Προς το περιεχόμενο

Dragon Age 2


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

σαν το πρωτο, σκεεετηη αηδια!

Αστειεύεσαι, ετσι? :-D

 

Κάτι δεν πάει καλά με τις φώτο, δεν μπορεί.. τα γραφικά είναι χειρότερα απο το 1 και μοιάζουν να είναι του 2004. Με washed out χρώματα και blocky textures...

Όχι, όχι, δεν το πιστεύω ότι βλέπω το Dragon Age 2... Τραγικό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 714
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ωραίοι χαρακτήρες με περισσότερα πολύγωνα, κενά backgrounds (με low-res textures στο έδαφος). Μπορεί βέβαια να φταίνε και οι συγκεκριμένες εικόνες. Εντάξει, στο Dragon Age PC είχαμε και τα re-textures οπότε λογικό να μην βλέπουμε και μεγάλες διαφορές (τα armors στην δεύτερη foto θέλουν περισσότερη δουλειά μιας και φαίνονται blocky όπως αναφέρθηκε... αλλά εντάξει, λεπτομέρειες μιας και αλλάζουν τα armors)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απ' 'οτι διάβασα το το DA2 θα είναι περίπου όπως το ME με predetermined χαρακτήρα τον οποίο θα κάνεις εσύ κάποιο customization όπως με τον Sheppard, σύν του ότι μάλλον δεν θα μπορείς να παίξεις νάνους/ξωτικά, όλα αυτά μου φαίνονται ξενέρωτα, θέλω να συνεχίσω με το dorf rogue μου από το da1 και όχι με κάποιον παπάρ@ που θα μου επιβάλλει η bioware.

 

Επίσης τα screenies δεν ξέρω άμα είναι από κονσόλες αλλά με γυρίζουν σε εποχές Severance που έπαιζα στον pentium 3 μου, οπότε EPIC FAIL!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^ Import character δεν θα παίζει με την καμία. Ο/Η χαρακτήρας θα λέγεται Hawke (το γένος δεν παίζει ρόλο) και απ' όσο ξέρω αυτός θα είναι και δεν θα αλλάζει. Πάντως η BioWare θα 'χει ευκολότερο έργο απ' ότι με το Dragon Age: Origins. Έτοιμο setting, εξοικειωμένος με αυτό ο κόσμος, μια πιασάρικη ιστορία θέλει, με κάμποσο RP και κανέναν νέο μηχανισμό στο gameplay και καθάρισε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Don’t panic on Dragon Age II changes, says BioWare

 

Dragon Age II head writer David Gaider has said fans of the series shouldn’t go into panic mode over the changes being added to the sequel from the original.

 

The game will see main character Hawk being fully voiced – unlike where the main character was voiceless in Origins – and will remain human throughout the game instead of picking a different race at the start of the game.

 

You can still pick gender and class for the character, but the decision to pick its origin is unknown so far.

 

This has led to fan speculation that it has taken a turn towards a Mass Effect style of game, but Gaider says that fans are jumping the gun.

 

People appear to be acting as if the scant details we’ve revealed are all they’ll ever learn about the game ever, and they’re thus required to render judgment immediately,” he said on the BioWare forums.

 

You might, in fact, want to see exactly how we’re implementing these features you dislike and seeing for yourself whether they differ from, say, Mass Effect’s. There are similarities, of course, but there are also differences.”

 

Dragon Age II releases next March for 360, PC and PS3, with the first trailer to be shown at EA’s press conference next month at gamescom.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

;)

 

Another change - and this might be the biggest - is that only the PC version will retain Origins' "strategic combat". The console versions will feature a new combat system, one BioWare says plays to the strength of the control pad. "Rather than try to mimic the PC experience on consoles", the GI report states, "Dragon Age II has a battle system more tailored to the strengths of the PS3 and 360."

 

δσαδσαφσαδασ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Επίσης αναφέρθηκε με αφορμή preview του IGN που έκανε λόγο για τρεις επιλογές στους διαλόγους, πως το παιχνίδι θα έχει συνολικά δέκα επιλογές: πέντε "choice" και άλλες τόσες "investigate".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Official info : DAO II, No Toolset, No Aerial tactical camera View à la Baldur

http://social.bioware.com/forum/1/topic/141/index/4376174/1

 

απλα τραγικοι οι τυποι

χωρις τακτικαλ καμερα δεν προκειται να ασχοληθω

αντε γεια Bioware

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακομα και το πρωτο με την "tactical" camera παλι απογοητευση ηταν. Ας το παρουμε αποφαση, το Dragon Age ειναι νεο francise απο την Bioware για οχι απαιτητικους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ κρίμα. Και εγώ την ισομετρική χρησιμοποιούσα. Η άλλη δεν με βολεύει καθόλου

(και στο Witcher δεν με βόλεψε). Δεν βλέπω τι γίνεται γύρω μου.

 

Αυτή η EA ρε παιδί μου όπου μπήκε σκατά τα έκανε όλα.

 

Βέβαια το μήνυμα αναφέρει ότι οι περισσότερες πωλήσεις ήταν σε κονσόλες. Ίσως

τότε να φταίνε και οι χρήστες. Αν στο PC όλοι το κατέβασαν και δεν το αγόρασε

κανείς, τότε και αυτοί στράφηκαν στις κονσόλες και σε ποια κάμερα δείχνει

καλύτερα στις κονσόλες. (Και εδώ βέβαια μπορώ να δώσω ένα ελαφρυντικό στους

χρήστες γιατί και εγώ είχα τσατιστεί και είχα πει ότι δεν θα το αγοράσω με τις μ..κιες

της EA με τις διαφορετικές εκδόσεις σε κάθε χώρα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ κρίμα. Και εγώ την ισομετρική χρησιμοποιούσα. Η άλλη δεν με βολεύει καθόλου

(και στο Witcher δεν με βόλεψε). Δεν βλέπω τι γίνεται γύρω μου.

 

Αυτή η EA ρε παιδί μου όπου μπήκε σκατά τα έκανε όλα.

 

Βέβαια το μήνυμα αναφέρει ότι οι περισσότερες πωλήσεις ήταν σε κονσόλες. Ίσως

τότε να φταίνε και οι χρήστες. Αν στο PC όλοι το κατέβασαν και δεν το αγόρασε

κανείς, τότε και αυτοί στράφηκαν στις κονσόλες και σε ποια κάμερα δείχνει

καλύτερα στις κονσόλες. (Και εδώ βέβαια μπορώ να δώσω ένα ελαφρυντικό στους

χρήστες γιατί και εγώ είχα τσατιστεί και είχα πει ότι δεν θα το αγοράσω με τις μ..κιες

της EA με τις διαφορετικές εκδόσεις σε κάθε χώρα)

 

Το Witcher εκανε παραπανω απο 1 μυριο πωλησεις στο PC πραγμα που μαρτυραει οτι ενα ποιοτικο παιχνιδι φτιαγμενο για τους χρηστες PC που κατα γενικη ομολογια ειναι ποιο "εγγεφαλικοι" gamers τοτε το παιχνιδι θα πιασει. Δες και το Mass Effect 2 το οποιο πουλησε περισσοτερο στο PC παρα στο Χ360. Ποιοτικο παιχνιδι VS μετριοτητα στο PC απλα φενεται η "αληθεια". Στις κονσολες απλα εχεις καθε καρυδιας καριδι οποτε σαφως και ειναι ευκολοτερο να κανεις πωλησεις με μετριοτητες (οπως το πρωτο Dragon Age) και brand names.

 

Συμφωνουμε για την ΕΑ ομως αν και μεσα στα 1000 σκατα θα τυχει να κανει και 2-3 καλα (βλεπε Dead Space, mirror's edge) αλλα η Activision ειναι χειροτερη (πλεον).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hey folks,

 

Victor managed to hunt me down, and I wanted to clear up a few things with regards to what I'm seeing as the two major concerns on this thread.

 

First off, let's talk about the toolset issue. Obviously in this community there's going to be some concern that we wouldn't release a toolset, so let me clear the air a little: The tools we're using to make Dragon Age 2 are very, very close to the tools you guys have used to make your mods for DA: O. They're not identical, as we've made a few in-house improvements, but they're almost identical. As such, there isn't a new toolset to release, per se.

 

While we won't be releasing a toolset update in tandem with Dragon Age 2, we ARE investigating what it would take to update the community toolset to match ours, along with providing DA2 content in the future.

 

As to the subject of tactical view, I can confirm that we will not be doing a tactical view on consoles, though we are looking into some expanded party control that I think will make console players quite happy.

 

On the PC, however, we are still working with the camera to keep the key elements of the tactical experience there. I was actually playtesting some new camera code when Victor found me, in fact, so I can give you the latest news on that front.

 

While we likely won't pull as far up as we did in DA: O, I have always felt that the key to tactical play was actually freeing your camera from the character you're controlling to issue precise orders, which is what we're tuning now. So, this means you can still maneuver the camera around the battlefield and issue orders from a remote location, just as you could in Origins.

 

As you can probably tell from my phrasing, all of this is a bit in-flux right now, so things may change between now and ship, but I wanted to update you guys on the current direction of things.

 

Mike..

 

Από αυτά βγαίνουν δύο συμπεράσματα. Τα toolsets είναι ίδια και θα κάνουν κάτι ώστε τα toolset του 1 να δουλεύουν και στο 2 και ότι θα υπάρχει κάποια υπερυψωμένη κάμερα στην PC έκδοση. Είναι τραγικό όμως που δεν θέλουν παρόμοια κάμερα και θα την φάνε στον κώλο αφού τα textures είναι για τον πέορ. Και δεν θέλουμε κύριοι να το γ@μήσετε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...