Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

desolatorXT

Ο πιο οικονομικός τρόπος οδήγησης(?)

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω ακούσει ρε παιδιά διάφορες συμβουλές από πολύ κόσμο, για το πώς να μην καίς πολύ βενζίνη κτλπ (έχω μεγάλο πρόβλημα, από τότε που πήρα το Golf (~25 μέρες) έχω κάνει 6500 χιλιόμετρα), εκτός από τα κλασικά, όπως να βάλεις νεκρό σε καμιά κατηφόρα, να μην επιταχύνεις απότομα κτλπ, έχετε να προτείνεται εσείς κάτι???

Δοκίμασα διάφορα αλλά δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα για τον αν είναι σωστά ή όχι... Π.χ. κάποιος μου είπε να βάζεις στα 80χλμ/ώρα 6η (να πηγαίνεις με 2000 στροφές τον κινητήρα δλδ), γιατί αφού έχει λιγότερες στροφές (ο κινητήρας) καίει λιγότερη βενζίνη... Το δοκίμασα για μια περίοδο αλλά δεν μπόρεσα να παρατηρήσω την διαφορά (αν υπάρχει)...

 

Επίσης τι γίνεται με τις 95άρες και 100άρες βενζίνες??? (από άποψη οικονομίας)... Άλλοι λένε ότι η 100άρα επειδή ακριβώς κάνει καλύτεργ καύση, θα σου κρατήσει περισσότερα χιλιόμετρα, και ουσιαστικά παρά το ότι την πληρώνεις ακριβότερα, είναι πιο οικονομική... Άλλη πάλι υποστηρίζουν ότι η διαφορά είναι τόσο μικρή, που δεν αξίζει να πληρώσεις την 100άρα... Εσείς τι πιστεύετε?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
[...] εκτός από τα κλασικά, όπως να βάλεις νεκρό σε καμιά κατηφόρα [...]

 

Φίλε desolatorXT, δεν ξέρω ποιος στο είπε αυτό - για αυτό δεν θα σχολιάσω - αλλά να ξέρεις ότι αυτή η οδηγική συμπεριφορά έχει τραγικές συνέπειες (που κάποιες φορές ισοδυναμούν με θάνατο). Αν σε ενδιαφέρει η ασφάλεια σου, τις κατηφόρες πρέπει να τις κατεβαίνεις με την ταχύτητα (χιλιομετρική) που τις ανεβαίνεις.

 

Όπως θα ξέρεις, η μηχανή πέραν της εκκίνησης και λειτουργίας του αυτοκινήτου, προσφέρει - σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης - και μηχανική επιβράδυνση. Όταν είσαι στην κατηφόρα με νεκρά, χρησιμοποιείς μόνο τα φρένα για την επιβράδυνση του οχήματος. Σε περιπτώσεις που κατεβαίνεις ένα βουνό για παράδειγμα, οδηγώντας με τον τρόπο που περιγράφεις, χρησιμοποιείς μόνο τα φρένα σου για να επιβραδύνεις το όχημα, με αποτέλεσμα αυτα να υπερθερμαίνονται. Αν, ω μει γένοιτο, θελήσεις να φρενάρεις απότομα, είναι πολύ πιθανόν τα φρένα να μην καταφέρουν να ακινητοποιήσουν το αυτοκίνητο έγκαιρα, με όποιες συνέπειες και να έχει αυτό...

 

Μου έχει τύχει να είμαι συνοδηγός ενός τέτοιου οδηγού σε εκδρομή σε βουνό και παρόλες τις παρεναίσεις μου, συνέχισε να έχει νεκρά σε όλη την κατηφορική διαδρομή. Ευτυχώς, δεν χρειάστηκε να φρενάρει απότομα, αλλά μόλις φτάσαμε στον προορισμό μας και πήγε να παρκάρει, τα φρένα έσκουξαν και αμέσως μυρίσαμε την χαρακτηριστική μυρωδιά του πυρακτωμένου μέταλλου. Όταν του εξήγησα τι συνέβη και τι κύνδυνο διατρέξαμε, δεν μιλιόταν όλη την υπόλοιπη μέρα, μη μπορώντας να πιστέψει το πώς φέρθηκε τόσο ανώριμα και απερίσκεπτα.

 

Οπότε, ό,τι άλλο θες κάνε, αλλά όχι αυτό!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με νεκρά (και χωρίς γκάζι προφανώς) καίει περισσότερο απ'ότι ρολάροντας με σχέση στο κιβώτιο (βλ. προηγούμενη παρένθεση).

