migf1 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Ευχαριστώ πολύ για τις ρυθμίσεις miff1, σήμερα το απόγευμα θα τις δοκιμάσω με την momo racing!Πάντως εμένα οι μανίσιες ρυθμίσεις του ffb μου φάνηκαν αρκετά πιο χαλαρές από των GTR, για παράδειγμα λείπει το τόσο έντονο τρεμόπαιγμα που είχαν τα αυτοκίνητα στο ρελαντί στα προηγούμενα της simbin (Επι τη ευκαιρία, τρελό σοκ όταν έβαλα για πρώτη φορά την momo και έπιασα το τιμόνι στο GTR!..). Και τώρα που το σκέφτομαι, αρχίζω να φοβάμαι ότι η τιμονιέρα τα έχει παίξει, το δεξί φωτάκι στο τιμόνι άλλωτε ανάβει και άλλωτε όχι... Αν σε χαλάει το τράνταγμα στο τιμόνι, τότε μπορείς να πειραματιστείς στο xml αρχείο των ρυθμίσεών μου. Έκανα μια δημοσίευση στη GVRteam όπου δίνω αναλυτικές πληροφορίες για να πειραματιστείτε και μόνοι σας. Γράφω 5 πράγματα και για άλλες τιμονιέρες εκτός της G25 (Force GT, DFP, Momo).
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 migf1 ένα τέτοιο Game θα τερματιζόταν πιο εύκολα με τιμονιέρα ή με ένα καλό Gamepad? (Μη μπλέξεις τις ταχύτητες, πες ότι είναι κουμπιά πίσω από το τιμόνι) Για τον χειρισμό αναρωτιέμαι μόνο και μόνο. Είναι τίμημα για να ζήσεις το Game, ή το αμάξι το ελέγχεις και το "οδηγάς" καλύτερα..? Διότι μέχρι σήμερα έπαιρνα όρκο πως όλα τα arcades απλά θα σε κούραζαν αν τα έπαιζες με steering wheel, ότι θα σε καθυστερούσε και θα έχανες αν οι αντίπαλοι απλά πατούσαν κουμπάκια σε ένα τόσο δα gamepad. Το shift όμως με κάνει και αναρωτιέμαι..
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 (Μη μπλέξεις τις ταχύτητες, πες ότι είναι κουμπιά πίσω από το τιμόνι) Μα ειναι πισω απο το τιμονι! Για τον χειρισμό αναρωτιέμαι μόνο και μόνο. Είναι τίμημα για να ζήσεις το Game, ή το αμάξι το ελέγχεις και το "οδηγάς" καλύτερα..? Διότι μέχρι σήμερα έπαιρνα όρκο πως όλα τα arcades απλά θα σε κούραζαν αν τα έπαιζες με steering wheel, ότι θα σε καθυστερούσε και θα έχανες αν οι αντίπαλοι απλά πατούσαν κουμπάκια σε ένα τόσο δα gamepad. Το shift όμως με κάνει και αναρωτιέμαι.. Δεν ειναι ευκολη ερωτηση αυτη, εξαρταται απο το πως εχει συνηθισει κανεις και απο την εμπειρια που εχει με την τιμονιερα... Εγω που δεν εχω μεγαλη ας πουμε δυσκολευομαι αρκετα. Τελος, εξαρταται κι απο την ικανοτητα προσαρμογης των ρυθμισεων του τιμονιου στα γουστα του καθενα...
jumaru112 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 migf1 ένα τέτοιο Game θα τερματιζόταν πιο εύκολα με τιμονιέρα ή με ένα καλό Gamepad? (Μη μπλέξεις τις ταχύτητες, πες ότι είναι κουμπιά πίσω από το τιμόνι) Για τον χειρισμό αναρωτιέμαι μόνο και μόνο. Είναι τίμημα για να ζήσεις το Game, ή το αμάξι το ελέγχεις και το "οδηγάς" καλύτερα..? Διότι μέχρι σήμερα έπαιρνα όρκο πως όλα τα arcades απλά θα σε κούραζαν αν τα έπαιζες με steering wheel, ότι θα σε καθυστερούσε και θα έχανες αν οι αντίπαλοι απλά πατούσαν κουμπάκια σε ένα τόσο δα gamepad. Το shift όμως με κάνει και αναρωτιέμαι.. για ριξτε μια ματια τι εφτιαξα
fearwhatnow Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 2 ακομα οεο Παρε και 2 ακομα οθονες να βαλεις αριστερα και δεξια της κεντρικης.Να κρεμασεις και εναν σταυρο στην κεντρικη.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Εχουν καποια σχεση αυτα με το Shift?:rolleyes:
onty Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 ................Να κρεμασεις και εναν σταυρο στην κεντρικη. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαααααα :lol:.... εισαι δυναμη ρε φιλος.. παντως επι του θεματος, το παιχνιδι εχει προοπτικες με πατσ να γινει πορωση για τις κρυες νυχτες του χειμωνα..
migf1 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 migf1 ένα τέτοιο Game θα τερματιζόταν πιο εύκολα με τιμονιέρα ή με ένα καλό Gamepad? (Μη μπλέξεις τις ταχύτητες, πες ότι είναι κουμπιά πίσω από το τιμόνι) Για τον χειρισμό αναρωτιέμαι μόνο και μόνο. Είναι τίμημα για να ζήσεις το Game, ή το αμάξι το ελέγχεις και το "οδηγάς" καλύτερα..? Διότι μέχρι σήμερα έπαιρνα όρκο πως όλα τα arcades απλά θα σε κούραζαν αν τα έπαιζες με steering wheel, ότι θα σε καθυστερούσε και θα έχανες αν οι αντίπαλοι απλά πατούσαν κουμπάκια σε ένα τόσο δα gamepad. Το shift όμως με κάνει και αναρωτιέμαι.. Θα σε γελάσω! Όπως έγραψε κι ο Γιώργος πιο πάνω, εξαρτάται πολύ από το πως έχει συνηθίσει κανείς. Για μένα το τιμόνι είναι μονόδρομος, αλλά δεν είμαι καλό μέτρο σύγκρισης. Aφενός διότι έχω πάρα πολύ καιρό να παίξω arcade παιχνίδι και αφετέρου έχω πάρα πολύ καιρό να παίξω οτιδήποτε χωρίς τιμόνι. Νομίζω η τελευταία φορά ήταν το NFS Most Wanted. Το σίγουρο είναι πως το τιμόνι χρειάζεται αρκετό διάστημα προσαρμογής πριν εξοικειωθεί κανείς μαζί του και σίγουρα όσο πιο σιμοειδές είναι το παιχνίδι τόσο περισσότερο ωφελεί μεσοπρόθεσμα η χρήση τιμονιού. Εξαρτάται κι από το τιμόνι. Αν κάποιος δεν έχει σκοπό να ασχοληθεί με σιμς, δεν νομίζω πως η αγορά τιμονιού έχει να του προσφέρει κάτι. Ίσα-ίσα που θα του κάνει τη ζωή πιο δύσκολη νομίζω. ΥΓ. Ωραίος φίλε Jumaru112!
dante14023 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 migf1 οι ρυθμισεις που εδωσες για την g25 απλα τα σπανε!!!! τα συγχαρητηρια μου!!!! ο χειρισμος εγινε πολλα επιπεδα καλυτερος!!! να ρωτησω τωρα..... στους αγωνες drift εσεις πως τα πατε ρε παιδια?? εγω πολυ δυσκολα πλεον, στο tier 2 με τα ιαπωνικα, παλευω κυριολεκτικα με το τιμονι και τα πενταλ.... μεχρι που τους εχω παρατησει γιατι μου σπανε τα νευρα.... ουτε καν podium δεν πιανω.... δικο μου ειναι το προβλημα ή παλευετε και εσεις το ιδιο?? επισης η corvette Z06 σας παιζει κανονικα?? εγω σε 2 αγωνες που μου την ειχε επιλογη σε car battles και διαλεγα αυτη, οταν αρχιζε ο αγωνας δεν κουνιοταν με τιποτα.... τι 1η εβαζα, τι οπισθεν..... τιποτα.... σαν να ειχε χαλασει το κιβωτιο!! να μην πω καλυτερα σαν να ειχε μονιμα χειροφρενο ή μαλλον...... αγκυρα!!!! αυτο μου εγινε σε 2 διαφορετικα races και μονο με την Ζ06... τι να πω.... το παιχνιδι κατα τ αλλα παιζει κανονικα.....
