Προς το περιεχόμενο

Need For Speed: Shift


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πες μου έτσι ντε, γιατί κουφάθηκα βλέποντας το βίντεό σου... λέω δεν υπάρχει περίπτωση οι ρυθμίσεις μου με τιμόνι να πηγαίνουν έτσι.

 

Δυστυχώς για συμπεριφορά με αναλογικό gamepad δεν μπορώ να βοηθήσω, αφού δεν έχω την παραμικρή ιδέα για το πως συμπεριφέρεται. Υπολογίζω όμως πως θα είναι πολύ πιο δύσκολο να το χειριστείς (για παράδειγμα, μπορείς να πατήσεις γκάζι και φρένο ανεξάρτητα το ένα από το άλλο; )

 

Όσο για τους χρόνους, ελπίζω χωρίς παρεξήγηση, με την οδήγηση που είδα στο βίντεο αν βάλεις τα σπεκς που έγραψα στο Έσκορτ βγαίνει δεν βγαίνει 2:55.χχχ κι εάν.

 

Αν βαριέσαι να βάλεις τα δικά μου σπεκς, γράψε αυτά που έχεις εσύ στο Έσκορτ (τα Upgrades κυρίως και το Performance rating... εκείνο το νούμερο με τα δεκαδικά) να δοκιμάσω εγώ στο Σπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 731
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το ότι ασχολούμαστε τόσο με στησίματα, ρυθμίσεις και χρόνους σε ένα NfS είναι ήδη επιτυχία για το παιχνίδι!

Το escort είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο τελικά. Εγώ γυρίζω στο 2.52 περίπου, αλλά δεν κατάφερα να βγάλω rating 5 και κάτι που έχεις εσύ, εγώ είμαι στο 4.67

Καλά όμως, οι τελικές που παρουσιάζει το παιχνίδι έχουν σχέση με την πραγματικότητα; Στη μεγάλη ευθεία του SPA το RS άφτιαχτο να πιάνει 180; Η M3 208 χλμ; Tί να πω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι ασχολούμαστε τόσο με στησίματα, ρυθμίσεις και χρόνους σε ένα NfS είναι ήδη επιτυχία για το παιχνίδι!

Το escort είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο τελικά. Εγώ γυρίζω στο 2.52 περίπου, αλλά δεν κατάφερα να βγάλω rating 5 και κάτι που έχεις εσύ, εγώ είμαι στο 4.67

Καλά όμως, οι τελικές που παρουσιάζει το παιχνίδι έχουν σχέση με την πραγματικότητα; Στη μεγάλη ευθεία του SPA το RS άφτιαχτο να πιάνει 180; Η M3 208 χλμ; Tί να πω...

 

Για το rating, αν βάλεις τα Upgrades του Stage 1 (έχεις λεφτά; ) τόσο σε πάει. Ρίξε μια ματιά στο λινκ παραπάνω που τα δείχνω σε εικόνες.

 

Για τις τελικές, δεν ξέρω ρε συ... είναι λίγο κουφές όντως. Εγώ αν βγω πολύ πολύ καλά από την Eau Rouge τότε στο τέλος της ευθείας πριν τα φρένα τελικιάζω στα 205 αν θυμάμαι καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Το ότι ασχολούμαστε τόσο με στησίματα, ρυθμίσεις και χρόνους σε ένα NfS είναι ήδη επιτυχία για το παιχνίδι!

Θα σου έδινα δίκιο στην παρατήρηση, αλλά προσωπικά το μόνο πράγμα που προσπαθώ να καταφέρω πειράζοντας τις ρυθμίσεις από τότε που άρχισα το παιχνίδι, είναι να το κάνω playable και κάπως real, διότι είναι χάλια. Δυστυχώς μέχρι τώρα απ'ότι έχω καταλάβει, τσάμπα τα γραφικά. Οπότε δε με πιάνει...:-D

 

Δυστυχώς για συμπεριφορά με αναλογικό gamepad δεν μπορώ να βοηθήσω, αφού δεν έχω την παραμικρή ιδέα για το πως συμπεριφέρεται. Υπολογίζω όμως πως θα είναι πολύ πιο δύσκολο να το χειριστείς (για παράδειγμα, μπορείς να πατήσεις γκάζι και φρένο ανεξάρτητα το ένα από το άλλο; )

Την ίδια συμπεριφορά έχει (και καλύτερη ενίοτε από κάποιες τιμονιέρες), η μόνη διαφορά είναι στις κινήσεις που κάνεις και συντονίζει ο εγκέφαλός σου και στην ευχαρίστηση του να πιάνεις τιμόνι. Σωστό το ότι δεν μπορείς να πατήσεις γκάζι και φρένο μαζί, τουλάχιστον όχι αναλογικά, αλλά δε νομίζω πως αυτό έχει να κάνει με τη βλακεία που δέρνει το παιχνίδι.

 

Anyway, επανερχόμαστε.

 

[edit] το νίτρο που είχες βάλει στα upgrades, πού κολλάει?

 

[edit2] Μόλις έβαλα τα upgrades που είδα πως έβαλες και μου βγήκε 5.00 (το 0.12 ίσως το μαζεύει από τίποτα ζάντες και τέτοια που πιθανόν έχεις βάλει, οπότε το άφησα έτσι). Τα στοιχεία που δίνει στα τεχνικά είναι σχεδόν ίδια με κύρια διαφορά πως έχω 11,11 για τα 0-160 αλλά το έπαιξα έτσι γι αρχή. Το λοιπόν από ένα πολύ καλό γύρο (έχω βίντεο) χωρίς το παραμικρό βοήθημα όπως είπες (εξάλλου άχρηστα είναι τόσο αργά που πάει) μου βγήκε χρόνος 2:55:890. Αν είναι να πειράξω και τίποτα στο tuning, πάντως -9 δεν καταλαβαίνω από πού θα μαζευτούν, δε βλέπω να πηγαίνει παραπάνω το αυτοκίνητο όπως είναι.

Επεξ/σία από PCharon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το λοιπόν από ένα πολύ καλό γύρο (έχω βίντεο) χωρίς το παραμικρό βοήθημα όπως είπες (εξάλλου άχρηστα είναι τόσο αργά που πάει) μου βγήκε χρόνος 2:55:890.

Τα 2.52 +- που κάνω με την momo και τις ρυθμίσεις του migf1 τα έχω αρκετά εύκολα, με ένα-δυό όμως σοβαρά λάθη κάθε φορά, οπότε ένας καθαρός γύρος σαν του migf1 στο 2.46 είναι μάλλον ρεαλιστικός.

Για να βγάλω 5.20 rating αναγκάστηκα και πήρα και μερικές βελτιώσεις από τα 2 κουτιά μετά το stage 3.

Πάντως με τις ρυθμίσεις σου, migf1,η τιμονιέρα γίνεται υπερβολικά ελαφριά. Όντως μειώνονται δραματικά τα σπινιαρίσματα (στο RS, γιατί η Μ3 συνεχίζει να πηγαίνει με τις μπάντες), αλλά λέω να επαναφέρω λίγο από το ffb στην τιμονιέρα μέσα από το cοντροl panel.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την ίδια συμπεριφορά έχει (και καλύτερη ενίοτε από κάποιες τιμονιέρες), η μόνη διαφορά είναι στις κινήσεις που κάνεις και συντονίζει ο εγκέφαλός σου και στην ευχαρίστηση του να πιάνεις τιμόνι. Σωστό το ότι δεν μπορείς να πατήσεις γκάζι και φρένο μαζί, τουλάχιστον όχι αναλογικά, αλλά δε νομίζω πως αυτό έχει να κάνει με τη βλακεία που δέρνει το παιχνίδι.

 

Anyway, επανερχόμαστε.

Βασικά στις default ρυθμίσεις του το παιχνίδι είναι τελείως για τα μπάζα στο θέμα χειρισμός. Και φταίνε οι default τιμές! Αυτό άλλωστε είναι και το point που καθόμαστε και σκιζόμαστε για να βελτιώσουμε.

 

Το πρόβλημα είναι πως υπάρχουν πολλές και διαφορετικές αντιλήψεις για το τι είναι ρεαλιστικό και τι όχι. Εν μέρη αυτές οι αντιλήψεις καθορίζονται κι από τα χειριστήρια στα οποία έχει συνηθίσει ο καθένας να χρησιμοποιεί, μιας και υπάρχουν αντικειμενικές διαφορές μεταξύ τιμονιέρας, gamepad, ποντικιού και πληκτρολογίου.

 

Το σίγουρο είναι πως όσο πιο σιμ είναι το παιχνίδι τόσο πιο απαραίτητη γίνεται η τιμονιέρα (και άρα τόσο χειρότερα γίνονται ως επιλογές τα υπόλοιπα χειριστήρια).

 

Παιχνίδια σαν το Σιφτ (που μάλλον ούτε το ίδιο δεν ξέρει τι ακριβώς είναι) που στοχεύουν σε κοινό όλων των ειδών χειρισμού (από τιμόνια μέχρι πληκτρολόγια) είναι αναγκασμένα να κάνουν συμβιβασμούς σε όλα τα είδη.

 

Ένα πρόχειρο παράδειγμα, το εύρος στριψίματος του τιμονιού. Όταν πρέπει να ικανοποιήσεις εξίσου τους κατόχους τιμονιών που έχουν στη διάθεσή τους κίνηση από 270 μοίρες και πάνω στο τιμόνι με τους κατόχους gamepad που έχουν στη διάθεσή τους μάξιμουμ 3 μοίρες κίνησης στο τιμόνι, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι κάποιος συμβιβασμός πρέπει να υλοποιηθεί εις βάρος και των δυο.

 

Κάτι ανάλογα συμβαίνει και με τα πεντάλ (σε μικρότερη φυσικά κλίμακα) αλλά και στο Force Feedback.

 

Το FFB στις τιμονιέρες παίζει καθοριστικό ρόλο στο να αντιληφθεί ο παίχτης/οδηγός πως συμπεριφέρεται το αμάξι ανά πάσα στιγμή και να εκμεταλλευτεί εις όφελός του τις μετατοπίσεις βάρους του αυτοκινήτου στις διάφορες καταστάσεις (φρενάρισμα, επιτάχυνση, στρίψιμο, υποστροφή, υπερστροφή, κλπ). Η μηχανή φυσικής των σιμς τις παράγει αυτές τις δυνάμεις και τις στέλνει μέσω του FFB mε μορφή ανάδρασης στη στεφάνη του τιμονιού. Αυτό δίνει μεγάλο πλεονέκτημα στις τιμονιέρες έναντι των υπόλοιπων χειριστηρίων, ακόμα και των gamepads με υποστήριξη FFB (εκεί to FFB είναι τραγικά συμπυκνωμένο ή απλοποιημένο αν προτιμάτε, λόγω των περιορισμών στη φύση του gamepad).

 

Η όλη φάση με το xml αρχείο βασίζεται ακριβώς σε αυτόν τον τομέα και για αυτό μεταμορφώνει προς το καλύτερο το Σιφτ ως προς το χειρισμό με τιμονιέρα (btw, στο διαδίκτυο κυκλοφορούν custom xml αρχεία για το Shift).

 

Για να πάρετε μια μικρή γεύση για το μέγεθος της λεπτομέρειας των FFB ρυθμίσεων και της συμβολής τους στο θέμα χειρισμός, σας παραθέτω μερικές μονάχα από τις ρυθμίσεις του xml αρχείου με σύντομες επεξηγήσεις του τι κάνουν (στα αγγλικά).

 

...

 

FFB Throttle FX on steer axis="0" // 0 = Throttle effects on throttle axis, 1 = throttle effects on steering axis.

 

FFB Brake FX on steer axis="0" // 0 = Brake effects on brake axis, 1 = brake effects on steering axis.

 

FFB steer vibe freq mult="0.50000" // Controls frequency of steering vibration. Recommended: 0.5 to 1.0, 0.0 disables steering vibration.

 

FFB steer vibe zero magnitude="0.12000" // Magnitude of steering vibration at 0mph (reference point).

 

FFB steer vibe slope="0.00000" // Slope of line defining magnitude as a function of frequency (used with FFB steer vibe zero magnitude).

 

FFB steer vibe wave type="0" // Type of wave to use for vibe: 0=Sine, 1=Square, 2=Triangle, 3=Sawtooth up, 4=Sawtooth down.

FFB steer force average weight="1.00000" // How much weight is given to new steering force calculations each frame (0.01 - 1.0). Lower values will smooth out the steering force, but will also add latency.

 

FFB steer force exponent="0.50000" // Steering force output "sensitivity". Range 0.0 to infinity. 0.0 to 1.0 = higher sensitivity, greater than 1.0 = lower sensitivity.

 

FFB steer force input max="11500.00000" // Recommended: 11500 (-11500 if controller pulls in the wrong direction).

 

FFB steer force output max="1.60000" // Maximum force output of steering force, recommendation 0.8 to 2.0

 

FFB steer force grip weight="0.80000" // Range 0.0 to 1.0, recommended: 0.4 to 0.9. How much weight is given to tire grip when calculating steering force.

 

FFB steer force grip factor="0.60000" // Range 0.0 to 1.0, recommended: 0.2 to 0.6. How much of a factor the front wheel grip is on the steering weight.

 

FFB steer update thresh="0.01500" // Amount of change required to update steer force/vibe (0.0 - 1.0). Lower values = steering force updated more frequently = lower frame rate.

 

FFB steer friction coefficient="0.10000" // Coefficient to use for steering friction. Range: -1.0 to 1.0

 

FFB steer friction saturation="1.00000" // Saturation value to use for steering friction. Range: 0 - 1.0

 

FFB steer damper coefficient="0.10000" // Coefficient to use for steering damper. Range: -1.0 to 1.0

 

FFB steer damper saturation="1.00000" // Saturation value to use for steering damper. Range: 0 - 1.0

 

...

 

Η παραπάνω παράθεση είναι μέρος των default FFB ρυθμίσεων του GTR2, αλλά τις ίδιες μεταβλητές χρησιμοποιεί και το Shift.

 

Καταλαβαίνεις λοιπόν τώρα γιατί σου έγραψα πριν πως δεν έχω την παραμικρή ιδέα για το πως συμπεριφέρεται το παιχνίδι όταν το χειρίζεσαι με gamepad. Η λογική λέει πως θα είναι η μέρα με τη νύχτα, σαφώς υπέρ της τιμονιέρας.

 

[edit] το νίτρο που είχες βάλει στα upgrades, πού κολλάει?

Έλα ντε, και που το 'βαλα σάμπως το χρησιμοποιώ; Ούτε καν ξέρω με ποιο κουμπί ενεργοποιείται. Άσε που νομίζω πως στο time attack είναι απενεργοποιημένο έτσι κι αλλιώς.

 

EDIT: Ναι, έχω βάλει 18άρες ζάντες! Για πείτε να δοκιμάσω και κανά άλλο αμάξι.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 23:38 ----------

 

Τα 2.52 +- που κάνω με την momo και τις ρυθμίσεις του migf1 τα έχω αρκετά εύκολα, με ένα-δυό όμως σοβαρά λάθη κάθε φορά, οπότε ένας καθαρός γύρος σαν του migf1 στο 2.46 είναι μάλλον ρεαλιστικός.

Για να βγάλω 5.20 rating αναγκάστηκα και πήρα και μερικές βελτιώσεις από τα 2 κουτιά μετά το stage 3.

Πάντως με τις ρυθμίσεις σου, migf1,η τιμονιέρα γίνεται υπερβολικά ελαφριά. Όντως μειώνονται δραματικά τα σπινιαρίσματα (στο RS, γιατί η Μ3 συνεχίζει να πηγαίνει με τις μπάντες), αλλά λέω να επαναφέρω λίγο από το ffb στην τιμονιέρα μέσα από το cοντροl panel.

Δοκίμασε πρώτα να ανεβάσεις το FFB μέσα από το Shift, από 7 που το έχω σε 9 (αλλά και από τους drivers να το ανεβάσεις το ίδιο είναι). Εμένα όταν το ανεβάζω αρχίζει να με ενοχλεί το τράνταγμα στο τιμόνι συν ότι με κάνει να κόβω ασυναίσθητα ταχύτητα στα περάσματά μου από τις στροφές, μάλλον λόγω αυξημένης αντίστασης.

 

Αλλά η ένταση του FFB έτσι κι αλλιώς είναι και υποκειμενική υπόθεση, οπότε πειραματίσου ελεύθερα :)

Btw, το Rating σε μένα είναι 5,12 (δλδ όχι 5,20)

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 00:04 ----------

 

Πάω να δοκιμάσω Mistubishi Evo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Το πρόβλημα είναι πως υπάρχουν πολλές και διαφορετικές αντιλήψεις για το τι είναι ρεαλιστικό και τι όχι. Εν μέρη αυτές οι αντιλήψεις καθορίζονται κι από τα χειριστήρια στα οποία έχει συνηθίσει ο καθένας να χρησιμοποιεί, μιας και υπάρχουν αντικειμενικές διαφορές μεταξύ τιμονιέρας, gamepad, ποντικιού και πληκτρολογίου.

Κι όμως είναι πολύ απλό, αν έχεις ποτέ οδηγήσει αυτοκίνητο καταλαβαίνεις πολύ εύκολα αν αυτά που βλέπεις είναι καμώματα του παιχνιδιού ή όχι, δε χρειάζεται να κάνεις τίποτα αναλύσεις. Αυτά που κάνει το υποτίθεται τετρακίνητο, υποτίθεται αγωνιστικά τροποποιημένο Escort στο παιχνίδι, να φεύγει όπως όπως, δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα, αν έφευγαν τα αυτοκίνητα έτσι θα είμασταν όλοι στα θυμαράκια. Η προοδευτικότητα στο χειρισμό είναι τελείως υποτυπώδης και το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι ουσιαστικά να "χαλάσεις" τις ρυθμίσεις (πχ να θέσεις περίεργες ανοχές κι ευαισθησία που καμία επαφή με την πραγματικότητα δεν έχουν) για να το κάνεις ανεκτό. Καμία σχέση με άλλα παιχνίδια, ακόμα και το Grid που είναι semi-sim είναι η μέρα με τη νύχτα σε αίσθηση.

Επίσης, απ'όσο καταλαβαίνω, ακόμα δεν έχεις δοκιμάσει αρκετά το υπόλοιπο παιχνίδι, δες λίγο και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα και μετά ψάξε να βρεις τί δεν είναι real, έχει μαλλιάσει το πληκτρολόγιό μου...

 

 

Το σίγουρο είναι πως όσο πιο σιμ είναι το παιχνίδι τόσο πιο απαραίτητη γίνεται η τιμονιέρα (και άρα τόσο χειρότερα γίνονται ως επιλογές τα υπόλοιπα χειριστήρια).

Καλά, εντάξει, τρελό urban legend... Η μόνη ουσία σε αυτή τη φράση είναι πως άλλοι γουστάρουν να στήνουν τιμονιέρα και άλλοι τα πάνε μια χαρά και με ένα καλό αναλογικό gamepad (μάλλον ξέχασες πως αναλογική δεν είναι μόνο η τιμονιερα και μπέρδεψες το gemepad με το keyboard). Για παράδειγμα προσωπικά έχω παίξει άπειρες ώρες GTR2 (για μένα είναι the best μέχρι σήμερα) τόσο με τιμονιέρα/πετάλια, όσο και με χειριστήριο χωρίς να αλλάζω οτιδήποτε στις ρυθμίσεις και παίζω το ίδιο καλά και με τους δύο τρόπους. Ομοίως και όλα τα άλλα παιχνίδια που έχω παίξει.

 

[edit]

Μόλις έβαλα τα upgrades που είδα πως έβαλες και μου βγήκε 5.00

(...) δε βλέπω να πηγαίνει παραπάνω το αυτοκίνητο όπως είναι.

