Προς το περιεχόμενο

Δίαιτα


we_will_rise

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας,

 

είμαι 18 χρονών, 1,81 ύψος και 90 kg... Κοινώς γομάρι. Μπορεί κάποιος να μου προτείνει μία δίαιτα ώστε να μέχρι τον Αύγουστο να έχω χάσει πάει στα 80kg..?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
ενας διαιτολογος

 

Δυστυχώς δεν έχω λεφτά για διαιτολόγο ή γυμναστήριο.. Είμαι φοιτητής σε άλλη πόλη βλέπεις...

 

Αυτό μου φαίνεται ενδιαφέρον πάντως!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

 

δεν είσαι και πολύ αναλυτικός. Αρχικά για να ξεκινήσεις δίαιτα, πρέπει πρώτα να μας πεις τις διατροφικές σου συνήθειες, τι τρως, πότε, πόσες φορές την ημέρα και φυσικά το καθημερινό σου πρόγραμμα, σπουδάζεις, δουλέυεις, κλπ.

Επίσης σημαντικό είναι να ξέρεις τον σωματότυπο σου, αν είσαι ενδομυικός, μεσομυικός ή εξωμυικός τύπος σώματος. Αθλείσαι ή όχι;;; Η ζωή σου είναι καθιστική ή όχι; Αυτό το τελευταίο είναι βασικό για να ξέρεις τι καύσεις κάνει το σώμα σου. Πάντως δέκα κιλά μέχρι τον Αύγουστο είναι σχετικά έυκολο. Το θέμα είναι να αποκτήσεις σωστές διατροφικές συνήθειες, γιατί αν είναι να το κάνεις μέχρι τον Αύγουστο ΣΙΓΟΥΡΑ θα τα ξαναπάρεις.

Τέλος βασικό σε μια δίαιτα είναι η σωματική άσκηση.

Αυτά για αρχή (συμβουλέψου και ένα διαιτολόγο)

 

:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε Vaguras, θα προσπαθήσω να γίνω αναλυτικός.

 

Τρώω τα πάντα εκτός από μπάμιες. Είμαι σχετικά λαίμαργος (μπορώ ωστόσο να ελέγξω τον εαυτό μου τώρα που το έβαλα στόχο). Πρωινό δεν τρώω ποτέ, είναι το γεύμα που μπορώ να αποφύγω πιο έυκολα. Τρώω μεσημέρι και βράδυ. Συνήθως απ'έξω, γύρους και λοιπές μα***ίες ή μακαρόνια με σάλτσα ντομάτας όταν μαγειρεύω εγώ.. Πίνω από 0 έως 3 ποτά την μέρα κατά μέσο όρο. Σπουδάζω πληροφορική, δεν δουλέυω και παιρνάω τουλάχιστον 6 ώρες την μέρα μπροστά στο PC.