Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, mr.Vox είπε

Με Inventor Passion Eco 12;άρι δεν έχω μείνει ευχαριστημένος. (Δεν υπάρχει στο site της inventor πλέον)

Με λίγες ώρες λειτουργίας στον ένα και κάτι χρόνο που το έχω.. Στις αρχές του χειμώνα βλάβη και αλλαγή του μοτέρ του εσωτερικού ανεμιστήρα. Άμεση βέβαια η ανταπόκριση του service

Χθες ένδειξη P1 στην εσωτερική μονάδα στην ψύξη για μερικά δευτερόλεπτα «έκοψε» η ψύξη για λίγο αλλά επανήλθε μετά από λίγο (περίπου στο λεπτό} σε κανονική λειτουργία. Συνέχισε να δουλεύει κανονικά.

Δεν θα τα πάμε καλά. μου φαίνεται.

Με αφορμή αυτό το ποστ του συμμφορουμιτη καθώς και με πολύ συχνές αναφορές για αστοχίες σε μηχανήματα της Inventor, με αποκορύφωμα τον χρήστη που άλλαξε 3 εξωτερικές μονάδες και τελικά του έδωσαν νέο a/c, θα ήθελα να ρωτήσω τους υπόλοιπους χρήστες του φόρουμ ποια είναι η προτεραιότητα που θέτουν όταν αγοράζουν ένα μηχάνημα. Και τι εννοώ : είναι γνωστό ότι σε αυτό το νήμα έχει δημιουργηθεί μία εντύπωση ότι συμφέρει να πάρεις μηχάνημα με την μεγαλύτερη  δυνατή εγγύηση. Ξεκίνησε από συγκεκριμένο χρήστη με συγκεκριμένο σκοπό να προωθήσει το δυνατό σημείο συγκεκριμένης εταιρείας και πλέον, έχουν αρχίσει να το υιοθετούν και περισσότεροι. Από την άλλη, βλέπουμε πολλές αναφορές για μονάδες της Inventor που κάνουν σαν αεροπλάνα, ελικόπτερα, εσωτερικές που πετάνε τα σφάλματα το ένα μετά το άλλο κλπ. Θεωρώ δηλαδή ότι στο νήμα αυτό πρωταθλητής βλαβών είναι η Inventor ( αν κάποιος έχει σχηματίσει αντίθετη εικόνα να το συζητήσουμε). Από την άλλη, έχουμε πάρα πολλές αναφορές από χρήστες με μηχανήματα Fujitsu, Panasonic, Daikin, Hitachi, toshiba 15ετιας+ οι οποίοι είναι απόλυτα ευχαριστημένοι με σχεδόν μηδενικές βλάβες. Όλοι αυτοί πλην Toshiba έχουν κατά μέσο όρο 3 έτη εγγύηση.

Και εδώ είναι το ερώτημα που θέλω να θέσω: γιατί να επιλέξω μια εταιρεία που μου προσφέρει 10 χρόνια εγγύηση με άψογο after sales support ( να λέμε και τα καλά, μην κάνουμε αυτά που κράζουμε) βλέποντας ότι έχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό βλαβών όπου βλάβη σημαινει 1) μηχάνημα εκτός λειτουργίας για κάποιο διάστημα μικρό ή μεγάλο 2) προβληματική συμπεριφορά για ένα διάστημα Χ αν δεν μιλάμε για σοβαρή ζημιά μέχρι να γίνει αυτοψία του προβλήματος, επικοινωνία με αντιπροσωπεία, παραγγελία ή άμεση αποστολή ανταλλακτικού,. τοποθέτηση και ευχή όλα μετά να πάνε καλά και φυσικά να τον φόβο να ξανασυμβεί εκ νέου? Γιατί να μην πάω σε μία εταιρεία με μικρότερη εγγύηση που αποδεδειγμένα (μέσα στο φόρουμ πάντα) εμφανίζει μηδενικό ή ελάχιστο ποσοστό βλαβών? 

Προτιμώ δηλαδή 10 χρόνια εγγύηση με μεγάλη πιθανότητα να ταλαιπωρούμαι με βλάβες που θα με καλύπτει η αντιπροσωπεία ή 3 έτη με μεγάλη πιθανότητα καμία βλάβη ούτε στα 10 ούτε στα 15 χρόνια?

Μπορεί να μας συμφέρει να λέμε ότι όλα τα μηχανήματα εμφανίζουν βλάβες αλλά δεν ξέρουμε σε τι ποσοστό αλλά  εδώ μέσα σχεδόν όλες οι αστοχίες αφορούν συγκεκριμένες μάρκες. 

Απλά μια σκέψη έγραψα όσοι θέλουν να την διαβάσουν και να μου πουν την άποψη τους ή το πως σκέφτονται την αγορά τους.

 

Επεξ/σία από turbakiasss
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, alex19871987 είπε

Πάντως εγώ που έχω το nemesis pro δεν έχει καθόλου διαστολή συστολή ούτε σε κρύο ούτε ούτε σε ψυξη

Με 600 το Nemesis Pro το 12αρι και 500 το Ftxc35b εγω το Daikin θα επαιρνα.

  • Like 2
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, takos0001 είπε

Θα το κοιτάξω. Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Αν έπρεπε να επιλέξεις ένα από αυτά που παρέθεσα δεν ξεχωρίζει κανένα κατά την γνώμη σου; Είναι ο θόρυβος από τα πλαστικά τόσο κρίσιμος παράγοντας; To κλιματιστικό θα μπεί σε σαλόνι, όχι σε υπνοδωμάτιο.

Δυστυχώς δεν έχω κάποια άποψη για τα συγκεκριμένα. Ένας χρήστης εγραψε ότι είναι ευχαριστημένος με το nemesis pro οπότε μπορείς να το δεις και από κοντά σε κάποια αλυσίδα.

1 λεπτό πριν, rbx1000 είπε

Με 600 το Nemesis Pro το 12αρι και 500 το Ftxc35b εγω το Daikin θα επαιρνα.

Α δεν ήξερα ότι κοστίζει τόσο το nemesis. Νόμιζα ότι ήταν στα 400€ , αλλά είναι το aria τελικά το μοντέλο.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, turbakiasss είπε

Με αφορμή αυτό το ποστ του συμμφορουμιτη καθώς και με πολύ συχνές αναφορές για αστοχίες σε μηχανήματα της Inventor, με αποκορύφωμα τον χρήστη που άλλαξε 3 εξωτερικές μονάδες και τελικά του έδωσαν νέο a/c, θα ήθελα να ρωτήσω τους υπόλοιπους χρήστες του φόρουμ ποια είναι η προτεραιότητα που θέτουν όταν αγοράζουν ένα μηχάνημα. Και τι εννοώ : είναι γνωστό ότι σε αυτό το νήμα έχει δημιουργηθεί μία εντύπωση ότι συμφέρει να πάρεις μηχάνημα με την μεγαλύτερη  δυνατή εγγύηση. Ξεκίνησε από συγκεκριμένο χρήστη με συγκεκριμένο σκοπό να προωθήσει το δυνατό σημείο συγκεκριμένης εταιρείας και πλέον, έχουν αρχίσει να το υιοθετούν και περισσότεροι. Από την άλλη, βλέπουμε πολλές αναφορές για μονάδες της Inventor που κάνουν σαν αεροπλάνα, ελικόπτερα, εσωτερικές που πετάνε τα σφάλματα το ένα μετά το άλλο κλπ. Θεωρώ δηλαδή ότι στο νήμα αυτό πρωταθλητής βλαβών είναι η Inventor ( αν κάποιος έχει σχηματίσει αντίθετη εικόνα να το συζητήσουμε). Από την άλλη, έχουμε πάρα πολλές αναφορές από χρήστες με μηχανήματα Fujitsu, Panasonic, Daikin, Hitachi, toshiba 15ετιας+ οι οποίοι είναι απόλυτα ευχαριστημένοι με σχεδόν μηδενικές βλάβες. Όλοι αυτοί πλην Toshiba έχουν κατά μέσο όρο 3 έτη εγγύηση.

Και εδώ είναι το ερώτημα που θέλω να θέσω: γιατί να επιλέξω μια εταιρεία που μου προσφέρει 10 χρόνια εγγύηση με άψογο after sales support ( να λέμε και τα καλά, μην κάνουμε αυτά που κράζουμε) βλέποντας ότι έχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό βλαβών όπου βλάβη σημαινει 1) μηχάνημα εκτός λειτουργίας για κάποιο διάστημα μικρό ή μεγάλο 2) προβληματική συμπεριφορά για ένα διάστημα Χ αν δεν μιλάμε για σοβαρή ζημιά μέχρι να γίνει αυτοψία του προβλήματος, επικοινωνία με αντιπροσωπεία, παραγγελία ή άμεση αποστολή ανταλλακτικού,. τοποθέτηση και ευχή όλα μετά να πάνε καλά και φυσικά να τον φόβο να ξανασυμβεί εκ νέου? Γιατί να μην πάω σε μία εταιρεία με μικρότερη εγγύηση που αποδεδειγμένα (μέσα στο φόρουμ πάντα) εμφανίζει μηδενικό ή ελάχιστο ποσοστό βλαβών? 

