Προς το περιεχόμενο

Ο πιο οικονομικός τρόπος οδήγησης(?)


desolatorXT

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό δεν μπορώ να το κάνω μια στο τόσο πατώντας γκάζι μέχρι να ανεβάσω υψηλές στροφές?

Πρέπει να να γίνει απαραιτήτως κατεβάζοντας ταχύτητες? Η μήπως είναι άλλο?

 

είναι το πρώτο που είπες .... σε μια ευθεία γκαζώνεις μεχρι να φτάσεις 4000-5000 rpm ... αναλόγως το αυτοκίνητο ... για 15-20 sec (μπορεί και παραπάνω αμα έχεις καιρό να το κάνεις)

άμα το κάνεις αυτό που και πού θα δείς αισθητή διαφορά στο αμάξι σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συνήθως αλλάζω στις 3500 – 4000 πιο πολύ, και 5000 – 5500 1-2 φορές κάθε φορά (ή περισσότερες εξαρτάτε την διάθεση) αλλά στιγμιαία, δεν το κρατάω

Τι πρόβλημα να έχω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνήθως αλλάζω στις 3500 – 4000 πιο πολύ, και 5000 – 5500 1-2 φορές κάθε φορά (ή περισσότερες εξαρτάτε την διάθεση) αλλά στιγμιαία, δεν το κρατάω

Τι πρόβλημα να έχω?

 

 

εε εντάξει δεν έχεις αναγκη απο ξεμπουκωμα τότε .. είσαι μια χαρά .. αυτοί που το χρειάζονται είναι όσοι δουλεύουν το αμάξι και κάνουν τις αλλαγές σε πιο χαμηλές στροφές

 

για αυτό και σου είπα αν έχεις καιρό να χτυπήσεις ψηλές στροφές θέλεις περισσότερη ώρα στο ξεμπούκωμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν κανα μήνα μπαίνω στο αυτοκίνητο της μάνας και το οποίο οδηγούσε. Σε μια φάση στα φανάρια το ακούγαμε τρεμόπαιζε. Κανονικά οι στροφές στο ρελαντί είναι 700 ενώ τότε έπεφτε στις 500 και κόντευε να σβήσει. Και γω δεν ήξερα τι συνέβαινε κ το σκεφτόμασταν για συνεργείο αλλά ξέρω ότι οδηγεί χαμηλές στροφές κ τις λέω να το πατήσει λίγο οπότε το έριξε κανα δυο στις 4000 και όλα καλύτερα…την άλλη μέρα το πήρα εγώ και ανέβασα τις στροφές 5 -6000 κ από τότε κανένα πρόβλημα.

Το δικό μου το έχω ξετινάξει αλλά το επόμενο σέρβις (η αλλαγή λαδιών μάλλον) μου δείχνει ότι το πάω συντηρητικά. Είναι στα 25000 έχω κάνει 7500 και μου δείχνει ότι θέλω άλλα 23000, ενώ μέχρι πρότινος άλλα 26000. Επειδή δεν το χω ψάξει ούτε ξέρω κανέναν να γνωρίζει, σκέφτομαι μήπως το πάω συντηρητικά, αλλά από την άλλη δεν ξέρω αν κάνει καλό τόσο ζόρισμα. Στροφόμετρο μέχρι 7000 και κόκκινα από τα 6000….. 5500 – 6000 τις ρίχνω πολύ συχνά κ να φανταστείς ταξίδια δεν πάω. Να συνεχίσω έτσι?

Σκέφτομαι μην παίζει κάτι άλλο, ότι δλδ τις στιγμιαίες δεν τις αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος και νομίζει ότι πηγαίνω με τον μέσο όρο ο οποίος λόγω του ότι δεν πάω ταξίδια λογικά είναι χαμηλός…αλλά από την άλλη μέσα στην πόλη που κινούμε τα λάδια αλλοιώνονται γρηγορότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω το Golf TSI 140PS GT Sport...

 

Συγγνώμη , αυτό δεν είναι turbo ? :confused:

Τι οικονομία να κάνεις με αυτό το εργαλείο?

Οι turbo Κινητήρες πάντα καίνε πολύ περισσότερο από τους αντίστοιχης ιπποδύναμης ατμοσφαιρικούς....

 

Γενικά η απόλυτα οικονομική οδήγηση είναι με βάση τις οδηγίες του κατασκευαστή οι οποίες είναι διαφορετικές σε κάθε μοντέλο.

 

Πχ έχω το 1,6 renault megane του 2000, και ο κατασκευαστής προτείνει σταθερή οδήγηση περίπου στις 3000 στροφές.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πας παραπάνω, αλλά αν γκαζώνεις σε κάθε ξεκίνημα σίγουρα θα καίει περισσότερο.

Με νορμάλ οδήγηση (με 110-130 χλμ σε ανοιχτό δρόμο, και στρωτή οδήγηση χωρίς γκαζιές σε κίνηση), γεμίζω 55 ευρώ αμόλυβδη 95 οκτανίων και κάνω περίπου 550χιλιόμετρα σε ενδιάμεσες διαδρομές (κίνηση και εθνική).

 

Η οδήγηση εντός πόλης πάντα αυξάνει την κατανάλωση σε σχέση με την κίνηση σε ανοιχτούς δρόμους.

Η νεκρά δεν αποφέρει κανένα όφελος από άποψη οικονομίας με τους σύγχρονους κινητήρες (εγκέφαλοι και όχι καρμπυρατέρ), είναι επικίνδυνη, ενώ βγαίνει και πιο ακριβή λόγω συχνότερης αλλαγής τακακιών, και ταχύτερης φθοράς των δίσκων κυρίως λόγω της υπερθέρμανσης το καλοκαίρι (πετσικάρισμα) που στοιχίζουν πολλαπλάσια από οποιαδήποτε οικονομία σε καύσιμα...

 

Η "super" αμόλυβδες είναι απάτη , και είναι όλες απλές βενζίνες με πρόσθετα που ρίχνονται στα διυληστήρια των εταιριών , εκτός απο την vpower racing της shell που έρχεται απέξω και είναι η μόνη πραγματική καθαρή βενζίνη, γι αυτό και η τιμή της είναι απίστευτη.

 

Κάθε 10 γεμίσματα με απλή καλό είναι να του βάζεις 1 με super αμόλυβδη, για να ψιλοκαθαρίζει ο θάλαμος καύσης και τα μπεκ, και να ξεμπουκώνει -ξεκαπνίζει ελαφρώς το μοτέρ.

Στο αμάξι δεν έχω παρατηρήσει αξιοσημείωτη διαφορά με την super αμόλυβδη, στη μηχανή όμως βλέπω διαφορά, ειδικά τον χειμώνα που δεν την κινώ πολύ και μπουκώνει (1000άρι aporilia caponord).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ άλλαξα λάστιχα στα 100.000χλμ

 

:fear:Αν είναι αστείο, δεν είναι πετυχημένο.

Αν δεν είναι αστείο, κάποιος πρέπει να σε συλλάβει :shifty:

 

Όποιος φοράει λάστιχα που έχουν κάνει πάνω από 35000-40000χλμ ή έχουν κλείσει πάνω από δύο χρόνια ζωής πρέπει να μπαίνει φυλακή....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η "super" αμόλυβδες είναι απάτη , και είναι όλες απλές βενζίνες με πρόσθετα που ρίχνονται στα διυληστήρια των εταιριών , εκτός απο την vpower racing της shell που έρχεται απέξω και είναι η μόνη πραγματική καθαρή βενζίνη, γι αυτό και η τιμή της είναι απίστευτη.

και η bp ultmate απ έξω έρχεται κ είναι 100αρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τακάκια άλλαξα πρώτη φορά σε Ibiza πριν λίγο καιρό στα 57000 χιλιόμετρα (αν θυμάμαι καλά).

 

εγώ άλλαξα λάστιχα στα 100.000χλμ

 

:fear:Αν είναι αστείο, δεν είναι πετυχημένο.

Αν δεν είναι αστείο, κάποιος πρέπει να σε συλλάβει :shifty:

 

Όποιος φοράει λάστιχα που έχουν κάνει πάνω από 35000-40000χλμ ή έχουν κλείσει πάνω από δύο χρόνια ζωής πρέπει να μπαίνει φυλακή....

 

καλύτερα τώρα? εκτός κι αν θεωρείς φυσιολογικό να αλλάζεις τακάκια στα 57.000 χλμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναρτήσεις πότε αλλάζουμε; Μόλις περάσει ο Φλεβάρης, λέω να αλλάξω λάστιχα (15000 χλμ περίπου σε τρία χρόνια..) και αναρωτιέμαι τι άλλο πρέπει να σουτάρω.. Δισκόφρενα;..

 

 

Και για να είμαι οντοπικ, στο δικό μου το αυτοκίνητο, βλέπω απο το trip computer, ότι μέχρι τις 2500 χιλιάδες στροφές, έχει υψηλή κατανάλωση, απο τις 2500 και πανω πεφτει στο 8-9 λιτρα και απο τις 3000 και πανω ξανανεβαινει.. Οποτε κινουμαι στις 2500-3000 χιλιαδες στροφες σταθερα..

 

Πολυ χρησιμο αυτο που διαβασα για τη νεκρα και τα φρενα.. Δυστυχως δε βρεθηκε κανεις να μου το πει (ουτε ο καθηγητης που εβγαζε την ταχυτητα και πηγαινε ετσι σε φαναρια και κατηφορες) οποτε, thanx for that.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νεκρά σε κατηφόρα απαγορεύεται από τους κανόνες σωστής οδήγησης. Μου έλεγε ο δάσκαλός μου ότι τον κόψανε την πρώτη φορά όταν έδινε για το δίπλωμα δασκάλου για αυτό το λόγο!! Και εγώ φρενάρω με κατεβάσματα αλλά θέλει προσοχή. Ειδικά σε βροχή απαγορεύεται γιατί αν ο τροχός μπλοκάρει, τράκαρες. Την έχω πάθει έτσι!!! Το καλύτερο σε φανάρι αν είσαι με 4η είναι το πολύ να κατεβάσεις σε 3 και να το αφήσεις εκεί μέχρι να σταματήσει, όπου ΤΟΤΕ βάζεις νεκρά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νεκρά σε κατηφόρα απαγορεύεται από τους κανόνες σωστής οδήγησης. Μου έλεγε ο δάσκαλός μου ότι τον κόψανε την πρώτη φορά όταν έδινε για το δίπλωμα δασκάλου για αυτό το λόγο!! Και εγώ φρενάρω με κατεβάσματα αλλά θέλει προσοχή. Ειδικά σε βροχή απαγορεύεται γιατί αν ο τροχός μπλοκάρει, τράκαρες. Την έχω πάθει έτσι!!! Το καλύτερο σε φανάρι αν είσαι με 4η είναι το πολύ να κατεβάσεις σε 3 και να το αφήσεις εκεί μέχρι να σταματήσει, όπου ΤΟΤΕ βάζεις νεκρά...

 

Δυστηχώς δεν έχω χρόνο να απαντήσω σε αρκετά που ήθελα... Απλά ένα σχόλιο σ αυτό το ποστ να κάνω...

 

Όταν μιλάμε για νεκρό στην κατηφόρα (προσωπικά τουλάχιστον) εννοούμε για οδήγηση εκτός πόλης... Εννοείται ότι μέσα στην κίνηση δεν πρόκειται να βάλω νεκρό και να οδηγάω έτσι... Πές οτι πετάγεται μια θείτσα από απέναντι και χρειάζεται να πατήσω απότομα γκάζι ή φρένο, τότε τι κάνουμε????

 

Όσων αφορά το μπλοκάρισμα των τροχών, αυτό δεν συμβαίνει σε μικρές ταχύτητες (μέσα στην πόλη δλδ όπου αναφέρεσαι), γιατί πρώτον το αυτοκίνητο θα σταματήσει σχεδόν ακαριαία ακόμη και με ανεπαίσθητο πάτημα του φρένου (δεν θα χρειαστεί δλδ να το πατήσεις τέρμα για να πετύχεις το σταμάτημα, ώστε να μπλοκάρεις τους τροχούς {εκτός αν έχεις τακάκια που έβαλες πρίν 57000 χλμ...})...Αλλά ακόμη και αν γλιστρήσει το αμάξι, πηγαίνωντας με 30-40 δεν πρόκειται να βρεθείς και πολύ μακρυά, ώστε να τρακάρεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μπλοκάρισμα των τροχών συνήθως γίνεται με μικρές ταχύτητες.

 

και ο jimarass νομίζω αναφερόταν στο μπλοκάρισμα του τροχού από απότομο κατέβασμα. το έχω δει μερικές φορές να συμβαίνει και είναι αρκετά επικίνδυνο.