PCharon Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 (επεξεργασμένο) Εγώ πάντως κατέβασα σχεδόν 1,5 δευτερόλεπτo το χρόνο μου με αυτές (για την ακρίβεια 1.650... από 2:48.100 σε 2:46.450) Δεν είναι και τόσο scripted οι αντιδράσεις του τελικά. Το ότι έκανες 2:46:450 δε σημαίνει πως δεν είναι άκυρες οι αντιδράσεις του παιχνιδιού. Μέχρι να κάνω καμιά 10αριά δοκιμές έφτασα με το ίδιο αυτοκίνητο με εσένα τα 2:46:120 (Pro χωρίς πολύ προσπάθεια και με 3 πατήματα έξω 50% βιασύνη/λάθος - 50% ανοησία του παιχνιδιού) με το αυτοκίνητο να κάνει τελείως τα δικά του και με συμπεριφορές χωρίς κανένα νόημα όταν έστριβα. Στα replay βίντεο η χάλια αίσθηση που σου δίνει το αυτοκίνητο όταν παίζεις δε φαίνεται, όμως πηγαίνει άκυρα τελείως. Που να πάρεις και κανά άλλο μεγαλύτερο αυτοκίνητο, μιλάμε για τελείως άκυρη οδήγηση. Escort RS, Pro DRIVING, Spa GP, 2:46:120, inside cam Στο σημείο αυτό να ομολογήσω πως τα γραφικά είναι τα πιο πλούσια και όμορφα που έχω δει στη Spa, προφανώς έσφαλα, αλλά δεν είναι εκεί το point. Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2009 από PCharon
migf1 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Φίλε PCharon αποκλείεται να έχεις Escort με performance rating 5,12 χωρίς καμία βοήθεια ενεργοποιημένη και να βγάζεις 2:46.χχχ (γενικώς) με τόσα οδηγικά λάθη. Εκτός αν δεν είναι σε PC κι υπάρχει διαφορά επιδόσεων μεταξύ PC και κονσολών... δεν ξέρω. Πάντως από το κοκπιτ και μόνο που βλέπω, έχεις παραπάνω upgrades από μένα. Σε ότι αφορά τις δυνάμεις, θα με βοηθούσε αν εξηγούσες σε ποια σημεία της πίστας είναι άκυρες οι δυνάμεις και τι είδους άκυρου δίνουν... π.χ. σε τραβάει το ffb προς τα μέσα αντί για προς τα έξω στις στροφές; Ή ξέρω γω στην υποστροφή βαραίνει το τιμόνι αντί να ελαφρύνει;
akisk Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 PCharon μάλλον είχες περισσότερα upgrades στο Escort σε σχέση με του migf1, αλλιώς δεν εξηγείται η διαφορά στο χρόνο (για να περάσει κανείς τον migf1 σε driving sim πρέπει να 'ναι πιλότος της F1 και πάλι δεν είναι σίγουρο!!!). offtopic: migf1 το LFS πώς πάει; ; Έχω να ρίξω γύρο κάτι μήνες.. Περιμένω και εγώ το πολυαναμενόμενο update!!
PCharon Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 (επεξεργασμένο) Φίλε PCharon αποκλείεται να έχεις Escort με performance rating 5,12 χωρίς καμία βοήθεια ενεργοποιημένη και να βγάζεις 2:46.χχχ (γενικώς) με τόσα οδηγικά λάθη. πες μου ακριβώς ποιά updates έχεις να βάλω κι εγώ, πού να ήξερα, είδα πως έχεις βάλει κάποια κι έβαλα κι εγώ στην τύχη πουλώντας το S3 διότι δεν είχα λεφτά... (το cockpit ναι το άλλαξα διότι το άλλαξες κι εσύ και ήθελα να δω αν πρόκειτα για το ίδιο αυτοκίνητο, υπάρχει κι άλλο Escort, πάντως το cockpit δε δίνει καμία βοήθεια στο δρόμο) (περί βοηθειών, στο Pro το έπαιξα και ναι ήταν το Stability ανοιχτό και το από πάνω -πωςτολενεμουδιαφευγει- στο Low, εξάλλου δεν έγραψες πουθενά τί είχες επιλέξει και υπέθεσα πως έκανες κάτι τέτοιο) Για το χρόνο είναι προφανές πως οδηγώ πιο επιθετικά και κερδίζω σε κάποια σημεία (δεν είναι τόσα πολλά τα οδηγικά λάθη, κανά 4αρι μόνο σοβαρά που χάνω χρόνο, απλά πάει άκυρα τελείως). για το πού πάει άκυρα, προχθές πήγαινα με 180 στην εθνική με το δικό μου ΜΗ αγωνιστικό αυτοκίνητο και κάθε που έστριβα λίγο το τιμόνι δε θυμάμαι να γινόταν της * το κάγκελο, ζωντανός είμαι... Στο παιχνίδι το αυτοκίνητο πάει σέρνοντας λες και είναι σε βρεγμένο. Στο τιμόνι δεν υπάρχει καμία αίσθηση και λογική. Επίσης δοκίμασε να πάρεις κάποιο αυτοκίνητο που δεν πάει με τελική 190-200 όπως το Escort και πες μου μετά αν οδηγείται νορμάλ... Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου 2009 από PCharon προσθήκες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα