Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από το eshop.


fabiawrc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και ποιος είπε ότι το eshop πρέπει να το νοιάζει αν εσύ έχεις το pc που παίρνεις για δουλειά ή διασκέδαση; Δεν νομίζω να έχει συνάψει κανείς κάποιο συμβόλαιο με το eshop άμεσης εξυπηρέτησης.

 

Από τη στιγμή που υπάρχει το Πλαίσιο και εξυπηρετεί ΑΜΕΣΑ όλοι οι ανταγωνιστές έχουν υπογράψει "συμβόλαιο" άμεσης εξυπηρέτησης. Κανόνες της αγοράς αγορίνα;)

Αλλιώς φούντο. Νοοτροπία σαν τη δική σου απλά χαλάει την αγορά. Συγνώμη κι όλας αλλά κάποια στιγμή πρέπει να κοιτάμε και τι αγοράζουμε. Μια ζωή ο Έλληνας θα 'ναι ο πιο λαλάκας πελάτης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
μα δεν εχει παγιο ΟΤΕ

LOL'd

 

Παράπονο (μεγάλο) από το e-shop δεν έχω προσωπικά, σε αντίθεση με το πλαίσιο που μου είχε πουλήσει σκληρό formated και μάλιστα με "warez". Αλλά συνεχίζω να ψωνίζω και από τα 2 γιατί μου δίνουν την εντύπωση πως σοβάρεψαν αρκετά... προφανώς είναι η ιδέα μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα παρω το μερος κανενος,γεγονος ειναι οτι το e-shop εχει μεγαλη γκαμα και δεν ειναι το 10 euro που κερδιζεις ειναι το 20 euro γιατι δεν υπολογιζουμε το 10(παραπανω) euro που εχει το πλαισιο απο την normal τιμη θελω να πω πως πχ αν ενα προιον πανω κατω το βρισκεις 100 ευρο και το πλαισιο το εχει 110 αν το παρεις απο e-shop 90 να! η εξισωση:P δεν ειναι θεμα τσιιπιας αλλα απο την αλλη γιατι να τους το χαρισεις.Οσων αφορα το e-shop εχω αγορασει υπερβολικα πολλα θα ελεγα αλλα οπως προ ανεφερε ενας φιλος οχι προιοντα πρωτης αναγκης οσων αφορα το pc γιατι ναι!

 

αν χαλασει το mobo οντος που να το σταιλνεις τωρα και να τραβιεσαι με τηλεφωνα και πιστωτικα υπολοιπα και αντικατσατση και εχουμε αυτο και δεν εχουμε εκεινο, καλο ειναι σε αυτη την περιπτωση απο μαγαζη οπως πλαισιο πχ που το πας και στα καπακια σου επιβαιβεωνει την βλαβη μπροστα σου και διαλεγεις εσυ στην αξια του προηγουμενου τι θα κατσεις πανω, αλλα μην τα βαζουμε με ενα μαγαζη το οποιο κατα καπιο τροπο ειναι super market προιοντον pc και parts και σε 2η μοιρα διαγνωστικο για βλαβες, φυσικα το οτι χαλαει μια καρτα δεν φτεει αυτος που την πουλαει ειτε την παρεις απο πλαισιο ειτε απο e-shop δεν παυει να ειναι της msi πχ αλλα η αληθεια ειναι οτι το e shop ως εγγειηση ειναι off εχοντας ακουσει πολλους δυσαρεστημενους αλλα απο την αλλη τι να σου πει?

 

ναι πειρες την 1η καρτα σου βγηκε off στην αντικατεστισα και σου ξανα βγηκε off ok παρε τα φραγκα σου πισω επειδη ημαστε τραγοι ως e-shop και δεν μπορουμε να μαντεψουμε και να βρουμε ποια καρτα θα σου επιβιωσει ,φυσικα και θα προσφυγει στην εγγειηση αφου το κανει και με την πρωτη βλαβη γιατι να μην το κανει και με την 2η? αλλα ok θα συμφωνισω πως στην 3η δεν εχει μα μου , αλλα και το πλαισιο δεν παει πισω που αλλου ειναι η βλαβη και αλλου την εντοπιζουν σου λενε οτι τους κατεβει και φτανεις να εχεις αλλαξει ολο το pc και ακομα να συνεχιζει να εχει βλαβη.Τεσπα οσων αφορα το πιστωτικο υπολοιπο δεν ξερω τον νομο αλλα φυσικα πρεπει να δουνε αν αυτο που του πας ειναι χαλασμενο αν ητανε ετσι θα πηγενανε ολοι και θα λεγανε χαλασε αλλαξετω η δωσε τα λεφτα μου πισω,

 

