Προς το περιεχόμενο

League of Legends Topic v1


Dakonblackblade

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 26,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αν πας για IE ναι , τι εχει το BF κ το pickaxe ? Πως χανω σε trade οταν θα εχεις Yomu's χωρις item να κανεις dmg?

Δεν υπολογιζεις πολλα πραματα , δεν υπαρχει περιπτωση κανενα AD να χασει trade απο ξερο Yomu's οταν εχει IE . Θα φας ενα 300αρι crit στο κεφαλι κ θα τρεχεις μετα 

 

Λιγοτερο damage :D

 

H διαφορα μεταξυ BF + pick vs yomus ειναι 5dmg / hit. Oμως το active του yomus αξιζει παραπανω απο 5 dmg /hit

 

Το critical το υπολογιζεις ως %dmg increase, στην περιπτωση του IE ειναι 30% του dmg σου. Οποτε, yomus + bruta > IE σε dmg output

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε καποιον bruiser ναι , οταν μιλαμε για AD σε καμια περιπτωση . Πας για σχεδον true dmg σε AA champs , δεν βγαζει νοημα . Δεν διαφωνω για το active , 6 sec ειναι παρα πολλα για ranged champ . Καλυτερα να παρεις LW , μιας κ το flat pen δεν αξιζει vs armor stacking

 

Anyways , αν εσενα σε βολευει κ βλεπεις αποτελεσμα ετσι τοτε δεν υπαρχει λογος διαφωνιας :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντε τωρα να σας πω οτι τα mechanics μου ειναι καλυτερα απο gold players αλλα συνεχιζω να χανω ΧΩΡΙΣ λογο, νικωντας σε καθε game τους φλωρους που δεν εχουν ιδεα απο το game, τι θα πειτε? Μηπως το παιχνιδι βασιζεται σε μεγαλο ποσοστο στην τυχη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4,11 Patch Notes

 

Επιτελους nerf στα stats του Jax

Τα Kayle nerfs ειναι meh , θα πεσει ελαχιστα το win rate της

Τα changes του Maokai φαινονται ομορφα , λογικα θα δει περισσοτερο play . Για Zac κ Naut δεν αλλαξε ιδιαιτερα κατι imo . 

 

Τα nidalee changes δεν ξερω τι ρολο βαρανε. Η bruiser nidalee ειναι ηδη δυνατη . Το προβλημα της μετα το rework ηταν οτι ενω ειχε πολυ καλο laning phase , εξαφανιζοταν στα teamfights . Φανταζομαι τωρα θα ειναι ακομα πιο δυνατη στο lane με καλυτερα fights .

 

Η αλλαγη στο SotaG ειναι καλουτσικη αλλα εβγαλαν το tenacity , το οποιο σημαινει οτι σε καθε game αναγκαζεσαι να παρεις merc threads . Το ward στο item ειναι super efficient οπως κ το damage reduction που λογικα ειναι καλυτερο απο το sustain του spirit stone που δεν υπαρχει πλεον

 

Τα changes στα turrets κτλ περιμενω να τα δω αλλα θα βλεπουμε σιγουρα λιγοτερα dives πλεον

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντε τωρα να σας πω οτι τα mechanics μου ειναι καλυτερα απο gold players αλλα συνεχιζω να χανω ΧΩΡΙΣ λογο, νικωντας σε καθε game τους φλωρους που δεν εχουν ιδεα απο το game, τι θα πειτε? Μηπως το παιχνιδι βασιζεται σε μεγαλο ποσοστο στην τυχη?

Πως γινεται να χανεις ενω νικας? Btw τα mechanics δεν ειναι το μονο που μετραει. Ισα ισα, θα ελεγα πως ειναι το λιγοτερο. Τα καλα mechanics δειχνουν ωραια στο video, αλλα δεν νικανε games, εκτος αν εισαι επιπεδου faker και κανεις κανα 3v1 triple. 

 

Υπαρχουν πολυ πιο σημαντικα πραγματα που νικανε games. Τα σωστα rotation, το pushing οταν και οποτε πρεπει, να τραβας την αντιπαλη ζουγκλα στο lane σου (χωρις να πεθαινεις παντα) για να δινεις ανασα στα υπολοιπα lanes

 

Kαι ναι, το να ανεβεις θελει τυχη, ΟΤΑΝ φτασεις σε ενα επιπεδο που απλα δεν εισαι αρκετα καλος για να κουβαλησεις 1v5. Ε για σενα αυτο το επιπεδο ειναι το gold. Μπορει, οπως λες τουλαχιστον, να εισαι καλυτερος απο gold players, αλλα δεν εισαι αρκετα καλυτερος για να κουβαλησεις 1v5.

