Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από το eshop.


fabiawrc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε παιδιά, τα πράγματα είναι απλά: Service e-shop= τα πράγματα πηγαίνουν Μενίδι, ελέγχονται εκεί και οι σερβισάδες του Μενιδίου αποφασίζουν για αντικατάσταση/πίστωση ή ο,τιδήποτε άλλο (αν τα προϊόντα καλύπτονται από το e-shop), ή τα προωθούν στην εκάστοτε αντιπροσωπεία.

 

Από εκεί και πέρα, ο εκάστοτε υπάλληλος του κάθε καταστήματος δεν έχει ούτε την αρμοδιότητα ούτε την δυνατότητα να κάνει κάτι παραπάνω από το να ενημερώσει το service και/ή να ζητήσει ενημέρωση από εκεί.

 

Όσο για τα πολύ κλασσικά πραγματάκια του στυλ "πήγα εκεί και έβρισα/έβαλσ τις φωνές κ.λπ", πρέπει επιτέλους να μάθουμε σε αυτή τη χώρα, ότι το να ξεσπάμε σε έναν υπάλληλο που στην τελική μισθωτός είναι, αφ'ενός δεν κάνει το αυτί του εκάστοτε εργοδότη του να ιδρώνει και αφ'ετέρου, για εμένα αποτελεί χείριστη γαϊδουριά. Είναι σαν να ξεσπάω στον ταμία της τράπεζας, επειδή η πιστωτική κάρτα έχει 18% επιτόκιο.

 

Η καλύτερη λύση για να αλλάξει πολιτική το εκάστοτε κατάστημα, είναι να χάσει αρκετούς πελάτες. Το να συνοδευτεί αυτό και με αντίστοιχα μηνύματα παραπόνων, είναι ακόμα καλύτερο.

 

Το θέμα είναι, ότι τόσον καιρό που είμαι γραμμένος σε αυτό το forum, έχω διαβάσει την άπειρη γκρίνια για το service του e-shop. ΟΚ, ρε παιδιά, γνωστό πια το πώς δουλεύει. Αν συμβιβάζεστε έχει καλώς, αν όχι, υπάρχει το Πλαίσιο και ακόμα καλύτερα το μαγαζάκι της γειτονιάς, που και ανάγκη σας έχει και θα σας φιλήσει και τα πόδια για τις αγορές σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Στις επαρχιακες πολεις δεν νομιζω αυτοι που δουλευουν μεσα να ειναι απλως υπαλληλοι αλλα κατι σαν συνεργατες δλδ περνουν ποσοστα απο τις πωλησεις. Επειδη μενω σε επαρχιακη πολη και τα παω αρκετα καλα με το παιδι που το διευθυνει το μαγαζι δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα στο after sale τομεα. Το πολυ σε 5 μερες μου ειχε γινει αντικατασταση σε προϊοντα που παρουσιασαν βλαβη.Δεν νομιζω να τους "περνει" στην επαρχια κ ειδικα στις μικροτερες πολεις να κανουν τετοια επειδη θα χασουν σοβαρη πελατεια κ οι φημες μαθαινονται ευκολα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη και εγω απο επαρχια ειμαι μεχρι να γινουν τα eshop και ΠΛΑΙΣΙΟ πληρωναμε τρελο καπελο στις τιμες. Παντως, φτου μη το ματιασω, δεν ειχα προβλημα με eshop ως τωρα. Ακομα και οταν μου χαλασε δισκος μεσα σε 5 ημερες απο οταν τον πηρα μεσα σε μια βδομαδα ειχα καινουργιο πισω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πω πω..διαβαζω και ξαναδιαβαζω..χαλια μαυρα.. σεπτεμβριο 18 πετουσα για αγγλια..λεω δεν παιρνω εναν σκληρο οταν δεν εχω τι να κανω να κατεβαζω καμια ταινιουλα απτην εστια?? παω λοιπον μουλτιραμα παιρνω τον western digital my bokk 320gb ολα καλα.λεω ας περασω καποια πραγματα που εχω στον σταθερο στον σκληρο να τα παρω αγγλια μην γραφω dvd για το laptop.ολα καλα. αφηνω τον σκληρο.παω στο περιπτερο!!γυρναω. ο σκληρος εχει σταματησει να λειτουργει και μ εχει εμφανιστη ενα σφαλμα.λεω νατα.δεν πειραζη.βαζω τον σκληρο στην πριζα παλι.τιποτα.νεκρος.εκανε τακ τακ. τον σκληρο δεν τον ειχα ανοιξη απο τοτε που τον πηρα καθολου αλλα ευτυχως σκεφτηκα να περασω καποια πραγματα πριν φυγω!! περνω λοιπον τηλεφωνακι τον κολλητο μ ο οποιος παρεπιμτοντος μ συστησε το isnomnia!!! και μ λεει πηγαινε μην δεκτεις τιποτα λιγοτερο απο αντικατασταση!!!παω λεω αυτο και αυτο εγινε σε ενα παλικαρι!!με στελνει υπογειο στο service. ειναι μεσα ενας παχουλουλης νεαρος.πινει καφε καθετε.του λεω για αυτο εγινε θλω αντικατασταση προιοντος αυριο πεταω για αγγλια.μ λεει οπα κατσε.να δουμε τι εχει.μ λεει ελα σε μια ωρα,θα τον βαλω να περασει ενα τεστ.τ λεω οκ.παω μετα απο 1.30 ωρα. μ λεει δεν ειναι ετοιμο..εχει ακομα 45 λεπτα..του λεω οκ αλλα ο σκληρος ειναι αδειος.ποση ωρα κανει τον ελεγχο.παω μετα απο μια ωρα.μ λεει δεν ειναι ετοιμος του λεω με δουλευεις? καθε φορα θα πηγαινω 15 λεπτα αποσταση απειδη εσυ λες οτι θες.στα πολλα καθομαι και περιμενω!! μετα απο 40 λεπτα. μ λεει.ο σκληρος ειναι μια χαρα.ετσι γραφει το τεστ.του λεω σιγουρα? μ λεει ναι.του κανω οκ αλλα ελπιζω να μην ξαναγυρισω πισω.και τι μου πεταει.να ξερεις παντως οτι οσοι ερχονται εδω νομιζουν οτι κατι εχει το προιον τους αλλα τελικα δεν εχει τιποτα.παω σπιτι.τον συνδεω στο λαπτοπ.τιποτα.τικ τικ. τον συνδεω στο σταθερο τιποτα. τικ τικ. λεω τωρα θα δεις παιρνω κουτια σκληρο και λαπτοπ.φευγω.παω κατευθειαν υπογειο. με κοιταει και μενει.λεω γεια.δεν μιλαει.λεω για να δουμε τωρα.του λεω βαλε την πριζα.μα..του λεω βαλτη.ο σκληρος τικ τικ.τα ιδια.ανοιγω το λαπτοπ του λεω βρες τον σκληρο, δεν λεει τιποτα.και αρχιζει.μπορει να εχει προβλημα το λαπτοπ.του λεω ρε θα με τρελανεις? 1 μηνα λαπτοπ? μ λεει μηπως δεν ειναι συμβατω με βιστα?του λεω ναι? δεν πειραζη.περιμενε.εχω και χπ λειτουργικο μεσα.το αλλαζω τιποτα.μ λεει το λαπτοπ οι θηρες Usb θα ειναι.βγαζω ενα στικακι απτην τσεπι το βαζω κατευθειαν αναγνωριση.αρχιζω και φωναζω. λοιπον με κοροιδευεις? εχω ερθει 5 φορες και ολο μ λες ψεματα 5 μερων σκληρος!!!! μεσα το μαγαζι γεματο και να μας κοιταζει. μ λεει τι να σου πω.μιλα με τον υπευθυνο.παω τον αρχιζω αυτο και αυτο ξεφτιλα ειναι για 100 ευρω.δεν θα ξανααγορασω τιποτα θα σας βγαλω στα φορου,και το πιο ωραιο οταν του ειπα για ινστιτουτο καταναλωτη μ λεει.πηγαινε να παρεις ενα αλλο σκληρο και ελπιζω να δουλευει!!πηγα τον πηγα και εφυγα..δεν ξερω αν θα μπορουσα να υποστο πιο μεγαλη ταλαιπωρια.. συγνωμη για το μεγαλο τοπικ αλλααααα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως στα καταστήματα του e-shop όλοι υπάλληλοι είναι, ήτοι μισθωτοί. Το αν παίζει bonus βάσει ο,τιδήποτε μορφής στόχων, είναι αλλουνού παππά ευαγγέλιο και δεν αναιρεί το είδος της προσφερόμενης εργασίας. Εδώ μέχρι και οι τραπεζικοί υπάλληλοι έχουν bonuses

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν σκεφτει κανεις οτι ολες αυτες οι μεγαλες αλυσιδες και ονοματα ειναι τοσο αναξιοπιστες που ακομα και για το ιδιο καταστημα αλλο προιον σου βγαινει καλο και αλλο κορυφαια σκαρτο, τοτε πραγματι δεν βλεπω κανενα λογο να μην προτιμησω το μαγαζακι της γειτονιας το οποιο και διπλα μου ειναι για οτιδηποτε χρειαστω και δεν υπαρχει κανενας λογος να το αποφευγει κανεις για οποιοδηποτε μεγαλο ονομα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρίν 10 μέρες πήγα κι επέστρεψα στο e-shop ένα ζευγάρι μνήμες CRUCIAL αμέσως μετά την αγορά τους (ούτε 3 ώρες δεν είχαν περάσει), προφανώς ελαττωματικές, καθώς όταν τις τοποθέτησα ο υπολογιστής προσπαθούσε να κάνει boot κι έσβηνε...

Μου είπαν θα τις στείλουν στο service να τις κοιτάξουν και θα επικοινωνήσει κάποιος τεχνικός μαζί μου τηλεφωνικώς....

 

10 μέρες μετά και ούτε φωνη-ούτε ακρόαση...

 

Τι λέτε, να παααάω μια βόλτα απο κεί να δώ τι γίνεται?

 

Δε θέλω να γίνομαι πιεστικός και γκρινιάρης, έχω υπομονή άπειρη... αλλά το θέμα είναι οτι αν περάσουν 14 μέρες από την αγορά, και τελικά με μανουριάσουν λέγοντας κάτι του στυλ "οι μνήμες είναι μια χαρά" (γιατί όταν τις επέστρεψα δεν έδειχναν να πολυπιστεύουν οτι έχουν πρόβλημα), δε θα μπορέσω να κάνω επιτόπου αλλαγή και να πάρω κάτι άλλο...

Μήπως αγχώνομαι χωρίς λόγο?

Tα είχα ακούσει για το after-sale τους αλλά είμουν αισιόδοξος και τους προτίμησα αρκετές φορές...

Τώρα όμως άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια, όταν σου λένε θα σας πάρουμε εμείς τηλ. και σε γράφουν και περνάνε 10 μέρες και τελικά πρέπει να ασχοληθείς εσύ ο ίδιος για να δείς τι γίνεται, αυτό δε δείχνει αν μη τι άλλο λίγη ανευθυνότητα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πράγματα είναι απλά. Είτε πας στο μαγαζί της γειτονιάς σου πληρώνεις κάτι παραπάνω (αν και πολλές φορές ίδιες τιμές έχουν) και έχεις κάποιον να μιλάς. Είτε αγοράζεις μέσω νετ φθηνότερα μεν αλλά χωρίς πραγαμτική υποστήριξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσον αφορα τους υπαλληλους δυο τεινα συμβαινουν. 'η οι υπαλληλοι ειναι κατ'ομοιωση του αφεντικου ή απλα ειναι στα @@.Αμα η πολιτικη του καθε καταστηματος ειναι να "γραφει" τοτε τον πισινο σου να χτυπας δεν αλλαζει.Αμα ο υπαλληλος ειναι ο "αδυναμος" κρικος τοτε εχεις ελπιδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσον αφορα τους υπαλληλους δυο τεινα συμβαινουν. 'η οι υπαλληλοι ειναι κατ'ομοιωση του αφεντικου ή απλα ειναι στα @@.Αμα η πολιτικη του καθε καταστηματος ειναι να "γραφει" τοτε τον πισινο σου να χτυπας δεν αλλαζει.Αμα ο υπαλληλος ειναι ο "αδυναμος" κρικος τοτε εχεις ελπιδες.

Αμα δουλεύεις 10 ώρες και παίρνεις 700 τότε στα @@ σου θα είσαι. Απο την άλλη δεν έχουν και μεγάλα περιθώρια πρωτοβουλίας. Ετσι τους έιπαν να τα χειρίζονται τα θέματα που προκύπτουν έτσι κάνουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχουμε χασει νομιζω το νοημα λιγο....δεν θα επρεπε καν να συμβαινουν αυτα....ειτε η αγορα γινεται απο καταστημα η απο ιντερνετ....με αυτη την λογικη {του οτι υπαρχουν ανθρωποι} που δεν κανουν σωστα την δουλεια τους δεν θα επρεπε να ανοιγουν καν μαγαζια ....να μην εμπιστευομασται κανεναν....το θεμα ειναι οτι δεν εγινε η δουλεια ενος συνανθρωπου μας που ταλαιπωρηθηκε ασκοπα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη που βάζω και εγώ τη μύτη μου ύπουλα στο θέμα αλλά από το e-shop είχα ταλαιπωρηθεί και εγώ με μια ασύρματη κάρτα δικτύου και ενώ μου είχα πει ότι μπορεί να βγει πιστωτικό στην παράδοση τελικά πήρα @@@@ Το κακό είναι ότι βασίστηκα στον υπάλληλο και αγόρασα άλλη κάρτα από άλλο μαγαζί υπολογίζοντας το πιστωτικό... Ο μόνος λόγος που δεν επέμεινα για πιστωτικό ήταν ότι από σπόντα βρήκα άνθρωπο να του την πουλήσω :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι άνθρωποι είναι απλά αλητήριοι και κοιτάνε μόνο να στα αρπάξουν. Ποτέ ξανά αγορά από αυτό το κωλοχανείο και πλέον το βροντοφωνάζω ότι είναι το μακράν το χειρότερο μαγαζί που υπάρχει στην Ελλάδα. Κανονικά θα έπρεπε αν υπήρχε οργανωμένο κράτος να τις κλείνουν τέτοιες απάτες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...