Προς το περιεχόμενο

Ανωτατοποίηση των ΤΕΙ


we_will_rise

Προτεινόμενες αναρτήσεις

...δεν φτάνει το offtopic? υπάρχει και το Official offtopic thread, χωρίς παρεξήγηση..

 

Οκ. Απλά εσύ ξεκίνησες με την αναφορά στους δομικούς. Τα λέμε στο offtopic σε καμιά ωρίτσα, να κάνουμε και λίγο δουλειά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Ελπίζω να σε κάλυψα. Περιμένω και τα δικά σου επιχειρήματα. Φιλικά πάντα!

 

Αδερφέ, πάρε φόρα και πήγαινε μέχρι την τουαλέτα να κατουρήσεις.* Και για να μην ακουσθεί καμία μαλακία, 2 πτυχία έχω από ελληνικά πανεπιστήμια./

 

Έκανα τα quotes πιο σύντομα για λόγους χωροταξικούς. Η απάντηση είναι γενική και (ελεγχόμενα) αόριστη.

 

Παιδιά, τα πτυχία και (πιο βασικά) η εξειδίκευση των αποφοίτων του ΤΕΙ και ΑΕΙ είναι εξίσου χρήσιμα στην αγορά εργασίας και τη στελέχωση των επιχειρήσεων. Κανείς ΤΕΙτζής δεν θα φάει τη θέση του ΑΕΙτζή όσο κοντινά ξαδέλφια κι αν είναι τα αντικείμενά τους. Δεν μιλάμε για επιχειρήσεις του κώλου που θα πουλούσαν και τις μάνες τους, βέβαια.

Η κουβέντα, κατά τη γνώμη μου, υποκινείται από ταπεινότερα ένστικτα.

Ω όνων ανοήτω(ή κάπως έτσι:P)

Κάτι σαν την fucked up ατμόσφαιρα που υπάρχει στην παρέα όταν συνυπάρχουν γιατροί και φαρμακοποιοί(former medic wannabes) φοιτηταί....

 

Επί της ουσίας, πως να μην διαφέρουν ποιοτικά(αδιάφορο σε μένα προς τα που γέρνει η πλάστιγγα) τα ΑΕΙ /ΤΕΙ, όταν η διαφορά μεταξύ π.χ. του τμήματος ΗΜΜΥ στο ΑΠΘ και το αντίστοιχο της Πάτρας είναι χαώδης(εξακριβωμένα!).

 

Για την τεράστια διαφορά (αν είναι τέτοια ιντίιντ) στο βασικό μισθό των αποφοίτων ας μη μένουμε σ' αυτό. Δούλεψε, απέδειξε την αξία σου και θα ανταμειφθείς sooner or later. Έτσι το βλέπω εγώ, τουλάστιχον.

 

Τέλος, ο Αχιλλεύς νομίζω μίλησε για δυσκολία και πέσατε να τον φάτε με κορόνες για επίπεδα σπουδών , "που πα' ρε καραμήτρο ξεβράκωτος στην Ευρώπη" κι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε. Ride on!

 

Επίσης, ξεκίνησα να γράφω μετά το ποστ #16.:o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

Και το σημαντικότερο, αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας θα πέσει να μας πλακώσει, και καλά κάνουν και σας λένε οι διδάσκοντες σχετικά με την εκτίμηση που χαίρει το οικείο τμήμα στο εξωτερικό, αλλά αυτά είναι προσωπικές εκτιμήσεις. Αν όντως θέλουμε να ξέρουμε τον αριθμό των απιδίων που περιέχει ο σάκος, ας τολμήσουμε να συγκριθούμε με αντικειμενικά κριτήρια.

 

Αυτά δεν τα αναφέρω για να σου την πω, αλλά είναι καλό να μη βαυκαλιζόμαστε με υποθέσεις και λόγια του αέρα./

 

Καλό θα ήταν πριν γράψεις τα παραπάνω να με ρωτήσεις σχετικά. Γιατί ούτε λόγια του αέρα είναι, ούτε λόγια των καθηγητών. Μιλάω από προσωπική πείρα στο εξωτερικό. Έτσι απλά για να το γνωρίζεις. Και το κλείνω εδώ γιατί ξέφυγες λίγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ. Απλά εσύ ξεκίνησες με την αναφορά στους δομικούς. Τα λέμε στο offtopic σε καμιά ωρίτσα, να κάνουμε και λίγο δουλειά.

