Προς το περιεχόμενο

League of Legends Topic v1


Dakonblackblade

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1. Θα μπορείς να βλέπεις τους champions σε όλη τη διάρκεια του champ select όπως παλιότερα, ενώ τώρα τους βλέπεις μόνο όταν είναι η σειρά σου να επιλέξεις

2. Θα μπορείς να αλλάξεις τον champ που είχες δηλώσει ότι θέλεις να παίξεις πριν έρθει η σειρά σου

Με αυτο το patch δεν υποτιθεται οτι θα τεθονταν σε ισχυ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 26,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Με αυτο το patch δεν υποτιθεται οτι θα τεθονταν σε ισχυ;

Έχει μπει σε ισχύ, πατώντας το βελάκι που έχει κάτω (πάνω απ' τα runes-masteries) μπορείς να αλλάξεις πολλές φορές champion.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

άλλο παιχνίδι παίζεις?

 

ok lets say..

 

1. δεν είναι ούτε λογικό ούτε fun το snowball που υπάρχει σε αρκετά champion. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που το lane για να μην πω το game έχουν κριθεί απο τα πρώτα 5-10 λεπτά. Ας αφαιρέσει τον βιασμό η ΡΙΤΟ ή ας δώσει διαθέσιμο surrender απο το 5λεπτο.

 

2. Είτε είσαι  glass cannon είτε tank δεν έχει καμιά ουσιώδη διαφορά. Ο πρώτος πεθαίνει σε 3 sec/ 2-3 hit και ο δεύτερος σε 5 sec αν του την πέσουν 3-4 άτομα σε ένα TF (εκτός απο τον Ali που θα αντέξει 7+5= 12 sec αντε και κανεναν mundo). 

 

3. Εφόσον το θέλει έτσι το game η ΡΙΤΟ, ας μηδενίσει τα death timers και ας το κάνει τεκκεν σε μια αρένα να γουστάρουμε ξυλίκι και να βρίζουμε μάνες χωρίς reports να ξεσπάει ο κοσμάκης.

 

4. Το CC που βγάζουν αρκετά team comps είναι σκέτος καρκίνος... Και το tenacity απο τις μπότες εξακολουθεί να μην σε σώζει παρά το buff +5%

 

Και κάτι τελευταίο που με προβληματίζει τελευταία, Δεν ξέρω τι στον π**τσο αλγόριθμο έχουν, αλλά το all random δεν μου φαίνεται και τόσο random. Ανά καιρούς τρώει κόλλημα με κάποια champs (τα οποία δεν είναι στα free) και σου πέφτουν αρκετά συχνά...

Επεξ/σία από Panagiotis32
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνίδι εχει κουράσει όπως και να το κάνουμε. Απλά φίλε Παναγιώτη αν όπως και εγώ έχεις αφιερώσει χιλιάδες ώρες στο παιχνίδι είναι λογικό με ένα meh patch να του σουρεις χίλια μυρια. Τώρα ο lux αν είναι κανένας καινούργιος ενθουσιασμένος του παιχνιδιού και δεν εχει δει όλο το cycle τραγικών patch από το beta μέχρι σήμερα μπορεί ότι και να γίνει να το δει θετικά. Απόψεις είναι όλες και σαφώς καλοδεχούμενες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To καταλαβαίνω το frustration και το rage του Παναγιώτη αλλά δεν είναι θέμα patch. Είναι θέμα παικτών και νοοτροπίας και δε πρόκειται να λυθεί ανεξαρτήτως patch.

 

Η συγκεκριμένη season δε μου φαίνεται από τις καλύτερες άσχετα αν εύχομαι καρκίνο στο μισό πλανήτη. Δε θυμάμαι άλλη season που top/mid/jungle/support/adc όλοι να μπορούν να είναι OP και να έχει τόσα πολλά viable champs. Μικρή εξαίρεση το mid και ίσως και το adc που βλέπω 4-5 picks να επαναλαμβάνονται σε κάθε game.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι κακό να υπάρχει diversity ίσα ίσα... το αντίστροφο συμβαίνει αυτή τη στιγμή έχεις από 2-3 picks σε κάθε lane που είναι σπασμένα μέχρι αηδίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άλλο παιχνίδι παίζεις?

 

ok lets say..

 

1. δεν είναι ούτε λογικό ούτε fun το snowball που υπάρχει σε αρκετά champion. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που το lane για να μην πω το game έχουν κριθεί απο τα πρώτα 5-10 λεπτά. Ας αφαιρέσει τον βιασμό η ΡΙΤΟ ή ας δώσει διαθέσιμο surrender απο το 5λεπτο.

 

2. Είτε είσαι  glass cannon είτε tank δεν έχει καμιά ουσιώδη διαφορά. Ο πρώτος πεθαίνει σε 3 sec/ 2-3 hit και ο δεύτερος σε 5 sec αν του την πέσουν 3-4 άτομα σε ένα TF (εκτός απο τον Ali που θα αντέξει 7+5= 12 sec αντε και κανεναν mundo). 

 

3. Εφόσον το θέλει έτσι το game η ΡΙΤΟ, ας μηδενίσει τα death timers και ας το κάνει τεκκεν σε μια αρένα να γουστάρουμε ξυλίκι και να βρίζουμε μάνες χωρίς reports να ξεσπάει ο κοσμάκης.

 

4. Το CC που βγάζουν αρκετά team comps είναι σκέτος καρκίνος... Και το tenacity απο τις μπότες εξακολουθεί να μην σε σώζει παρά το buff +5%

 

Και κάτι τελευταίο που με προβληματίζει τελευταία, Δεν ξέρω τι στον π**τσο αλγόριθμο έχουν, αλλά το all random δεν μου φαίνεται και τόσο random. Ανά καιρούς τρώει κόλλημα με κάποια champs (τα οποία δεν είναι στα free) και σου πέφτουν αρκετά συχνά...

1. συμφωνώ εν μέρη. Κάτι φιόρες, leblanc, zed κλπ σκέτος καρκίνος. Αλλά και πάλι αν κρατηθεί μια ισσοροπία στο τέλος κερδίζει το team comp και τα σωστά calls.

2. Επίσης true, ποτέ δεν υπήρξε tank στο game. Όλοι κατά κάποιο περίεργο τρόπο κάνουν damage με διάφορα effects/skills. Tank = θέλει 1 Min να πεθάνει, έχει cc για να σώζει teamates και δεν κόβει τίποτα. Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα στο game. Έπρεπε π.χ. να σου λέει cho'gath = tank. Lv 1 με 1000hp και 80 armor/mr και τα skill του να κάνουν μόνο effect και πολύ μικρό scaling με AP (π.χ. 0.1) κτλπ. Το πρόβλημα του game είναι ότι σαν οντότητες όλοι οι χαρακτήρες είναι οι ίδιο πάνω κάτω και τους φτιάχνεις με τα items, τα lvl 1 stats είναι σε μεγάλο βαθμό τα ίδια για όλους. Και στην caitlyn αν πάρω warmongs, thornail, sunfire cape, frozen heart, bansees και ninja tabi κανονικότατο tank θα είναι, με τα traps και το slow... Πάρτεις και ένα frozen mallet να κάνεις πάρτυ... Θα έχει κάποια ουσιώδη διαφορά π.χ. από έναν garen με τα ίδια items? Τουλάχιστον από άποψη stats?

3. Meh. δεν είναι τόσο χάλια τα πράγματα.

4. Υπάρχουν items για να κάνεις counter το CC. Επίσης αν πάρεις team με heavy cc (π.χ., nautilus top, leona supp, shejuany jungle, lissandra mid και καμιά cait στο bot) δεν υπάρχει damage για να κάνεις One shot ένα αντίπαλο carry.

Π.χ. έχεις victor mid, σου κάνει ult η lissandra, και έρχεται και η shej με ult. Αν δεν πάς τελείως glass cannon (έχεις π.χ. ενα roa+abyssal) θα κάνουν όλα τα spell τους και δεν θα έχεις πεθάνει ακόμη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά αυτό που λέτε ότι δεν υπάρχουν tanks είναι μεγάλη χαζομάρα. Μάλλον κάπως περίεργα έχετε στο μυαλό σας την έννοια του tank.

 

- Ένα adc/apc ψοφάει σε 2-3 spells από μια leblanc ή κάποιο feedαρισμένο adc για παράδειγμα.

- Ένα tank πρέπει να το κάνουν focus 3-4 άτομα με full rotation τα spell τους. Βέβαια αν το κάνουν ναι μεν θα ψοφήσει instant αλλά δε θα έχουν cooldowns για τους υπόλοιπους οπότε τη δουλειά του το tank την έκανε για το team του και με το παραπάνω.

 

Τα tanks έχουν συγκεκριμένα spells/shields και γενικά dmg mitigation που τους κάνουν...tanks. Ο maokai δεν είναι tank λόγω stats αλλά λόγω passive και ulti. Ο mundo λόγω regen. Η alistar λόγω ulti. Ο Rene λόγω ulti και lifesteal κτλ κτλ. 