δεν παει ετσι ρε μαγκες γιατι θα σου πουνε και σενα δειξε μου το πτυχειο του τεχνικου υπολογιστων λογικο ειναι να το κοιταξουνε και μετα αναλογος να πραξουνε η σε αντικασταση η σε πιστωση των χρηματων τωρα αν δεν το κανουνε ειναι ζωαδια αλλα και στο πλαισιο και σε αλλες αλυσιδες πανω κατω τα ιδια συμβαινουυνε η αλιθεια ειναι οτι θες δεν θες την ταλεπωρεια θα την υποστεις απ' οπου και να ψωνισεις ειτε λογο σειρας προτεραiοτητας και traffic ειτε ανικανοτητας των ιδιων ειτε μη ξεκαθαρων ορων εγγειησης(πχ 3 χρονια εγγειηση πλαισιο και πας και σουλενε η toshiba δεν σου καλιπτει αυτη την βλαβη) ,εσενα απλα σου χαλασε :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ παιδιά δεν έχω κανένα παράπονο απο το e-shop και ψωνίζω αρκετό καιρό.Το έιχα ψάξει πολυ πριν καταλήξω εκεί,απο θέμα τιμών είναι η καλύτερη επιλογή,απο θέμα service δεν ήξερα,απλά έτυχε λόγω δικής μου απειρίας στο θέμα των υπολογιστών να μάθω,και είμαι υπέρικανοποιημένη!Πρώτη φορά κάνω λάθος στην παραγγελία ενος σκληρού και με τη μία μου έκοψαν πιστωτικό και τον αντικατεστησα.Μια άλλη φορά παλι απο δικό μου λάθος(φυσικά αυτό δεν το ανέφερα) καίω τροφοδοτικό,και μαζί μ'αυτό πήρε η μπάλα και κάποια μέρη της μητρικής,τα έστειλα πίσω και την ίδια εβδομάδα μου έστειλαν πιστωτικό και πήρα άλλα,όποια ήθελα χωρίς περιορισμό για αντιατάσταση με ίδια κτλ.Επίσης το γεγονός οτι μένω επαρχία και έχουν υποκατάστημα εδώ με βολεύει παρα πολύ,γιατί σε 2-3 μέρες παντα έχω τα πράγματα που παραγγέλνω,και εξοδα αποστολής μηδέν!Τί άλλο να ζητήσω?Και πάλι..γνώμη μου..:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχει υπωθεί 1 εκατομμύριο φορές στο φόρουμ ότι στην τελική

ότι πληρώσεις παίρνεις.

Για μένα το E-shop είναι και θα είναι μια απρόσωπη επιχείρηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πω και εγώ την προσώπικη μου εμπειρία: Όλο το σύστημα που έχω το έχω από Πλαίσιο, έκτος της GPU που πήρα από Multirama. Αν και το Πλαίσιο έχει αρίστης ποιότητας προιόντα και μέγαλη γκάμα, έκτος από κάρτες σε δίαυλο AGP 8x, σε αντίθεση με το e-shop που αναφέρατε, το service του είναι απαράδεκτο. Πίστευω πώς δεν ξέρουν τι τους γίνεται εκεί, ίσως από την πολλή δουλειά, ίσως το ότι δεσμέυονται να σου φτιάξουν το PC μέσα σε 4 ώρες, καινούργιο είναι αυτό, πάντως πραγματικά είμαι πολύ απογοητευμένος.

 

Να σας αναφέρω χαρακτηριστικά 1-2 παραδείγματα: Πήγα πήρα από κει την κάρτα ήχου μου (γράφω κάτω ποιά είναι) και λέω αντέ ας την εγκαταστήσουν εκεί γιατί εκείνο το διάστημα δεν είχα καθόλου χρόνο, και ήθελα το pc μου να ΄ναι έτοιμο. Ελα όμως που δεν την εγκατέστησαν. Την έβαλαν μόνο στην θύρα PCI και τέλειωσε, ούτε το καλώδιο για την τροφοδοσία ούτε τίποτα. Το pc άρχισε να κολλάει στους ήχους και γενικότερα πάντου. Πηγαίνω την πρώτη φόρα μου λένε όλα εντάξει. Τίποτα, ξανα τα ίδια.

 

Πηγαίνω δευτερη φορα, μου λένε όλα εντάξει, ξάνα τίποτα, όλα κολούσαν. Την τρίτη φόρα άρχισα να φώνάζω εκεί μέσα και τότε το διώρθώσαν. Εγώ δεν το πήρα χαμπάρι εξαρχής, γιατί δεν ήξερα ότι πρέπει να μπει καλώδιο τροφ., έλεγα για να μην βάλαν αυτή κάτι θα ξέρουν αλλά τελικά έπρεπε να πάω 3 φόρες και να φωνάξω για να το διορθώσουν(είχα και αντίστοιχο post έδω με την κάρτα, να ναι καλά ο φίλος που μου είπε για το καλώδιο τροφ.). Επίσης όταν μου άλλαξαν το κουτί (έβαλα της Thermaltake to Soprano, γ**** κουτί:-):-)), δεν συνδέσαν τίποτα στο τροφοδοτικό, ούτε την GPU, ούτε τους δίσκους, κόντεψε να καεί το pc εκείνη την μερα. Από το eshop δεν έχω πάει πότε, αλλά με αυτα που ακουώ, όχι μόνο για το eshop αλλά γενικά, δεν ξάναπάω πουθένα, θα τα παίρνω σπίτι,θα τα βάζω μόνος, και άμα είναι προβληματικά θα τα πηγαίνω πίσω:-:lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!!!!ΕΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΟΣΣΣΣ.

 

οπως διαβασατε στο αρχικο post,αφου ταλαιπωρηθηκα για μια αλαγη μιας χαλασμενης 7300gt,που με τα 10000 ζορια μου εκοψαν πιστωτικο,πηρα μια 2600pro η οποια ηταν χαλασμενη εξαρχης.

 

την πηγα πισω στις 14 δεκεμβριου.ΖΗΤΗΣΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ και τους ανεφερα το λογο οτι θελω να κοπει πιστωτικο,να παρω κατι που δεν θα χαλασει,ωστε να μην ξανασχοληθω μαζι τους.

 

φυσικα και το αρνηθηκανε,λεγοντας οτι θα αντικατασταθει με αλλη.περναει 1εβδομαδα δεν εχω καμια απαντηση.περναει 2 εβδομαδα τους παιρνω τηλ, ναι η καρτα εχει προβλημα θα σας καλεσουμε εμεις.λεω πιστωτικο θελω.μου λενε οχι δεν γινεται.καλα λεω.

 

με πηρα 2 φορες απο το eshop αλλα κοιμομουν και δεν το σηκωσα.τους πηρα τηλ. την επομενη μερα και μου λενε το ιδιο.οτι η καρτα σας ειναι χαλασμενη και οτι θα σας την αλαξουμε.λεω ρε παιδια με πηρατε τηλεφωνο σας παιρνω για να μου πειτε παλι τα ιδια?εντωμεταξυ καθε τηλ. που επερνα περιμενα 20 λεπτα.

 

τελικα μιλαω με εναν μου λεει θα γινει αντικατασταση με την ιδια msi αλλα σε 2600xt.ας παει στα κοματια λεω το δεχομαι.μετα ΑΠΟ 2 ΗΜΕΡΕΣ μου στελνουν sms οτι η καρτα θα αντικατασταθει.και μετα ΠΑΛΙ ΑΠΟ 2 ΗΜΕΡΕΣ μου στελνουν sms και μου λενε οτι η καρτα ειναι ετοιμη για παραλαβη.

 

παω λοιπον σημερα να την παρω και τελειωσει το πανυγηρι του eshop,παω ταμειο λεω λες να εχουμε κανα παρατραγουδο παλι?μου φερνουν την καρτα ωραια λεω 2600xt οπως μου ειπαν.κατε να την ανοιξω να δω.

 

την ανοιγω και μου ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΛΕΜΕ.η καρτα δεν ειναι με παθητικη ψυξη,αλλα αλλο μοντελο με ανεμιστηρα.πραγματικα δεν κρατηθηκα και αρχισα τις φωνες.ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΑΙ 1.5 ΜΗΝΑ ΘΕΕΕΕ ΜΟΥ!!ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΙΝΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.

 

το κακο ειναι οτι το μαγαζι ηταν αδειο και μονο ενας πελατης με κοιταγε.ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΕΝΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ,αρχισαν τα κλασικα δεν φταιμε εμεις θα μιλησω αυριο με το τεχνικο τμημα να δουμε αν μπορουν να στην αλαξουν.

 

τους ειπα αυριο θελω την καρτα σπιτι μου με courier,αλλιως τα λεφτα μου πισω.εγω αυριο θα παρω τηλεφωνα και αν δεν το κανουν θα γινει Ο ΧΑΜΟΣ.

 

θα εχετε νεα συντομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο θετικό με το e-shop είναι οι καλές τιμές του σε ορισμένα προϊόντα.

Όλα τα άλλα είναι αρνητικά.

Πλέον χρησιμοποιώ το e-shop για αναλώσιμα,αξεσουάρ και για οποιοδήποτε προϊόν καλύπτεται από εγγύηση ελληνικής αντιπροσωπείας με αποδεδειγμένη εξυπηρέτηση.

Δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω ζωτικά μέρη υπολογιστή από το e-shop.Την μλκία την έκανα μία φορά.

Χώρια ότι πουλάνε προϊόντα με ανοιγμένες συσκευασίες για δήθεν έλεγχο.

Άντε να πιστέψω πως δεν είναι προϊόντα επιστροφής...

