Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από το eshop.


fabiawrc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλα απο το eshop εχω και εγω πολλα παραπονα !!αυτο με το πιστωπιοιτικο που ακουστηκε το εχω παθει και εγω και οταν ζητησα πιστοποιητικο μου ειπαν να παω να ******!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Εγώ πάλι από e-shop δεν έχω κανένα παράπονο, και έχω ψωνίσει αρκετά. Μια φορά επέστρεψα κάτι ελαττωματικό ( ένα σετ ηχεία 5.1, που ήταν δώρο μαζί με ένα κουτί forthnet adsl, και 1 ηχείο δεν δούλευε), το πήραν για να το στείλουν στην Αθήνα για τεχνικό έλεγχο, και καμιά 10ριά μέρες μετά μου στείλανε μήνυμα στο κινητό ότι όντως το προϊόν βρέθηκε ελαττωματικό, αλλά καθώς δεν υπήρχε στοκ, μου δώσανε ένα πιστωτικό 40 ευρώ (για τα ηχεία που μου κάνανε δώρο!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το eshop δεν έχω σοβαρά παράπονα, αλλά σίγουρα αποφεύγω να αγοράζω από εκεί προιόντα 1η ανάγκης οσον αφορά το PC... δηλαδή μητρική,κάρτα γραφικών, τροφοδοτικό. Και αυτό γιατί το σερβις τους είναι κάπως αργό. Ακόμη και το πιο απλό προιον αν σου χαλάσει... θα στο αλλάξουν μετά απο 10+ μέρες.

 

Σε εμένα είχε χαλάσει το βύσμα των ακουστικών από τα ηχεία και έπρεπε να περιμένω 10 μέρες για πιστωτικό... για κάτι που ήταν προφανές. Δεν νομίζω να ήθελε εξονυχιστικές δοκιμές για να το καταλάβουν.

 

Πάντως έχω δει και χειρότερα. Περίμενα γυρω στις 40 μέρες οταν χάλασε η μητρική μου (MSI) της οποίας αντιπρόσωπος είναι η infoquest.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ τα τελευταία 3 χρόνια έχω πάρει πράγματα αξίας ~2000? σύνολο. PC του αδερφού μου, HDs, και PC δικό μου τις τελευταίες μέρες τώρα. Ποτέ δεν υπήρξε πρόβλημα με την εξυπηρέτησή μου. Μπορεί να είμαι κωλόφαρδος.

 

Μόνο μια φορά χρειάστηκε να επιστρέψω κάτι, την μητρική του αδερφού μου γιατί από την αρχή δεν έπαιζε ήχο, αλλά μέσα στην ίδια βδομάδα έγινε αλλαγή και έληξε το θέμα.

 

σωστος ο fabiawrc και εμενα τα ιδια μου εκαναν και δεν μου εδιναν πιστωτικο,εκει 7-8 μερες μεχρ να λυθει το θεμα,δεν τους νιαζει οτι μπορει το pc να ειναι εργαλειο δουλειας,ενω παραδιπλα αν οχι επιτοπου σε 3-4 ωρες,και στην χειροτερη περιπτωση την αλλη μερα!ουτε ενα ευρω απο μενα ξανα!να δουμε ποτε θα βαλουν μυαλο,επιλογη του καθενος ειναι,και αναλογα με της εμπειριες του κρινει.

 

Και ποιος είπε ότι το eshop πρέπει να το νοιάζει αν εσύ έχεις το pc που παίρνεις για δουλειά ή διασκέδαση; Δεν νομίζω να έχει συνάψει κανείς κάποιο συμβόλαιο με το eshop άμεσης εξυπηρέτησης.

 

Επίσης το Πλαίσιο μπορεί να έχει την ευχέρεια να αλλάζει τα προϊόντα στο πι και φι γιατί σου λέει: αν όντως είναι χαλασμένο θα πάει για πέταμα ούτως ή άλλως αλλιώς θα πάει στο Stock House για πούλημα σε χαμηλότερη τιμή. (αυτό είναι δική μου σκέψη, δεν ξέρω αν λειτουργούν έτσι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eleos pia!!!To e-shop exeo katantisei dimosia ypiresia.Min trelatho omos kai me afta pou akouo plironei to plaisio atoma gia na grafoun arnitika sxolia.Mipos re file ise valtos apo to e-shop?Aparadektoi stin eksipiretisi!!!Leitourgoun me tin koutoponiria tou Ellina mexri na to agoraseis se kanoun theo kai meta thes na fas ta kreata sou.APARADEKTOI!!!!

 

 

PS: OXI DE ME PLIRONEI TO PLAISIO GIA AFTA POY GRAFO

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eleos pia!!!To e-shop exeo katantisei dimosia ypiresia.Min trelatho omos kai me afta pou akouo plironei to plaisio atoma gia na grafoun arnitika sxolia.Mipos re file ise valtos apo to e-shop?Aparadektoi stin eksipiretisi!!!Leitourgoun me tin koutoponiria tou Ellina mexri na to agoraseis se kanoun theo kai meta thes na fas ta kreata sou.APARADEKTOI!!!!