 

για τη νεκρά.

και στην πόλη και εκτός πόλης ενέχουν κίνδυνοι. στην πόλη είναι η θείτσα, στον επαρχιακό είναι το τρακτέρ, στην εθνική είναι κάτι άλλο.

απλά εκτός πόλης πηγαίνεις με παραπάνω χιλιόμετρα;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν μιλάμε για νεκρό στην κατηφόρα (προσωπικά τουλάχιστον) εννοούμε για οδήγηση εκτός πόλης... Εννοείται ότι μέσα στην κίνηση δεν πρόκειται να βάλω νεκρό και να οδηγάω έτσι... Πές οτι πετάγεται μια θείτσα από απέναντι και χρειάζεται να πατήσω απότομα γκάζι ή φρένο, τότε τι κάνουμε????

 

για τη νεκρά.

και στην πόλη και εκτός πόλης ενέχουν κίνδυνοι. στην πόλη είναι η θείτσα, στον επαρχιακό είναι το τρακτέρ, στην εθνική είναι κάτι άλλο.

απλά εκτός πόλης πηγαίνεις με παραπάνω χιλιόμετρα

 

Σωστός ο φίλος the_end !! επίσης σε μεγαλες ταχύτητες είναι ακόμα πιο επικίνδυνο γιατι με νεκρά το αμάξι κινείται μόνο με τη βαρύτητα (χωρίς τη μηχανή να βοηθάει και ως φρένο) και στην ουσία δεν έλεγχεις εσυ τους τροχους αλλα οι τρόχοι το αμάξι ... και καταλαβαίνεις οτι όσο μεγαλύτερη η ταχύτητα τόσο πιο δύσκολα το ελέγχεις μόνο με φρένα

 

και επίσις τα καινουργια αμάξια με εγκεφαλο ΔΕΝ καινε λιγότερο βενζίνη στη νεκρά ...

 

Ρε παιδιά οταν βάλανε σαν κανόνα ασφαλείας αυτό το πράγμα δεν το είπανε για να περάσει η ώρα ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω ακουσει οτι βαζωντας αζωτο στα λαστιχα σου,μπορεις να κερδισεις, εως κ 20% στην καταναλωση καυσιμου,αλλα εγω ακομη δεν το εχω δοκιμασει.Ακομη οτι με το αζωτο,ξεχνας να ξαναγεμισεις τα λαστιχα σου,αφου δεν υπαρχει καμμια διαροη,οπως συμβαινει με τον αερα,που καθε μηνα χρειαζεται ενας ελεγχος στα λαστιχα του καθε αυτοκινητου.

Και μην ξεχναμε οτι χωρις την σωστη ποσοτητα αερα που οριζει ο καθε κατασκευαστης,εχουμε φθορα των ελαστικων, και μεγαλυτερη καταναλωση..

Τωρα οσο αναφορα την οικονομια γενικα,συμφωνω με τους περισοτερους εδω φιλους,που εγραψαν, οτι δεν βαζουμε ποτε νεκρα στην κατηφορα, μια 1η η 2α ειναι το σωστο,αναλογα το ποσοστο της κατηφορας! κ οσο λιγωτερο χρησιμοποιουμε το φρενο τοσο καλυτερα,κ χωρις να ζοριζουμε τον κινητηρα στην εκκινηση, κ πηγαινοντας τον μεχρι 1500, εως 2000 στροφες,να βαζουμε 2α κυριλε:-) Σαφως πηγαινοντας οσο πιο συχνα μπορουμε με 2,800 εως 3,500 στροφες( στο δικο μου Φορντ Φοκους 1,4λ) μου δειχνει ελαχιστη στιγμιαια καταναλωση 6,0 εως 7,5 λιτρα/100χιλμ.

Το πενταλ γκαζιου, κ το σαζμαν θελουν μια γλυκιτητα,χαλαρα κ ηρεμα,σαν να εχετε μια κοπελιτσα στο "μπαλαμουτι" στο 1ο,2ο ραντεβουδακι,B)χαλαρααααα:shifty:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ okeanos111:

 

Στην κατανάλωση δεν έχει διαφορά. Στο γέμισμα όμως ναι. Μετρώντας, μπορώ να σου πω πως συνολικά έχασε 2 atm σε διάστημα 12 μηνών (υπήρχαν και ενδιάμεσες μετρήσεις).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...