Joshua21 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 9 ώρες πριν, agamoi-thytai είπε Όταν η σύμβαση λέει πως λήγει 2017 (δεν θυμάμαι σίγουρα) και εσυ χαρίζεις 2 έτη ακόμη ; Δώρο Χριστουγέννων ; Εγώ πάλι θυμάμαι πως η σύμβαση λήγει το 2024, και όχι το 2017. Επίσης τα δύο έτη παράταση δίνονται με αντάλλαγμα τη χρηματοδότηση των μελετών για τις επεκτάσεις της αττικής οδού και του προαστιακού, συνεπώς κάθε άλλο παρά δώρο είναι. 1
skiabox Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Μιας και μπήκαμε στο θέμα των συμβάσεων που συνάπτει το πολυαγαπημένο σας μεγάλο κράτος (στις εκλογές παίρνει 99.5% η ιδέα του μεγάλου κράτους πατερούλη) να πούμε ότι υπάρχει σύμβαση με τους αυτοκινητόδρομους, όπου αν δεν συμπληρώσουν ένα ορισμένο ποσό από τα διόδια, τη διαφορά θα την πληρώσει το κράτος δηλαδή όλοι οι φορολογούμενοι! 1
Miracle Worker Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Ειπα αυτην τη φορα να χρησιμοποιησω τα αυτοματα μηχανηματα με τα κερματα απο Αθηνα-Πατρα. Η διαδικασια ειναι πιο γρηγορη απο τα γκισε και το σημαντικοτερο, οταν εχει κινηση γλιτωνεις τις ουρες, αλλα δυστυχως μια φορα μου εφαγε ενα κερμα των 20 λεπτων. Οποτε καλο ειναι να εχεις καβατζα.
skiabox Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Miracle Worker είπε Ειπα αυτην τη φορα να χρησιμοποιησω τα αυτοματα μηχανηματα με τα κερματα απο Αθηνα-Πατρα. Η διαδικασια ειναι πιο γρηγορη απο τα γκισε και το σημαντικοτερο, οταν εχει κινηση γλιτωνεις τις ουρες, αλλα δυστυχως μια φορα μου εφαγε ενα κερμα των 20 λεπτων. Οποτε καλο ειναι να εχεις καβατζα. Πως και βάλανε καλαθάκια; Είναι 100% ιδιωτικοί πλέον οι δρόμοι; Το κράτος - cosa nostra και 1% να έχει κάπου προσπαθεί να χώσει μέσα ρουσφέτια με κάθε τρόπο! Επεξ/σία 28 Δεκεμβρίου 2018 από skiabox
agamoi-thytai Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 22 ώρες πριν, Joshua21 είπε Εγώ πάλι θυμάμαι πως η σύμβαση λήγει το 2024, και όχι το 2017. Επίσης τα δύο έτη παράταση δίνονται με αντάλλαγμα τη χρηματοδότηση των μελετών για τις επεκτάσεις της αττικής οδού και του προαστιακού, συνεπώς κάθε άλλο παρά δώρο είναι. Εντάξει κύριε υπουργέ, πάσο.
Joshua21 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, agamoi-thytai είπε Εντάξει κύριε υπουργέ, πάσο. Ε όχι και "κύριε"
Super Moderators Thresh Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Έριξε λέει άκυρο η Κομισιόν κι αναβάλεται η αύξηση διοδίων από 1/1/2019? LOL, the irony is over 9000...
torq Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Πιστεύω έχουν καταλάβει ότι είμαστε Μαλάκες και μας κάνουν πλάκα ποια η γνώμη σας;
mindreader Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 8 λεπτά πριν, torq είπε Πιστεύω έχουν καταλάβει ότι είμαστε Μαλάκες και μας κάνουν πλάκα ποια η γνώμη σας; Pay as you go. Καθε 10-20 χλμ, και πληρωμη διοδιων. Θελω να δω τους αυτοκινητοδρομους αδειους. Να μπουνε μεσα τα παλιολαμογια!
vasilk Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δεν γίνεται να μπουν μέσα. Στις συμβάσεις παραχώρησης υπάρχει ρήτρα ώστε αν δεν πιάσουν την προσδοκόμενη κυκλοφορία (=προσδοκόμενα κέρδη) το Δημόσιο καλύπτει την διαφορά (χασούρα). Είναι zero risk επιχείρηση. 1
mindreader Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 13 λεπτά πριν, vasilk είπε Δεν γίνεται να μπουν μέσα. Στις συμβάσεις παραχώρησης υπάρχει ρήτρα ώστε αν δεν πιάσουν την προσδοκόμενη κυκλοφορία (=προσδοκόμενα κέρδη) το Δημόσιο καλύπτει την διαφορά (χασούρα). Είναι zero risk επιχείρηση. Ετσι τοτε γινομαι κι εγω επιχειρηματιας φιλε μου. Ενα κ@λ@μαγαζο ανοιγει καποιος, και παιρνει ενα κάρο ρισκα. Κι αυτοι εχουν ολοκληρους αυτοκινητοδρομους, και ειναι risk-free επιχειρηση;;;; Αυτα να τα βλεπουν οσοι βριζουν μερα-νυχτα το 'κακο ελληνικο δημοσιο'....
kleo1 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 50 λεπτά πριν, vasilk είπε Δεν γίνεται να μπουν μέσα. Στις συμβάσεις παραχώρησης υπάρχει ρήτρα ώστε αν δεν πιάσουν την προσδοκόμενη κυκλοφορία (=προσδοκόμενα κέρδη) το Δημόσιο καλύπτει την διαφορά (χασούρα). Είναι zero risk επιχείρηση. αν νοικιάσω κι εγώ ένα κυλικείο (πχ σε σχολείο) και μπω μέσα, θα μου καλύψει τη χασούρα το κράτος;
telis Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δεν είναι τυχαίο που μετά τις παραχωρήσεις των δρόμων ο Σουφλιάς εξαφανίστηκε 2
vasilk Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, telis είπε Δεν είναι τυχαίο που μετά τις παραχωρήσεις των δρόμων ο Σουφλιάς εξαφανίστηκε Ο Σουφλιάς άνοιξε το δρόμο αλλά συγχαρητήρια αξίζουν και όλοι οι υπόλοιποι που διαπραγματεύτηκαν εκ νέου τις συμβάσεις (για το καλό μας φυσικά). Κάθε νέα κυβέρνηση έβαζε και από ένα λιθαράκι για να φτάσουμε εδώ που είμαστε. Μην τους στερήσουμε τις δάφνες. 1
Jiakometi Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 6 ώρες πριν, vasilk είπε Δεν γίνεται να μπουν μέσα. Στις συμβάσεις παραχώρησης υπάρχει ρήτρα ώστε αν δεν πιάσουν την προσδοκόμενη κυκλοφορία (=προσδοκόμενα κέρδη) το Δημόσιο καλύπτει την διαφορά (χασούρα). Είναι zero risk επιχείρηση. 6 ώρες πριν, mindreader είπε Ετσι τοτε γινομαι κι εγω επιχειρηματιας φιλε μου. Ενα κ@λ@μαγαζο ανοιγει καποιος, και παιρνει ενα κάρο ρισκα. Κι αυτοι εχουν ολοκληρους αυτοκινητοδρομους, και ειναι risk-free επιχειρηση;;;; Αυτα να τα βλεπουν οσοι βριζουν μερα-νυχτα το 'κακο ελληνικο δημοσιο'.... 5 ώρες πριν, kleo1 είπε αν νοικιάσω κι εγώ ένα κυλικείο (πχ σε σχολείο) και μπω μέσα, θα μου καλύψει τη χασούρα το κράτος; Το οποίο Δημόσιο είναι ο κύριος μέτοχος σε κάθε σύμβαση παραχώρησης........ Και αποφασίζει (τελικά) για το ύψος του κόστους των διοδίων ....... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις