idomeneas7 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 το αντίστοιχο epass για την Ολυμπία οδό αναφέρει 1-5 0% 6-10 15% 11-20 30% 21-30 40% 31-40 50% 41-60 60% και αφορά τους σταθμούς από Πάτρα μέχρι Αθήνα (όχι Αττική οδό) Ακόμα δεν έχω καταλάβει πως λειτουργεί(αν προπληρώνω η με χρεώνει άμεσα).. αλλά θα τους καλέσω μέσα στη μέρα.Εγώ με ΜΟ 2-3 εξόδους το μήνα είμαι στο 30% και στη πράξη έχω Πάτρα-Αθήνα-Πάτρα από 22,80 σε 15,96 Πάτρα-Κόρινθος-Πάτρα από 15,00 σε 10,50 Δε ρωτάς και αν αυτά είναι μόνο με το δικό τους ή και αυτό της Αττικής οδού? 1
gdriver Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Τα διόδια από όσο ξέρω θα ξηλωθούν αργότερα. Εγώ αυτό πιστεύω. όλα πια τα έχουν βαπτίσει μνημονιακή απαίτηση. την ευθύνη δλδ για μία ακόμη φορά αλλού. πάντως τα μοναδικά διόδια που ξηλώθηκαν ήταν αυτά που ήταν εγκατεστημένα μόλις 1χλμ(!) για την έξοδο της χαλκίδας. να τα αρπάξουν όσο μπορούν δλδ. ευτυχως ξηλώθηκαν αλλά όπως μας ενημέρωσαν, απλώς θα μετακομίσουν τώρα πια στο νέο δρόμο τανάγρα χαλκίδα
Joshua21 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Ακόμα δεν έχω καταλάβει πως λειτουργεί(αν προπληρώνω η με χρεώνει άμεσα) Προπληρώνεις. Βήμα 4 Ο πομποδέκτης που έχετε στα χέρια σας έχει ήδη ενεργοποιηθεί. Για να μπορέσετε να τον χρησιμοποιήσετε απομένει να μεταφέρετε επαρκές χρηματικό ποσό στο συνδρομητικό σας λογαριασμό. Πώς θα ανανεώσω/προσθέσω χρήματα στο λογαριασμό μου; Ανανέωση του υπολοίπου γίνεται με την καταβολή μετρητών σε λωρίδα με εισπράκτορα, με πιστωτική/χρεωστική κάρτα σε κάποιο από τα Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών της Ολυμπίας Οδού ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (δείτε εδώ οδηγίες "Ανανέωση Λογαριασμού μέσω Alpha Bank"). Το κόστος πάντως δεν είναι 10 λεπτά το χιλιόμετρο όπως έγραψες, είναι περίπου τα μισά.
~mxls~ Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Ο Γολγοθάς ήταν μετά το Αντίρριο. Έχουν μπει παντού βαρβάτα διόδια, και βλέπω σημεία που αναμένεται να ανοίξουν. Τα διόδια από όσο ξέρω θα ξηλωθούν αργότερα. Εγώ αυτό πιστεύω. Μιλάμε για τα ίδια άτομα που προεκλογικά έλεγαν να μην πληρώνουμε διόδια. Και οι σταθμοί εξαπλώνονται σαν αλυσίδες καφέ.
poulinos Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Τα διόδια από όσο ξέρω θα ξηλωθούν αργότερα. Εγώ αυτό πιστεύω. θα ξηλωθουν μολις μπει σε λειτουργια το αναλογικο συστημα.3μενα αυτο μου λεει οτι δεν ειναι ξηλωμα αλλα αντικατασταση.κατα τα αλλα ναι ωραιο το παραμυθι αλλα δεν ειχε δρακο.
stelios_2809 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Προπληρώνεις. Το κόστος πάντως δεν είναι 10 λεπτά το χιλιόμετρο όπως έγραψες, είναι περίπου τα μισά. έπεσε λάθος διαίρεση όπως και να έχει είναι πολλά 0,05 ανά χλμ!!! εμένα τόσο κατανάλωση έχει το αμάξι μου , δηλαδή είναι σαν να καίω διπλά !
sarpan Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Ενα φοβερο που εζησα το καλοκαιρι ειναι οτι με μηχανη τα διοδια στη γεφυρα ειναι πιο φθηνα απο αυτα στην Κλοκοβα που μπηκαν τωρα. 1.90 στη γεφυρα 2.05 στην Κλοκοβα. Με ξεπερασε!!
Alphaleader Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Οσο πολλοι συμπολιτες βρίσκουν λογική την υπαρξη διοδιων με οποιοδηποτε πρόσχημα, αλλο τοσο θα υποστηριζω φανατικα το "μνημονιο μέχρι να σβήσει ο ηλιος". 3
kleo1 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 εδώ νεα διόδια εμφανίζονται μήνα παρα μήνα και μερικοί ελπίζουν σε μείωση τους. μάλλον κάνετε πλάκα. άντε σε λίγο καιρό τα διόδια θα είναι περισσότερα από τα πρατήρια καυσίμων στους δρόμους. μ αρέσει που μερικοί το βρίσκουν φυσιολογικό. κατα τα άλλα υπάρχει και το θέμα με τα διόδια που τα συζητάμε εκεί. 1
DrLo Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 καλά κάνεις και πιστεύεις αλλά προσωπικά δεν το πιστεύω με την καμία μέχρι να το δω... Καλά, θα δεις που θα καταργηθούν τα διόδια και ... θα είναι μέρα μεσημέρι όλα πια τα έχουν βαπτίσει μνημονιακή απαίτηση. Ναι αλλά του χρόνου τέτοια εποχή που δε θα έχουμε μνημόνιο δε θα ισχύει αυτό και άρα θα καταργηθούν Το δήλωσε ο προθυπουργός στη Θεσσαλονίκη ... και ότι λέγεται στη θεσσαλονίκη είναι μελετημένο σοβαρά και λεπτομερώς και πραγματοποιείται "μέχρι κεραίας". Μιλάμε για τα ίδια άτομα που προεκλογικά έλεγαν να μην πληρώνουμε διόδια. για όνομα του θεού ... πέσ μου που το είδες αυτό, που υπάρχει γραμμένο. Το ίδιο παραμύθι και με ότι τάχα λέγανε να μη πληρώνουμε ΕΝΦΙΑ https://www.youtube.com/watch?v=WVgK5rbmho4 θα ξηλωθουν μολις μπει σε λειτουργια το αναλογικο συστημα.3μενα αυτο μου λεει οτι δεν ειναι ξηλωμα αλλα αντικατασταση.κατα τα αλλα ναι ωραιο το παραμυθι αλλα δεν ειχε δρακο. technically αν ξηλωθεί η μπάρα είναι "ξήλωμα" ... δε φταίει κανείς αν δεν καταλαβαίνει ο κοσμάκης τι λέμε on topic Οι τιμές και οι θέσεις των διοδίων πιστευω πλέον έχουν αναπλαισιωθεί σε απόλυτα λογικά και κοινωνικά αποδεκτά επίπεδα. Αυτό άλλωστε αποδικύεται από την αυτοκατάργηση στη πράξη του κινήματος δεν πληρώνω που πετυχαινοντας τον σκοπό τώρα πληρώνει κανονικά τα διόδια. Πότε ήταν τελευταία φορά που ακούσατε ή είδατε κάποια ακτιβιστική δράση σε διόδια?
Joshua21 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 έπεσε λάθος διαίρεση όπως και να έχει είναι πολλά 0,05 ανά χλμ!!! εμένα τόσο κατανάλωση έχει το αμάξι μου , δηλαδή είναι σαν να καίω διπλά ! Δεν διαφωνώ, τα διόδια είναι πανάκριβα όχι μόνο στο συγκεκριμένο δρόμο αλλά και σε όλη την Ελλάδα(0,06€/χλμ κατά μέσο όρο). Σκέψου το λίγο διαφορετικά όμως... θα προτιμούσες να έδινες ~12€ στην παλιά καρμανιόλα αντί 22,80€ που δίνεις τώρα στον υπάρχον δρόμο?
papoys1 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Εγώ ας πούμε δε θέλω να σταματάω ούτε στα διόδια, και δεν εννοώ μόνο επειδή πρέπει να πληρώσω. Ακόμα και το e-PASS σε αναγκάζει να κόψεις, σχεδόν να σταματήσεις, για να περάσεις. Αυτό λοιπόν είναι που σου δίνει μια τέτοια διαδρομή, όταν κινείσαι σταθερά και ομαλά. Φυσικά σου δίνει και περισσότερη ασφάλεια, και καλύτερη κατανάλωση. Οπότε δεν είναι απλά ότι «φτάνω 10-15 λεπτά νωρίτερα». Από τον παράδρομο σίγουρα πρέπει να γυμνάσεις αρκετά παραπάνω τα πόδια σου στα πεντάλ καθώς και το λαιμό σου σε κάποιες διασταυρώσεις κοιτάζοντας αριστερά - δεξιά. Όταν δεν σου αρέσει απλά πας από Εθνική όπως κάνουν οι περισσότεροι και δεν γκρινιάζεις για τα υψηλά διόδια. Εγώ κάνω κάτι να τους ταρακουνήσω από τότε που μέσα στην κρίση ενώ εμένα μου μείωσαν το μισθό 40% αυτοί αύξησαν τα διόδια κατά 40% .Εσύ (και να μην παρεξηγηθούμε δεν το λέω προσωπικά αλλά γενικά) απλά ρίχνεις νερό στο μύλο τους Όσο για την οικονομία μπορώ να σου πω ότι αναλυτικά και ανά χιλιόμετρο έκαιγα περισσότερο καύσιμο κινούμενος με 120-130 στην Εθνική και 4-5 χιλιάδες στροφές και λιγότερο κινούμενος από 80-90 χιλιόμετρα και 2-3 χιλιάδες στροφές.Τώρα αν σταματήσω κκαι σε 2-3 διασταυρώσεις δεν νομίζω ότι η κατανάλωσή μου θα εκτιναχθεί στα ύψη όπως θα γίνει αν φτάσω τις 6000 στροφές και τα 15ο-160 χιλιόμετρα. Και μη μου πεις ότι στους παράδρομους έγιναν περισσότερα πολύνεκρα ατυχήματα από αυτά που έγιναν στις "ασφαλείς" Εθνικές οδούς της Ελλάδας όπου με μηδέν πλέον τροχονομικό έλεγχο ο καθένας οδηγεί όπως του γουστάρει. Με αυτά δεν θέλω να πω ότι ο παράδρομος είναι καλίτερος , απλά δεν γουστάρω να σκύβω συνεχώς το κεφάλι και προσπαθώ να αντιδράσω σε αυτό κάθε τρόπο και όχι όπως έκαναν κάποιοι, κάποιου δήθεν κινήματος δεν πληρώνω που οι πρωτεργάτες τπου μου θυμίζουν συνδικα-ληστές που ο μόνος σκοπός τους ήταν να αναριχηθούν στην εξουσία μέσω κάποιων αφελών. Αυτά και εύχομαι καλά ταξίδια είτε με διόδια είτε χωρίς διόδια. Edit. Και επειδή μιλάμε για τροχονομικό έλεγχο να σου πω ότι στον παράδρομο τους τελευταίους 5 μήνες με σταμάτησαν δύο φορές για έλεγχο,δεν μου έκαναν κάτι γιατί είμαι σε όλα τυπικός. Για πες μου στην Εθνική πόσες φορές σε έχουν ενοχλήσει ή ένοιωσες ότι υπάρχει κίνδυνος να μην ξεπεράσεις τα 120 χιλιόμετρα γιατί θα σε σταματήσουν;;;;;
teddy71 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Τα διόδια από όσο ξέρω θα ξηλωθούν αργότερα. Εγώ αυτό πιστεύω. Σε λαθος θεμα εκανες την αναρτηση. Στα "ανεκδοτα" επρεπε να το ποσταρεις. Πιστευω να μην το εννοεις το σχολιο σου οτι και εσυ αυτο πιστευεις. Ειναι μια δηλωση αναλογη οτι ο αλεξης θα καταργησει το ενφια, θα καταργησει τα μνημονια με ενα νομο, οτι θα κανει τους ευρωπαιους να χορευουν και βαραει αυτος το ντεφι και αλλες πολλες γελοιες δηλωσεις. Αυτη τη στιγμη αυτους που εκαναν να χορευουν ειμαστε εμεις και στους ρυθμους μεταξυ καρσιλαμα και χορο των αναστεναριδων. θα ξηλωθουν μολις μπει σε λειτουργια το αναλογικο συστημα.3μενα αυτο μου λεει οτι δεν ειναι ξηλωμα αλλα αντικατασταση.