Προτιμώ δηλαδή 10 χρόνια εγγύηση με μεγάλη πιθανότητα να ταλαιπωρούμαι με βλάβες που θα με καλύπτει η αντιπροσωπεία ή 3 έτη με μεγάλη πιθανότητα καμία βλάβη ούτε στα 10 ούτε στα 15 χρόνια?

Μπορεί να μας συμφέρει να λέμε ότι όλα τα μηχανήματα εμφανίζουν βλάβες αλλά δεν ξέρουμε σε τι ποσοστό αλλά  εδώ μέσα σχεδόν όλες οι αστοχίες αφορούν  σχεδόν όλες συγκεκριμένες μάρκες. 

Απλά μια σκέψη έγραψα όσοι θέλουν να την διαβάσουν και να μου πουν την άποψη τους ή το πως σκέφτονται την αγορά τους.

Εγω δεν αγοραζω με βαση την εγγυηση. Προτιμω να εχω ενα ποιοτικοτερο μηχανημα με χαμηλοτερη εγγυηση την οποια κατα πασα πιθανοτητα δε θα χρειαστω.
Βεβαια υπαρχει και η αλλη αποψη η οποια ειναι απολυτως σεβαστη.

  • Like 5
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, adi32 είπε

Δηλαδη ποσο πρεπει να χρεωνει πχ για 4 κλιματιστικα ?

Το θέμα είναι να βάλει απολυμαντικό τύπου everbrite σε σωστή περιεκτικότητα και να ψεκασει σωστα το μηχανημα μεχρι να βγαίνει καθαρο το νερό. Για να γίνει σωστά η διαδικασία, πρέπει να αφαιρέσει το πλαστικό καπακι, κάτι που έχω δει μονο μια φορά να κάνει τεχνικός. Αν τα κλιματιστικά είναι σε περιβάλλον με νέφος, χρησιμοποιούνται συχνα και δεν έχουν συντηρηθει για χρόνια, η όλη διαδικασία θέλει ακόμα περισσότερο χρόνο. Εχω εναν τεχνικό που κάνει υποφερτή δουλειά, αλλα δεν χρεώνει κατω απο 30...ο μονόφθαλμος ανάμεσα στους τυφλους δυστυχώς...

  • Thanks 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, turbakiasss είπε

Δυστυχώς δεν έχω κάποια άποψη για τα συγκεκριμένα. Ένας χρήστης εγραψε ότι είναι ευχαριστημένος με το nemesis pro οπότε μπορείς να το δεις και από κοντά σε κάποια αλυσίδα.

Α δεν ήξερα ότι κοστίζει τόσο το nemesis. Νόμιζα ότι ήταν στα 400€ , αλλά είναι το aria τελικά το μοντέλο.

Εγώ θα κοίταζα και το haier tundra green με 5ετη εγγύηση χωρίς απαίτηση συντήρησης,από κατασκευαστή κλιματιστικών,με πιστοποίηση eurovent περίπου στα 390 για το 12αρι.παντως το Daikin πιστευω στα 500 είναι εξαιρετική επιλογή ειδικά αν σε ενδιαφέρει και θέρμανση αρκετά.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Εγω δεν αγοραζω με βαση την εγγυηση. Προτιμω να εχω ενα ποιοτικοτερο μηχανημα με χαμηλοτερη εγγυηση την οποια κατα πασα πιθανοτητα δε θα χρειαστω.
Βεβαια υπαρχει και η αλλη αποψη η οποια ειναι απολυτως σεβαστη.

Σε μηχανήματα 35ετίας και άλλων επώνυμων κατασκευαστών Ιαπωνίας δεν είχα ποτέ τέτοια θέματα. Βλάβες μηδέν.  Μόνο σε ένα Samsumg Κορεάτικο inventer είχα θέμα όπως έχω προ αναφέρει παλαιότερα αλλά είχαν εγκατασταθεί μέσα σφηκοφωλιές και κάηκε η πλακέτα. Έκτοτε αντικαταστάθηκε (την πλήρωσα) και λειτουργεί ακόμα.