 

παρεξήγηση... Δεν αναφερόμουν σε σένα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε ήθελα να προσβάλω κανέναν, απλά έχω φάει τα "χαστούκια" μου και σας το μετέφερα. Σας εύχομαι τα καλύτερα για το παρόν και το μέλλον σας και να αριστεύετε πάντα σε ότι και να κάνετε.

Γενικά, τις συγκρίσεις ας τις κάνουμε με όμοια πράγματα κατά τα άλλα είναι ανόητες (χωρίς νόημα).

 

@livewire, ένα μικρό σχόλιο που είναι εκτός θέματος και είναι καλό να μην επεκταθούμε. Δεν υπάρχει εύκολη και δύσκολη σχολή, υπάρχει συνεπής και ασυνεπής φοιτητής, υπάρχει κολλημένος ή όχι καθηγητής, υπάρχει τσαμπουκαλίδικο, ετσιθελικό κόψιμο, υπάρχει αδιάβαστος ή όχι υποψήφιος. Όλες οι σχολές είναι δύσκολες και όλες οι σχολές μπορούν να γίνουν εύκολες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε ήθελα να προσβάλω κανέναν, απλά έχω φάει τα "χαστούκια" μου και σας το μετέφερα. Σας εύχομαι τα καλύτερα για το παρόν και το μέλλον σας και να αριστεύετε πάντα σε ότι και να κάνετε.

Γενικά, τις συγκρίσεις ας τις κάνουμε με όμοια πράγματα κατά τα άλλα είναι ανόητες (χωρίς νόημα).

 

@livewire, ένα μικρό σχόλιο που είναι εκτός θέματος και είναι καλό να μην επεκταθούμε. Δεν υπάρχει εύκολη και δύσκολη σχολή, υπάρχει συνεπής και ασυνεπής φοιτητής, υπάρχει κολλημένος ή όχι καθηγητής, υπάρχει τσαμπουκαλίδικο, ετσιθελικό κόψιμο, υπάρχει αδιάβαστος ή όχι υποψήφιος. Όλες οι σχολές είναι δύσκολες και όλες οι σχολές μπορούν να γίνουν εύκολες.

 

Στο πρώτο σκέλος δέχομαι το αγνό των προθέσεών σου και συμφωνώ θαυμάσια.

Στα πλαίσια της συναίνεσης θα συμφωνήσω και με το δεύτερο, σε γενικές γραμμές.

Φιλικά και χιουμοριστικά :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα τελευταίο σχόλιο.

 

insomniaK, we_will_rise, livewire.

Κανείς δεν προσβλήθηκε. Κουβέντα κάνουμε. Συμφωνώ και με τις εξηγήσεις ότι δεν υπάρχουν εύκολες και δύσκολες σχολές. Να κάνω όμως μια μικρή επισήμανση: Όταν οι καθηγητές της σχολής από την οποία αποφοίτησα έχουν βαλθεί να αυξήσουν τόσο την ποσότητα της ύλης των μαθημάτων, όσο και την πρακτική εφαρμογή τους σε επίπεδο θεμάτων, εργασιών, εργαστηρίων (όχι και τόσο), εξετάσεων και διπλωματικών, με μόνο σκοπό να την αναδείξουν την πλέον πλήρης, από άποψη παροχής γνώσεων, δύσκολη και γενικότερα αξιοσέβαστη Πολυτεχνική Σχολή Ευρωπαϊκά και τα έχουν καταφέρει, λόγω της κόντρας με το Μετσόβιο Πολυτεχνείο, τότε μπορώ να πω όσα έγραψα σε παραπάνω post. Βλέπετε Πολυτεχνείο στην Ελλάδα είναι μόνο ένα. Όλα τα υπόλοιπα είναι Πολυτεχνικές Σχολές. Παρόλο που είμαι Θεσσαλονικιός τους κράζω δημόσια γιατί η κατάσταση κάποια στιγμή είχε φτάσει στο απροχώρητο. Τους είχε μαράνει η ονομασία και το κύρος της σχολής.

Ο αντισεισμικός κανονισμός δεν είναι άχρηστος στο 75% της Ευρώπης. Έχουν κάποιες υποτυπώδεις επισημάνσεις και τροποποιήσεις στους αντίστοιχους Ε.Κ.Ω.Σ.Οι εταιρίες όμως δεν σχεδιάζουν και κατασκευάζουν μόνο για την Ελβετία, αλλά και για σεισμογενείς χώρες. Γι 'αυτό ζητάνε και τους μηχανικούς με τις αντίστοιχες γνώσεις.

Αν κάποιος δεν θέλει πτυχίο από Τ.Ε.Ι. μπορεί ή να ξαναδώσει Πανελλήνιες ή να τελειώσει και με το πτυχίο του να γραφτεί σε Α.Ε.Ι. με αναγνώριση αρκετών μαθημάτων.

 

Και να απαντήσω σε κάποια προσωπικά μηνύματα:

Ναι, μπορώ να εκφέρω άποψη για το ΤΕΙ Δομικών Έργων στις Σέρρες, γιατί δεν πέρασα με την πρώτη στο Α.Π.Θ. Είχα περάσει και κάτσει ένα χρόνο στις Σέρρες. Από το εξωτερικό γύρισα για οικογενειακούς λόγους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει στον κατασκευαστικό τομέα και λόγω σεισμικότητας, σαφώς γίνεται διαχωρισμός όσον αφορά το συγκριτικό επίπεδο παροχής γνώσεων ελληνικών – ξένων ιδρυμάτων, σε σχέση με τις υπόλοιπες σχολές.

Πολλοί από αραβικές χώρες έρχονται επειδή εκτιμούν τις γνώσεις που παρέχονται στον Έλληνα πολ μηχ. σε σχέση με την Βρετανία πχ.

δύσκολη και γενικότερα αξιοσέβαστη Πολυτεχνική Σχολή Ευρωπαϊκά και τα έχουν καταφέρει, λόγω της κόντρας με το Μετσόβιο Πολυτεχνείο, τότε μπορώ να πω όσα έγραψα σε παραπάνω post. Βλέπετε Πολυτεχνείο στην Ελλάδα είναι μόνο ένα. Όλα τα υπόλοιπα είναι Πολυτεχνικές Σχολές.

ε είπα να κρατηθώ, αλλά θα την πω και γω την π@παριά μου..

Αυτό μου θυμίζει κόντρα ΠΑΟΚ – Ολυμπιακού, που είναι μόνο απο την πλευρά του παοκ….ο ολυμιακός απλά δεν ασχολείται ,,, αν αυτό σου λέει κατι. τεσπα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ Houston

 

Βάλε όμως και την συνέχεια του post μου: "...Παρόλο που είμαι Θεσσαλονικιός τους κράζω δημόσια γιατί η κατάσταση κάποια στιγμή είχε φτάσει στο απροχώρητο. Τους είχε μαράνει η ονομασία και το κύρος της σχολής."

Γι 'αυτό και εγώ θα κράζω τους καθηγητές της Πολυτεχνικής Σχολής του Α.Π.Θ. μέχρι να πεθάνω. Γιατί είναι ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ.

 

@ zaxoys

 

Πολυτεχνεία από τα οποία αποφοιτούν Πολιτικοί Μηχανικοί είναι μόνο ένα .Το Μετσόβιο. Στους Πολιτικούς Μηχανικούς αναφερόμασταν τόσα post, φίλε zaxoys.

 

Αντιγράφω από το site που παρέθεσες: http://www.tuc.gr/history.html

 

"Μελλοντικοί Στόχοι

*Λειτουργία του Τμήματος Καλών Τεχνών και ίδρυση του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών και προσπάθεια δημιουργίας νέων πρωτοποριακών ακαδημαϊκών αντικειμένων"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά για να μην γράφονται ανακριβειες τα πολυτεχνεία στην Ελλάδα είναι δύο : http://www.tuc.gr

Το πολυτεχνείο είναι ένα, ωστόσο σιγά τα λάχανα. Στο εξωτερικό δεν το γνωρίζει κανένας. Εμένα ο καθηγητής μου, με τεράστια έρευνα στις τηλεπ/ιες, όταν τελείωσα το μαστερ, επειδή κάναμε μαζί πτυχιακή και με εμπιστευόταν ,με ρώτησε γιατί η Αθήνα έχει τρία πανεπιστήμια Αθηνών. (Ήταν υπεύθυνος για την επιλογή υποψηφίων για τη νέα φουρνιά). Του είπα δεν είναι τρία, το ένα είναι polytechnic- very high level, το άλλο university-very high level και το άλλο ....άστο, θα κοπούν!!

 

1)Πρώτη σχολή και πανεπιστήμιο δεν υπάρχει στην Ελλάδα, ούτε καν τμήμα. Υπάρχουν μόνο συγκεκριμένες ομάδες σε τμήματα που κάνουν σοβαρή δουλειά και βρίσκονται παντού. Και αυτό αλλάζει κάθε 4-5 χρόνια.

2)Το πόσο δύσκολη είναι μια σχολή έχει σχέση με το πόσο άθλια είναι τα βιβλία, πόσο βλάκες οι καθηγητές και τέλος πόσο δύσκολη η ύλη. Το ότι είναι δύσκολη μια σχολή δε σημαίνει και καλή, έτσι σκεφτόντουσαν οι βλάχοι....

3)Γενικά στα πανεπιστήμια της Ελλάδος είναι πάρε το ένα και πέτα το άλλο. Και εγώ πριν βγω για μάστερ εξωτερικό πήγα με το δήθεν σοβαρό πρωπτυχιακό χαρτί αλλά όταν συνειδητοποίησα ότι ούτε βιβλιοθήκες δεν έχουμε,(εννοώ σωστές, μην παίρνετε θάρρος οι του πολυτεχνίου), πόσο μάλλον οπτικοακουστικό υλικό και εργαστήρια, δυστυχώς έχουμε χαρτιά τουαλέτας. Και αν το σκεφτείτε, ουσιαστικά όλο το πτυχίο, με εξαίρεση τα εργαστήρια, είναι προσωπικό διάβασμα....δηλαδή πάρε 40 βιβλία και άρχισε!! Ωραία Ελληνικά Πανεπιστήμια!!

 

4)Αυτή η βλακεία με τα μόρια που δήθεν δίνουν αξία σε μια σχολή, πιστεύω έχει πεθάνει πια με τους παπούδες μας. Αν φανταστείτε ότι η σχολή Ικάρων ιπτάμενοι, οι οποίοι μορφώνονται καλά και είναι υπεύθυνοι για 20 δισ εργαλείο, έχει λιγότερα μόρια από ένα αστυνομικό, βγάλτε συμπέρασμα....Στην τελική όλοι μπορούμε να γίνουμε ιατροί αρκεί να το θελήσουμε. Δεν υπάρχη σχολή για διάνοιες. Είναι θέμα προσωπικής προσπάθειας σε ένα αντιεκπαιδευτικό διαγωνισμό. και φυσικά πολύ ΜΑ ΠΟΛΥ τύχης.

 

5)Τρελαίνομαι όταν εξισώνουν ΑΕΙ και ΤΕΙ. Ναι να αναβαθμιστεί το ΤΕΙ, αλλά ρε φίλε έλεος με αυτή την Ελληνούρα που νομίζει ότι με την προσθήκη του γράμματος Α στον τίτλο ΑΤΕΙ, αναβάθμισε το χαρτί τουαλέτας πτυχίο ΤΕΙ που του δώσανε στη τελετή αποφοίτησης. Στην τελική άλλη η δουλειά του ενός και άλλη του άλλου. Το ΤΕΙ δεν είναι ένα πανεπιστήμιο για τους βλάκες, επειδή έτσι το κατάντησε ένας ηλίθιος διαγωνισμός, αλλά ένα τεχνολογικό ίδρυμα.

 

6)Όλα πρέπει να αναβαθμιστούν (ΑΕΙ ΤΕΙ) για το καλό αυτής της χώρας και πρέπει να υπάρχει σωστή επαγγελματική ενημέρωση στα Λύκεια πριν τη δήλωση του μηχανογραφικού. Να γνωρίζει κάποιος ότι από ένα ΤΕΙ οπτικής μπορεί να γίνει πιο πετυχημένος από τη σχολή νομικής. Να μάθει τι διεξόδους δίνει κάθε σχολή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οκ πολυτεχνείο εφεξής θα λέμε μόνο όποιο βγάζει και πολιτικούς μηχανικούς (και έχει και ΣΕΜΦΕ lol )

 

btw ένα ωραίο blog για τα ελληνικά ΑΕΙ είναι εδώ :

http://greekuniversityreform.wordpress.com/

 

έχει μερικά ενδιαφέροντα άρθρα πχ αυτό :

http://greekuniversityreform.wordpress.com/2007/07/07/

 

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=70212748

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς αντί να ασχοληθείς με το link που σου παραθέτω για την αξιολόγηση των πανεπιστημίων και τα όσα άλλα ωραία λέει για την κατάσταση στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση συνεχίζεις να αχολείσαι με το αν είναι ένα ή δυο τα πολυτεχνεία , λες και αν οι πολυτεχνικές σχολές λεγόντουσαν πολυτεχνεία η αντίστροφα θα άλλαζε κάτι ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οκ πολυτεχνείο εφεξής θα λέμε μόνο όποιο βγάζει και πολιτικούς μηχανικούς (και έχει και ΣΕΜΦΕ lol )

 

btw ένα ωραίο blog για τα ελληνικά ΑΕΙ είναι εδώ :

http://greekuniversityreform.wordpress.com/

 

έχει μερικά ενδιαφέροντα άρθρα πχ αυτό :

http://greekuniversityreform.wordpress.com/2007/07/07/

 

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=70212748

 

 

Όπατις! Το θέμα αποκτά πολύ ενδιαφέρον. Όπως φαίνεται έχεις μπει σε μία διαδικασία απόδειξης της ποιότητας του πολυτεχνείου Κρήτης σε σχέση με τα υπόλοιπα ελληνικά Πανεπιστήμια. Ας καταθέσω τη μικρή μου εμπειρία.

 

Πριν ξεκινήσω, να αναφέρω πως γίνεται ένα λάθος σε όλα τα παραπάνω. Συγκρίνονται ιδρύματα, από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο με τα 4-5 τμήματα με το ΑΠΘ των 50-60 τμημάτων, ουσιαστικά συγκρίνονται τελείως ανόμοιες καταστάσεις, επίσης η σύγκριση δεν έχει νόημα, αν έχεις τα επιστημονικά εχέγγυα, κατασκευάζεις δείκτες με 0 εώς 1 και προσπαθείς να πιάσεις το 1. Η σύγκριση του 0.0001 με το 0.0002 δείχνει ότι το δεύτερο ναι μεν είναι μεγαλύτερο, αλλά και τα δύο είναι χάλια.

 

Δεν έχει νόημα να προσπαθείς να αποδείξεις ότι είσαι ο καλύτερος στο χωριό (Ελλάδα), μπράβο σου αν είσαι, το θέμα είναι αν μπορείς να αποδείξεις την ποιότητα σου στην πόλη (Ευρώπη, Υφήλιος). Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως πρέπει να χρησιμοποιηθούν αντικειμενικά και κοινά κριτήρια για την ποιότητα του κάθε ιδρύματος ή ακόμα και του κάθε τμήματος. Και οι παράμετροι του συστήματος είναι πολλοί περισσότεροι από αυτούς τους λιγοστούς (αριθμός δημοσιεύσεων κυρίως) που παρουσιάζονται στα παραπάνω λινκς που παραθέτεις.

 

Ενδεικτικά για να καταλαβαινόμαστε πήγαινε εδώ και διάβασε ένα παράδειγμα με τον αριθμό των κριτηρίων που χρησιμοποιούνται, είναι εκατοντάδες. Από τον αριθμό διαδασκόντων, αριθμός συνδρομών σε επιστημονικά περιοδικά, ενεργοί φοιτητές, δημοσιεύσεις, εστίες μέχρι αριθμό πατεντών από το οικείο ίδρυμα και απορρόφηση των πτυχιούχων στην εργασιακή αγορά και πάρα πολλά άλλα.

 

Το site που σου παραθέτω είναι από ένα συμβούλιο που δημιουργήθηκε με σκοπό την αξιολόγηση των πανεπιστημίων με κοινα κριτήρια μέσα από τη συνθήκη της Μπολόνιας και όπως αυτή διαμορφώνεται ανά δύο χρόνια.

 

Επομένως ιδού η ρόδος ιδού και το πήδημα, τα υπόλοιπα είναι για προσωπική κατανάλωση και ικανοποίηση της αυταρέσκειας μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...