Προς το περιεχόμενο

Ομάδα για ένα παιχνίδι!


tomeromero

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν παλουκάρια είμαι μέσα και εγώ!!!

Μην μασάτε θα την παλέψουμε.

 

Μπορώ να προγραμματίσω και αν συμφωνούμε να κάνω και τον Progect Manager.

 

Αν ενδιαφέρεστε πραγματικά ενημερώστε με και αυριο ή μεθαύριο θα κάνω ένα πλάνο του έργου

γενικό για να δώ ποιοι και πόσοι θα χρειαστούν για τo Project.

Όλα θα γίνουν βάση σχεδίου γιατί αν ξεκινάει ο καθένας και λέει και εγώ μέσα αστο.

( ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ )

 

 

Πλάκα θα έχει!!!!

 

Και δέν είναι απαραίτητο να γίνει game.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
φίλε δεν θα είναι φλας παιχνίδι ούτε θα μπορείς να το παίζεις on line.

Database βάση πιστεύω δεν θα χρειαστούμε...Μπορείς να κάνεις κάτι άλλο κάτι με c h c++??

 

Το παιχνίδι που αναφέρω δεν είναι σε flash αλλά σε Java. Θα χρειαστούμε μια βάση δεδομένων αν έχουμε profile παικτών, saves, highscores κτλπ. C και C++ δεν έχω δουλέψει επαγγελματικά. Γράφω Delphi και C# και ότι έχει σχέση με βάσεις δεδομένων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατί δεν χρησιμοποιήτε την Unreal Engine 3 που είναι δωρεάν, εφόσον δεν θέλετε να βγάλετε λεφτά από το παιχνίδι? Unreal Development Kit powered by Unreal Engine 3. Και βλέπω οτι αν αποφασίσετε να το κάνετε εμπορικό δεν είναι πολύ ακριβό το license

 

Students, teachers, researchers, artists and other users can employ UDK free for their projects so long as they don't profit commercially from it, including income from advertising, sponsorship and the like. Under these terms, the Unreal Engine is intended for learning purposes and developing free games and modules.

 

Yet Epic Games still wants to profit from independent game developers, who will pay a $99 annual license fee for the privilege of implementing the engine for commercial purposes. If earnings from the resulting game are less than $5,000, developers have no further royalty to pay; anything over that amount incurs a 25% royalty.

 

Initially UDK is implemented for PC game development. Epic Games cooperates with NVIDIA, because Unreal Engine 3 has its PhysX physics engine on board. The Unreal engine supports high dynamic range rendering, dynamic shading, pixel-based lighting, EAX 5.0 and many other modern features. Unreal-developed games include Unreal Tournament 3 and Batman: Arkham Asylum among quite a few.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΚΑΤΑΡΧΑΣ επειδή ο καθένας λέει τα δικά του και μπλεχτήκαμε εδώ πέρα όπως είπα και παραπάνω ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ 10 με 12 άτομα στην ομάδα.και πιο πολλοί ακόμα αν ενδιαφερτουν πάλι καλό είναι θα γίνει και πιο γρήγορα η δουλειά μας.

 

γιατί δεν χρησιμοποιήτε την Unreal Engine 3 που είναι δωρεάν, εφόσον δεν θέλετε να βγάλετε λεφτά από το παιχνίδι? Unreal Development Kit powered by Unreal Engine 3. Και βλέπω οτι αν αποφασίσετε να το κάνετε εμπορικό δεν είναι πολύ ακριβό το license

 

Γιατί όχι..απλα και στο Unreal Engine 3 θέλουμε κάποιους προγραμματιστές.

Δεν θα πάρει χρόνος για να εργάζονται οι προγραμματιστές άνετα στο περιβαλλον?

 

Και δεν είναι απαραίτητο να γίνει game.

Τι εννοείς....?

 

Τέλος ολοι όσοι ενδιαφέρεστε παρακαλώ να μου στείλετε ένα μαιλ στο "[email protected]" με το όνομα του φόρουμ και το κανονικό σας και με τι μπορείτε να δουλέψετε σχετικά με το project.

Θα κάνω μια λίστα εδώ στο φόρουμ με το ποιος και σε τι κομμάτι του project θα εργάζεστε.

Επίσης όχι του στιλ έγραψα 2 προγραμματακια και ξέρω.

 

Απλα για να μην χάνουμε τον έλεγχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η προηγούμενη προσπάθεια (26-07-09) σε ένα άλλο forum (the-greek-z.com) πριν μερικούς μήνες δεν απέδωσε καρπούς;

 

Υ.Γ.

Ρωτώ για το post με ίδιο username και παρόμοιο περιεχόμενο στην διεύθυνση:

http://www.t h e g r e e k z .com/forum/showthread.php?p=12708943

(βγάλτε τα κενά που υπάρχουν μετά το www. ως το .com διότι το Insomnia forum το κόβει).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα πάρει χρόνος για να εργάζονται οι προγραμματιστές άνετα στο περιβαλλον?

 

Ναι' date=' όντως. Σίγουρα θα πάρει.

 

Τέλος ολοι όσοι ενδιαφέρεστε παρακαλώ να μου στείλετε ένα μαιλ στο "[email protected]" με το όνομα του φόρουμ και το κανονικό σας και με τι μπορείτε να δουλέψετε σχετικά με το project.

Θα κάνω μια λίστα εδώ στο φόρουμ με το ποιος και σε τι κομμάτι του project θα εργάζεστε.

 

Tomeromero κ.α,

 

Είναι πολύ νωρίς με ρόλους, ακόμα και αν μαζέψουμε άτομα.

 

Από τη στιγμή που θα μαζευτεί η ομάδα και πριν γίνει ο,τιδήποτε άλλο πρέπει να βρεθούμε από ***κοντά*** όλοι και να συζητήσουμε.

 

Αυτό το thread δεν πρέπει να έχει καμία άλλη χρησιμότητα.

 

Στη συνάντηση θα πρέπει να συζητηθεί το τι περιμένει ο καθένας από το project, ο τρόπος επικοινωνίας που θα έχουμε (αυτό το thread δεν είναι το κατάλληλο ...), οι ρόλοι, οι τεχνολογίες που θα χρησιμοποιήσουμε κλπ κλπ κλπ.

 

Πάντα καλοπροαίρετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Unreal είναι εξαιρετική αν θέλετε να ξεκινήσετε τη δημιουργία του content χωρίς να λιώσετε στο να φτιάχνετε την engine. Πρέπει να τα πάτε καλά με OOP και να είστε διατεθειμένοι να μάθετε τη φιλοσοφία της, όμως.

 

Επίσης, αν και οι περισσότερες μηχανές είναι γραμμένες σε C/C++, αν θέλετε να φτιάξετε τη δική σας θα σας πρότεινα να χρησιμοποιήσετε VC# .NET που είναι εύκολη και εξαιρετικά οργανωμένη γλώσσα, σε συνδυασμό με το XNA Game Studio. Θα σας δώσει την οργάνωση που χρειάζεστε, πολλές και ώριμες κλάσεις (για πάρα πολλά πράγματα, μεταξύ άλλων 2d, 3d ή και 4d διανύσματα, διαχείριση sprites και μοντέλων, timers, κλπ) που θα χρησιμοποιείτε συνέχεια και τα templates σώζουν από αρκετό κόπο - ενώ, ταυτόχρονα, δεν πρόκειται για έτοιμη engine (άρα θα μπορέσετε να γράψετε και τον πυρήνα και τα game mechanics ακριβώς όπως θέλετε). Νομίζω, επίσης, πως με ελάχιστες αλλαγές/προσθήκες, το παιχνίδι σας θα μπορεί να τρέξει και σε Xbox 360. Συν ότι έχει καλή user base και θα βρείτε tutorials για διάφορα θέματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις τελιώσει το λύκειο; Όπως και να έχει νομίζω καλύτερα να ξεκινήσεις κάτι με 1-2 προγραμματιστές και μετά να βρείς κόσμο. Άν και δύσκολα βλέπω artist να τρέχει τέτοιο project (εκτός αν hey, είσαι ο νεος hideo).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, θα πρόσθετα για όλους τους συμμετέχοντες στο thread, να μην προτείνουν τεχνολογίες, ή άλλες ιδέες, αν δεν ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στο έργο.

 

Δεν αναφέρομαι στον teo συγκεκριμένα (δεν θέλω να υπάρχει καμία παρεξήγηση !!!).

 

Απλά υλικό υπάρχει, βιβλιογραφία υπάρχει, sites υπάρχουν, επιλογές υπάρχουν.

 

Η ομάδα πρέπει να είναι αυτόνομη και να μπορεί να πάρει τις αποφάσεις της η ίδια, ως ομάδα.

 

Αν τώρα χρειαστεί βοήθεια ή καθοδήγηση, τότε θα πρέπει να είναι σε θέση να βρει τις απαντήσεις από εκεί που πρέπει.

 

Δεν αμφισβητώ κανένα, και ίσως το post μου να ερμηνευτεί ως αρνητικά προδιατεθειμένο, απλά θεωρώ αναγκαίο η ομάδα να είναι αυτόνομη και να μπορεί να πάρει πρωτοβουλίες. Οπότε οποιαδήποτε συμβουλή δεν λαμβάνει υπόψη της την ίδια την σύσταση της ομάδας δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να αξιοποιηθεί.

 

Τεχνολογίες, γλώσσα προγραμματισμού, βιβλιοθήκες, μηχανές κλπ εξαρτώνται όλα από αυτούς οι οποίοι συμμετέχουν.

 

---------- Προσθήκη στις 15:50 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:49 ----------

 

Θα μου έλυνε την περιέργεια :-)

 

Ναι κ,

 

το αφαίρεσα μετά, γιατί σκετόμουν τι νόημα έχει και η δική μου απορία ;-)

 

anyway..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, όντως. Σίγουρα θα πάρει.

 

 

 

Tomeromero κ.α,

 

Είναι πολύ νωρίς με ρόλους, ακόμα και αν μαζέψουμε άτομα.

 

Από τη στιγμή που θα μαζευτεί η ομάδα και πριν γίνει ο,τιδήποτε άλλο πρέπει να βρεθούμε από ***κοντά*** όλοι και να συζητήσουμε.

 

Αυτό το thread δεν πρέπει να έχει καμία άλλη χρησιμότητα.

 

Στη συνάντηση θα πρέπει να συζητηθεί το τι περιμένει ο καθένας από το project, ο τρόπος επικοινωνίας που θα έχουμε (αυτό το thread δεν είναι το κατάλληλο ...), οι ρόλοι, οι τεχνολογίες που θα χρησιμοποιήσουμε κλπ κλπ κλπ.

 

Πάντα καλοπροαίρετα.

 

γιατί όχι από msn και να πρέπει να βρεθούμε από κοντά!!!

και από msn μια χαρά θα τα βγάλουμε πέρα!

on-line συζήτηση είναι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατί όχι από msn και να πρέπει να βρεθούμε από κοντά!!!

και από msn μια χαρά θα τα βγάλουμε πέρα!

on-line συζήτηση είναι!

 

Κοίτα, φλυαρώντας με αφορμή τα παραπάνω, θα γράψω τα εξής, που εγώ τουλάχιστο θεωρώ σημαντικά:

 

Η σημαντικότερη πρόκλησή μας από τη στιγμή που θα ξεκινήσει το project είναι η εξής: να ... τελειώσει (!) το project.

 

Εφόσον όμως δεν έχουμε το κίνητρο των χρημάτων και δεν έχουμε ιεραρχία, για να ολοκληρωθεί η δουλειά πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι ξεκινάμε όλοι με τις ίδιες (καλές) προθέσεις, με σαφή ρόλους, με συγκεκριμένο στόχο, και με επίγνωση των «θυσιών» και του διαβάσματος που πρέπει να γίνει. Αλλιώς, μόλις κάτι κολλήσει (σε κάτι π.χ. που δεν τα βρούμε μεταξύ μας) θα τιναχτούν όλα στον αέρα σε μία στιγμή.

 

Η συνάντηση, ειδικά στην αρχή, απαιτείται για να γνωριστούμε μεταξύ μας, να επιβεβαιώσουμε ότι έχουμε κοινό σκοπό και ότι είμαστε υπεύθυνα άτομα, ότι έχουμε κάποιες εμπειρίες, ότι ξέρουμε για τι πράγμα μιλάμε - και παράλληλα για να καταλήξουμε στα πολύ βασικά (είδους παιχνιδιού, μηχανή, μοντέλα κλπ κλπ κλπ).

 

Τώρα, πέρα από αυτά:

 

α) θα πρέπει να εκμεταλλευτούμε όλους τους τρόπους που επιταχύνουν τη δουλειά μας, ώστε κάθε στιγμή του ελεύθερου χρόνου μας που αφιερώνουμε στο project να είναι παραγωγική. Το msn και το e-mail για τέτοια πράγματα στην αρχή είναι καθυστέρηση. Συνεργασία προγραμματιστών με msn είναι πολύ δύσκολο να γίνει, ακόμα και όταν τα μέλη είναι πααάρα πολύ έμπειρα. Το δύσκολο στο παιχνίδι δεν είναι το πλάνο ή τα μοντέλα, αλλά η ανάλυση του παιχνιδιού και η διάσπαση του σε λογικά τμήματα που να μπορούν να δουλέψουν παράλληλα και ανεξάρτητα όλα τα μέλη της ομάδας (από τον προγραμματιστή μέχρι τον .. γραφίστα). Αυτή είναι η βασικότερη δυσκολία στις ομάδες. Για αυτά τα πράγματα θα χρειαστούμε πίνακα και μαρκαδόρους, όχι πληκτρολόγιο. Θα χρειαστούμε χαρτιά και μολύβια. Θα πρέπει να ακούσουμε όλοι τις προτάσεις όλων, να τις συζητήσουμε μαζί και να καταλήξουμε στις καλύτερες.

 

Το παιδί που έγραψε πιο πάνω για 2 άτομα είναι πολύ σωστός. Είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ δύσκολο να συνεργαστούν 12 άτομα στο ίδιο δωμάτιο, πόσο μάλλον ηλεκτρονικά.

 

Ίσως θα ήταν καλύτερα να μαζέψουμε στην αρχή 3-4 άτομα, να φτιάξουμε κάτι πάρα πολύ μικρό, να μετρήσουμε τους εαυτούς μας, και αν βγει κάτι να προχωρήσουμε σε αναζήτηση επιπλέον ατομών για μεγαλύτερο project.

 

β) θα πρέπει να «δένουν» τα άτομα μεταξύ τους. Στις εταιρείες και να μην δένουν, κακά τα ψέματα, υπάρχει από πίσω το κίνητρο (ή η ανάγκη) της χρηματικής αμοιβής. Εδώ δεν υπάρχει. Αν δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε στο τραπέζι, δεν έχει νόημα να ξεκινήσουμε το project ούτε καν στα χαρτιά, γιατί πολύ απλά δεν έχει κάποιος άλλο κίνητρο να μείνει στην ομάδα.

 

Για αυτό και επιμένω, πρέπει να γίνει συνάντηση από κοντά. Και μπορεί να χρειαστεί να γίνουν δύο τρεις συναντήσεις από κοντά, ακόμα και για να δούμε *ποια* είναι η ομάδα.

 

Τώρα αν μας λείπουν 1-2 που δεν μπορούν, είμαστε οκ. Αλλά αν δούμε ότι από τα 10-12 άτομα, μόνο 3-4 μπορούν να είναι παρόντες, καλύτερα να αφιερώσουμε όλοι το χρόνο μας σε κάτι καλύτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...