κατα τα αλλα ναι ωραιο το παραμυθι αλλα δεν ειχε δρακο. Ναι ναι θα μειωθουν μολις σβησει ο ηλιος. Μειωση και δικαιως, θα δουν μονο οσοι βγαινουν σε εξοδο πιο νωρις. Η υπολοιποι που χρησιμοποιουν το τμημα του δρόμο υ σε ολο του το μηκος θα πληρωνουν το ιδιο ποσο. Ισως να δουμε και αυξησεις καθως θα μειωθουν τα εσοδα λογω του οτι ενας σημαντικος αριθμος οδηγων θα πληρωνει λιγοτερο λογω των αναλογικων διοδιων. on topic Οι τιμές και οι θέσεις των διοδίων πιστευω πλέον έχουν αναπλαισιωθεί σε απόλυτα λογικά και κοινωνικά αποδεκτά επίπεδα. Αυτό άλλωστε αποδικύεται από την αυτοκατάργηση στη πράξη του κινήματος δεν πληρώνω που πετυχαινοντας τον σκοπό τώρα πληρώνει κανονικά τα διόδια. Πότε ήταν τελευταία φορά που ακούσατε ή είδατε κάποια ακτιβιστική δράση σε διόδια? Nαι ετσι ακριβως!!! Και μεσα σ'αυτα τα πλαισια αναπλαισιωσης σε λογικα και κοινωνικα αποποδεκτα επιπεδα περιλαμβανεται και η παραχωρηση της εγνατιας οδου σε ιδιωτες, η οποια περιλαμβανει αυξηση των σταθμων διοδιων (διπλασιασμος τους) και αυξηση των τιμων τους, οπου απο 3λεπτα/χλμ που ειναι σημερα η χρεωση αυτη θα παει στα 6λεπτα. Ετσι με αυτο το τροπο θα σταματησουν οι αντιδρασεις του κοσμου που διαμαρτηρωνταν συνεχως οτι δεν πληρωναν αρκετα για το δρομο που χρησιμοποιηουσαν και παραλληλα να ενισχυθουν οικονομικα οι εθνικοι μας νταβατζηδες. Οσο αφορα την αυτοκαταργηση του κινηματος "δεν πληρωνω" , αυτη εγινε καθως οι ιθυνοντες νους ειναι πλεον απασχολημενοι στις θεσαρες που εχουν καταλαβει στο κρατικο μηχανισμο. Το ολο "κινημα" ηταν ενα δημιουργημα που ειχε ως σκοπο να φερει σε δυσκολη θεση και απεναντι απο την κοινωνια την τοτε κυβερνηση. Τωρα που ειναι αλλοι στην κυβερνηση (αυτοι που το δημιουργησαν) δεν ειναι αναγκαια η υπαρξη του και ολα ξαφνικα εγιναν ομορφα και δικαια και μας λενε (δουλευουν) οτι πλέον έχουν αναπλαισιωθεί σε λογικά και κοινωνικά αποδεκτά επίπεδα Ρε παδια δωστε και σε εμας απο αυτο που πινεται, μην το κρατατε ολο για παρτι σας, να βλεπουμε και εμεις το μαυρο ασπρο. Μπορειτε να γραφεται και να λετε οτι θελετε ... κουτοχορτο δεν τρωμε, την πατησε αρκετος κοσμος πριν δυομισι χρονο αλλα καταλαβε το παραμυθι και το ψεμα που υπηρχε απο πισω. 2
doubtful Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 εδώ νεα διόδια εμφανίζονται μήνα παρα μήνα και μερικοί ελπίζουν σε μείωση τους. μάλλον κάνετε πλάκα. άντε σε λίγο καιρό τα διόδια θα είναι περισσότερα από τα πρατήρια καυσίμων στους δρόμους. μ αρέσει που μερικοί το βρίσκουν φυσιολογικό. κατα τα άλλα υπάρχει και το θέμα με τα διόδια που τα συζητάμε εκεί. φαντασου υπαρχουν ατομα που το βρισκουν φυσιολογικο..... κατι τετοιους τους ακους και πεφτεις σε καταθλιψη. Εγω νομιζω αυτα τα τυπακια ειτε δουλευουν σε αυτα τα μεροι (η γενικα εχουν καποιο συμφερον να ισχυριζονται οτι ισχυριζονται) η απλα ειναι ουγκα ουγκα?
