zeniath Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 έκατσε επιτέλους το mat και έκατσαν και τζιτζί τα bracers
zeniath Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Νέο hotfix σήμερα, Καντάλα κανόνισε! http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12471197317 Without further delay here is a list of the changes that will be coming in the hotfix. The Bad! Unique monsters now drop less items. *Uniques were dropping far more loot than their difficulty would warrant. Chest spawns have been thinned out across all acts of the game. *Ideally chests become less common and something that players can’t flip games to farm. It is our goal to make them feel exciting and rewarding when you find them. The Good! The bonus legendary drop rate for rifts is being increased from 25% to 100%! *This means that while in a rift your chance to find a legendary item from monsters, chests, elites, and everything else is double what it is outside of rifts. No this does not mean opening bounty bags in rifts is the new hotness. ;P Kadala’s legendary drop rate has been significantly increased. *Blood Shards are meant to be a compelling element of rift rewards and something players are excited to get. Loot is an incredibly important aspect of Diablo games and we will continue to keep a very close eye on it. If more problems arise we will continue striving to address them. It isn’t our goal to take loot away from people, we just want to make sure they are having as much fun as possible while finding it and these changes all support that goal. Good hunting and link the loot!
lalanis Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 This is indeed an intended change, and the amount of benefit provided to pets does not have a cap. Critical Hit Damage now scales for all pets, from Witch Doctors to Demon Hunters. This actually also includes stationary pets, such as Sentries and Hydras. Apologies for the delay in communication on this one, but we always want to be sure the information we're providing is full and accurate, and it took me some time to check with all the appropriate folks that this was an actual change and not a bug. We'll be updating the patch notes to reflect this information as well. Αυτά για το pet damage..... Άντε καλορίζικοι...Ξαναζούμε εποχές 1.0.8. @Kadala: Τα έλεγα εγώ ότι είσαι τσούλα....Επιβεβαιώνεται και επίσημα.... 1
zeniath Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Περιμένω πως και πως να ανοίξουν οι σέρβερ να φαρμάρω
lalanis Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Τα drop rates μέσα στα rifts: T1 ftw; Normal-Master 200% T1 230% T2 264% T3 304% T4 350% T5 438% T6 462% Και εννοείται 4αδα.....
lalanis Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Αυτό για τα blue/yellow items? Όχι για τα legentaries, αναλογικά με το θεωρητικό "100%" που είμασταν πριν τα buffs.
zeniath Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 25% ήταν στο T1 και πήγε 100% λένε στα notes, τες πα, βλέπω streams από αμερική που είναι Live και γίνεται πανικός από legs στα Rifts
Tmark Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Zeniath είσαι κλεισμένος για το απόγευμα, θα λιώσουμε στα rifts. Btw the dream:
zeniath Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Μέχρι στιγμής, 3 rift, 2 leg (one green) 3 souls. Kadala, 120 shards, 1 leg edit: marauder's chest 1
paularas Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Rift γτ 4αδα και οχι πχ solo αν θελει καποιος μιας και δρν αλλαζεο το drop rate. Ps1: ωραια χθες εκανα all in και εδωσα 500 shards...
lalanis Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δεν αλλάζει το μπόνους drop rate. Το base drop rate (magic find) αλλάζει, δες το buffοεικονίδιο...
paularas Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 άρα είναι 25 και πάει x4 -> 100? για να καταλάβω την αλλαγή pre buf / hotfix ρωτάω
lalanis Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Δημοσ. 10 Απριλίου 2014 Ο Travis (φίλος), είπε ότι στα rifts έχει πλέον διπλάσια πιθανότητα να ρίξει legendary από τα αντίστοιχα επίπεδα δυσκολίας, εκτός rifts.
Προτεινόμενες αναρτήσεις