Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, liakjim είπε

Σε ποιο μηχάνημα αναφέρεσαι; Το σωληνάκι της μέσα μονάδας πάει κάπου ανεξάρτητα, ή συνδέεται με το σωληνάκι της εξωτερικής;

Έξω πάει... 

 

IMG_20190625_134539.jpg

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, guzel είπε

Καμία σχέση. Άλλο κοινοπραξία άλλο ίδια εταιρεία. Είναι σα να λέμε ότι η Blue star feries είναι ίδια εταιρεία με την ΑΝΕΚ (κοινοπραξία και εδώ, το αναφέρω απλά ως παράδειγμα) 

Στην Ελλάδα Toshiba και Carrier έχουν κοινό aftersales και κοινή διανομή. Δεν είναι δύο διαφορετικές εταιρείες με διαφορετική πολιτική. 

AHI Carrier Νότιας Ανατολικής Ευρώπης Κλιματισμού Α.Ε

https://www.ahi-carrier.gr/el/about-ahi-carrier/

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Στην Ελλάδα Toshiba και Carrier έχουν κοινό aftersales και κοινή διανομή. Δεν είναι δύο διαφορετικές εταιρείες με διαφορετική πολιτική. 

AHI Carrier Νότιας Ανατολικής Ευρώπης Κλιματισμού Α.Ε

https://www.ahi-carrier.gr/el/about-ahi-carrier/

Σαν service στην Ελλάδα ναι. Σαν κλιματιστικά (μηχανήματα) όμως είναι διαφορετικές εταιρείες.

Επεξ/σία από guzel
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, guzel είπε

Σαν service στην Ελλάδα ναι. Σαν κλιματιστικά όμως είναι διαφορετικές εταιρείες.

Ναι αλλά στο σέρβις αναφερόμαστε.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, guzel είπε

Σαν service στην Ελλάδα ναι. Σαν κλιματιστικά (μηχανήματα) όμως είναι διαφορετικές εταιρείες.

Όπως φαίνεται δεν έχουν καμία διαφορά στην υποστήριξη γιατί τα έχει αναλάβει η ίδια εταιρία. Οπότε δε ξέρω σε τι επιμένεις. 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Αναμονή τηλέφωνο τεχνικού.

Ενα πραγμα φοβάμαι .. εμφανίζεται ο μάστορας το βλέπει, α! κάηκε το LED πρέπει να παραγγείλουμε :P

Μην περιμένεις κάτι διαφορετικό....Εγώ προβλέπω τελος καλοκαιριού αποκατάσταση....μακάρι να διαψευστω Ευχάριστα.....

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Αναμονή τηλέφωνο τεχνικού.

Ενα πραγμα φοβάμαι .. εμφανίζεται ο μάστορας το βλέπει, α! κάηκε το LED πρέπει να παραγγείλουμε :P

Αυτό ακριβώς θα γίνει θα έρθει θα βγάλει φωτογραφίες την απόδειξη. Θα σου πει κάηκε το λεντ πρέπει να γίνει παραγγελία και θα περιμένεις.

Φοβάμαι το θα γίνει αν χαλάσει συμπιεστής στα 4 χρόνια πχ τι θα ζητάνε και τι διαδικασία θα έχει.

1 λεπτό πριν, anergos13 είπε

Μην περιμένεις κάτι διαφορετικό....Εγώ προβλέπω τελος καλοκαιριού αποκατάσταση....μακάρι να διαψευστω Ευχάριστα.....

Νταξ εμένα αν μου πουν τέλος καλοκαιριού θα παίξω (νομικό) ξύλο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, fylatos είπε

Όπως φαίνεται δεν έχουν καμία διαφορά στην υποστήριξη γιατί τα έχει αναλάβει η ίδια εταιρία. Οπότε δε ξέρω σε τι επιμένεις. 

Εγώ καταθέτω τη δική μου εμπειρία, επίσης να σου αναφέρω ότι το πρώτο shorai μου το άλλαξαν σε μια εβδομάδα λόγο βλακείας που έκαναν οι τεχνικοί στον κωτσοβολο (ενώ δούλευε άψογα και το πρώτο). Και οποτε τους πηρα τηλέφωνο για απορία ήταν άψογοι. 

Πάντως για αλλαγη μοτέρ 2 εβδομάδες εμενα μου ακούγονται νορμάλ ... Στη θεση σου θα απαιτούσα (αν είναι καινουργιο το κλιματιστικό) αλλαγη 

6 λεπτά πριν, fylatos είπε

Αυτό ακριβώς θα γίνει θα έρθει θα βγάλει φωτογραφίες την απόδειξη. Θα σου πει κάηκε το λεντ πρέπει να γίνει παραγγελία και θα περιμένεις.

Φοβάμαι το θα γίνει αν χαλάσει συμπιεστής στα 4 χρόνια πχ τι θα ζητάνε και τι διαδικασία θα έχει.

Νταξ εμένα αν μου πουν τέλος καλοκαιριού θα παίξω (νομικό) ξύλο

Ε μην γινόμαστε και παράλογοι, λεντακι κάηκε το θέμα είναι αποκατασταθεί. Μια εβδομάδα πάνω μια κάτω σιγά... Εσένα θα έπρεπε να έχουν προτεραιότητα που δεν έχεις κλιματισμό.

Επεξ/σία από guzel
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, guzel είπε

Εγώ καταθέτω τη δική μου εμπειρία, επίσης να σου αναφέρω ότι το πρώτο shorai μου το άλλαξαν σε μια εβδομάδα λόγο βλακείας που έκαναν οι τεχνικοί στον κωτσοβολο (ενώ δούλευε άψογα και το πρώτο). Και οποτε τους πηρα τηλέφωνο για απορία ήταν άψογοι. 

Πάντως για αλλαγη μοτέρ 2 εβδομάδες εμενα μου ακούγονται νορμάλ ... Στη θεση σου θα απαιτούσα (αν είναι καινουργιο το κλιματιστικό) αλλαγη 

Ε μην γινόμαστε και παράλογοι, λεντακι κάηκε το θέμα είναι αποκατασταθεί. Μια εβδομάδα πάνω μια κάτω σιγά... Εσένα θα έπρεπε να έχουν προτεραιότητα που δεν έχεις κλιματισμό.

Σε ποιον παίρνεις τηλέφωνο; Γιατί απορίες στο τηλέφωνο δε λύνουν.

Αλλαγή δε το συζητούν καν. Και το 2 εβδομάδες για αλλαγή μοτέρ λες και το φτιάχνουν τώρα, όταν υποτίθεται για όλα τα Βαλκάνια υπεύθυνοι είναι αυτοί, επίσης δε το συζητώ ότι είναι τρελός χρόνος.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, fylatos είπε

Σε ποιον παίρνεις τηλέφωνο; Γιατί απορίες στο τηλέφωνο δε λύνουν.

Αλλαγή δε το συζητούν καν. Και το 2 εβδομάδες για αλλαγή μοτέρ λες και το φτιάχνουν τώρα, όταν υποτίθεται για όλα τα Βαλκάνια υπεύθυνοι είναι αυτοί, επίσης δε το συζητώ ότι είναι τρελός χρόνος.

Στο τηλέφωνο που υπάρχει στη σελίδα της Toshiba. Η τελευταία απορία μου ήταν τότε με το power select και μιλούσαμε στο τηλέφωνο για παραπάνω από 40λεπτα. Όπως επίσης και προχθές για το wifi module. Άψογοι!!!

Δημοσ.

Παρακολουθω καιρο το θεμα με τα κλιματιστικα δεν ετυχε μεχρι σημερα να απαντησω. Βλεπω οτι συγκεκριμενα ατομα προωθουν συγκεκριμενες εταιρειες κλιματιστικων και καταληγω στο συμπερασμα οτι προφανως παιρνουν καποιας μορφης μιζα. 