οπότε εκτός από επικίνδυνο (όπως αναλύει κι ο αποπάνω) είναι και λιγότερο οικονομικό.

 

τα περισσότερα έχουν ξανασυζητηθεί πάντως. ένα search ίσως σε βοηθήσει

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εκεί που έχει φτάσει η τιμή της βενζίνης, ο μόνος οικονομικός τρόπος είναι να μείνεις σπίτι...

 

από εκεί και πέρα, εγώ τουλάχιστον βρίσκω χαζό να βάζεις νεκρά στην κατηφόρα, δηλαδή τί?

θα γλυτώσεις 3 cent και θα λύσεις το πρόβλημά σου?

 

πολύ χοντρικά ισχύει πως με λιγότερες στροφές καίει λιγότερη βενζίνη, το παρατηρείς κυρίως στα ταξίδια, εκεί φαίνεται η διαφορά αν έχεις υπομονή και πηγαίνεις με 100 χλμ/ώρα.

 

από εκεί και πέρα όμως είναι πολλοί παράγοντες που παίζουν ρόλο, π.χ σε μία ανηφόρα που μπορεί να την ανεβαίνεις με δευτέρα και 3,5 χιλιάδες στροφές, αν βάλεις τρίτη τα ρουφήξει παραπάνω βενζίνη και ας πέσει στις 2,5 χιλιάδες στροφές...

 

τέλος να προσθέσω πως την περισσότερη βανζίνη την καίει το αμάξι στο σταμάτα/ξεκίνα, και όχι στην πορεία, οπότε το να αποφεύγεις την κίνηση και ας κάνεις κάποιον κύκλο συμφέρει... (και δεν παίζουν και τα νεύρα σου)...

 

όσον αφορά τις 100στάρες και τις απλές βενζίνες, εμένα ίδιες μου φαίνονται, οπότε βάζω την πιο φθηνή.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο οτι εχω καταλαβει απο την ενδειξη στιγμιαιας καταναλωσης του αυτοκινητου μου, βλεπω οτι η περισσοτερη βενζινη καιγεται κατα την αποτομη επιταχυνση.. Και δυστυχως και μια κανονικη επιταχυνση καιει πολυ.. Αρα πρεπει να κανεις οσο πιο αργη επιταχυνση μπορεις, τοσο που να ειναι σπαστικο το διαστημα μεχρι να ανεβασεις ταχυτητα στο κιβωτιο.. Και επισης κρατα την πρωτη ταχυτητα (και γενικα τις μικρες ταχυτητες) οσο λιγοτερο μπορεις.. Εγω μολις παω στα 15km/h την αλλαζω.. Ευχομαι να μην υπηρχε αυτη η ενδειξη στο αυτοκινητο μου.. Ειναι εκνευριστικη..:mad: Αναγκαστικα το ματι μου ειναι ολη την ωρα εκει.. Γενικα να ξερεις οτι οσο πιο πολυ ειναι πατημενο το πενταλ του γκαζιου τοσο πιο καιει.. Εγω προσπαθω ισα ισα να το ακουμπω τωρα που πληρωνω πλεον εγω τις βενζινες..:mrgreen:

 

Edit: Το να βαλεις νεκρο σε μια κατηφορα δεν ειναι αναγκαστικα τοσο κακο.. Εξαρταται απο την κατηφορα.. Σε μια κατηφορα με πολλες στροφες ειναι κακο αλλα σε μια μεγαλη κατηφορικη ευθεια πιστευω οτι δεν εχεις προβλημα.. Εξαλλου νομιζω οτι συνισταται τα πολυ αποτομα φρεναρισματα να γινονται με το πατημα του συμπλεκτη (δλδ νεκρο)..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

desolatorX μιας και εγώ έχω Golf 1.6FSi δεν βάζεις ποιο μοντέλο έχεις και τι κατανάλωση σου δείχνει για να κάνουμε μια σύγκριση?

 

Απο εκεί και πέρα ο μόνος ουσιαστικόσ τρόπος είναι ποτέ το γκάζι μέχρι το πάτωμα. Πάντα το πατάς μαλακά και αλλάζεις ταχύτητα στις 2.500-2.700 στροφές έκτός απο ανηφόρες και προσπεράσεις.

