Προς το περιεχόμενο

League of Legends Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν έχει σημασία ποιον θεωρώ καλύτερο. Παγκοσμίως μειώθηκαν φέτος τα plays οπότε πως να ξεχωρίσω κάποιον. Αλλά ναι έχω δει doublelift, deft, imp, piglet, forg1ven να κουβαλάνε παραπάνω από τον rekless έστω στο παρελθόν.

 

Αν πιστευεις οτι ο doublelift ειναι καλυτερος απο τον rekless τοτε δεν εχεις καταλαβει τι ειναι το lol. Sorry κιολας δηλαδη αλλα εχει καταντησει αστειο. Σιγουρα, τρελα mechanics ο doublelift, συμφωνω, αλλα αυτο ολο και ολο. Κανει κατι επικοτατα fails που μπαινει με τη μουρη μεσα στα fights και ψοφαει πρωτος που πολυ απλα δεν μπορεις να τον χαρακτηριζεις top tier adc. Αν και ομολογω πως φετος το εχει βελτιωσει πολυ αυτο, περσι ο doublelift και ο link κανανε ακριβως τις ιδιες μαλακιες. Νικαγανε το lane για 20 λεπτα και ξαφνικα κανανε ενα επικοτατο throw να το χεις να το χαιρεσαι. Χιλιες φορες rekless, πολυ πιο σταθερος και συνηθως ειναι ο τελευταιος που θα πεθανει, οπως και πρεπει αν εισαι adc.

  • Like 1
  • Απαντ. 25,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλά το πως γίνεται derail η κουβέντα σ'αυτό το forum είναι άλλο πράγμα. Πρέπει να προσέχεις τη κάθε κουβέντα γιατί ποτέ δε ξέρεις που θα πιαστεί ο άλλος και τι σκατά θα καταλάβει.

 

Ρε παναθεμά σε. Διάβασε τι σκατά έχεις κάνει quote. Έλεος εδώ μέσα. ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ? Γιατί σκατά πρέπει τώρα να εξηγήσω γιατί και πώς ο rekless είναι ή δεν είναι καλός ενώ είναι ΑΣΧΕΤΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ?

 

Είδε ο άλλος doublelift άιντε αναφορά στην ιστορία του, στη CLG, στον Link, στους γονείς του, στο Μαρινάκη, στους Ελ, στη Χρυσή Αυγή και ό,τι άλλο του κατέβηκε να γράψει.

 

Οκ Rekless>Doublelift άρα τα Worlds 2015 και το meta γαμάνε. Σωστός συλλογισμός. Δε μπορώ να κοντράρομαι άλλο.

Δημοσ.

Οι μεν διαβάστε λίγο καλύτερα τι λέγεται και οι δε αποφύγετε όσο γίνεται τον θυμό. 

Μια χαρά συζήτηση έβλεπα μέχρι τώρα. Μην χρειαστεί να επέμβει κάποιος Moderator για να τα σβήσει

Δημοσ.

Δεν τον εβγαλε ασχετο ρε φιλε,απλα σου λεει οτι σε mechanics και skillz υπαρχουν καλυτεροι παικτες ,και απλα επειδη ο συγκεκριμενος δουλευει καλυτερα με team που τον καλυπτει φαινεται σαν θεος.

 

Ούτε καν αυτό Socrati. Απλά λέω ότι δε μπορώ να δω τα mechanics και τα skills του σε ένα μεγάλο βαθμό. Πες τε με παλιομοδίτη αλλά θα ήθελα να τον δω να κάνει μπάλα τον Dyrus. Να καταλάβω τη διαφορά του top player από έναν σε...καθίζιση.

 

Όπως είπε και ο άλλος παραπάνω ο doublelift ας πουμε παλιότερα ήταν win lane-lose game. Υπήρχε ένα κομμάτι του laning phase και ένα του teamfighting αλληλοσυνδεόμενα.

 

Ένας teamfighter αλλά κακός laner (πχ Cop/yellowpete που δε κέρδιζε lane ποτέ αλλά ήταν αρκετά consistent στα teamfights) ήταν ΛΙΓΟ καλύτερος από έναν καλό laner αλλά κακό teamfighter. Η βασική τους διαφορά ήταν ότι ο 2ος μπορούσε να κάνει hard carry ή hard throw games ενώ ο πρώτος μόνιμα μέτριος.

 

Το καλύτερο adc στον κόσμο θα παρτάλιαζε τον αντίπαλο, θα ήταν μπροστά 2 items και θα πήγαινε στο teamfight όπου με τα αντίστοιχα skills θα αξιοποιούσε το προβάδισμά του. 

 

Σε αυτό το meta λοιπόν που δεν υπάρχει laning ήδη μία από τις 2 συνιστώσες όταν κρίνεις ένα παίκτη δεν υπάρχει. Δεν είναι αδυναμία να είσαι κακός laner αφού laning ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ και στα ελάχιστα λεπτά που κάνεις laning ό,τι λάθη κάνεις διορθώνονται με δικό σου tp ή της ομάδας σου (βλέπε το video του nautilus με τον marin που είχε positioning dyrus).

 

Πως λοιπόν να χαρακτηρίσω τον rekless και τον κάθε rekless καλύτερο adc στον κόσμο όταν δεν έχει παίξει ΟΥΤΕ ΕΝΑ lane? Μόνο από το positioning? Γίνεται ας πούμε ποτέ να τον εκτιμήσω όσο τον imp ή τον weixao που οι άνθρωποι έτρεμαν τον πανικό στο lane και έπειτα στο game? 

 

Ίσως όντως να είναι top 3 ο rekless αλλά αν είναι γιατί δε τραβάει targetted bans? O καράφλας γιατί είχε targeted bans πριν λίγους μήνες? Γιατί πολύ απλά κανείς δε νοιάζεται πλέον για το skill το πώς και τι θα παίξει ο rekless αλλά νοιάζονται για τη στρατηγική των FNC και πως θα την κάνουν counter. 

 

Μη κολλήσουμε τώρα πάλι στον rekless. Ένα απλό παράδειγμα ήταν. Όπου rekless βάλτε τον Χ στο τάδε lane. Νομίζω τώρα το εξήγησα καλύτερα.

Δημοσ.

Πριν καιρο ειχες targeted bans γιατι δεν υπηρχαν οι morde / gp και σια να πρεπει να τρωνε permaban. Και συγνωμη κιολας, προτιμυοσες το meta με τα targeted bans? Sorry κιολας αλλα γενικα ο σκοπος των ban θα επρεπε να ειναι να κανεις ban στρατηγικες, οχι να κανεις ban τα op of the month η τα champ που προτιμαει να παιζει ο αντιπαλος σου. Ετσι που μου τα περιγραφεις θα προτιμουσες να κανεις spectate κανα brawler arena η κανενα παρομοιο game, το lol ΔΕΝ ειναι τετοιο game. Σκοπος του παιχνιδιου δεν ειναι ουτε να νικησεις το 1v1, ουτε να κανεις outfarm, ουτε να μαζευεις kills. Σκοπους του παιχνιδιου ειναι να ριξεις το nexus. Αν μπορεις να το καταφερεις με 0 kills ακομα καλυτερα.

  • Like 3
Δημοσ.

Θα μοίραζε γέλιο στο current meta ο forgiven με τα picks του, γι' αυτό έτρωγε targeted bans επειδή το champion pool του είναι αστείο για το επίπεδό του

Δε γίνεται να μην παίζεις kalista, jinx και με το ζόρι corki sivir τότε που ήταν στα πάνω τους

Έχει τρομερά mechanics, positioning, αντανακλαστικά αλλά είναι τέρμα κομπλεξικός

 

Επίσης πάλι euw έχει θέματα, δεν είναι να παίζεις βράδυ

Δημοσ.

Δεν τον εβγαλε ασχετο ρε φιλε,απλα σου λεει οτι σε mechanics και skillz υπαρχουν καλυτεροι παικτες ,και απλα επειδη ο συγκεκριμενος δουλευει καλυτερα με team που τον καλυπτει φαινεται σαν θεος.

 Και αναρωτιεμαι γιατι κραζετε τον forg1ven,το παλικαρι δεν ξερω αν φλεμαρει ,αλλα σε mechanics skill ειναι/ηταν απο τα καλυτερα adc .Στο lane ειχε κερδισε ολα τα lane του.

 

Well , δεν υπαρχουν καλυτεροι παικτες atm

 

Arguably ειναι σχεδον ισα με Smeb και Ssumday 

Δημοσ.

Πριν καιρο ειχες targeted bans γιατι δεν υπηρχαν οι morde / gp και σια να πρεπει να τρωνε permaban. Και συγνωμη κιολας, προτιμυοσες το meta με τα targeted bans? Sorry κιολας αλλα γενικα ο σκοπος των ban θα επρεπε να ειναι να κανεις ban στρατηγικες, οχι να κανεις ban τα op of the month η τα champ που προτιμαει να παιζει ο αντιπαλος σου. Ετσι που μου τα περιγραφεις θα προτιμουσες να κανεις spectate κανα brawler arena η κανενα παρομοιο game, το lol ΔΕΝ ειναι τετοιο game. Σκοπος του παιχνιδιου δεν ειναι ουτε να νικησεις το 1v1, ουτε να κανεις outfarm, ουτε να μαζευεις kills. Σκοπους του παιχνιδιου ειναι να ριξεις το nexus. Αν μπορεις να το καταφερεις με 0 kills ακομα καλυτερα.