Άκυρο, χα, τί ανακάλυψα τώρα που πήγα να ξαναπαίξω μία γύρα... είχα ξεχάσει ένα upgrade (weight reduction) γι αυτό μου έβγαινε 5.00 και όχι 5.12... (ήταν προφανές πως κάτι έλειπε)

 

[edit2]

Ώπα ώπα, για μισό λεπτάκι, όταν πριν έλεγα πως

...μου βγήκε χρόνος 2:55:890. Αν είναι να πειράξω και τίποτα στο tuning, πάντως -9 δεν καταλαβαίνω από πού θα μαζευτούν, δε βλέπω να πηγαίνει παραπάνω το αυτοκίνητο όπως είναι.

...τώρα που ξαναδοκίμασα τελείωσα ένα γύρο με 2:54, αλλά πραγματικά κάτω από 53-52 το πολύ δεν κατεβαίνει. Πρόσεξα λοιπόν πως στις δικές σου "tuning" ρυθμίσεις ναι μεν λέει 5.12, αλλά για ξανακοίτα λίγο τί λέει στο δικό μου όταν έβαλα τα ίδια, πάλι με 5.12:

 

δική σου εικόνα:

escortperformance.jpg

 

δική μου:

shift2009092502574815s.jpg

 

Ο χρόνος λοιπόν εξηγήθηκε κάπως, η διαφορά στα specs όμως από πού προέρχεται?

Επεξ/σία από PCharon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Κι όμως είναι πολύ απλό, αν έχεις ποτέ οδηγήσει αυτοκίνητο καταλαβαίνεις πολύ εύκολα αν αυτά που βλέπεις είναι καμώματα του παιχνιδιού ή όχι, δε χρειάζεται να κάνεις τίποτα αναλύσεις.

Αν έχεις ποτέ οδηγήσει αυτοκίνητο... με αναλογικό gamepad εννοείς; :devil:

 

Αυτά που κάνει το υποτίθεται τετρακίνητο, υποτίθεται αγωνιστικά τροποποιημένο Escort στο παιχνίδι, να φεύγει όπως όπως, δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα, αν έφευγαν τα αυτοκίνητα έτσι θα είμασταν όλοι στα θυμαράκια. Η προοδευτικότητα στο χειρισμό είναι τελείως υποτυπώδης και το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι ουσιαστικά να "χαλάσεις" τις ρυθμίσεις (πχ να θέσεις περίεργες ανοχές κι ευαισθησία που καμία επαφή με την πραγματικότητα δεν έχουν) για να το κάνεις ανεκτό. Καμία σχέση με άλλα παιχνίδια, ακόμα και το Grid που είναι semi-sim είναι η μέρα με τη νύχτα σε αίσθηση.

Προφανώς έχουμε άλλα μέτρα κι άλλα σταθμά. Το Grid με τιμονιέρα είναι άθλιο μπροστά στο Shift.

 

Είναι λάθος να περιμένεις από το Shift να σου μεταφέρει στο gamepad την αίσθηση του πραγματικού αυτοκινήτου, γιατί πολύ απλά δεν είναι σιμ, τουλάχιστον όχι με τις default ρυθμίσεις του. Είναι επίσης λάθος να περιμένεις προοδευτικότητα εφάμιλλη της πραγματικής από ένα αναλογικό μοχλό που κινείται μάξιμουμ 3 μοίρες προς κάθε κατεύθυνση. Btw, τα τρικ και τις ανοχές που γράφεις παρακάτω τα κάνουν όσα games σου δίνουν την ψευδαίσθηση της προοδευτικότητας σε gamepad.

 

Κοίτα, ανάλυσα με λεπτομέρεια τα πως και γιατί μεταξύ τιμονιέρας και gamepad. Και όχι, δεν έχω μπερδέψει κανένα gamepad με πληκτρολόγιο, γνωρίζω πολύ καλά τι γράφω.

 

Επίσης, απ 'όσο καταλαβαίνω, ακόμα δεν έχεις δοκιμάσει αρκετά το υπόλοιπο παιχνίδι, δες λίγο και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα και μετά ψάξε να βρεις τί δεν είναι real, έχει μαλλιάσει το πληκτρολόγιό μου...

Μόλις δοκίμασα το EVO, Stage 2 Upgrades, Rating 10.22 στο Σπα... το μόνο που είναι off είναι η κατανομή πέδησης (η οποία btw δεν μου έχει ανοίξει ακόμα για να την πειράξω) και όταν πατάς φρένο έστω και με ελάχιστα στριμμένο τιμόνι γυρίζει.

Παρόλα αυτά κατάφερα να γυρίζω σταθερά στο 2.33.xxx μετά από μισή ώρα, με καλύτερο χρόνο 2.32.950

 

Καλά, εντάξει, τρελό urban legend... Η μόνη ουσία σε αυτή τη φράση είναι πως άλλοι γουστάρουν να στήνουν τιμονιέρα και άλλοι τα πάνε μια χαρά και με ένα καλό αναλογικό gamepad (μάλλον ξέχασες πως αναλογική δεν είναι μόνο η τιμονιερα και μπέρδεψες το gemepad με το keyboard). Για παράδειγμα προσωπικά έχω παίξει άπειρες ώρες GTR2 (για μένα είναι the best μέχρι σήμερα) τόσο με τιμονιέρα/πετάλια, όσο και με χειριστήριο χωρίς να αλλάζω οτιδήποτε στις ρυθμίσεις και παίζω το ίδιο καλά και με τους δύο τρόπους. Ομοίως και όλα τα άλλα παιχνίδια που έχω παίξει.