Τώρα με το inventor δεν ξέρω. Τι να την κάνω την εγγύηση όταν είμαι με το τηλέφωνο στο χέρι και πρέπει να κοιτάω συνέχεια την εσωτερική μονάδα για μηνύματα σφαλμάτων;  Ακόμα και 2 toyotomi που έχω δεν έχουν απασχολήσει service. Ίσως έχουν πιο ατσούμπαλη λειτουργία αλλά μέχρι εκεί.

 

Επεξ/σία από mr.Vox
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 12/5/2020 στις 9:20 ΜΜ, liakjim είπε

Τράβα πέστο σε αυτούς που έκαψαν κάρτα.

Θυμάμαι τον 

@apostolisep3

 που του ήρθε καμένο heavy...

Ξεχνάς ότι έχουμε σταματήσει να προτείνουμε heavy γιατί υπάρχουν αναφορές για καμένες κάρτες;

Επιτέλους πατήσαμε το πόδι μας στην Ελλάδα, ευτυχώς φρόντισε η γυναίκα να αντικατασταθεί το mitsu και να εγκατασταθεί εδώ και καιρό οπότε θα δούμε τον χειμώνα τι ρόλο βαράει απέναντι στο asyg που μπήκε για το υπόλοιπο σπίτι 

  • Like 4
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, turbakiasss είπε

Με αφορμή αυτό το ποστ του συμμφορουμιτη καθώς και με πολύ συχνές αναφορές για αστοχίες σε μηχανήματα της Inventor, με αποκορύφωμα τον χρήστη που άλλαξε 3 εξωτερικές μονάδες και τελικά του έδωσαν νέο a/c, θα ήθελα να ρωτήσω τους υπόλοιπους χρήστες του φόρουμ ποια είναι η προτεραιότητα που θέτουν όταν αγοράζουν ένα μηχάνημα. Και τι εννοώ : είναι γνωστό ότι σε αυτό το νήμα έχει δημιουργηθεί μία εντύπωση ότι συμφέρει να πάρεις μηχάνημα με την μεγαλύτερη  δυνατή εγγύηση. Ξεκίνησε από συγκεκριμένο χρήστη με συγκεκριμένο σκοπό να προωθήσει το δυνατό σημείο συγκεκριμένης εταιρείας και πλέον, έχουν αρχίσει να το υιοθετούν και περισσότεροι. Από την άλλη, βλέπουμε πολλές αναφορές για μονάδες της Inventor που κάνουν σαν αεροπλάνα, ελικόπτερα, εσωτερικές που πετάνε τα σφάλματα το ένα μετά το άλλο κλπ. Θεωρώ δηλαδή ότι στο νήμα αυτό πρωταθλητής βλαβών είναι η Inventor ( αν κάποιος έχει σχηματίσει αντίθετη εικόνα να το συζητήσουμε). Από την άλλη, έχουμε πάρα πολλές αναφορές από χρήστες με μηχανήματα Fujitsu, Panasonic, Daikin, Hitachi, toshiba 15ετιας+ οι οποίοι είναι απόλυτα ευχαριστημένοι με σχεδόν μηδενικές βλάβες. Όλοι αυτοί πλην Toshiba έχουν κατά μέσο όρο 3 έτη εγγύηση.

Και εδώ είναι το ερώτημα που θέλω να θέσω: γιατί να επιλέξω μια εταιρεία που μου προσφέρει 10 χρόνια εγγύηση με άψογο after sales support ( να λέμε και τα καλά, μην κάνουμε αυτά που κράζουμε) βλέποντας ότι έχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό βλαβών όπου βλάβη σημαινει 1) μηχάνημα εκτός λειτουργίας για κάποιο διάστημα μικρό ή μεγάλο 2) προβληματική συμπεριφορά για ένα διάστημα Χ αν δεν μιλάμε για σοβαρή ζημιά μέχρι να γίνει αυτοψία του προβλήματος, επικοινωνία με αντιπροσωπεία, παραγγελία ή άμεση αποστολή ανταλλακτικού,. τοποθέτηση και ευχή όλα μετά να πάνε καλά και φυσικά να τον φόβο να ξανασυμβεί εκ νέου? Γιατί να μην πάω σε μία εταιρεία με μικρότερη εγγύηση που αποδεδειγμένα (μέσα στο φόρουμ πάντα) εμφανίζει μηδενικό ή ελάχιστο ποσοστό βλαβών? 