 

Πόσες βλακείες σε τόσο λίγες προτάσεις. Ένα δε πέτυχες.

 

- Εσύ δηλαδή βλέπεις να γίνονται τώρα ban στρατηγικές και όχι απλά gp/morde/lulu+3 random σωστά?

- Περιέργως όμως το Farm, το 1v1 και τα kills σου ΔΙΝΟΥΝ GOLD που όσο να πεις διευκολύνει να ρίξεις το nexus. Όσο να πεις παίζουν το ρόλο τους. 

Και στη μπάλα σκοπός είναι να βάλεις goal και να μη φας αλλά όσο να πεις οι πάσες, οι τρίπλες, τα σουτ, τα τάκλιν, τα 1v1 διευκολύνουν κάπως στο να το πετύχεις αυτό. Αν μ'αρέσουν οι τρίπλες επιτρέπεται να βλέπω μπάλα ή να δω κάτι άλλο? Τι προτείνεις?

- Αυτό με το νίκη χωρίς kills ότι θα ήταν και μάλιστα καλύτερα πώς προκύπτει? Δικό σου είναι? Θα ήθελα πολύ να μάθω γιατί η νίκη με 0 kills είναι καλύτερη από τη νίκη με 20 kills. Είσαι σίγουρος ότι μιλάς για LoL και όχι για Metal Gear Solid? Τι σκατά σε ανθρωπιστή πέσαμε που εκτιμά τη ζωή των champs?

 

- Αγαπημένο μου πάντως το "meta με τα targeted bans". Για πες μου ρε ψηλέ και άλλα για αυτό το "meta" εσύ που ξέρεις το lol όσο λίγοι.

 

Πότε ήταν? Ποιου παίκτη banάραν ποιους champs και ΓΙΑΤΙ? Τι ακριβώς έκανε με αυτούς τους champs?

 

Edit: Με το random στη πρώτη παύλα δεν εννοώ στην τύχη πριν αρχίσει κανάς φωστήρας να μου εξηγεί ότι δεν είναι random...

 

Edit2:

Και αντι να συνεχίσω την αντιπαράθεση. Η ερώτησή μου είναι γιατί άλλο παιχνίδι παίζουμε και άλλο βλέπουμε?

 

Εσείς όταν είστε: 

- Τop-lane δε προσπαθείτε να κάνετε σωστά trades,να πάτε 100-0 τον αντίπαλο, να πάρετε πρώτος tower, να κάνετε ενδεχομένως split push και να τραβήξετε πίεση από την ομάδα κτλ κτλ?

- Bot-lane δε προσπαθείτε να πάρετε τον έλεγχο του lane με trades ή με all-in, η απλά να τον κάνετε outfarm ελπίζοντας σε ganks/counter-ganks , να πάρετε πρώτοι tower, να τους forceάρετε να πάνε back πριν τα 1550g, να κάνετε roaming blue/mid κτλ?

 

Τι κάνετε? Lane-swaps, double jungle, rotations mid, 4-man top dives κτλ κτλ? 

Αυτόν τον τρόπο παιχνιδιού, ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ δε θα θέλατε να τον δείτε στο ανώτατο επίπεδο? Να δείτε πώς αποκτούν οι άλλοι προβάδισμα μέσω lane και πως το χρησιμοποιούν? 

Τι σκάτα. Άλλο παιχνίδι θέλετε να παίζετε και άλλο να βλέπετε?

Δημοσ.

Εδώ δε μπορούμε να συνεννοηθούμε να πάρουμε baron μετά από ace, θα έχουμε lane swaps και 4 man dives? 

Και για μπάλα πάμε, αλλά δεν παίζουμε 4-4-2 με ρόμβο ούτε βγάζουμε τεχνητά off side :P

Άλλο το lol ως esport και άλλο ως casual gaming

  • Like 5
Δημοσ.

Φαντάζομαι αν μαζευτούμε από δω 11 άτομα να πάμε για μπάλα αυτό που θα παίξουμε τουλάχιστον σαν ιδέα θα μοιάζει με 4-4-2 ή με κάποιο από τα κλασσικά συστήματα. Άσχετα πως θα το εφαρμόζαμε.

 

Θα μου έκανε αίσθηση αν παίζαμε 1-4-5.

Δημοσ.

To ποσες βλακειες στο ανταποδιδω, γιατι οντως το τερματισες.

 

 

-- Εσύ δηλαδή βλέπεις να γίνονται τώρα ban στρατηγικές και όχι απλά gp/morde/lulu+3 random σωστά?

 

Nαι, το οποιο και οπως ΗΔΗ ειπα ειναι χαζο. Οπως επισης χαζο ειναι αυτο που ζητας εσυ, τα targeted bans. Τι ακριβως δεν καταλαβες? Κατσε να το κανω copy paste.  

 

γενικα ο σκοπος των ban θα επρεπε να ειναι να κανεις ban στρατηγικες, οχι να κανεις ban τα op of the month η τα champ που προτιμαει να παιζει ο αντιπαλος σου. 

 

Πως απο αυτο καταλαβες οτι γουσταρω που κανουν permaban τα op δεν ξερω.......

 

- Περιέργως όμως το Farm, το 1v1 και τα kills σου ΔΙΝΟΥΝ GOLD που όσο να πεις διευκολύνει να ρίξεις το nexus. Όσο να πεις παίζουν το ρόλο τους.

 

Δινουν gold σε αυτον που περνει τα kills, οχι σε αυτον που πεθαινει ομως. Αρα τι μας συμφερει σαν team να κανουμε, να ρισκαρουμε να κοπανιομαστε duels 24/7 η απλα να παρουμε champs που κανουν group pushing / split pushing και να παιξουμε safe, χωρις ρισκο? Αν η Χ ομαδα παρει assasins να παιζει φαπες και η Υ ομαδα παρει να pushari ποια βλεπεις να εχει τρελο ρισκο να χασει? 

 

 

- Αυτό με το νίκη χωρίς kills ότι θα ήταν και μάλιστα καλύτερα πώς προκύπτει? Δικό σου είναι? Θα ήθελα πολύ να μάθω γιατί η νίκη με 0 kills είναι καλύτερη από τη νίκη με 20 kills. Είσαι σίγουρος ότι μιλάς για LoL και όχι για Metal Gear Solid? Τι σκατά σε ανθρωπιστή πέσαμε που εκτιμά τη ζωή των champs?

 

Δεν ειπα οτι ειναι καλυτερο να το βλεπεις, λεω οτι ειναι καλυτερο για το team, μιας και δεν περιλαμβανει ρισκα. Οσο μικροτερο το ρισκο, τοσο το καλυτερο. Απλο concept δεν νομιζεις? 

 

 

 Τop-lane δε προσπαθείτε να κάνετε σωστά trades,να πάτε 100-0 τον αντίπαλο, να πάρετε πρώτος tower, να κάνετε ενδεχομένως split push και να τραβήξετε πίεση από την ομάδα κτλ κτλ?

 

Oταν παιζω yolo queue προφανως, γιατι παιζω για την νταβλα μου. Ασε που και να ηθελα, δεν θα μπορουσα να κανω και κατι αλλο, μιας και ειμαστε 5 randomades που ουτε τους εχω ξαναδει ουτε θα τους ξαναδω οποτε συνενοηση 0. Αρα δεν ειναι οτι προσπαθω να νικησω το lane γιατι ειναι ο καλυτερος τροπος, προσπαθω να νικησω το lane γιατι ειναι ο ΜΟΝΟΣ τροπος σε yolo queue να παρω νικη. Οταν παιζω team ομως αλλαζουν τα πραγματα.

Δημοσ.

Φαντάζομαι αν μαζευτούμε από δω 11 άτομα να πάμε για μπάλα αυτό που θα παίξουμε τουλάχιστον σαν ιδέα θα μοιάζει με 4-4-2 ή με κάποιο από τα κλασσικά συστήματα. Άσχετα πως θα το εφαρμόζαμε.

 

Θα μου έκανε αίσθηση αν παίζαμε 1-4-5.

 

 

Λες και δεν καταλαβαίνεις ρε man

Ναι, θα παίζουμε κάτι που μοιάζει με κλασικό σύστημα ποδοσφαίρου όπως και στο lol παίζεις το meta(top mid jungle duo bot)

Από εκεί και πέρα, υπάρχουν πιο εξειδικευμένα τεχνικά θέματα που δε μπορείς να τα βάλεις στο παιχνίδι σου εφόσον δεν είσαι επαγγελματίας.

Αυτοματισμούς, εναλλαγές θέσεων, εκτέλεση στημένων, επιθετικό/αμυντικό πλάνο, κομπίνες για το ποδόσφαιρο

Lane-swaps, double jungle, rotations mid, 4-man top dives για το lol

Ό,τι μπορεί ο casual παίκτης το αντιγράφει από το competitive: tp mid, bot να παίρνει camp για το lvl 2, top να παίρνει camp και tp στο lane κ.λπ

Τα υπόλοιπα είναι αδύνατον να τα κάνουν 5 άγνωστοι παίκτες μεταξύ τους χωρίς καν επικοινωνία

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...