 

Αν ίσχυε αυτό που λες alchemist τότε θα έπαιρνες cho'garth και θα τον έντυνες σαν adc αν ήταν απλά tanky ανεξαρτήτως item. 

Αυτό που ζητάς υπάρχει στο HotS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

2. Είτε είσαι  glass cannon είτε tank δεν έχει καμιά ουσιώδη διαφορά. Ο πρώτος πεθαίνει σε 3 sec/ 2-3 hit και ο δεύτερος σε 5 sec αν του την πέσουν 3-4 άτομα σε ένα TF (εκτός απο τον Ali που θα αντέξει 7+5= 12 sec αντε και κανεναν mundo). 

 

 

Δεν θα το εθετα ακριβως ετσι.  Το προβλημα ειναι οτι πολλα champs εχουν ratios στο θεο, και ενω πχ. τα πιο supportive η τα poke mages (lux / orianna κλπα) ξεκινανε το game χωρις καποιο ιδιαιτερο burst (δεν πετανε κανενα με 1 combo), στα 3 items κανουν 1shot ακριβως οπως και μια LB για παραδειγμα. Επιπλεον, το καημενο το adc που δεν θα αγορασει MR θα πεθανει με ενα QR απο την Le blanc. Aπτην αλλη το καημενο το adc που θα αγορασει MR θα πεθανει με QRW...

Οσο για τα tanks vs glass canon, και εγω σα και σενα πιστευα για αρκετο καιρο. Ομως αυτη η διαφορα των 2-3-4 sec παιζει μεγαλο ρολο οταν εισαι σε οργανωμενο team, γιατι οταν φας focus απο 3-4 ολο και κατι θα κανει το team. Απτην αλλη στο yolo queue καλα κρασια.

 

Κατα την αποψη μου ενας μεγαλος καρκινος στο game ειναι το penetration, και κυριως το armor penetration. 45% bonus armor pen απτο lw + 30% απτο black cleaver + 7% απο masteries + 30-40 απο κατι yomus / maw κλπα, απτο 500 armor καταληγεις στο 50 ξερω γω. Aστεια πραματα.

 

Απλα θα πρεπε να αφαιρεθει το % penetration και να βαλουν μονο flat, οπως και επισης να μειωθει κατα ΠΟΛΥ το damage που κοβουν τα full tanks. Δεν γινεται τωρα ο mundo να μασαει το adc σε 3 sec...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα, σαν adc main δε συμφωνώ ότι τα tanks δεν είναι αρκετά tanky. Με ένα tank item και δε πέφτουν στο mid-game με τίποτα.

Τώρα αν αφαιρέσει και το % penetration δε θα πέφτουν με τίποτα late game ό,τι καγκουρίες και να κάνουν που ούτως ή άλλως δε πέφτουν.

Συνδίασέ το αυτό με το base dmg που αναφέρεις ότι έχουν ή με το damage με 2 items και βλέπω τα adc's είτε να φεύγουν από το meta ή να έχουν ρόλο support και απλά να βγάζουν aspeed για τα towers.

 

Ίσως και να χεις δίκιο γενικότερα με τα %s που υπάρχουν στο LoL αλλά αυτό ισχύει και για τα defences που είναι % mitigation. Ο άλλος με ένα item αποκτά 25% περισσότερο dmg mitigation σε armor για παράδειγμα το οποίο δε στέκει απ'τη στιγμή που τα offencive items δεν είναι % based.

 

Θέλω να πω αν για παράδειγμα βγάζεις ένα αντικείμενο με 25 ad τότε τα autos σου έχουν 25 dmg περισσότερο και τα spells σου μέσες άκρες άλλο τόσο.

Αντίθετα 25 armor δε σημαίνει ότι δέχεσαι 25 dmg λιγότερο από autos και spells αλλά 15-20% λιγότερο dmg.

 

Ε, αυτό δε balanceάρετε όπως και να το δεις. Ποιανού μαλάκα ιδέα ήταν το ένα να είναι γραμμικό και το άλλο ποσοστιαίο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω εχω ξενερωσει με το παιχνιδι, αλλα ξερετε για ποιο λογο; Επειδη δε μπορω να φτασω gold, οπως περυσι και προπερσι. Και ετσι τα ριχνω στο παιχνιδι. Ο κυριος λογος που γινεται ομως αυτο ειμαι εγω. Προφανως και αρχισαν να μειωνονται οι επιδοσεις μου, ειτε λογω ηλικιας, ειτε επειδη ειχα 8 μηνες αποχη. Μπορει συνδιασμος και των δυο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...