc στο χέρι.

 

Ε εντάξει αν το δεις αντικειμενικά τα γραφικά ήταν καταπληκτικά. Άμα το συγκρίνεις με το 1 τότε ίσως να είναι χειρότερα όμως δεν έχω παίξει το 1 για να ξέρω. Nanovision λες αυτό που έμοιαζε με θερμοκάμερα ;(δεν θυμάμαι-έχουν περάσει 4 μήνες). Προσωπικά δεν το χρησιμοποιούσα καθόλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πολύ αμερικανιά έγινε. Αρκετές φορές είχα την αίσθηση ότι το game είχε χάσει τον ενήλικο χαρακτήρα του πρώτου αφού έβλεπα αμερικάνικες σαχλαμάρες διάσπαρτες στο παιχνίδι. Αυτή η ΕΑ έχει ένα ταλέντο να καταστρέφει τίτλους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ΕΑ το διανέμει/εκδίδει το παιχνίδι,δεν το φτιάχνει..η crytek το φτιάχνει..<br><br>Πάντως έφτιαξε γενικώς με τα updates ή έχει μείνει στο αρχικό στάδιο;<br>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πολύ αμερικανιά έγινε. Αρκετές φορές είχα την αίσθηση ότι το game είχε χάσει τον ενήλικο χαρακτήρα του πρώτου αφού έβλεπα αμερικάνικες σαχλαμάρες διάσπαρτες στο παιχνίδι. Αυτή η ΕΑ έχει ένα ταλέντο να καταστρέφει τίτλους

Στον πυρηνα τους και τα αλλα Αμερικανικα ηταν. Θυμαμαι χαρακτηριστικα στην αρχη της Train αποστολης στο Crysis Warhead που ο ανωτερος σου, σου ελεγε οτι "Δεν ξερουμε ποια ειναι η μεγαλυτερη απειλη, τα Alien ή οι Κορεατες (αν τυχον και επεφτε στα χερια τους το container)"..

 

E ναι οι Κορεατες θα ηταν τρομερη απειλη ενω οι Αμερικανοι θα δημιουργουσαν πυρηνα μοιρασμου ενεργειας σε τριτοκοσμικες χωρες και οχι μονο. Ναι, οκ.

 

η ΕΑ το διανέμει/εκδίδει το παιχνίδι,δεν το φτιάχνει..η crytek το φτιάχνει.. Πάντως έφτιαξε γενικώς με τα updates ή έχει μείνει στο αρχικό στάδιο;

H Crytek ειναι πια καταξιωμενη (χμ) αλλα εχεις την εντυπωση οτι γενικα ο Publisher δεν επηρρεαζει τον Developer ή οτι η ΕΑ αφηνει ξεφραγο αμπελι τα studio της? o.O

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν επηρρεαζει τον Developer ή οτι η ΕΑ αφηνει ξεφραγο αμπελι τα studio της? o.O[/font][/size][/color]

Για την ακρίβεια, στις μέρες μας, ο Publisher είναι υπεύθυνος 99% για το τελικό προιόν. No Publisher, No Money, απλά τα πράγματα.

 

Εξαίρεση αποτελούν κάποια studio που είτε είναι και publisher, είτε έχουν αποκτήσει τέτοιο reputation έναντι των μεγάλων publisher που (οι δεύτεροι) απλώς τους εμπιστεύονται και δεν τους βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό. Βλέπε Blizzard, Valve, DICE (τολμώ να πω) κτλ

 

 

 

PS: Ωραίο sig Obsidian, άντε να βγει remastered έκδοση τον Φλεβάρη γιατί τέτοια παιδικά-διαμάντια δεν πρέπει να ξεχνιούνται ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...