Luxx Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Κανένα καλό online strategy game; Υπαρχει κατι καλο; Αντιστοιχο με age of mythology, age of empires, C&C Generals κτλ.. Age Of Empire III, Red Alert III, C&C Generals 2, Empire Earth III, δεν εχω ασχοληθει καθολου. Αξιζουν;
zeniath Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Καλό RTS εννοείς μιας και τα pure strategy είναι διαφορετικό είδος. Θα σου πρότεινα το πιο active αυτή την στιγμή που είναι το Starcraft 2. Αν θες πιο παλιό αυτά που ανέφερες θα την κάνουν την δουλειά, κόσμο όμως δε ξέρω πόσο θα βρεις.
zeniath Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 RTS = Real Time Strategy Tα XCOM είναι turn based και δεν έχουν καμία σχέση με RTS, στα RTS φτιάχνεις βάσεις, πολλά units και πας να κατακτήσεις τις βάσεις των αντιπάλων ενώ στο XCOM έχεις ένα squad με κάποια objectives. Τρομερό παιχνίδι μεν, αλλά μην βαφτίζουμε τα πάντα RTS
Giorgos3924 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2014 Από τη σειρά Total War τί προτείνετε; Έχω το pc στην υπογραφή μου. Κάτι που να παίζεται ευχάριστα χωρίς κολλήματα κτλ όπως το Rome 2. Όταν λέω ευχάριστα εννοώ να μην χρειάζεται να περιμένω ένα τέταρτο σε κάθε turn.
wazzaa Δημοσ. 30 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2014 Ψηφίζω Empire χωρίς σκέψη!!!!!!Μετά μπορείς απλά να παίξεις το Rome 1 και να δοκιμάσεις τα expansions (που έχει διάφορα καλά όπως το barbarian που μου έχουνε πει τα καλύτερα)
Giorgos3924 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2014 Ψηφίζω Empire χωρίς σκέψη!!!!!! Μετά μπορείς απλά να παίξεις το Rome 1 και να δοκιμάσεις τα expansions (που έχει διάφορα καλά όπως το barbarian που μου έχουνε πει τα καλύτερα) thanks! Θα το κοιτάξω! 1
DimAslan Δημοσ. 31 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2014 Το Starcraft 2 δεν είναι παιχνίδι RTS... Είναι δουλειά RTS... Ρώτα τους καρπούς μας..
nickarmy Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) modern strategy μόνο militaryέχετε να προτείνετε κανένα τύπου world in conflict , γιατί πλέον δεν βγαίνουν τέτοια καλά και έχουμε μπήξει σε ww2 , indies και μικρές παραγωγές . Ωραία τα command , τα supreme , το ruse στην αρχή μεγάλη ελπίδα -> αποτυχία τώρα θα δω το Wargame αλλά κρατάω μικρό καλάθι γιατί πλέον δεν βγαίνουν τέτοια ? (ευχαριστώ το μοντ για την μεταφορά) Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου 2014 από nickarmy
Tobajara Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2014 To Wargame θα σε καλύψει και με το παραπάνω, και πιστεύω και τα Company of Heroes.
nickarmy Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2014 τα company για κάποιο λόγο δεν με ξετρέλαναν , ναι το wargame red dragon που έχω παίξει μέχρι στιγμής πολύ ωραίο
Razer_greece Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Καλησπέρα, Εδώ και καιρό ψάχνω να βρω ένα καλό strategy για να παίξω. Έχω παίξει όλα τα sequel του Civilization, τα Rome Total War (αν και απογοητεύτηκα από το τελευταίο) και το Europa Universalis 4. To EU4 μπορώ να πω πως με εντυπωσίασε αλλά θα ήθελα κάτι σε πιο real time να δοκιμάσω. Έχει να προτείνει κανείς κάτι?