Και εξηγω. Ημουν ασχετος σε θεματα κλιματιστικων και ετσι πηγα στη μεγαλυτερη αλυσιδα κλιματιστικων στην ελλαδα. Ενω ειχαν σχεδον ολες τις εταιρειες προωθουσαν μια συγκεκριμενη. Την ινβεντορ! (ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ?) Εβγαζαν αχρηστα ολα τα υπολοιπα και ετσι μετα απο 3 επισκεψεις στο καταστημα με επεισαν και αγορασα το nemesis pro 24.000. Α Θ Λ Ι Ο. Στον 4ο μηνα σταματησε να δουλευει ο εσωτερικος μυλος και περιμενα 27 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΗΜΕΡΕΣ για να δοθει λυση. Το αναφερω γιατι καποιος προηγουμενος ειπε οτι θα επρεπε να παρει ινβερτορ. Η λυση τους μετα απο 3 επισκεψεις και αφου καθε φορα κατι αλλαζαν ηταν να αλλαξουν ολη την μεσα μοναδα. Το κλιματιστικο κανει τρομερο θορυβο ισως ειναι και το μονο στην γειτονια που ακουγεται και η ΔΕΗ μου ηρθε πρωτη φορα στα χρονικα 680 ευρω!  

  • Like 3
  • Confused 2
Δημοσ.

Καλησπέρα,

Για σπίτι 85 τετραγωνικά σύγχρονο με διπλά συρόμενα παράθυρα και καλή μόνωση στον 2ο όροφο, ένας γνωστός ψυκτικός μου πρότεινε GREE Change 24άρι για το σαλόνι ως πολύ καλό μηχανημα. Στα υπνοδωμάτια δεν θέλω να βάλω, έχω ανεμιστήρες οροφής που σε συνδυασμό με τη δροσιά απ το σαλόνι θα είναι οκ. Ο μόνος μου ενδοιασμός είναι η χαμηλή τιμή seer 5,10 του συγκεκριμένου κλιματιστικού.

Με ζητούμενα την αξιοπιστία, εγγύηση, και ποιοτική λειτουργία σε αυτή την κατηγορία τιμής (μέχρι 850 €) συμφωνείτε με την πρόταση του μάστορα; Έίναι λογική; Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, DhZou είπε

Καλησπέρα,

Για σπίτι 85 τετραγωνικά σύγχρονο με διπλά συρόμενα παράθυρα και καλή μόνωση στον 2ο όροφο, ένας γνωστός ψυκτικός μου πρότεινε GREE Change 24άρι για το σαλόνι ως πολύ καλό μηχανημα. Στα υπνοδωμάτια δεν θέλω να βάλω, έχω ανεμιστήρες οροφής που σε συνδυασμό με τη δροσιά απ το σαλόνι θα είναι οκ. Ο μόνος μου ενδοιασμός είναι η χαμηλή τιμή seer 5,10 του συγκεκριμένου κλιματιστικού.

Με ζητούμενα την αξιοπιστία, εγγύηση, και ποιοτική λειτουργία σε αυτή την κατηγορία τιμής (μέχρι 850 €) συμφωνείτε με την πρόταση του μάστορα; Έίναι λογική; Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο;

Πολύ καλή τιμή. Ρώτα τον ψυκτικό να σου πει τα εύρη κατανάλωσης για το συγκεκριμένο μη σου δουλεύει σαν on/off

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, nikos35a είπε

Παρακολουθω καιρο το θεμα με τα κλιματιστικα δεν ετυχε μεχρι σημερα να απαντησω. Βλεπω οτι συγκεκριμενα ατομα προωθουν συγκεκριμενες εταιρειες κλιματιστικων και καταληγω στο συμπερασμα οτι προφανως παιρνουν καποιας μορφης μιζα. 

Και εξηγω. Ημουν ασχετος σε θεματα κλιματιστικων και ετσι πηγα στη μεγαλυτερη αλυσιδα κλιματιστικων στην ελλαδα. Ενω ειχαν σχεδον ολες τις εταιρειες προωθουσαν μια συγκεκριμενη. Την ινβεντορ! (ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ?) Εβγαζαν αχρηστα ολα τα υπολοιπα και ετσι μετα απο 3 επισκεψεις στο καταστημα με επεισαν και αγορασα το nemesis pro 24.000. Α Θ Λ Ι Ο. Στον 4ο μηνα σταματησε να δουλευει ο εσωτερικος μυλος και περιμενα 27 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΗΜΕΡΕΣ για να δοθει λυση. Το αναφερω γιατι καποιος προηγουμενος ειπε οτι θα επρεπε να παρει ινβερτορ. Η λυση τους μετα απο 3 επισκεψεις και αφου καθε φορα κατι αλλαζαν ηταν να αλλαξουν ολη την μεσα μοναδα. Το κλιματιστικο κανει τρομερο θορυβο ισως ειναι και το μονο στην γειτονια που ακουγεται και η ΔΕΗ μου ηρθε πρωτη φορα στα χρονικα 680 ευρω!   

Εγώ παίρνω μίζα από την ινβερτορ και για αυτό έβαλα φουτζίτσου. 😛

Αν εξαιρέσεις το γνωστό θέμα με τις υψηλές ελάχιστες καταναλώσεις στη θέρμανση για κάποια μοντέλα  , είσαι μάλλον ο πρώτος που αναφέρεται σε κακή εμπειρία για after sales της inventor.

Το κλιματιστικό είναι γνωστό ότι κάνει θόρυβο μιας και έχει τεράστια παροχή .

Το ρεύμα δεν λέει κάτι από μόνο του χωρίς περαιτέρω στοιχεία .

ΥΓ δεν υποστηρίζω καμία εταιρεία προσωπικά, έχω μόνο fujitsu στη ζωή μου από αιρκοντίσιονς, ότι λένε τα μέλη και ότι ακούγεται και φυσικά από τα επίσημα στοιχεία κατασκευαστών και eurovent

Βλάβες θα συμβούν παντού στατιστικά.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, DhZou είπε

Καλησπέρα,

Για σπίτι 85 τετραγωνικά σύγχρονο με διπλά συρόμενα παράθυρα και καλή μόνωση στον 2ο όροφο, ένας γνωστός ψυκτικός μου πρότεινε GREE Change 24άρι για το σαλόνι ως πολύ καλό μηχανημα. Στα υπνοδωμάτια δεν θέλω να βάλω, έχω ανεμιστήρες οροφής που σε συνδυασμό με τη δροσιά απ το σαλόνι θα είναι οκ. Ο μόνος μου ενδοιασμός είναι η χαμηλή τιμή seer 5,10 του συγκεκριμένου κλιματιστικού.

Με ζητούμενα την αξιοπιστία, εγγύηση, και ποιοτική λειτουργία σε αυτή την κατηγορία τιμής (μέχρι 850 €) συμφωνείτε με την πρόταση του μάστορα; Έίναι λογική; Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο;

Φίλε μου το έχω παρατήρησει και σε άλλο φόρουμ.. είτε ειναι πωλήτες ή digital marketing της συγκεκριμένης εταιρείας, δεν εξηγείτε αλλιώς τόσο πολύ διαφήμιση και "συστημενο" aircondition..

Προσωπικά έχω Inventor καλό ειναι, αλλά ειναι φασόν MIDEA αυτό που έχω ( Passion το καινούργιο P9).. αν μπορούσα να πάω παραπάνω θα αγόραζα MITSUBISHI ή TOSHIBA.

Επεξ/σία από sokos1
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...