Προτιμώ δηλαδή 10 χρόνια εγγύηση με μεγάλη πιθανότητα να ταλαιπωρούμαι με βλάβες που θα με καλύπτει η αντιπροσωπεία ή 3 έτη με μεγάλη πιθανότητα καμία βλάβη ούτε στα 10 ούτε στα 15 χρόνια?

Μπορεί να μας συμφέρει να λέμε ότι όλα τα μηχανήματα εμφανίζουν βλάβες αλλά δεν ξέρουμε σε τι ποσοστό αλλά  εδώ μέσα σχεδόν όλες οι αστοχίες αφορούν συγκεκριμένες μάρκες. 

Απλά μια σκέψη έγραψα όσοι θέλουν να την διαβάσουν και να μου πουν την άποψη τους ή το πως σκέφτονται την αγορά τους.

Συμφωνω μαζι σου αλλα θα βαλω μεσα και τους παραγοντες κοστους αγορας που για τα daιkin toshiba fuji mitsu δίνεις 100+ και πανω και αν δεν τρεχει καποια προσφορα και αυτο που εμενα με ξενιζει 100% ειναι η απουσια καλουδιων τυπου Wifi ιονιστη αρα στο κοστος να υοολογιζουμε και τα εξτρα τυπου wifi module που οι τοπ κοστολογουν απαραδεκτα ακριβα.

Με αλλα λογια παιρνεις με λιγοτερα λεφτα παραπανω πραγματα, χειροτερο μηχανημα, καλη αποδοση, δυνατη εγγυηση, φτηνα ανταλλακτικα.

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σας ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις σας! Νομίζω πως κατέληξα σε ένα από τα:

 INVENTOR Aria (499 μαζί με περαστικά από το τοπικό κατάστημα) και

Daikin Siesta Sensira (ATXC25B) 449 από Κώτσο χωρίς περαστικά. Οπότε +70 περίπου. 

Νομίζω πως θα πάω για το Daikin. Θέλω κάτι που δεν θα το χρησιμοποιώ συχνά αλλά θα μείνει σε βάθος χρόνου.Η χρήση του θα είναι καθημερινή μόνο αυτό το καλοκαίρι και από τα επόμενα αραιά και που. Είναι δωμάτιο που χρησιμοποιείται αν και όταν πάω στο πατρικό μου για κάποιες μέρες διακοπών. 

Επειδή είμαι και άσχετος. Επειδή όπως είπα δε θα χρησιμοποιείται συχνά. ποιο από τα δύο θέλει τα λιγότερα service? Θέλουν και τα δύο κάθε χρόνο πριν το καλοκαίρι πχ?

Σε μισή ώρα ξεκινώ να πάω να παραγγείλω ένα από τα δύο! Ακούω τελευταίες προτροπές! 🤣🤣🤣

 

Επεξ/σία από panagiotis.k
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα.

 

Είχα ρωτήσει και πριν κάνα δίμηνο, αλλά, τώρα πια, έχω μπάτζετ 1100 από 600 που είχα.

Ψάχνω κλιματιστικό για ψύξη. Όμως, θα προτιμούσα να έχει και καλό SCOP, παρά το γεγονός ότι για θέρμανση έχω αντλία θερμότητας. Ποτέ δεν ξέρεις.

Ήμουν έτοιμος για Inventor King 12.000btu που προτάθηκε, αλλά λέω να πάω σε κάποιο των 18.000 και όσο πιο ποιοτικό γίνεται.

Το μηχάνημα θα είναι για το σαλόνι 45τ.μ. πάνω κάτω, αλλά λόγω της πρόσφατης εξαιρετικής μόνωσης, κουφώματα και εξωτερική, φαντάζομαι ότι θα μπορεί να ψύξει υποτυπωδώς και τα δωμάτια.

Θέλω κάτι από τις μεγάλες εταιρείες, αλλά η 10ετή εγγύηση των Inventor με ελκύει πολύ.

Μπορούμε να τερματίσουμε το μπάτζετ των 1100 ευρώ, ταβάνι, με προτάσεις; Αρχές Ιουνίου πάω για αγορά.

 

 

Επεξ/σία από Alexcxvtr
Δημοσ.
3 ώρες πριν, mr.Vox είπε

Με Inventor Passion Eco 12;άρι δεν έχω μείνει ευχαριστημένος. (Δεν υπάρχει στο site της inventor πλέον)

Με λίγες ώρες λειτουργίας στον ένα και κάτι χρόνο που το έχω.. Στις αρχές του χειμώνα βλάβη και αλλαγή του μοτέρ του εσωτερικού ανεμιστήρα. Άμεση βέβαια η ανταπόκριση του service

Χθες ένδειξη P1 στην εσωτερική μονάδα στην ψύξη για μερικά δευτερόλεπτα «έκοψε» η ψύξη για λίγο αλλά επανήλθε μετά από λίγο (περίπου στο λεπτό} σε κανονική λειτουργία. Συνέχισε να δουλεύει κανονικά.

Δεν θα τα πάμε καλά. μου φαίνεται.

Από το service manual λέει ότι το P1 είναι:

Over voltage or over low voltage protection

Αν η τάση του σπιτιού σου είναι οκ, κάτι ψήνεται...

  • Like 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Alexcxvtr είπε

Καλησπέρα.

Είχα ρωτήσει και πριν κάνα δίμηνο, αλλά, τώρα πια, έχω μπάτζετ 1100 από 600 που είχα.

Ψάχνω κλιματιστικό για ψύξη. Όμως, θα προτιμούσα να έχει και καλό SCOP, παρά το γεγονός ότι για θέρμανση έχω αντλία θερμότητας. Ποτέ δεν ξέρεις.

Ήμουν έτοιμος για Inventor King 12.000btu που προτάθηκε, αλλά λέω να πάω σε κάποιο των 18.000 και όσο πιο ποιοτικό γίνεται.

Το μηχάνημα θα είναι για το σαλόνι 45τ.μ. πάνω κάτω, αλλά λόγω της πρόσφατης εξαιρετικής μόνωσης, κουφώματα και εξωτερική, φαντάζομαι ότι θα μπορεί να ψύξει υποτυπωδώς και τα δωμάτια.

Θέλω κάτι από τις μεγάλες εταιρείες, αλλά η 10ετή εγγύηση των Inventor με ελκύει πολύ.

Μπορούμε να τερματίσουμε το μπάτζετ των 1100 ευρώ, ταβάνι, με προτάσεις; Αρχές Ιουνίου πάω για αγορά.

Αν σε ενδιαφέρει η διάρκεια της εγγύησης προτείνω να πας εδώ https://www.skroutz.gr/s/18742804/Toshiba-Shorai-Premium-18J2AVRG-E-18J2KVRG.html

7 χρόνια εγγύηση, μικρή διαφορά σε σχέση με τα 10 της inventor και επώνυμο κλιματιστικό. Τα 10 χρόνια που δίνει η inventor είναι δέλεαρ αλλά έχουμε δει εδώ μέσα πολλούς χρήστες να αντιμετωπίσουν θέματα με τα κλιματιστικά τους. Η αντιμετώπιση είναι μεν άψογη από την αντιπροσωπεία αλλά από την άλλη μια βλάβη καθιστά μη λειτουργικό το κλιματιστικό για κάποιο διάστημα + προσωπικός χαμένος χρόνος από τον ιδιοκτήτη για συνεννόηση με την εταιρεία κλπ. Οπότε ζυγίζεις και το ενδεχόμενο αυτό. Φυσικά κανείς δεν υπογράφει ότι το Toshiba ή κάποιο άλλο δεν χαλάει απλά μιλάμε με βάση τις πιθανότητες που διαβάζουμε εδώ μέσα. Δες τι θα προτείνουν και οι υπόλοιποι και αποφασίζεις.

  • Like 3
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, liakjim είπε

Από το service manual λέει ότι το P1 είναι:

Over voltage or over low voltage protection

Αν η τάση του σπιτιού σου είναι οκ, κάτι ψήνεται...

Το διάβασα. Παρακάτω λέει για main board. και άλλα. Η τάση ήταν σωστή γιατί εκείνη την ώρα έπαιζε η τηλεόραση και το pc. Δεν είδα κάποιο πρόβλημα. Και αν υπήρχε θέμα με την τάση θα σφύριζε έστω στιγμιαία  ένα UPC της APC που εννοείται δεν έχω συνδεδεμένο το κλιματιστικό αλλά άλλες συσκευές.

Μετά δούλευε κανονικά. Για να δούμε σήμερα. Ακόμα δεν το έθεσα σε λειτουργία.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...