Προς το περιεχόμενο

Ανωτατοποίηση των ΤΕΙ


we_will_rise

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα,

 

είμαι φοιτητής στο ΤΕΙ Σερρών (Πληροφορική) και τον τελευταίο καιρό οι παρατάξεις μας έχουν ζαλίσει με την ανωτατοποίηση. Επειδή δεν κάθομαι να τους δώσω σημασία (ανέκαθεν μου την έδιναν τα κομματόσκυλα), μπορείτε να μου πείτε γιατί με συμφέρει τόσο πολύ να γίνει αυτή η ανωτατοποίηση και γιατί ειναι θέμα χρόνου να γίνει ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

εδω και 10 χρόνια, θέμα χρόνου είναι η ανωτατοποίηση...

Μακριά πάντως απο την στρατολόγηση των ανεγκέφαλων που σε περιτριγυρίζουν, μακριά σου λέω ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδω και 10 χρόνια, θέμα χρόνου είναι η ανωτατοποίηση...

Μακριά πάντως απο την στρατολόγηση των ανεγκέφαλων που σε περιτριγυρίζουν, μακριά σου λέω ;)

 

Όταν οι ανεγκέφαλοι κερνάνε καφέδες, σφηνάκια, σημειώσεις και γιατί όχι 5άρια σε Φυσικές και Μαθηματικά λογικό είναι να μου βρωμάει το πράγμα κι εμένα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο νόμος για την ανωτατοποίηση είχε περάσει πριν απο μερικά χρόνια.

Εκτός και αν εννοούν τα κονδύλια που δίνονται στα ΤΕΙ... αυτά έμειναν ακόμη σε χαμηλό επίπεδο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 2000-2001 τα ΤΕΙ έγιναν ΑΤΕΙ, μάλλον οι φοιτητοπατέρες έχουν κολλήσει σε αυτές τις χρονολογίες./

 

ΑΤΕΙ = Ανώτερο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό 'Ιδρυμα. Όχι ανώτατο !!! Αυτο που απασχολεί είναι τα επαγγελματικά δικαιώματα. Για παράδειγμα ο δομικός του ΤΕΙ, μπορεί να χτίσει μέχρι 2όροφη πολυκατοικία, για παραπάνω χρειάζεται υπογραφή Πανεπιστημιακού. (αν και οι σπουδές του, δηλώνουν οτί μπορεί και μόνος του)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες