Προς το περιεχόμενο

Diablo III Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

μια απο τα ιδια με drop loots....οτι να ναι με τα stats στα items και παλι....Mυαλο δε βαζει η blizzard τελικα, επιμeνει στη χρηση του RMAH για σοβαρο upgrade.

 

Παντως μια βδομαδα ακομη θα του τη δωσω :)

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

~4m/7m xp για το πρώτο paragon lvl με ένα festering/crypts/watch tower/warden/butcher. That means οτι για το 99-100 step θέλεις λιγότερο απο 100 τέτοια runs τα οποία αν και ακούγονται πολλά, δεν είναι. Ιδιαίτερα σε μεγαλύτερα act με περισσότερο xp απο τα mobs.

 

2k repairs για το παραπάνω χωρίς θανάτους κτλ. Gg.

 

Drops ίδιας ποσότητας και ελάχιστα καλύτερης ποιότητας. Όλα vendor εκτός απο 1-2 drops που ίσως πιάσουν κάνα ελάχιστο φράγκο.

Το θέμα είναι οτι δεν με τσάτισε τόσο πολύ το "άχρηστο" run πλέον γιατί ακριβώς υπάρχουν τα levels τα οποία δίνουν κάποιο νόημα και δεν σκουπιδιάζουν 100% τον χρόνο σου όπως τα ατέρμονα runs χωρίς drops. Αυτό το progress feeling.

 

Βλέποντας και κάποια τρομερά legendary απο την πρώτη κιόλας μέρα στο reddit νομίζω οτι η blizzard μπήκε κάπως στο σωστό δρόμο. Mindless easy farm με progress mentality και αντικείμενα to look for. Yup. Jackpot.

 

Βέβαια ξεχνάμε την όποια "omg inferno" δυσκολία και απλά παίζουμε ένα ez mode ελπίζω rewarding farm game.

 

1-2 πράγματα που μου έκανα εντύπωση και δεν ξέρω αν μπήκαν με το 1.0.4 ή όσο δεν έπαιζα είναι η τεράστια αλλαγή στο molten animation όταν σκάει (σαν ένα μεγάλο GTFO), η πρόβλεψη του πού θα σκάσουν τα mortar projectiles (thanks for that) και ντάξει η έλλειψη των καρκινοinvulnerable. Τα shileding ακόμα με προβληματίζουν. Προτιμούσα το bubble που είχαν παλιότερα και όχι αυτή την χρωματική αλλαγή.

 

Τέλος δε θυμάμαι αν έχει γίνει κάποια αλλαγή στο dmg/health του act 1 αλλα μου φάνηκε ξεφτιλισμένα εύκολο. 5-6 φορές να χρειάστηκε να πατήσω ss. Και όλα αυτά με mediocre outdated gear Ιουνίου. Act 3 δε μπόρεσα να δοκιμάσω μιας και έχει χαλάσει το δεξί κλίκ(πατιέται αν και όταν θυμηθεί) και είναι λίγο impossibru χωρίς elementals(βαρέθηκα να κάνω remap)

  • Like 1
Δημοσ.

μα αφου το είδαν τα παιδιά και τα drops ειναι γτπ οπως λένε τι μας λες τώρα για legendacry xbow me 2 sockets (2 x 100% crit dmg ftw) και 82% crit..

 

απαπα!

 

λολ ρε μαγκες , παίξτε πρώτα καμια εβδομάδα και μετά πείτε την γνώμη σας , ακόμα δεν βγήκε το patch και βγάλατε πόρισμα

Δημοσ.

Έλα ρε nicock που μας τρολάρεις κιόλας.

Ναι σε ένα καθημερινό farm run τα drop μου φάνηκαν πανομοιότυπα με prepatch. Οτι βελτιώθηκαν τα base stats το είπαμε. Οτι είναι όλα όμως vendor material πάλι το είπαμε. Πιθανότατα θα είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα long term, αυτό δεν απαγορεύει σε κανέναν την άποψη της πρώτης επάφης με το patch.

 

Thresh αυτό το manticore είναι το ίδιο που είναι και top comment στο αντίστοιχο reddit thread. Ναι γ@μάει μάνες αλλα είναι ένα item που κάνει το γύρο του net. Αυτο σίγουρα μας δίνει ελπίδες αλλα δεν αποδεικνύει και κάτι. Το καθημερινό farm όμως will. Γιατί και prepatch είχαμε κάτι xbows σα του christara με 200% crit και διάφορα άλλα τέτοια υπεργαμάτα στα 500m. O Average klain και thresh όμως είναι αυτοί που μας νοιάζουν και η καθημερινότητα τους στο παιχνίδι. Εγώ είπα και με το lvl up και μόνο είμαι κατα μεγάλο ποσοστό ευχαριστημένος. Ιδιαίτερα εφόσον παίρνεις base stats και mf/gf.

  • Like 1
Δημοσ.

τι θα ήθελες δλδ?

 

αυτο για το οποιο ολοι παγκοσμίως το κραζουν.

 

Νικο89 μυρωδια δεν πηρες απο οσα εγραψα, μαλλον με δικαιωνεις για το ΑΗ. Και γιατι πρεπει να εκφερεις εσυ γνωμη οτι μια χαρα ειναι τα drops και μας παροτρυνεις να παιξουμε μια βδομαδα για να εχουμε γνωμη ενω εσυ μπορεις να εχεις απο την πρωτη ωρα ? Αλλά ξέχασα...lol ρε μαγκες

Δημοσ.

~4m/7m xp για το πρώτο paragon lvl με ένα festering/crypts/watch tower/warden/butcher. That means οτι για το 99-100 step θέλεις λιγότερο απο 100 τέτοια runs τα οποία αν και ακούγονται πολλά, δεν είναι. Ιδιαίτερα σε μεγαλύτερα act με περισσότερο xp απο τα mobs.

 

2k repairs για το παραπάνω χωρίς θανάτους κτλ. Gg.

 

Drops ίδιας ποσότητας και ελάχιστα καλύτερης ποιότητας. Όλα vendor εκτός απο 1-2 drops που ίσως πιάσουν κάνα ελάχιστο φράγκο.

Το θέμα είναι οτι δεν με τσάτισε τόσο πολύ το "άχρηστο" run πλέον γιατί ακριβώς υπάρχουν τα levels τα οποία δίνουν κάποιο νόημα και δεν σκουπιδιάζουν 100% τον χρόνο σου όπως τα ατέρμονα runs χωρίς drops. Αυτό το progress feeling.

 

Βλέποντας και κάποια τρομερά legendary απο την πρώτη κιόλας μέρα στο reddit νομίζω οτι η blizzard μπήκε κάπως στο σωστό δρόμο. Mindless easy farm με progress mentality και αντικείμενα to look for. Yup. Jackpot.

 

Βέβαια ξεχνάμε την όποια "omg inferno" δυσκολία και απλά παίζουμε ένα ez mode ελπίζω rewarding farm game.

 

1-2 πράγματα που μου έκανα εντύπωση και δεν ξέρω αν μπήκαν με το 1.0.4 ή όσο δεν έπαιζα είναι η τεράστια αλλαγή στο molten animation όταν σκάει (σαν ένα μεγάλο GTFO), η πρόβλεψη του πού θα σκάσουν τα mortar projectiles (thanks for that) και ντάξει η έλλειψη των καρκινοinvulnerable. Τα shileding ακόμα με προβληματίζουν. Προτιμούσα το bubble που είχαν παλιότερα και όχι αυτή την χρωματική αλλαγή.

 

Τέλος δε θυμάμαι αν έχει γίνει κάποια αλλαγή στο dmg/health του act 1 αλλα μου φάνηκε ξεφτιλισμένα εύκολο. 5-6 φορές να χρειάστηκε να πατήσω ss. Και όλα αυτά με mediocre outdated gear Ιουνίου. Act 3 δε μπόρεσα να δοκιμάσω μιας και έχει χαλάσει το δεξί κλίκ(πατιέται αν και όταν θυμηθεί) και είναι λίγο impossibru χωρίς elementals(βαρέθηκα να κάνω remap)

 

Συμφωνω σε ολα αλλα θα σταθώ σε 2 πραγματα.

 

JACKPOT + οχι αλλα "αχρηστα runs".

Το jackpot ήταν το νοημα του diablo2. Αυτο το γαμ!@!νο drop που σου εκανε τρελο upgrade στα stats σου. Γι αυτο εκανες τα απειρα runs. Επειδη ειχες κατι να ελπιζεις. Αυτο μαζι με το paragon xp δινουν αλλο νοημα στο παιχνιδι απο μονα τους.

Δημοσ.

Ο δημιουργός του Diablo 1 και 2 David Brevik έδωσε την δική του άποψη για το Diablo 3.

 

Αυτά που ανέφερε ενόχλησαν έντονα μέλη από την ομάδα ανάπτυξης του 3 με αποκορύφωμα την δήλωση του game director Jay Wilson στο facebook που τον αποκαλεί χαμένο και να πάει να γ....ει.

 

Η σελίδα στο facebook βρίσκεται εδώ αλλά έχει αφαιρεθεί η επίμαχη δήλωση η οποία μπορείτε να την δειτε εδώ.

 

Δεν γνωρίζω κατά πόσο έχει δίκαιο ο Brevik καθότι δεν έχω παίξει καθόλου το 3, όμως σίγουρα μια τέτοια στάση είναι τουλάχιστον άδικη προς τον δημιουργό δυο από τα πιο επιτυχημένων παιχνιδιών στην ιστορία του gaming.

Επιπλέον, αν το παιχνίδι τους δεν λεγόταν Diablo δεν θα γινόταν ποτέ το πιο γρήγορο σε πωλήσεις παιχνίδι (ακόμα και αν ήταν το καλύτερο game ever) και αυτό το οφείλουν στον Brevik και την ομάδα του και όχι στο δικό τους δημιούργημα.

 

Την ειδηση την διαβασα στο gamebashee

Δημοσ.

Ο δημιουργός του Diablo 1 και 2 David Brevik έδωσε την δική του άποψη για το Diablo 3.

 

Αυτά που ανέφερε ενόχλησαν έντονα μέλη από την ομάδα ανάπτυξης του 3 με αποκορύφωμα την δήλωση του game director Jay Wilson στο facebook που τον αποκαλεί χαμένο και να πάει να γ....ει.

 

 

Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται. Στη συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια είναι αλογόμυγα. Uber Fail

Δημοσ.

Λογικό είναι, ο πρώην έκραξε τον νυν και ο νυν απάντησε. Αναμενόμενο. Και εγώ το ίδιο θα έκανα αν ήμουν στη θέση του τωρινού αλλά (μάλλον) δε θα ασχολιόμουν αν ήμουν στη θέση του πρώην, θεωρώ ότι είναι *μικρότητα* να κάτσεις να θάψεις τον άλλο (ακόμα και αν έχεις δίκιο).

Βέβαια στον άγριο κόσμο που ζούμε, ποιος χέ***ηκε....

Επί της ουσίας θα δείξει το αποτέλεσμα μετά από καιρό.

Δημοσ.

Αν και γ@μιέται ο J.Wilson για αυτό που είπε για τον Brevik, έχω την εντύπωση πως νόμιζε ότι το profile δεν είναι Public.

Οπότε ας πούμε την αλήθεια σε παρέα με φίλους λέμε μαλακίες ελεύθερα που μπροστά σε άλλους δεν θα τις λέγαμε.

Δεν τον δικαιολογώ αλλά πιστεύω πως έτσι έχουν τα πράγματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Δέν ειναι σοβαρές απαντήσεις αυτές απο ανθρώπους που δουλευουν σε μια εταιρια κολοσσό οπως η Blizzard. Τι έχει κάνει αυτός ο Wilson για να λέει τον Brevik loser...εχει φτιάξει κανένα παιχνίδι με τοση μεγάλη επιτυχία? δεν νομίζω...

 

Άσε που ο τύπος λέει αλήθειες, η blizzard του τότε δέν έχει καμια σχέση με τώρα, έχουν φύγει παρα πολλοί που συνέβαλαν στην δημιουργία των μεγάλων επιτυχιών της Blizzard

Δημοσ.

Μας βλέπω στο νέο τεύχος του game-politan έτσι όπως το πάμε.

Καλύτερα να ασχοληθούμε με το game αυτό καθεαυτό και όχι με τους δημιουργούς του και τους πρώην κτλ.

Όχι ότι δεν είναι άξιοι αναφοράς αλλά (γνώμη μου) με αυτές τις δηλώσεις / συνεντεύξεις χάνεται και το νόημα δείχνουν μικρότητα στο χαρακτήρα και το ήθος.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...