Προς το περιεχόμενο

Ο πιο οικονομικός τρόπος οδήγησης(?)


desolatorXT

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δυστηχώς δεν έχω χρόνο να απαντήσω σε αρκετά που ήθελα... Απλά ένα σχόλιο σ αυτό το ποστ να κάνω...

 

Όταν μιλάμε για νεκρό στην κατηφόρα (προσωπικά τουλάχιστον) εννοούμε για οδήγηση εκτός πόλης... Εννοείται ότι μέσα στην κίνηση δεν πρόκειται να βάλω νεκρό και να οδηγάω έτσι... Πές οτι πετάγεται μια θείτσα από απέναντι και χρειάζεται να πατήσω απότομα γκάζι ή φρένο, τότε τι κάνουμε????

 

Όσων αφορά το μπλοκάρισμα των τροχών, αυτό δεν συμβαίνει σε μικρές ταχύτητες (μέσα στην πόλη δλδ όπου αναφέρεσαι), γιατί πρώτον το αυτοκίνητο θα σταματήσει σχεδόν ακαριαία ακόμη και με ανεπαίσθητο πάτημα του φρένου (δεν θα χρειαστεί δλδ να το πατήσεις τέρμα για να πετύχεις το σταμάτημα, ώστε να μπλοκάρεις τους τροχούς {εκτός αν έχεις τακάκια που έβαλες πρίν 57000 χλμ...})...Αλλά ακόμη και αν γλιστρήσει το αμάξι, πηγαίνωντας με 30-40 δεν πρόκειται να βρεθείς και πολύ μακρυά, ώστε να τρακάρεις...

Και εγώ έτσι νόμιζα αλλά τράκαρα με 35χλμ. 500 χιλιάρικα ζημιά και παραλίγο να χτυπήσω και πεζό!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Οι turbo Κινητήρες πάντα καίνε πολύ περισσότερο από τους αντίστοιχης ιπποδύναμης ατμοσφαιρικούς....

 

....από τους αντίστοιχου κυβισμού ατμοσφαιρικούς. Για να κάνεις σύγκριση στις ιπποδυνάμεις, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, μιας και μπαίνουν πολλοί άλλοι παράγοντες στην μέση, αλλά σε γενικές γραμμές ισχύει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...