Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από το eshop.


fabiawrc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Καλό κουράγιο φίλε...

Χρειάστηκε να την πατήσω κι εγώ μια φορά για να μάθω, παρότι είχα "ενημερωθεί" σχετικά από τα διάφορα forums του χώρου για το συγκεκριμένο κατάστημα. Λεφτά δε μου "φάγανε" αλλά η όλη διαδικασία που μπήκα λόγω δικών τους παραλήψεων, αδιαφορίας για την ενημέρωσή μου (ενώ ήταν υποχρέωσή τους όπως είπαν), καθυστερήσεων και άλλων τέτοιων ευτράπελων δεν αξίζει τον κόπο για μερικά ευρώ κέρδος (λόγω χαμηλότερων τιμών).

 

Ειλικρινά αν ήμουν στη θέση σου απλώς θα πετούσα την κάρτα (όχι δε μου περισεύουν τα λεφτά -δυστυχώς-). Αυτό ακριβώς ήμουν έτοιμος να κάνω με κάποια ηχεία που 'χα αγοράσει κάποτε από 'κει και βγήκαν ελαττωματικά. Δεν ήθελα για τίποτα να μπω σ' αυτή τη διαδικασία πάλι. Αλλά ευτυχώς για μένα έμαθα πως αρκούσε να ενημερώσω την κατασκευάστρια εταιρία (Logitech) όπως κι έκανα. Σε μερικές μέρες είχαν καταθέσει το πλήρες ποσό που μου κόστισε η αγορά των ηχείων, σε τραπεζικό μου λογαριασμό, και είχε έρθει courrier σπίτι για να τα παραλάβει. Ό,τι ακριβώς θα έκανε και η κάθε ελληνική εταιρία ή κατάστημα :P

 

Προφανώς δεν πρόκειται να ξαναγοράσω ούτε CD από εκεί. Όσο πιο φθηνά κι αν μου το δώσουν.

 

ΥΓ:

Να μην αναφέρω τις "γνώσεις" κάποιων πωλητών τουλάχιστον. Ήθελα να αγοράσω ένα συγκεκριμένο UPS και μ' ενδιιέφερε να μάθω αν έχει ανεμιστήρα. Ο πωλητής απλά μου διάβασε την περιγραφή του στο site του eshop η οποία δεν ανέφερε κάτι.Τρία (μετρημένα) clicks στο site της κατασκευάστριας θα μου έλυναν την απορία και θα το 'χα αγοράσει. Αλλά δε μπήκε στη διαδικασία.

 

Αντιθέτως πριν λίγες μέρες πήγα με φίλο σε ένα κατάστημα άλλης αλυσίδας για αγορά κάρτας γραφικών. Επειδή όμως το κουτί του ήταν μικρό δεν ξέραμε αν θα χωράει αυτή που ήθελε να αγοράσει. Έτσι είχαμε πάρει μαζί μας σαν μέτρο μια 7900GS που ήταν το max μέγεθος που χωρούσε (ναι ίσως θα μπορούσαμε να την είχαμε μετρήσει πιο πριν και να μην τη σέρνουμε μαζί μας :P). Ο συκγεκριμένος πωλητής δέχτηκε να ανοίξουμε τη συσκευασία της κάρτας που θέλαμε και να τις βάλουμε δίπλα-δίπλα να τις συγκρίνουμε. Τελικά μας έκανε και την αγόρασε (μάλιστα ανέφερε πως αν τελικά ήταν μεγαλύτερη από όσο υπολογίζαμε μπορούσαμε απλώς να την επιστρέψουμε).

Μεγαλύτερη εντύπωση όμως μου έκανε το γεγονός ότι είπε πως δεν αξίζει η αγορά μιας και αυτή η κάρτα που θα παίρναμε θα 'ταν ισάξιων επιδόσεων με την 7900GS (αφού μπήκε με δικιά του πρωτοβουλία στο internet και είδε κάποια συγκριτικά προφανώς) και ότι για τη δουλεία που τη θέλαμε θα κανε μια χαρά τη δουλεία της η κάρτα που ήδη είχαμε (όχι, δεν ήθελε να μας πασάρει κάποια πιο ακριβή). Βέβαια του εξηγήσαμε πως ήταν καμένη και έτσι προχωρήσαμε στην αγορά.

Ναι, σ' αυτό το κατάστημα θα ξαναπάω και ας πληρώσω κάποια ευρώ παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι να πεσεις στην περιπτωση.παντως το πλαισιο εχει θεικο rma.φταις και εσυ που δεν τους εκραξες.οτι πηγα ποτε δεν μου εφεραν αντιρηση,και οποτε ηθελα μου εκοψαν πιστωτικο.