phanispal Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Γενικά δε διαφωνώ, απλά είπα ότι δε νομίζω πως το όλο θέμα είναι ότι από την ΕΟ φτάνεις απλά πιο γρήγορα. Στην τελική όλα σχετικά είναι. Εγώ ας πούμε, κουράζομαι πιάνομαι περισσότερο όταν πηγαίνω με σταθερή ταχύτητα και το πόδι για αρκετή ώρα σε μία συγκεκριμένη θέση στο γκάζι, απ' ότι όταν δουλεύω τα πόδια μου και τα χέρια μου περισσότερο, με συχνότερες αλλαγές ταχύτητας και κατεύθυνσης. Άλλος όμως μπορεί να έχει cruise control και να τον βολεύει. Που και πάλι, γνώμη μου είναι ότι όσα λιγότερα κάνεις ενώ οδηγείς, τόσο πιο εύκολα μπορεί π.χ. να σε πάρει ο ύπνος, σε σχέση με το να είσαι στην τσίτα όλη την ώρα οδηγώντας πιο επιθετικά. Αλλά αυτά είναι άλλα θέματα. Σχετικά με την οικονομία, προφανώς και δε συζητάμε να οδηγείς στην ΕΟ αντιοικονομικά. Εν τω μεταξύ, προβλέπεται να πάω (μόνος) ταξίδι τέλος Οκτώβρη, και για πρώτη φορά λέω να δοκιμάσω να κάνω τη διαδρομή χωρίς διόδια, από περιέργεια. Ξέρω ακριβώς την κατανάλωση του οχήματός μου στη διαδρομή με τα διόδια με δεδομένες συνθήκες, οπότε θα μπορώ εύκολα να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα για το πόσο πιο οικονομικό (δεν) είναι να πηγαίνεις απ' τη διαδρομή χωρίς τα διόδια. Σχετικά με την ασφάλεια, δε νομίζω ότι μπορεί να συγκριθεί (πλέον) η Αθηνών-Λαμίας και η Αθηνών-Πατρών με τους παραδρόμους. Και μόνο που βγαίνεις όλη την ώρα σε εξόδους και σε διασταυρώσεις, που οδηγείς σε κατώτερο οδόστρωμα χωρίς διαχωριστικές νησίδες, που αν γίνει κάτι μπορεί να είσαι μόνος σου που λέει ο λόγος, για μένα λέει κάτι. Τώρα όσον αφορά στα κινήματα κ.λπ. γενικά συμφωνώ μαζί σου, και δεν είμαι της φάσης «πληρώνω όσα μου πουν και ό,τι τους κατέβει στο κεφάλι απλά επειδή δε θα μου λείψουν, και κατηγορώ τους υπόλοιπους (φτωχομπινεδιάρηδες) για τους οποίους έχω βγάλει το καθολικό συμπέρασμα ότι τους φταίνε όλα μόνο και μόνο επειδή είναι φτωχοί και μίζεροι και είναι οι μόνοι υπαίτιοι για όσα κακά συμβαίνουν στη χώρα μου», όπως κάνουν οι γνωστοί-άγνωστοι του forum. Όσα και να έχεις, είσαι απλά ζωάδι αν απλά δίνεις και δίνεις χωρίς να σε απασχολεί πού πάνε αυτά που δίνεις, και αν έχει νόημα που τα δίνεις. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις