Προς το περιεχόμενο

Honda PCX 125 - γνώμες;


Freakster

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10% βενζίνη saved, είναι δύσκολοι οι καιροί

 

Βαρος λογω πιο μεγαλης μπαταριας, βαρος λογω πιο μεγαλου αλτενειτορ, πολυ μεγαλυτερη πιθανοτητα αστοχιας του συστηματος εκκινησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Βαρος λογω πιο μεγαλης μπαταριας,

δεν στεκει οι διαφορες στις μπαταριες σε αυτην την κατηγορια ειναι γραμμαρια το 150 SH ειναι10 κιλα βαρυτερο και δεν ειναι IDLE STOP.

βαρος λογω πιο μεγαλου αλτενειτορ

μπα μαλλον ιδια θα ειναι τα πηνια με το 150.

πιθανοτητα αστοχιας του συστηματος εκκινησης.

αυτο δεν το πιανω αλλα ιδιες μιζες θαχουνε απλως θαχουνε κανα δυο αισθητηρες και καναδυο γραμμες παραπανω το ειχε και σε αλλο μηχανακι η honda πιο μεγαλο τωρα αν βγη προβλημα θα μας πη ο freakster.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το SH 125 ειναι 5 κιλα ελαφρυτερο, ενω εχει και μεγαλυτερους τροχους. Επισης εχει 1 Ah πιο μικρη μπαταρια, Η οποια ειναι και 700 γραμμαρια ελαfρυτερη.

 

Το PCX 125 εχει συνδιασμενο altenator/μιζα.

 

Α, εχει και συνδιασμενα φρενα (μπλιαχ nr 2)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το SH 125 ειναι 5 κιλα ελαφρυτερο, ενω εχει και μεγαλυτερους τροχους.

4,9 για την ακριβεια αλλα δεν τοχει η ελληνικη αντιπροσωπεια,το pcx ομως εχει πιο πολυ πλαστικουρα

Η οποια ειναι και 700 γραμμαρια ελαfρυτερη.

Το PCX 125 εχει συνδιασμενο altenator/μιζα.

Α, εχει και συνδιασμενα φρενα (μπλιαχ nr 2)

Αυτα τα στοιχεια δεν τα βρισκω αν εχεις κανα λινκ για τα manuals στειλε μου pm να τα παρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Οδηγούμε πρώτοι: Honda PCX 125!

Διαβάστηκε από 5756 αναγνώστες

ΟΔΗΓΟΥΜΕ

 

 

Αντί για εναλλακτικές «υποσχέσεις οικονομίας» που ζητούν πίστωση χρόνου μέχρι να τελειοποιηθούν και να είναι ανταγωνιστικές…αύριο, η Honda εκμεταλλεύεται στο έπακρο το τεχνολογικό know-how της και χτυπά με το νέο PCX 125 ακριβώς στο κέντρο του στόχου…σήμερα!

 

 

 

 

Υβριδικά, ηλεκτροκίνητα, εναλλακτικά γενικώς. Σιγά – σιγά και σταδιακά, δίκυκλα αυτών των τύπων κάνουν την εμφάνιση τους, αλλά κατά γενική ομολογία, δεν μπορούν ακόμη να σταθούν ισάξια απέναντι στις συμβατικές, αλλά δοκιμασμένες λύσεις που όλοι γνωρίζουμε.

 

H Honda μπορεί να επενδύει σε αυτές τις νέες τεχνολογίες, γνωρίζει όμως παράλληλα ότι η ανάγκη για οικονομικά και ευέλικτα μέσα ατομικής μετακίνησης, είναι επίκαιρη όσο ποτέ στις μέρες μας και δεν πρόκειται απλώς να αποτελέσει ένα φαινόμενο του μέλλοντος.

 

Δεδομένων αυτών, το Big-H δημιούργησε το PCX 125, ένα scooter το οποίο αντί να αποτελέσει φορέα πειραματιστών που αποδίδουν αμφίβολα και κοστίζουν πολύ, χρησιμοποιεί την υπάρχουσα συμβατική τεχνολογία, «παντρεμένη» όμως με τεχνολογικές εφαρμογές που αναδεικνύουν όσο ποτέ την οικονομική λειτουργία.

 

Πως το πέτυχε αυτό η Honda; Συνδυαστικά!

 

-Ψεκασμός. Ο τετράχρονος, μονοκύλινδρος, διβάλβιδος και υγρόψυκτος (ουφ…τα έγραψα όλα!) κινητήρας των 124,9 κ.εκ., τροφοδοτείται από ένα σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, που διαχειρίζεται άψογα μέχρι και το τελευταίο σταγονίδιο της βενζίνης. Το αποτέλεσμα είναι χαμηλή κατανάλωση και γεμάτη -όσο δεν περιμένεις σε καμία περίπτωση από ένα 4T 125άρι scooter- απόδοση, σε όλο το φάσμα της λειτουργία του κινητήρα!

 

-Idle Stop. Στη περίπτωση που το PCX 125 ακινητοποιηθεί για περισσότερα από τρία δευτερόλεπτα, ο κινητήρας σβήνει αυτόματα, ενώ εκκινεί άμεσα (πραγματικά άμεσα όμως!) στην συνέχεια, μόνο με το άνοιγμα του γκαζιού. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι στα φανάρια (γιατί δύσκολα να κολλήσεις με το PCX 125 στη κίνηση) γλιτώνει κανείς την άσκοπη σπατάλη της βενζίνης και αν αυτό σας φαίνεται ασήμαντο, αναλογιστείτε πόσο χρόνο περνάτε περιμένοντας το πράσινο, αθροιστικά, σε ετήσια βάση.

 

-ΑCG. Διαβάζοντας για το Idle Stop σύστημα, εύλογα μπορεί να αναρωτηθεί κανείς πόσες εκκινήσεις μπορεί να αντέξει μια μίζα. Στη περίπτωση του PCX 125 αυτό δεν μας ανησυχεί, γιατί δεν υπάρχει μίζα, ή μάλλον πιο σωστά, δεν υπάρχει η μίζα με τη κλασσική μορφή που την γνωρίζουμε. Η Honda τοποθέτησε στο PCX 125, ένα σύστημα που έκανε την παρθενική του εμφάνιση πάνω στο Zoomer, το ACG. To εν λόγω σύστημα επιφορτίζεται το ρόλο της μίζας και της γεννήτριας για το PCX, παράγοντας ρεύμα για το μπουζί και την φόρτιση της μπαταρίας. Έχει λιγότερες τριβές από τα κλασικά alternator, με αποτέλεσμα τη μικρότερη κατανάλωση, ενώ οι compact διαστάσεις του, μειώνουν συνολικά τον όγκο και το βάρος του κινητήρα.

 

-Κινητήρας…ψυγείο! Για να ακριβολογούμε, το σύστημα ψύξης του PCX 125 είναι ενσωματωμένο στον κινητήρα και βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του scooter λίγο μπροστά από το ψαλίδι, στη βάση του κυλίνδρου. Εκτός από τις μαζεμένες διαστάσεις, η διάταξη αυτή δεν χρειάζεται σωληνώσεις και έτσι το βάρος μειώνεται ακόμη περισσότερο.

 

Συνδυαστικά όλα τα ανωτέρω λειτουργούν προς όφελος της οικονομίας στην κατανάλωση βενζίνης και αυτός δεν είναι απλώς ένας ισχυρισμός της Honda. Το διαπιστώσαμε και εμείς οδηγώντας το PCX 125 σε πραγματικές συνθήκες, που περιελάμβαναν «δικάβαλους» δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, συνθήκες κυκλοφοριακού χάους στο κέντρο της πόλης, αλλά και «στύψιμο» στο γκάζι.

 

Για να μάθετε την εκπληκτική τιμή μέσης κατανάλωσης του PCX 125 που αποτελεί την καλύτερη που έχουμε μετρήσει ποτέ σε scooter αυτής της κατηγορίας, αλλά και το πώς τα καταφέρνει το νέο μοντέλο της Honda στους τομείς της πρακτικότητας, της άνεσης και της οδικής συμπεριφοράς, μην χάσετε το τεύχος Νο12 του Moto Τρίτη, που θα κυκλοφορήσει στις 08/06.

 

(ή διαβάστε παρακάτω)

 

To PCX 125 διατίθεται ήδη στην Ελλάδα, με τη τιμή του να διαμορφώνεται στα 2.470 ευρώ

 

http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/81553.asp

 

Για να δούμε απο δευτέρα τι θα μας πουν οι αντιπρόσωποι.. Και αν θα βρεθούν 1000 ευρώ που μας φύγαν απο το μπατζετ για το τιμόνι του αμαξιού :P Σε διαφορα user reviews, αναφέρουν κατανάλωση 1l ανα 46 km :)

 

main_215_3.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Πήγα σήμερα από αντιπροσωπία της Θεσσαλονίκης και ρώτησα (το ερωτεύθηκα κι εγώ όπως ο Freakster :D) και μου είπε πως υπάρχει λίστα αναμονής (λόγω των απεργιών κυρίως)... Αυξημένη η ζήτησή του λοιπόν...

 

Το 'χει πάρει κανείς να μας πει γνώμες, συμπεράσματα κτλ;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγα σήμερα από αντιπροσωπία της Θεσσαλονίκης και ρώτησα (το ερωτεύθηκα κι εγώ όπως ο Freakster :D) και μου είπε πως υπάρχει λίστα αναμονής (λόγω των απεργιών κυρίως)... Αυξημένη η ζήτησή του λοιπόν...

 

Το 'χει πάρει κανείς να μας πει γνώμες, συμπεράσματα κτλ;;

 

το παραλαμβανω φιλε μου την Τριτη. θα σου πω φυσικα νεα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω δει να κυκλοφορουν και Αθηνα και Πατρα που πηγα μια μια εβδομαδα... Ελπιζω να βγουν καλα ποιοτικα γιατι τωρα με την κριση βλεπω κακοτεχνιες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλές βόλτες malawi!! Όταν μπορέσεις ρίξε μας ένα mini review όπως είπε και ο Freakster, για να μπαίνουμε κι εμείς οι επίδοξοι αγοραστές στο κλίμα σιγά σιγά!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μεχρι στιγμης το review θα ειναι πολυ μινι φιλοι λογω στρωσιματος και λιγης μεχρι στιγμης χρησης (55 χλμ αισιως).

 

καταρχην θα το πηγαινω με 60 χλμ ωστε να στρωσει εως τα 1000 χλμ κατι που κανει πανευκολα.

η θεση οδηγησης του ειναι πολυ ξεκουραστη, ενω οι αναρτησεις πολυ ανετες ακομα και σε λακουβες πηγαδια...

δικαβαλο δεν εχω βαλει ακομα εκτος απο μια αποσταση 50 μετρα στα οποια δεν καταλαβα να αλλαζει ιδιαιτερα η αισθηση του γκαζιου και γενικα το μηχανακι δεν εδειξε να ανησυχει ενω ο συνεπιβατης εκρινε πολυ θετικα την πισω θεση.

το pcx δειχνει να στριβει με ευκολια, τα φρενα λογω και του συνδιασμενου ειναι πολυ πολυ καλα (πατωντας το πισω δινει καποια ενταση και στο μπροστινο ωστε να σταματησει ομαλοτερα χωρις γλιστρηματα).

και φυσικα το start-stop ειναι το κερασακι στην τουρτα. σε καθε φαναρι σβηνει ... με το τραβηγμα του γκαζιου ... απλα φευγεις! σαν να ηταν αναμενο! αυτα μεχρι στιγμης εχω προλαβει να επισημανω... αλλα δεχομαι και ερωτησεις.. δεν εχω να πω οπως ειδατε τιποτα για την ομορφια του... τα λεει μονο του:-D

post-73489-129063110388_thumb.jpg

Επεξ/σία από malawi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να 'σαι καλά φίλε μου! Κάτι ακόμα, μήπως μπορείς να μας πείς για την ποιότητα κατασκευής (πλαστικά κλτ)? Τι εντύπωση σου εχει αφήσει στο συγκεκριμένο θέμα;;

 

Καλά για την ομορφιά του τι να πει κανείς, είναι φανταστικό... Το σκεφτόμουν πολύ σε άσπρο αλλά βλέπω πως και το μαύρο μετράει πολύ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να 'σαι καλά φίλε μου! Κάτι ακόμα, μήπως μπορείς να μας πείς για την ποιότητα κατασκευής (πλαστικά κλτ)? Τι εντύπωση σου εχει αφήσει στο συγκεκριμένο θέμα;;

 

Καλά για την ομορφιά του τι να πει κανείς, είναι φανταστικό... Το σκεφτόμουν πολύ σε άσπρο αλλά βλέπω πως και το μαύρο μετράει πολύ...

 

ειναι πολυ πολυ προσεγμενο σε ολα του απο οτι εχω δει μεχρι στιγμης. τα πλαστικα ακλωνητα... ντουλαπακι κατω απο το τιμονι ... χωρος κατω απο τη σελα για fullface κρανος και αλλα μικρα πραγματα, ηρεμο στο θορυβο... εγω το ακουω που ειμαι πανω... ολοι μου λενε πως δεν ακουγομαι οταν ερχομαι...και εγω για ασπρο σκεφτομουν αρχικα, αλλα μου φανηκε να δειχνει μικροτερο απο οτι πραγματικα ειναι.. στο μαυρο του παντως ειναι ολα τα λεφτακια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...