 

Αφου εισαι τοσο κομπλε απο πλαισιο γιατι πηγες και εμπλεξες ρε φιλε με το e-shop;:shifty:Κακως αφησες το σιγουρο και πηγες ψωνισες απ'το e-shop.Εγω περυσι πηρα απο το e-shop το pc μου με οτι hardware ηθελα και σε 2 μερες μου το εφεραν ετοιμο με δωρεαν συναρμολογηση και μεταφορικα.Ειλικρινα δεν εχω καμια βλαβη με το συστημα και τρεχει σφαιρα για τα χαρακτηριστικα του.Τι να πω;Αλλα αμα εισαι ενταξει με ενα καταστημα γιατι να ψαχτεις αλλου;:-(:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δυστυχως την καρτα την αγορασα απο ενα παιδι μτχ.

και για να μην σας λενε παραμυθια δειτε εδω

 

Σας εφιστούμε την προσοχή στις διατάξεις του άρθρου 5, του Ν. 2251/94 «Περί Προστασίας Καταναλωτών» (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, καθώς και στις σχετικές διατάξεις (άρθρα 534, 537, 540 κλπ) του Αστικού Κώδικα, όπως τροποποιήθηκαν με τον Νόμο 3043/2002).

 

Ειδικότερα σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 534 του Αστικού Κώδικα «Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα», σύμφωνα με το άρθρο 537 παρ. 2 του Α.Κ. «το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση…» και τέλος σύμφωνα με το άρθρο 540 του Α.Κ. «σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατʼ επιλογή του: 1) να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο … 2) να μειώσει το τίμημα …. 3) να υπαναχωρήσει από την σύμβαση ...

 

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή».

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα πολλά, για το ότι παίζουν ψέυττικα δυφημιστικά posts, ότι πρέπει να ξέρεις κάποιον από εκεί κλπ κλπ.

 

Μόλις πριν από λίγο προσπαθούσα να μιλήσω με το Service. Σύμφωνα με το ωράριό τους λειτουργεί μέχρι τις 17:00. Πήρα 16:45. Επειδή είχαν βάλει μήνυμα για τις ώρες λειτουργίας και δεν το σήκωνε κανείς αναγκάστηκα να ξαναπάρω και να συνδεθώ με την "Γραμματεία". Η γραμματεία στην πραγματικότητα ήταν το τμήμα πωλήσεων όπου μου είπαν άλλα από αυτό που φαίνεται στην "εξέλιξη παραγγελίας" στο site και μου είπαν να πάρω στο Service.

 

Όταν τους είπα ότι δεν απάντάει κανείς το καλύτερο που βρήκαν να μου πουν είναι "Πρέπει να επιμείνετε λίγο". Αναρωτήθηκα από μέσα μου "γιατί ?" και ζήτησα να με συνδέσουν στο service. Αποτέλεσμα ... Νεκρή η γραμμή και μετά από αρκετή ώρα αναγκάστηκα να το κλείσω.

 

Ομολογώ ότι θα προσπαθήσω να μη ξαναπάρω τίποτα από e-shop.

Ελπίζω πάντα να υπάρχει και μια άλλη πηγή γιατί μερικά πραγματάκια που μου αρέσουν μόνο στο eshop τα βρίσκω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου το eshop πλέον αξίζει μόνο για αυτά τα <<πραγματάκια>> που αναφέρεις γιατί έχει χαλάσει πολύ.

Περιττό να σου πω ότι ακόμη περιμένω μια παραγγελία που είχα κάνει πριν από τα Χριστούγεννα...μια απλή παραγγελία και ούτε ενημέρωση ούτε τίποτα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αφου μου ειπαν οτι θα μου την αλλαξουν την ιδια αλλα σε 2600xt.

 

Σόρρυ φίλε αλλά εδώ είσαι εσύ λάθος.

Έτσι όπως το έγραφες νόμιζα ότι τελικά ΚΑΙ η ΧΤ κάρτα θα ήταν χαλασμένη.

Αλλά τελικά το θέμα ήταν για την ψύξη ;;;;

 

Για όνομα δηλαδή, αν ρίξεις μια ματία στο site των κατασκευαστών θα δείς ότι ΔΕΝ έχουν όλες οι κάρτες την ίδια μέθοδο ψύξης.

Επειδή δηλαδή η 2600pro είχε παθητική ψύξη δεν σημαίνει ότι θα έχει και η ΧΤ αφού όσο μεγαλώνει το μoντέλλο αλλάζουν και οι ανάγκες του.

 

Καταλαβαίνω ότι ταλαιπωρήθηκες ΑΛΛΑ τους έκανες φασαρία επειδή σου έδωσαν μια κάρτα που είναι και καλύτερο μοντέλο από αυτό που είχες και κοστίζει και καμμιά 30αριά ευρώ παραπάνω ;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε και ισχύουν αυτά , εσύ τι θα τους κάνεις ? μύνηση? θα πας να πληρώσεις δικηγόρο?ή μήπως θα σε βοηθήσει ο ΙΝΚΑ?

 

ΑΥΤΟ ακριβώς... Δεν αξίζει να κάνεις τίποτα από τα παραπάνω ούτε για motherboard ούτε για κάρτα γραφικών... Και αν εν βρασμώ ψυχής αρχίσεις να μπλέκεις να δικηγόρους και δικαστήρια, αργά η γρήγορα θα το μετανιώσεις. Ίσως κερδίσεις μια κάρτα γραφικών αλλά θα έχεις χάσει την αξία της x 10 σε χρόνο και σε έξοδα που θα προκύψουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αυτό το service του e-shop πρέπει να έχει φοβερούς τεχνίτες.

Τους έστειλα ένα δίσκο χαλασμένο.

Θα τον κοιτάξουμε λέει και θα σας ενημερώσουμε.

Με πήραν τηλέφωνο να με ρωτήσουν μετά από μια εβδομάδα για το τι έχει ο δίσκος. :lol:

Τόσο καλά τον κοίταξαν τον δίσκο.

Μιλάμε για δίσκο που μόλις μπεί στο ρεύμα το παίζει καμπάνα. Χτυπάει κουδουνάκια.

 

Έχει πλάκα να μου τον στείλουν πίσω τον ίδιο.... ;)

Δεν το αποκλείω από αυτούς.

 

Seagate είναι παιδιά. Μπορώ μήπως να τον κάνω rma στη seagate εγώ χωρίς την μεσολάβηση του e-shop αν τυχόν και οι επιστήμονες εκεί κάνουν την λαδιά τους; :shifty:

 

edit

Τελικά έλαβα μύνημα ότι μου πιστώθηκε ένα ποσό για επόμενη αγορά μου.

 

Ωραία. !! Δεν θα τους βρίσω τώρα για δεκαπέντε ολόκληρα λεπτά. :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

εγω παντος στην θεση σου θα εκανα και ενα check στο pc μου μπας και τις εκαψα εγω γιατι ρε αδερφε 2 καρτες ειναι αυτες δεν ξερω τι να πω τοσω ατυχος εισαι και συ ρε παιδι μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά στο κολομαγαζο αυτό πείρε ο κ@@@ς του αέρα εδώ και καιρό. Απο τότε που έκανα την πατάτα και αγόρασα λαπτοπ απο εκεί, για να γλιτώσω 30 ευρά απο το να το αγοράσω απο κανονικό μαγαζί. Ηταν προβληματικό απο την μάνα του το κατάλαβα στα πρώτα 15 λεπτά που το έβαλα μπρός.

Μου πείρε έναν μήνα και ατελείωτα τηλέφωνα και απειλές αλλά είμαι περίφανος που κατάφερα να που στάξουν τελικά 950 ευρά cash στο χέρι πίσω μποστά σε πολούς φουκαράδες πελάτες τους.

Δεν ξαναασχολήθηκα ποτέ με το κατάστημα αυτό ούτε για ενα mousepad και βρήκα την υγειά μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίος. Τι ακριβώς έκανες ? ο Νόμος ορίζει αν το γυρίσεις στο 10ήμερο από την αγορά του στην αρχική του κατάσταση παίρνεις τα λεφτά σου πίσω. άπλα μας πρήζουν ότι όταν το ανοίξουμε δεν είναι αρχική κατάσταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίος. Τι ακριβώς έκανες ? ο Νόμος ορίζει αν το γυρίσεις στο 10ήμερο από την αγορά του στην αρχική του κατάσταση παίρνεις τα λεφτά σου πίσω. άπλα μας πρήζουν ότι όταν το ανοίξουμε δεν είναι αρχική κατάσταση

 

Καλά αυτό με το άνοιγμα του κουτιού είναι εντελώς παπαριά. Δεν υσχύει. Σε 10 μέρες άν υπάρχει πρόβλημα κατά την χρήση έστω ζητάς τα λεφτά πίσω χωρίς 2η κουβέντα.

 

ΤΩΡΑ.

Η καλήτερη λύση για θέματα καταναλωτή ΔΕΝ είναι το ΙΝΚΑ που είναι μη κυβερνιτικός οργανισμός. ΑΝ είναι να κινηθείς επιθετικά απέναντυ στους μπαγλαμάδες αυτούς τα πράγματα είναι πολύ απλά. Απευθύνεσαι στην ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=45). Στέλνεις σε αυτούς εγράφως την καταγγελεία σου. Αυτή πρωτοκολείται και αποστελνεται την επόμενη μέρα κιόλας ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΓΡΑΦΟ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ με την καταγγελεία σου στον εκαστοτε μπαγλαμά.

 

Τα πραγματα έτσι είναι επίσημα και πρωτοκολημενά έτοιμα έγραφα για να χρησιμοποιηθούν για δικαστικούς λόγους αν χρειαστεί. Συνήθως όμως ο εκάστοτε μπαγλαμάς (τύπου e-shop) αν δεί επίσημη καταγγελεία με αποστολέα στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, κλανει μέντες και σου επιστρεφει τα λεφτουδακια σου πίσω.

 

;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειάζεται να έχει πρόβλημα για να το γυρίσεις στο 10ήμερο. Μετάνιωσες για την αγορά σου ας πούμε. Γιαυτό λέγεται επιστροφή προϊόντος. Μέσα σε 10 μέρες για οποιοδήποτε λόγο και να το γυρίσεις είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν πίσω τα λεφτά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...