Ένα χάλι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παλι παιδια πιστευω οτι ειναι θεμα τυχης!!!και γνωριμιων1

κανε φιλο το παιδι στο μαγαζι και θα εισαι κυριος!!

εγω δεν εχω παραπονο ουτε απο το e-shop ουτε απο το πλαισιο!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά ρε και εσυ δεν σου πέρασε από το μυαλό όταν σου λένε πως θα σου δώσουν άλλο μοντέλο κάρτας ότι μπορεί να μην έχει παθητική ψύξη; έπρεπε να τους το τονίσεις αυτό... άσε που η xt είναι καλύτερη αρκετά από την pro.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά εγώ απο το πλαίσιο μία φορά που αγόρασα υπολογιστή και είχε χαλασμένο cd-rom και έλλειπε το software με εξυπηρετήσαν γρήγορα , δεν είχα πρόβλημα, μία άλλη φορά όμως είχα το εξής: είχα πάρει ένα mp3 player το οποίο και χάλασε και τους το πάω. Με στέλνουνε στο συνεργείο που είναι κοντά στο μαγαζί ( στη Στουρνάρη) και το βρίσκουν όντως χαλασμένο. Μου λένε λοιπόν οτι θα μου δώσουν ένα καλύτερο μιάς και σταματήσανε να συνεργάζονται με την creative , οπότε θα μου δίνανε ένα i-river. Περιμένω... περιμένω...να έρθει το καλύτερο, 2 βδομάδες, περνάει πάσχα... είχα πάει γύρω στις 3-4 φορές και πάω μία μερά και μου λένε υπάρχει αν δεν θές να περιμένεις στην αγ. παρασκευή 1-2 κομμάτια. Πάω λοιπόν αγ. παρασκευή να το πάρω και ο υπάλληλος εκεί μου λέει οτι είμαστε ξεχωριστά καταστήματα απο το πλαίσιο στην Στουρνάρη και δεν μπορούμε να σου δώσουμε ΕΙΔΙΚΑ από τη στιγμή που είναι και πιο ακριβό το i-river από το creative που αγόρασα... τέσπα μην τα πολυλογώ , παίρνουν τηλ στην Στουρνάρη και έλειπε ο υπεύθυνος.Τρώω την κρυάδα και παίρνω 2-3 τηλ. αύριο και μου λέει ένας υπάλληλος όλα οκ πηγαίντε στο κατάστημα της αγ. παρασκευής (εγώ να πάω , αυτοί να μην το στείλουνε όπου με βολέβει να πάω να το πάρω, τέσπα) έχω μιλήσει με τον τάδε κύριο θα σε εξυπηρετήσει...Παίρνω λοιπόν το σταρλετάκι και πάω αγ. παρασκευή και βρίσκω τον εν λόγω κύριο ο οποίος μου λέει ... "εγώ δεν μίλησα με κανέναν" . Μου έρχεται κεραμίδα , έρχεται και πάλι ο υπεύθυνος από την πρώτη φορά και μου λέει οτι κάποιος έχει κάνει τεράστια μλκία οπότε το πήρα και θα έβρισκε αυτός ποιός έφταιγε...

Οπότε μετά από αυτήν την ιστορία λέω σε έναν φίλο μου να αγοράσει mp3 απο ένα κατάστημα πιό "συνοικιακό" οπότε και πάμε στο RAM λίγο πιό πάνω. ε μην τα πολυλογώ πάλι χαλάει η συσκευή και οι τύποι του το κρατάνε 3 βδομάδες και τον γράφουν θρασύτατα στ' @@ τους κάθε φορά που πάει τον φίλο και φυσικά ο ΙΝΚΑ για άλλη μία φορά δεν έκανε τπτ . Μετά απο πολύύύύύύύ καιρό του το στείλανε αφού του βγάλανε την πίστη.

3ο σκηνικό με e-shop παίρνει κολλητός υπολογιστή μετά απο λίγο του χαλάει ο σκληρός , τους το πάει και μετά απο λίγο καιρό του το φτιάξανε χωρίς προβλήματα.ΠΡΟΣΟΧΗ δεν αμφισβητώ αυτά που έπαθε το παιδί απλά καταλήγω οτι είναι λίγο πολύ και θέμα τύχης και στο φινάλε που σκ@τ@ μπορείς να βασιστείς στις αγορές σου ρε γμτ όταν σου φέρονται έτσι οι εταιρίες είτε λέγεται πλαίσιο είτε e-shop είτε ram???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι να πεσεις στην περιπτωση.παντως το πλαισιο εχει θεικο rma.φταις και εσυ που δεν τους εκραξες.οτι πηγα ποτε δεν μου εφεραν αντιρηση,και οποτε ηθελα μου εκοψαν πιστωτικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...