 

@patch

 

Νταξει τι να πω, σαλατα τα κανανε. Ειλικρινα αυτο το quil coat ειναι οτι πιο ακυρο εχω δει Δεν κρινω το αν ειναι καλο σαν item η οχι, απλα ειναι εντελως ακυρο. Ειναι τοσο champion specific αυτο το item που μου ερχεται εμετιλα. Δεν ειναι τροπος αυτος να κανεις balance champions. Ας βγαλουν item που να ονομαζεται "for tanky junglers only" τοτε, και να κανουν instakill τα jungle camp. Ελεος, τι ********** ειναι αυτες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Bounty Rewards

EARLY KILL LIMITSEarly kills now reward 60% ⇒ 75% of normal value (scaling up to 100% at 4 minutes)

FIRST BLOOD BONUSFirst Blood bonuses are unaffected by early kill reward limitations, so First Blood in the first 2 minutes of the game will now give +280 gold ⇒ +325 gold

KILL STREAK BOUNTYPersonal bounty increases by 20% ⇒ 16.5% per kill.

KILL STREAK BOUNTY CAPPlayers will cap in value at 500 gold after 4 kills ⇒ 5 kills

 

Snowball changes. 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://matchhistory.eune.leagueoflegends.com/en/#page/landing-page

ωραιο το καινουριο match history

 

Ναι μετραει

 

Μου αρεσει το gold lead που εχει

 

Πχ σε καποια games σαν αυτο βλεπεις που παιχτηκε η φαση

 

http://matchhistory.eune.leagueoflegends.com/en/#match-details/EUN1/875548813/28995929

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγορασα ενα champ αλλα δεν μπορω να τον επιλεξω μου τον εχει σαν να μην τον εχω αγορασει. ( κοιταξα στα purchases και τον δειχνει αγορασμενο ). Εχει παθει κανεις κατι αντιστοιχο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντε τωρα να σας πω οτι τα mechanics μου ειναι καλυτερα απο gold players αλλα συνεχιζω να χανω ΧΩΡΙΣ λογο, νικωντας σε καθε game τους φλωρους που δεν εχουν ιδεα απο το game, τι θα πειτε? Μηπως το παιχνιδι βασιζεται σε μεγαλο ποσοστο στην τυχη?

 

Αν ήσουν diamond θα σου έλεγα ναι γιατι για να κουβαλάς εύκολα εκεί πρέπει να είσαι challenger( που ειναι λίγοι. Τώρα για gold αν είσαι πλατ 1+ κουβαλάς για πλάκα. Με λίγα λόγια έχεις μεγάλο περιθώριο βελτίωσης.

 

Sent from my iPhone using Insomnia<blockquote class="ipsBlockquote"><p><p>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4,11 Patch Notes

 

Επιτελους nerf στα stats του Jax

Τα Kayle nerfs ειναι meh , θα πεσει ελαχιστα το win rate της

Τα changes του Maokai φαινονται ομορφα , λογικα θα δει περισσοτερο play . Για Zac κ Naut δεν αλλαξε ιδιαιτερα κατι imo . 

 

Τα nidalee changes δεν ξερω τι ρολο βαρανε. Η bruiser nidalee ειναι ηδη δυνατη . Το προβλημα της μετα το rework ηταν οτι ενω ειχε πολυ καλο laning phase , εξαφανιζοταν στα teamfights . Φανταζομαι τωρα θα ειναι ακομα πιο δυνατη στο lane με καλυτερα fights .

 

Η αλλαγη στο SotaG ειναι καλουτσικη αλλα εβγαλαν το tenacity , το οποιο σημαινει οτι σε καθε game αναγκαζεσαι να παρεις merc threads . Το ward στο item ειναι super efficient οπως κ το damage reduction που λογικα ειναι καλυτερο απο το sustain του spirit stone που δεν υπαρχει πλεον

 

Τα changes στα turrets κτλ περιμενω να τα δω αλλα θα βλεπουμε σιγουρα λιγοτερα dives πλεον

Oσον αφορα τα nerf σε jax και kayle, πιστευεις ειναι αρκετα ωστε να μειωσουν το ban rate τους οπως επισης και το win rate τους? Επισης πως σε λενε στο lol να σε κανω add γιατι σε χρειαζομαι συχνα. χδ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το win rate θα πεσει ελαχιστα κ για τους 2 , το ban rate για Jax οχι , για Kayle ισως

 

Δεν αλλαξε κατι ιδιαιτερο στην Kayle παρολο που το nerf στην ulti ειναι μεγαλο στη θεωρια ( 33% αν δεν κανω λαθος )

Αφου δεν πειραξαν το base atk speed παντα θα μενει relevant λογω scaling , item synergy κ ult

 

Ο Jax εχει μυστηριο kit , δεν γινεται ευκολα balanced

Εκτος ομως απο το περιεργο hybrid kit που κανει scale , εχει κ πολυ μεγαλα base stats . Αν επισης δεν κανω λαθος , πριν το nerf ειχε το μεγαλυτερο hp στο lvl 1 ( παραμενει top 3 νομιζω ) . Παλι top 3 για health στο lvl 18  Σε armor ηταν 11ος στο lvl 1 κ περιπου 30ος στο lvl 18 . Μιλαμε δηλαδη για μεγαλα νουμερα 

 

Puff Daddy ειναι το IGN μου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...