Η οικονομική οδήγηση είναι συνήθεια του κάθε οδηγού, αλλα το ώφελος δέν είναι και τεράστιο. Όταν οδηγω οικονομικά η κατανάλωση είναι περίπου 7.5 με 7.8 λιτρα/100. Οταν πάλι πάω ποιο γρήγορα είμαι στα 8.2-8.5.

 

Οσο για την 100, οντος σου βγάζει παραπάνω χλμ αλλα μάλλον οχι τόσα ωστε να δικαιολογεί την τιμή της.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Απο οτι εχω καταλαβει απο την ενδειξη στιγμιαιας καταναλωσης του αυτοκινητου μου, βλεπω οτι η περισσοτερη βενζινη καιγεται κατα την αποτομη επιταχυνση.. Και δυστυχως και μια κανονικη επιταχυνση καιει πολυ.. Αρα πρεπει να κανεις οσο πιο αργη επιταχυνση μπορεις, τοσο που να ειναι σπαστικο το διαστημα μεχρι να ανεβασεις ταχυτητα στο κιβωτιο.. Και επισης κρατα την πρωτη ταχυτητα (και γενικα τις μικρες ταχυτητες) οσο λιγοτερο μπορεις.. Εγω μολις παω στα 15km/h την αλλαζω.. Ευχομαι να μην υπηρχε αυτη η ενδειξη στο αυτοκινητο μου.. Ειναι εκνευριστικη..:mad: Αναγκαστικα το ματι μου ειναι ολη την ωρα εκει.. Γενικα να ξερεις οτι οσο πιο πολυ ειναι πατημενο το πενταλ του γκαζιου τοσο πιο καιει.. Εγω προσπαθω ισα ισα να το ακουμπω τωρα που πληρωνω πλεον εγω τις βενζινες..:mrgreen:

 

Edit: Το να βαλεις νεκρο σε μια κατηφορα δεν ειναι αναγκαστικα τοσο κακο.. Εξαρταται απο την κατηφορα.. Σε μια κατηφορα με πολλες στροφες ειναι κακο αλλα σε μια μεγαλη κατηφορικη ευθεια πιστευω οτι δεν εχεις προβλημα.. Εξαλλου νομιζω οτι συνισταται τα πολυ αποτομα φρεναρισματα να γινονται με το πατημα του συμπλεκτη (δλδ νεκρο)..

 

Το ίδιο και εγώ... :P

 

Συμφωνώ κ εγω εδώ (@wizzy) αλλά έτσι κ αλλιώς αυτή την διαδικασία δεν την κάνεις για πολλή ώρα ώστε να υπερθερμανθούν τα φρένα...

 

 

desolatorX μιας και εγώ έχω Golf 1.6FSi δεν βάζεις ποιο μοντέλο έχεις και τι κατανάλωση σου δείχνει για να κάνουμε μια σύγκριση?

 

Απο εκεί και πέρα ο μόνος ουσιαστικόσ τρόπος είναι ποτέ το γκάζι μέχρι το πάτωμα. Πάντα το πατάς μαλακά και αλλάζεις ταχύτητα στις 2.500-2.700 στροφές έκτός απο ανηφόρες και προσπεράσεις.

Η οικονομική οδήγηση είναι συνήθεια του κάθε οδηγού, αλλα το ώφελος δέν είναι και τεράστιο. Όταν οδηγω οικονομικά η κατανάλωση είναι περίπου 7.5 με 7.8 λιτρα/100. Οταν πάλι πάω ποιο γρήγορα είμαι στα 8.2-8.5.

 

Οσο για την 100, οντος σου βγάζει παραπάνω χλμ αλλα μάλλον οχι τόσα ωστε να δικαιολογεί την τιμή της.

 

Έχω το Golf TSI 140PS GT Sport... Οι καταναλωσεις που βλέπω στο υπολογιστή ταξιδιού είναι περίπου ίδιες με αυτές που λες... Αλλά εγώ προσωπικα δεν τις εμπιστεύομαι... Οδηγώντας με τον τρόπο που περιγράφω (νεκρό στον κατήφορο, 6η στα 80χλμ) δείχνει ότι καταναλώνω 6.5 λίτρα στα 100 χλμ, αλλα ουσιαστικά, στο ίδιο χρόνο πάλι γεμίζω βενζίνη (περίπου).... Συνήθης κατανάλωση έχει 7.5-8 λίτρα/100 χλμ πάντως...

 

εκεί που έχει φτάσει η τιμή της βενζίνης, ο μόνος οικονομικός τρόπος είναι να μείνεις σπίτι...