Tmark Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Αφού σου άρεσε το EU4, παίξε το Crusader Kings 2 (Turn-Based βέβαια). Σε Real-Time δες το Banished.
kostakiss Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Υπαρχει καποιο παιχνιδι για mac; (Σε στυλ age of empires)
Athanasios2104 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Supreme Commander (το 1ο με το Forged Alliance x-pack, όχι το 2ο) StarCraft 2 HoTS (δλδ το 2ο και πιο πρόσφατο μέρος της τριλογίας) αυτά τα 2 rts είναι για μένα τα καλύτερα. Έκαστο στο είδος του, το SupCom πιο αργό άλλα πολύπλοκο και σου δίνει την αίσθηση της τεράστιας πολεμικής σύρραξης άλλα και της οικονομίας & έρευνας που χρειάζεται από πίσω. Για τα δε "experimental" weapons, ούτε λόγος, instant-πόρωση . Το SC από την άλλη είναι πιο γρήγορο και φέρνει σε σύγχρονη "σκακιέρα", όπου μία λάθος κίνηση μπορεί να σου στοιχίσει το παιχνίδι. Άλλα σε σχέση με το SupCom, έχει σαφώς απλούστερο macro-gaming. Με δυο λόγια, θα περιέγραφα το SupCom ως παιχνίδι "στρατηγικής", ενώ το SC ως παιχνίδι "τακτικής". Για αυτό άλλωστε στο 1ο ένα παιχνίδι μπορεί να κρατήσει χαλαρά 1 ώρα, ένω στο 2ο μπορεί να τελειώσει στο 10-λεπτο. Δυστυχώς το SupCom ήταν μπροστά από την εποχή του + ότι κανένας κώδικας δεν είναι τέλειος, και δεν είδε την επιτυχία του προκατόχου του Total Anihilation. Άλλα imho είναι ακόμη playable και διασκεδαστικό Supreme Commander has many unique features that truly set it apart in the RTS realm : Flux economy. Unlike the majority of RTS games, you don’t collect a finite amount of resources, but build resource-generating buildings. These buildings give you mass and energy per second. Flux Army Creation. You don’t need to babysit your factories. You can make them produce and loop an infinite queue of units. Strategic Zoom. Use your mouse scroll wheel to pan and zoom around the map. From the barrel of your tank to the whole map with a little move of your finger, you won’t need minimap anymore. Unique Resource. In other RTS games, time is not a resource. A unit is built in X number of seconds, period. In Supreme Commander, if you really need a unit RIGHT NOW, you can assist its creation to have it quicker. On the contrary, if you don’t have enough resources, it can still be built, but will take longer to finish. Improved User Interface. You can make patrols of units, tell a factory to build the same units as another, make automatic rally points using air transports… All you need for focusing on your fights and your strategies, not micromanaging your base. Simulated projectiles. All the ballistic projectiles are physically simulated. You can dodge a bullet, avoid an artillery shell or avoid a missile in real time. A plane can collide with a missile, a projectile on a high arc trajectory can collide a plane, and even nuclear missiles can collide with your air force… It’s all accurately simulated. Truly epic scale. The game is not without micro, but it’s mostly about large quantities of units. It’s not uncommon to give orders to hundreds of units at once while thousands have already died. The map size goes from 25 km2 up to 6561km2 ! Strategy is the key, not APM. As you command big armies, what will make the difference between a glorious win and the shame of a loss is your strategy, not how fast you can click. Complete Intel System. You have radars, sonars, radar jammers, stealth units, stealth generators, and even unit cloaking ! Multi-Environment Battles. You fight on land, air, sea, and even in orbit. Fights can occur in forests, desert wastelands, in cities, in the middle of the ocean and hundreds of other settings. BFU. Big F***** Units, also called Experimentals. Costly, dangerous and impressive ! They carry the strength of entire armies. Nukes, giant robots and lasers. They are awesome. BOUM. Nuclear weapons that can shoot across the planet, artillery that can fire a shell ten miles, battleships, giant robots, submersible aircraft carriers, spider-bots and more add a level of detail and a sci-fi appeal found nowhere else in the genre. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα