Προς το περιεχόμενο

Οι μαθητές γυμνασίου και λυκείου θα επιστρέφουν τα βιβλία μετά το τέλος του έτους


alexiou92

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ρε παιδια γιατι πρεπει να μπλεκουμε ασχετα πραγματα? ειπε κανεις οτι θα γινει (αν γινει) αυτο για να αγαπησουν οι αδιαφοροι το σχολειο και τα μαθηματα? ελαιος! να μαθουν να σεβονται την δημοσια περιουσια ειναι ηδη ενα τεραστιο μαθημα και προσωπικα δε μου καιγεται καρφι αν θα το αγαπησουν ή οχι - αρκει να το εμπεδωσουν. αν ειναι κατι να το καψεις για το κεφι σου, κοιτα να το εχεις πληρωσει κιολα, εσυ ή ο ελληναρας μπαμπας σου που νομιζει πως η δωρεαν παιδεια ειναι αυτο.

 

ελεος πια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Απο την εποχη που καποιοι απο μας πηγαιναμε σχολειο ΚΑΙ τα Σαββατα...

θυμαμαι να καιγονται βιβλια και άλλα να γινονται χαρτοπολεμος στο τελος της χρονιας.

Διαπιστωνω οτι αυτη η χυδαιοτητα συνεχιζεται και σημερα.

 

Για αυτον και μονο το λογο, (και λιγοτερο για αλλους)

κι ακομα κι αν ειχε οικονομικο κοστος το μετρο αυτο,

συμφωνω απολυτως.

 

 

Fahrenheit 451 :mad:

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειμαστε υπερ της ανακυκλωσης και η επιστροφη των βιβλιων γινεται ηδη στη Ευρωπη με πολυ καλα αποτελεσματα, καλο θα ειναι να ερθει και στην Ελλάδα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προκειμένου να εξοικονομηθούν χρήματα, τα οποία και θα διατεθούν στις σχολικές επιτροπές για τη βελτίωση των σχολικών υποδομών.

 

Αυτό νομίζω πως είναι υποκριτικό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό ακούγεται το μέτρο αυτό. Το καλύτερο θα ήταν να μπει σε κάθε σχολείο ένα μεγάλο container και όποιος θέλει να πετάξει το βιβλίο του το πετάει εκεί. Προφανώς και θα πετούσα βιβλία από θεωρητικά μαθήματα (αρχαία, θρησκευτικά,κτλ) που δεν παίζει να ξανα-ανοίξω ποτέ στη ζωή μου. Αλλά πχ. το βιβλίο των μαθηματικών κατεύθυνσης παρόλο που είμαι δεύτερο έτος το έχω ανοίξει αρκετές φορές, γιατί μερικές φορές ξεχνάς και τους πιο απλούς τύπους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανεις δεν σκεφτηκε το απλο, να φτιαχτουν βιβλιοθηκες στα σχολεια και τα βιβλια να παραμενουν εκει για χρηση απο τους εκαστοτε μαθητες της τάξης.

αλλα θα μου πεις οι βιβλιοθηκες κοστιζουν θα χρειαστουν και επιπλεον ατομα για την συντηρηση τους και που να προσλαβεις κοσμο τωρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανεις δεν σκεφτηκε το απλο, να φτιαχτουν βιβλιοθηκες στα σχολεια και τα βιβλια να παραμενουν εκει για χρηση απο τους εκαστοτε μαθητες της τάξης.

αλλα θα μου πεις οι βιβλιοθηκες κοστιζουν θα χρειαστουν και επιπλεον ατομα για την συντηρηση τους και που να προσλαβεις κοσμο τωρα.

 

Σε αυτό που προτείνεις υπάρχει το πρόβλημα ότι πρέπει να διαβάσει και στο σπίτι ο μαθητής.

 

Και μια ουτοπική ιδέα: Να τα επιστρέφουν μόλις τελειώνουν το λύκειο και να τα παίρνουν σε ένα cd/dvd σε ηλεκτρονική μορφή (pdf) για μελλοντική χρήση (αν χρειαστεί).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτό που προτείνεις υπάρχει το πρόβλημα ότι πρέπει να διαβάσει και στο σπίτι ο μαθητής.

 

Και μια ουτοπική ιδέα: Να τα επιστρέφουν μόλις τελειώνουν το λύκειο και να τα παίρνουν σε ένα cd/dvd σε ηλεκτρονική μορφή (pdf) για μελλοντική χρήση (αν χρειαστεί).

Δεν υπαρχει προβλημα σε αυτο. τα βιβλια της δευτερας θα τα παιρνουν κανονικα οι μαθητες. απλα στο τελος θα τα επιστρεφουν και θα τα παιρνουν οι καινουριοι μαθητες της δευτερας.

επειτα μπορουν να προβλέψουν ενα επιπλεον 10% σε βιβλια να υπαρχουν μονιμα στην βιβλιοθηκη για οποιον θελει να μελετησει κατι απο την προηγουμενη χρονια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπαρχει προβλημα σε αυτο. τα βιβλια της δευτερας θα τα παιρνουν κανονικα οι μαθητες. απλα στο τελος θα τα επιστρεφουν και θα τα παιρνουν οι καινουριοι μαθητες της δευτερας.

επειτα μπορουν να προβλέψουν ενα επιπλεον 10% σε βιβλια να υπαρχουν μονιμα στην βιβλιοθηκη για οποιον θελει να μελετησει κατι απο την προηγουμενη χρονια.

 

Στην αρχή κατάλαβα πως προτείνεις να μένουν μόνιμα στη βιβλιοθήκη και να τα παίρνουν την ώρα του μαθήματος μόνο. Από εκεί και πέρα, ουσιαστικά αυτό δεν προτείνουν; Πως όσα θα είναι σε καλή κατάσταση θα μοιράζονται εκ νέου την επόμενη χρονιά ενώ όσα δεν είναι, θα ανακυκλώνονται και θα ξαναγίνονται βιβλία από την αρχή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι βιβλιοθήκες λέτε...

Μήπως αρχίσατε να μπερδεύετε τα δημόσια από τα ιδιοτικά;

Αυτοί, από όλη αυτην την ιστορία θέλουν να βγουν οικονομικά κερδισμένοι... όχι οικονομικα κατεστραμένοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το νέο μέτρο ακούγεται εξαρχής τραγικό. Τα βιβλία δεν είναι για να τα κοιτάς, είναι για να τα διαβάζεις και το διάβασμα, τουλάχιστον για μένα συνεπάγεται "κακοποίηση" του συγγράμματος με σημειώσεις, περίεργα διπλώματα, τσακίσεις κλπ. Όταν διαβάζω έχω στο μυαλό μου τρόπους για να μάθω/καταλάβω αυτά που πρέπει, όχι το πως να διατηρήσω το βιβλίο όμορφο και γυαλιστερό. Όλα τα βιβλία μου από το γυμνάσιο και μετά έχουν σημειώσεις και επεξηγήσεις που με βοηθούν ακόμα και τώρα (γιατί πολλά από αυτά τα χρησιμοποιώ αραιά και που) να καταλαβάινω/θυμάμαι πράγματα, που έχω να τα δω π.χ. 8χρόνια, μέσα σε 5 λεπτά. Άρα κατα τη γνώμη μου τα βιβλία για όποιον διαβάζει δεν γίνεται να ξαναχρησιμοποιηθούν από άλλον, οπότε μένει μόνο η επιλογή ανακύκλωση, ναι, εννοείται οτι θα ανακυκλώσω ΕΓΩ τα βιβλία μου, όσα κρίνω όμως οτι δεν μου χρειάζονται πια(εκτός από τα διάφορα βιβλία θρησκευτικών τα οποία δε τα ανακυκλώνω ποτέ, έιναι καλά όταν πρέπει να ψήσεις σουβλάκια). Γιατί να μου τα πάρει το κράτος; Αντί να δώσουμε λεφτά για την παιδεία, κόβουμε κι άλλα, που θα πάει στο τέλος; Φαντάζομαι κάποια στιγμή θα μας πουν να τα αγοράσουμε και στο τέλος να τους τα δώσουμε πίσω!!!

 

Μια πολύ καλή ιδέα ήταν του apoll να γίνουν ηλεκτρονικά, αλλά ο κόπος έιναι πολύ μεγάλος και άσκοπος κατα τη γνώμη μου για να γίνεται από τον καθένα μας και δυστυχώς αν θυμάμαι καλά τα βιβλία αυτά υπόκεινται σε καθεστώς πνευματικής ιδιοκτησίας και δε μπορούμε σαν "πολίτες" να σκανάρει ο καθένας από ένα και να τα ανεβάσουμε κάπου. Οπότε θα περιμένουμε από το κράτος να προσλάβει καμιά 100αριά άτομα που έχουν μεταπτυχιακά στο scanning για να κάνουν τη δουλειά (live my may to eat clover).

 

Όπως μάλλον καταλάβατε δεν θέλω να δώσω πίσω τα βιβλία μου, ελπίζω το μέτρο, αν ισχύσει να μην ισχύσει και αναδρομικά

είναι δικά μουυυυυυυυ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι καλά εγώ τα μόνα βιβλία που έσκιζα όταν ήμουν μαθητής ήταν αυτά της Ιστορίας γιατί ήταν απίστευτο το πόσο κακογραμμένα ήταν.Όλα τα υπόλοιπα με ζελατίνα και είναι άθικτα μέχρι τώρα.Αλλά τίγκα στις σημειώσεις κ μουτζούρες από μέσα.Αν θέλει κάποιος να σκίσει βιβλίο για να εκτονωθεί ας το κάνει αλλά μετά ας το ανακυκλώσει για να μην μολύνει και το περιβάλλον με "συγγραματικά" σκουπίδια.Και έλεος τόσο χαιβάνια είναι κάποιοι εδώ μέσα ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ για την παιδεία αν επιστρέφονται τα βιβλία?ΤΙ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ είναι αυτές ρε.Βλέποντας αυτές τις απόψεις καταλαβαίνεις γιατί η κατάσταση στην παιδεία είναι πλέον αδιόρθωτη.(Δημόσιο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θες να το κρατήσεις; Πλήρωσε 1 ευρώ για κάθε βιβλίο. Δε θες, δώσε το πίσω.

 

Αν πραγματικά θες 4-5 βιβλία, θα δώσεις τα αντίστοιχα 4-5 ευρώ. Σίγουρα δε θα δώσεις 4-5 ευρώ για να τα κάψεις μετά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το νέο μέτρο ακούγεται εξαρχής τραγικό. Τα βιβλία δεν είναι για να τα κοιτάς, είναι για να τα διαβάζεις και το διάβασμα, τουλάχιστον για μένα συνεπάγεται "κακοποίηση" του συγγράμματος με σημειώσεις, περίεργα διπλώματα, τσακίσεις κλπ. Όταν διαβάζω έχω στο μυαλό μου τρόπους για να μάθω/καταλάβω αυτά που πρέπει, όχι το πως να διατηρήσω το βιβλίο όμορφο και γυαλιστερό. Όλα τα βιβλία μου από το γυμνάσιο και μετά έχουν σημειώσεις και επεξηγήσεις που με βοηθούν ακόμα και τώρα (γιατί πολλά από αυτά τα χρησιμοποιώ αραιά και που) να καταλαβάινω/θυμάμαι πράγματα, που έχω να τα δω π.χ. 8χρόνια, μέσα σε 5 λεπτά. Άρα κατα τη γνώμη μου τα βιβλία για όποιον διαβάζει δεν γίνεται να ξαναχρησιμοποιηθούν από άλλον, οπότε μένει μόνο η επιλογή ανακύκλωση, ναι, εννοείται οτι θα ανακυκλώσω ΕΓΩ τα βιβλία μου, όσα κρίνω όμως οτι δεν μου χρειάζονται πια(εκτός από τα διάφορα βιβλία θρησκευτικών τα οποία δε τα ανακυκλώνω ποτέ, έιναι καλά όταν πρέπει να ψήσεις σουβλάκια). Γιατί να μου τα πάρει το κράτος; Αντί να δώσουμε λεφτά για την παιδεία, κόβουμε κι άλλα, που θα πάει στο τέλος; Φαντάζομαι κάποια στιγμή θα μας πουν να τα αγοράσουμε και στο τέλος να τους τα δώσουμε πίσω!!!

 

Μια πολύ καλή ιδέα ήταν του apoll να γίνουν ηλεκτρονικά, αλλά ο κόπος έιναι πολύ μεγάλος και άσκοπος κατα τη γνώμη μου για να γίνεται από τον καθένα μας και δυστυχώς αν θυμάμαι καλά τα βιβλία αυτά υπόκεινται σε καθεστώς πνευματικής ιδιοκτησίας και δε μπορούμε σαν "πολίτες" να σκανάρει ο καθένας από ένα και να τα ανεβάσουμε κάπου. Οπότε θα περιμένουμε από το κράτος να προσλάβει καμιά 100αριά άτομα που έχουν μεταπτυχιακά στο scanning για να κάνουν τη δουλειά (live my may to eat clover).

 

Όπως μάλλον καταλάβατε δεν θέλω να δώσω πίσω τα βιβλία μου, αλπίζω το μέτρο, αν ισχύσει να μην ισχύσει και αναδρομικά

είναι δικά μουυυυυυυυ

 

ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ!

Και κάτι ακόμα, εγώ στο τεί πολλές φορές χρειάστηκε να ανοίξω πάλι τα μαθηματικά της Α-Β-Γ λυκείου για να θυμιθώ ορισμένα πράγματα, μιάς κ τα βιβλία της τριτοβάθμιας σε χώνουν για τα καλά στα αγγούρια....οπότε με αυτή τη λογική θα έπρεπε να πληρώνω για βοηθήματα, άλλα βιβλία κτλ κτλ....Τα βιβλία αυτά δεν ξέρεις πότε θα τα χρειαστείς στη ζωή σου...και δηλαδή αυτό τί σημαίνει? οτι πχ αντε μάθαμε την ιστορία κ τη γεωγραφία, τα κάναμε σέιβ,αρα άς τα δώσουμε πίσω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...