 

από εκεί και πέρα, εγώ τουλάχιστον βρίσκω χαζό να βάζεις νεκρά στην κατηφόρα, δηλαδή τί?

θα γλυτώσεις 3 cent και θα λύσεις το πρόβλημά σου?

πολύ χοντρικά ισχύει πως με λιγότερες στροφές καίει λιγότερη βενζίνη, το παρατηρείς κυρίως στα ταξίδια, εκεί φαίνεται η διαφορά αν έχεις υπομονή και πηγαίνεις με 100 χλμ/ώρα.

 

από εκεί και πέρα όμως είναι πολλοί παράγοντες που παίζουν ρόλο, π.χ σε μία ανηφόρα που μπορεί να την ανεβαίνεις με δευτέρα και 3,5 χιλιάδες στροφές, αν βάλεις τρίτη τα ρουφήξει παραπάνω βενζίνη και ας πέσει στις 2,5 χιλιάδες στροφές...

 

τέλος να προσθέσω πως την περισσότερη βανζίνη την καίει το αμάξι στο σταμάτα/ξεκίνα, και όχι στην πορεία, οπότε το να αποφεύγεις την κίνηση και ας κάνεις κάποιον κύκλο συμφέρει... (και δεν παίζουν και τα νεύρα σου)...

 

όσον αφορά τις 100στάρες και τις απλές βενζίνες, εμένα ίδιες μου φαίνονται, οπότε βάζω την πιο φθηνή.

 

ΓΙα κάποιον που κάνει μικρές διαδρομές, έχεις δίκιο πως είναι χαζό... Αλλά όταν εγώ π.χ. έχω κάνει 6.5κ χιλιόμετρα σε 25 μέρες, από αυτά τα 500χλμ τουλάχιστον έγιναν με νεκρό (όπου η κατανάλωση είναι στα 0.1-0.4 λίτρα/100χλμ) οπότε μπορεί να κερδίσεις 5-6 ευρώ, στα 75 που βάζω στο ρεζερβουάρ...ίσως και περισσότερο...

 

με νεκρά (και χωρίς γκάζι προφανώς) καίει περισσότερο απ'ότι ρολάροντας με σχέση στο κιβώτιο (βλ. προηγούμενη παρένθεση).

οπότε εκτός από επικίνδυνο (όπως αναλύει κι ο αποπάνω) είναι και λιγότερο οικονομικό.

 

τα περισσότερα έχουν ξανασυζητηθεί πάντως. ένα search ίσως σε βοηθήσει

 

Ο υπολογιστής ταξιδίου πάντως διαφωνεί κάθετα μαζί σου...

 

Δεν βρήκα τίποτα σχετικό πάντως, στα 150 πρώτα αποτελέσματα...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Air car :

Αυτή είναι η φτηνότερη λύση και καλά θα κάνουμε να πιέσουμε προς αυτήν την κατεύθυνση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τότε μια χαρά είσαι. Έχεις περισσότερα άλογα απο εμένα αλλά αμα οδηγάς χαλαρά τότε καις και λιγότερο.Απο εκεί και πέρα είναι αδύνατον να πετύχεις κάτι καλύτερο με αυτό το αμάξι.

 

Αλλα με τόσα χλμ που κάνεις έπρεπε να πάρεις αυτό

 

Το έχω πάρει απο την αδερφή μου τον τελευταίο μήνα και καίει ελάχιστα, σχεδον 5 λιρα/100 μεσα στην πόλη.

Αλλα με την γκολφω μην περιμένεις καλύτερα αποτελέσματα, που να σφίξουν και οι ζέστες και βάλεις τον κλιματισμό...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Air car :

Αυτή είναι η φτηνότερη λύση και καλά θα κάνουμε να πιέσουμε προς αυτήν την κατεύθυνση.

 

Δεν μπορώ να δώ το βίντεο (downloading... :P ) πάντως εαν αναφέρεται σε ένα αυτοκίνητο με αέρα που έφτιαξε ένας γάλος, άκουσα πως του απαγόρεψαν (για ευνόητους λόγους) να το κυκλοφορήσει , και καμία εταιρία δεν θέλησε να το αναπτύξει... (ίσως κάνω λάθος βέβαια, ένας φίλος μου το είπε όταν συζητούσαμε προχτές...)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

ΓΙα κάποιον που κάνει μικρές διαδρομές, έχεις δίκιο πως είναι χαζό... Αλλά όταν εγώ π.χ. έχω κάνει 6.5κ χιλιόμετρα σε 25 μέρες, από αυτά τα 500χλμ τουλάχιστον έγιναν με νεκρό (όπου η κατανάλωση είναι στα 0.1-0.4 λίτρα/100χλμ) οπότε μπορεί να κερδίσεις 5-6 ευρώ, στα 75 που βάζω στο ρεζερβουάρ...ίσως και περισσότερο...

 

 

σε βάθος χρόνου (σχετικού πάντα) αυτά που θα γλυτώσεις θα τα πληρώσεις σε τακάκια... :-)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αυτό ειναι αλλα δεν έχει απαγορευτει ! Η TATA έχει αναλάβε την υλοποίση της Γαλλικής MDI ας ελπίσουμε σε θετικές εξελίξεις άμεσα !

http://www.autobloggreen.com/2008/01/11/tata-motors-mdis-air-car-requires-nearly-two-years-of-work/

 

Προσωπική μου εκτίμηση εινα οτι το μκρό μοντέλλο της ΤΑΤΑ με τα 2500$ θα μετατραπεί σε υβριδικό με αέρα.

 

Το μοντέλλο ενδέχεται να βγεί φέτος ! Μπορεί βέβαια και να το ταπώσουν για ευνόητους λόγους !

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά το μυστικό είναι να διατηρείς σταθερή ταχύτητα πορείας, ούτε απότομες επιβραδύνσεις ούτε απότομες επιταχύνσεις. Αν αντί για νεκρά στη κατηφόρα βάλλεις μιά 6η και το αφήσεις να τσουλήσει, τότε δεν καίει τίποτα το αυτοκίνητο... Μην περιμένεις με την καμία να κατέβεις από τα 7.5 λίτρα τα 100χλμ με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, μόνο με diesel μπορείς να πετύχεις καλύτερη κατανάλωση...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με κίνδυνο να γίνω -ολοφάνερα- βαρετός θα επαναλάβω πως είναι επικίνδυνο και τελικά άσκοπο να κινείσαι με νεκρά. Τον κίνδυνο στον ανέλυσαν ήδη, σκέψου επιπρόσθετα πως με νεκρά δε μπορείς να επιταχύνεις ούτε να κατευθύνεις σωστά σε διαδοχικές αλλαγές πορείας το αυτοκίνητο σου. Ο χρόνος που θα μεσολαβήσει μέχρι να βάλεις ταχύτητα μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε ένα παρολίγον ατύχημα και ένα πραγματικό ατύχημα.

Δεν κερδίζεις και σπουδαία πράγματα, γιατί δεν εκμεταλλεύεσαι το cut-off του εγκεφάλου του αυτοκινήτου σου. Σε δρόμο με κλίση, έστω και μικρή, αν επιλέξεις τέτοια σχέση στο κιβώτιο ώστε να είσαι γύρω στις 2.000 στροφές, τότε η παροχή καυσίμου περιορίζεται στο ελάχιστο.

Κάνω καθημερινά 120 χιλιόμετρα με focus II 1.6 στο ορεινό δίκτυο της Κρήτης. Οδηγώντας σβέλτα και χωρίς να έχω κατά νου την οικονομία καυσίμου με ένα γέμισμα έβγαζα κάτι παραπάνω από 500 χιλιόμετρα. Εκμεταλλευόμενος το cut-off, επιταχύνοντας προοδευτικά και διατηρώντας κατά το δυνατόν σταθερή ταχύτητα βγάζω πάνω από 600 χιλιόμετρα, ενίοτε προσεγγίζω και τα 700. Πιο απλά από περίπου 9lt/100 km έπεσα στα 7lt/100km.

Νομίζω πως η κατανάλωσή σου είναι ήδη πολύ καλή και μάλλον δεν έχεις σημαντικά περιθώρια βελτίωσης. Tην ασφάλειά σου πρόσεξε.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παντως(μιας και δεν εχω αμαξι)το μονο που εχω παρατηρισει στο μηχανακι που εχω για τις βολτες(ενα 50αρι(ο θεος να το κανει)αυτοματο)το θεμα ειναι να μην πηγαινει το μοτερ πανω απο τα 55% των στροφων που μπορει να δωσει η μηχανη πριν τους κοφτες.Εκει εγω εχω την μικροτερη και πιο σταθερη καταναλωση(στο ρελαντι καει παραπανω).

Δεν εχω ιδεα αν υσχιει για τα αμαξια αυτο αλλα λογηκα θα υσχιει

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...