 

 

PS: OXI DE ME PLIRONEI TO PLAISIO GIA AFTA POY GRAFO

 

Σου φαίνεται περίεργο αυτό που λέω; Έχουν ειδικό τμήμα που το κάνει αυτό και το γνωρίζω από μέσα. Αν με πιστεύεις ή όχι δεν έχω κανένα πρόβλημα. Όπως είπα το πλαίσιο το έκανε σίγουρα, φαντάζομαι και οι άλλες εταιρίες το ίδιο. Για σκέψου λίγο ένα ανώνυμο forum που είναι για κομπιουτεράδες και πολλοί θα το εμπιστεύονταν ως αντικειμενικό και αμερόληπτο (δες το πρόσφατο παράδειγμα της wikipedia και της Αμερικής). Εδώ οι εταιρίες κάνουν δημόσια στην τηλεόραση δυσφήμιση. Όσοι πιστοί πάντως σκεφτείτε για το ύφος και τη δομή των μηνυμάτων, το αν είναι λογικά δομημένα και την αλληλουχία. Με ρώτησες αν είμαι από το e-shop? Θεωρείς δηλαδή ότι ο μόνος ανταγωνιστής του πλαισίου είναι το e-shop; Από που έφτασες σε αυτό το συμπέρασμα; :)

Για να κλείσω το θέμα μιας και δε συνηθίζω να ασχολούμαι με τέτοια τελειωμένα πράγματα και flame θα πω και για να είμαι δίκαιος ότι ούτε εμένα να εμπιστεύεστε και να τα ψάχνετε τα πράγματα γενικότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να έχετε πάντως υπ' όψιν σας, ότι ο Αστικός Κώδικας, πουθενά δεν αναφέρει για έκδοση πιστωτικού σε περίπτωση υπαίτιας αδυναμίας να εκπληρώσει την παροχή του ο πωλητής..έχετε δικαίωμα να διεκδικήσετε τα χρήματά σας πίσω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα!αν παω εγω στο eshop να ζητησω τα λεφτα μου πισω θα με πεταξουν εξω με τις κλωτσιες.βασικα μπορω να ζητησω τα λεφτα μου πισω,με προιον που δεν ηταν το ιδιο αλλα το αποδεχτηκα ομως.

 

ακου λεει εχει στηθει ολοκληρη επιχειρηση.γιατι βλεπεις συνεχεια να ανοιγουν θεματα για το eshop?η ειναι τοσο δυσκολη και χρονοβορα δουλεια ενα ατομο να πεταει λασπη με 300 nick?σιγα μην ζητανε και ατομα για αυτην την δουλεια.τι αλλο θα ακουσω εδω μεσα.και για πες αφου ξερεις απο μεσα?που ειναι αυτα τα γραφεια που ασχολουνται οι κυριοι?

 

σκεψου ποσο κοσμος ακομα ταλαιπωριεται απο το eshop αλλα δεν ξερει το insomnia το the lab κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά στην σημέρινή εποχή όλα να τα περιμένεις και ο ανταγωνιστικός πόλεμος καλά κρατεί...αλλά και εγώ ήμουν θύμα της γραφειοκρατικής πολιτικής και του servise του e-shop (καινούργιο pc και να μην έχει λειτουργήσει ποτέ σωστά, 2 επισκεψεις στο εν λόγω κατάστημα χωρίς να έχει βρεθεί ποτέ σωστή λύση και παραμένει έτσι ώς έχει) χωρίς ποτε να είχε τύχει να διαβάσω αρνητικά σχόλια για το e-shop στα διάφορα forums και άρα ποτέ δεν είχα προκατάληψη με αυτό. Μετά όμως την προσωπική μου εμπειρία με αυτούς αγανάκτησα και πλέον κοιτάω και άλλες λύσεις είτε λέγεται πλαίσιο είτε e-gate είτε οτιδήποτε άλλο..ούτε εμένα με πληρώνει κανένας τους και φυσικά κοιτάω την τσέπη μου και τίποτε άλλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι και σε αυτη την περιπτωση εχει χαθει το μετρο, τωρα ειναι γεγονος οτι υπαρχουν μεγαλα προβληματα αλλα τα καταστηματα τα εχουν φιλοι μου επιχειρηματιες που ενδιαφερονται για το κερδος και οχι παντα για το...σεβασμο στον πελατη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για οσους δεν το ξερετε το eshop πηρε πριν λιγους μηνες απο το υπουργειο οικονομιας βραβειο επιχειρηματικοτητας (!).
επιδη τα pc τους τα εχουν παρει απο πλαισιο!αλλιος θα ειχαν διαφορετικη γνωμη!:lol: υπουργειο\e shop πανω κατω το ιδιο... και στα δυο σε γραφουν στα π@@@@ τους...

 

Άπιστοι Θωμάδες:τωρα παω να παρω το check μου....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...