Η μόνη ουσία είναι πως στα σιμς (κι εννοώ σιμς) με gamepad απλά δεν έχεις τύχη! Αν παίζεις GTR2 το ίδιο καλά και με τιμονιέρα και με gamepad, προφανώς κάτι δεν κάνεις καλά ή πηγαίνεις πολύ αργά.

 

Τελείως συμπτωματικά, κι επειδή έπιασες τις προσωπικές εμπειρίες, στο GTR2 τυχαίνει να έχω 4-5 παγκόσμια ρεκόρ στο GTR2Rank και στο NoGrip κι άλλα τόσα παγκόσμια βάθρα τα οποία πρέπει να κρατάνε μέχρι σήμερα. Στο LFS, κατά καιρούς έχω κάνει διάφορα παγκόσμια ρεκόρ, τα οποία όμως εκεί δεν κρατάνε μέχρι σήμερα (τα περισσότερα έχουν υποβαθμιστεί σε παγκόσμια βάθρα ή τοπ-10). Με την GVRteam κερδίσαμε το παγκόσμιο πρωτάθλημα Ομάδων πέρυσι στο OLFSL. To 1999/2000 η ομάδα εικονικής αγωνιστικής οδήγησης που είχα φτιάξει κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα στο Monaco GP RS2. Με σιμς ασχολούμαι από την εποχή του GP2, για το οποίο είχα αγοράσει τότε την πρώτη μου τιμονιέρα (Thrustmaster T2).

 

Δεν είχα σκοπό να τα αναφέρω αυτά, αλλά μου άρχισες τα "urban legends", τις "μόνες ουσίες", τα "αν έχεις οδηγήσει ποτέ αυτοκίνητο" και τα "έχεις μπερδέψει τα gamepads με τα πληκτρολόγια".

 

Όσο επιμένεις να τρέχεις το Shift με gamepad, δεν πρόκειται να δεις ποτέ φως!

 

EDIT: Η διαφορά στα σπεκς ίσως εξηγείται αν δεν έχεις στήσει το αμάξι σύμφωνα με το στήσιμο που έχω ποστάρει στη GVRteam, link του οποίου έχω δώσει σε προηγούμενο ποστ. Αν είσαι με το μαμά κιβώτιο, έχεις μεγαλύτερη τελική από μένα και μικρότερη επιτάχυνση.

Επεξ/σία από migf1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οποιος γουστάρει να τρέξουμε παρέα online μέσω Hamachi ας δει αυτο τον οδηγό: http://www.hamachi-servers.de/content/working-need-speed-shift-hamachi-guide

 

Για να συνδεθείτε στο δίκτυο μου: Username: NFSshiftPro Password: nfsspro

 

Pro Mode ΜΟΝΟ ομως.

Επεξ/σία από Hom3sick
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αν έχεις ποτέ οδηγήσει αυτοκίνητο... με αναλογικό gamepad εννοείς; :devil:

...πραγματικό μήπως?

 

Είναι λάθος να περιμένεις από το Shift να σου μεταφέρει στο gamepad την αίσθηση του πραγματικού αυτοκινήτου, γιατί πολύ απλά δεν είναι σιμ, τουλάχιστον όχι με τις default ρυθμίσεις του. Είναι επίσης λάθος να περιμένεις προοδευτικότητα εφάμιλλη της πραγματικής από ένα αναλογικό μοχλό που κινείται μάξιμουμ 3 μοίρες προς κάθε κατεύθυνση.

Εδώ έχεις σφάλματα λογικής.

- 1ον, την αίσθηση στο "χειριστήριο" την ορίζουμε μόνο για πραγματικά αυτοκίνητα (εκεί έχει νόημα, οπουδήποτε αλλού είναι fail). Η αίσθηση για ένα ΠΑΙΧΝΙΔΙ είναι η κρίση που κάνεις μετά από λίγη ώρα παίζοντας, για το βαθμό που επικοινωνούν παιχνίδι > μάτι > εγκέφαλος > σώμα > παιχνίδι > [...] και (συν)κρίνοντας αυτό με προηγούμενη εμπειρία. Αυτή είναι η αίσθηση του ρεαλισμού, είτε παίζεις με χέρια/πόδια, είτε με τα δάχτυλα, είτε με τη σκέψη ή ότι άλλο (στο μακρινό μέλλον). Αν νόμιζες πως αίσθηση είναι το τρέμουλο του feedback ή το να βάλεις ηχεία σε απομίμηση αγωνιστικού καθίσματος, μηδέν στο πηλίκο.

- 2ον, είτε έχεις 90 μοίρες στο δάχτυλο, είτε 270 στα δύο χέρια, η αναλογία στη δυνατότητα λεπτομερών κινήσεων είναι μια χαρά (άσε που στα δάχτυλα είναι πολύ ταχύτερος ο συντονισμός των κινήσεων και λιγότερο κοπιαστικό) κι όλα επαφίονται φυσικά στην ποιότητα του χειριστηρίου. Ακριβώς με την ίδια λογική που ρυθμίζεις ένα αναλογικό τιμόνι, ρυθμίζεις κι ένα αναλογικό μοχλό. Δεν είναι ίδια βέβαια, αλλά δεν είναι κάτι κρίσιμο.

 

Η μόνη ουσία είναι πως στα σιμς (κι εννοώ σιμς) με gamepad απλά δεν έχεις τύχη! Αν παίζεις GTR2 το ίδιο καλά και με τιμονιέρα και με gamepad, προφανώς κάτι δεν κάνεις καλά ή πηγαίνεις πολύ αργά.

Επειδή απέτυχες εσύ, δε σημαίνει πως οι άλλοι... πολύ αργά. :lol:

 

Τελείως συμπτωματικά, κι επειδή έπιασες τις προσωπικές εμπειρίες, στο GTR2 τυχαίνει να έχω 4-5 παγκόσμια ρεκόρ στο GTR2Rank και στο NoGrip κι άλλα τόσα παγκόσμια βάθρα τα οποία πρέπει να κρατάνε μέχρι σήμερα.

Ενδιαφέρον! Για πέσε όνομα να δω χρόνους...

 

Όσο επιμένεις να τρέχεις το Shift με gamepad, δεν πρόκειται να δεις ποτέ φως!

EDIT: Η διαφορά στα σπεκς ίσως εξηγείται αν δεν έχεις στήσει το αμάξι σύμφωνα με το στήσιμο που έχω ποστάρει στη GVRteam, link του οποίου έχω δώσει σε προηγούμενο ποστ. Αν είσαι με το μαμά κιβώτιο, έχεις μεγαλύτερη τελική από μένα και μικρότερη επιτάχυνση.

Εχμ... η διαφορά στα specs εξηγεί σε πρώτη φάση κατά μέρος και τη διαφορά χρόνου που κάνουμε, αυτό λέω, γιατί μια χαρά φως έβλεπα ανέκαθεν.

[edit] Πάντως νομίζω πως το στήσιμο δεν επηρεάζει τα νούμερα εκεί, για ξανακοίτα το. Γι αυτό μου έκανε εντύπωση...

Επεξ/σία από PCharon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ με gamepad παίζω, το χειριστήριο του ps3.

Κανένα πρόβλημα δεν εχω αντιμετωπίσει, βέβαια στο ps εχω τερματίσει όλα τα gran turismo με αναλογικό χειριστήριο χωρίς πρόβλημα η δυσκολία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

[snip]

 

Όπως έγραψα και πριν, έχουμε διαφορετικά μέτρα & σταθμά. Εγώ το χειρισμό ενός αγωνιστικού τίτλου τον κρίνω κυρίως από τη συμπεριφορά των αυτοκινήτων σε οριακές καταστάσεις μέσω της αληθοφάνειας των δυνάμεων που παράγει η μηχανή φυσικής του ανά πάσα στιγμή και τον τρόπο με τον οποίο τις μεταφράζει σε force feedback στο τιμόνι (υποστροφή, υπερστροφή, φρενάρισμα, επιτάχυνση, κλπ) Επιπροσθέτως, να μεταφέρει as expected μέσω FFB και τυχόν αλλαγές στο στήσιμο του αυτοκινήτου, καθώς και τις δυναμικές αλλαγές που συμβαίνουν μέσα στην πίστα (φθορά, πιέσεις και θερμοκρασίες ελαστικών, flat spots, συντελεστές τριβών σε ανόμοια οδοστρώματα, κατανάλωση καυσίμου όπου σταδιακά το αμάξι ελαφραίνει, κλπ).

 

Ειδικά αν μιλάμε για προσομοιωτές, η σύγκριση χειρισμού μεταξύ gamepad και τιμονιέρας είναι σαν να συγκρίνουμε μήλα με καρπούζια (και τα δυο φρούτα είναι :lol:)

 

Αν πραγματικά ενδιαφέρεσαι να ψαχτείς στο θέμα "χειρισμός", κατέβασε το demo του Live For Speed, κατέβασε στησίματα από το Setup grid και πειραματίσου τόσο με τιμονιέρα όσο και με gamepad (όταν λεμε τιμονιέρα, εννοούμε τιμονιέρα όμως... από Logitech Driving Force Pro και πάνω).

Το Live For Speed διαθέτει ένα από τα πλέον εξελιγμένα μοντέλα ελαστικών, είναι από τα ελάχιστα σιμς που η μηχανή φυσικής του υπολογίζει τα πάντα σε πραγματικό χρόνο και είναι το μόνο από όσο γνωρίζω στο οποίο μπορείς να δοκιμάσεις εντελώς δωρεάν και για όσο θέλεις ακόμα και online 3 εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα (fwd, rwd και μονοθέσιο). Πάτα και το F για να βλέπεις όλες δυνάμεις που εξασκούνται στα λάστιχα ανά πάσα στιγμή.

 

Από την επίσημη ιστοσελίδα του LFS:

"Live for Speed is a serious racing simulator. No arcade modes, no steering aids - YOU have to do the driving. It is therefore highly recommended to drive the sim with a steering wheel, because even though you can use keyboard and/or mouse, a wheel is what you use in a real car, so a wheel should be used in a serious racing simulator."

 

Κάτι ξέρουν, trust me :P

 

Επειδή απέτυχες εσύ, δε σημαίνει πως οι άλλοι... πολύ αργά. :lol:

Ενδιαφέρον! Για πέσε όνομα να δω χρόνους...

 

migf1

 

GTR2Rank (Search Laptimes, στο αριστερό μενού)

-----------------------------------------------

Lotus Elise @ SAnderstorp (South Anderstorp) 1/73

Lotus Elise @ CDubai (Dubai Club) 1/80

Lotus Elise @ Jmonza (Monza Junior) 2/115

BMW M3 GTR @ Jmonza (Monza Junior) 9/218

Porsche 911 GT3 RSR @ Jmonza (Monza Junior) 13/295

Lotus Elise @ Shockenheim (Hockenheim Short) 1/76

Porsche 911 GT3 RSR @ Shockenheim (Hockenheim Short) 10/140

Lamborghini Murcielago R-GT @ Shockenheim (Hockenheim Short) 6/70

Porsche 911 GT3 RS @ 4spa (Spa 2004) 8/157)

 

NoGrip (μικρότερος ανταγωνισμός, αλλά καλοί χρόνοι)

-------------------------------------------------

Lotus Elise @ Snetterton 2005

Porsche 911 GT3 RSR @ Sentterton 2005

BMW M3 GTR @ Snetterton 2005

Porsche 911 GT3 RSR @ Donington Park 2004 (http://www.nogripracing.com/hotlaps/gtr2.php?do=times&track=8&car=21&class=0)

Porsche 911 GT3 RS @ Hockenheim National (http://www.nogripracing.com/hotlaps/gtr2.php?do=times&track=17&car=20&class=0)

Επεξ/σία από migf1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
...πραγματικό μήπως?

 

 

Εδώ έχεις σφάλματα λογικής.

- 1ον, την αίσθηση στο "χειριστήριο" την ορίζουμε μόνο για πραγματικά αυτοκίνητα (εκεί έχει νόημα, οπουδήποτε αλλού είναι fail). Η αίσθηση για ένα ΠΑΙΧΝΙΔΙ είναι η κρίση που κάνεις μετά από λίγη ώρα παίζοντας, για το βαθμό που επικοινωνούν παιχνίδι > μάτι > εγκέφαλος > σώμα > παιχνίδι > [...] και (συν)κρίνοντας αυτό με προηγούμενη εμπειρία. Αυτή είναι η αίσθηση του ρεαλισμού, είτε παίζεις με χέρια/πόδια, είτε με τα δάχτυλα, είτε με τη σκέψη ή ότι άλλο (στο μακρινό μέλλον). Αν νόμιζες πως αίσθηση είναι το τρέμουλο του feedback ή το να βάλεις ηχεία σε απομίμηση αγωνιστικού καθίσματος, μηδέν στο πηλίκο.

- 2ον, είτε έχεις 90 μοίρες στο δάχτυλο, είτε 270 στα δύο χέρια, η αναλογία στη δυνατότητα λεπτομερών κινήσεων είναι μια χαρά (άσε που στα δάχτυλα είναι πολύ ταχύτερος ο συντονισμός των κινήσεων και λιγότερο κοπιαστικό) κι όλα επαφίονται φυσικά στην ποιότητα του χειριστηρίου. Ακριβώς με την ίδια λογική που ρυθμίζεις ένα αναλογικό τιμόνι, ρυθμίζεις κι ένα αναλογικό μοχλό. Δεν είναι ίδια βέβαια, αλλά δεν είναι κάτι κρίσιμο.

 

 

Επειδή απέτυχες εσύ, δε σημαίνει πως οι άλλοι... πολύ αργά. :lol:

 

 

Ενδιαφέρον! Για πέσε όνομα να δω χρόνους...

 

 

Εχμ... η διαφορά στα specs εξηγεί σε πρώτη φάση κατά μέρος και τη διαφορά χρόνου που κάνουμε, αυτό λέω, γιατί μια χαρά φως έβλεπα ανέκαθεν.

[edit] Πάντως νομίζω πως το στήσιμο δεν επηρεάζει τα νούμερα εκεί, για ξανακοίτα το. Γι αυτό μου έκανε εντύπωση...

 

@Pcharon.Κανεις υποδειξεις διορθωσεις και αμφισβητεις εναν ανθρωπο που τουλαχιστον στο sim community ειναι απλα respect.Στην τελικη το μονο που κανει ειναι να δινει τα φωτα του απο μερακι και μονο.Μοιραζετε μαζι μας settings και tips και προσφερει στο community.

Φιλικα Νικος.

Επεξ/σία από nikosblade
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...