Προς το περιεχόμενο

Μεγαλη κινηση των αποφοιτων του Deree για αναγνωριση των πτυχιων τους


Τοξοβολος_UK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ασε ρε φίλε τώρα για την "φυσιολογική" ζωή ΟΛΩΝ αυτών που την πρώτη ώρα δεν έρχονταν γιατι κοιμόντουσαν, την 3η και 4η πήγαιναν για καφέ και την τελευταία φευγανε σπίτι και στο τέλος πήρανε 8000 και 10000 μόρια. Για να μην και λιγότερα. ΟΛΟΙ αυτοί οι "φυσιολογικοι" επειδή είχε την οικονομική δυνατότητα ο πατερας τους, πήγαν σε ιδιωτικά ή στην Αγγλια. Όταν θα ερθουν απο εκει δεν γίνανε ξαφνικα επιστήμονες και θέλουν τα ίδια επαγγελματικα δικαιόματα με τους αλλους "μη φυσιολογικούς". Γιατι όσο πληρώνεις στα ιδιωτικά το εξαγωράζεις το πτυχιο και ειδικά στα ελληνικά. Οσοι δεν είχαν λεφτα για να φύγουν ή στροθηκαν στο διαβασμα ή γίνανε μουτσοι στα καράβια και στις καφετεριες. όσον αφορά τις κομματικες νεολαίες και τα γλυψιματίες, είναι αξιοι της μοίρας τους.

 

Δηλαδή υπάρχουν 2 κατηγορίες μαθητών, αυτοί με τις 114 απουσίες, που δεν πατάνε ποτέ ή όταν πατάνε κοιμούνται και έχουν μ.ο 10 και κάτω. και τα φυτά που παρακολουθούν ανελλειπώς, πάνε 15 φροντιστήρια (στα οποία πληρώνουν φυσικά) και γράφουν 18 και πάνω. Μια ενδιάμεση κατάσταση όπου και κανονικά στο μάθημα πάει ο άλλος, κάνει καμια κοπανίτσα για καφέ και πάει άντε κανα φροντιστήριο μαθηματικών και βγάζει 15 δεν υπάρχει; Γιατί όταν έλθει ο άλλος απο Αγγλία δεν έγινε ξαφνικά επιστήμονας; Γιατί να μην αποφάσισε να σοβαρευτεί μετά τα 20 και να στρωθεί να διαβάσει. Πιό πιθανό είναι όταν ο άλλος σκάει 50.0000€ σύνολο να πάει στο εξωτερικό να κόψει το λαιμό του να διαβάσει παρά αυτός στο δημόσιο ο οποίος εξασφάλισε τη θεσούλα του στο ΑΕΙ/ΤΕΙ και καποια στιγμή θα αποφοιτήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 206
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

αν εισαι καλος θα σε παρει ο ιδιωτης ασχετα με τι πτυχιο εχεις

η μαχη γινεται για μια θεση στο δημοσιο απο τα γιδια. :blink:

 

Δυστυχως δεν ειναι ετσι ακριβως, εχω σπουδασει εξω και το ΔΟΑΤΑΠ μου εκανε 8 χρονια να με αναγνωρισει και τωρα τρεχω να δωσω απειρα μαθηματα. ΔΥΣΤΥΧΩΣ... δεν το χρειαζεσαι μονο για το δημοσιο, προσωπικα μετεχω σε εργα του δημοσιου και ειμαι και εκπαιδευτης ενηλικων. εδω και 2-3 χρονια πανε να το κλεισουν το μαγαζι με τις ταχα μου πιστοποιησεις πρσοντων κλπ και να μπαινουν μονο οσοι ειναι απο κρατικα πανεπιστημια. Ενω π.χ. στην Κυπρο κανεις δεν σου ζηταει χαρτι απο το καθε απιθανο ΔΟΑΤΑΠ κλπ εδω μπορει να παρεις εργο π.χ. αξιολογηση ή διαχειριστικη επαρκεια, να κανεις γαμω τις δουλειες και να την χασεις επειδη σπουδασες εξω. Κανω εκπαιδευτης σε στελεχη επιχειρησεων και θελουν ολους να μας βαλουν στο μαντρι που λεγεται ΙΔΕΚΕ και ΕΚΕΠΙΣ αλλα μονο αν εισαι απο δημοσιο πανεπιστημιο

 

οσο για το deree εχει ανεβασει κατα πολυ το επιπεδο του και εχει και τις καλυτερες εγκαταστασεις στην Ελλαδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάλι μετά απο τόσα χρόναι στην δουλεία βλέπω πως ο μαθητής του 14 είναι πολύ πιο καταρτισμένος και σωστός στην δουλειά του απο τον μαθητή του 18. Ίσως αυτό να συμβαίνει γιατί συνήθωες ένας μαθητής του 18 σταματάει να διαβάζει όταν περάσει σε σχολή (και φύσικά ότι έμαθε λόγω παπαγαλίας το ξέχασε) ενώ του 14 αρχίζει να διαβάζει μετά το λύκειο, ενώ ότι έμαθε εκεί συνήθως του μένει γιατί ήταν πραγματική γνώση και όχι επιφανειακή. Για να προλάβω μερικούς ... 16,8 τελείωσα το λύκειο.

Τι εννοεις οταν λες μαθητης του 14.Δεν ειναι ολοι ιδιοι.Υπαρχει κοσμος που εχει ενα οριο δυνατοτητων .Οκ?Και δεν μπορει να το ξεπερασει.Ειναι σαν να ταζεις σε εμενα που οταν εγραφα στα μαθηματικα γενικης πανω απο 18 εκανα παρτυ και δεν τα παιρνω τοσο πολυ ρε παιδι μου Και λογικα στα μαθηματικα κατευθυνσης να ειμαι το πολυ του 15 αντε 16,17.Οτι αν κατσω να διαβασω γτ μου καπνισε ενω δεν το εχω να γινω οικονομολογος θα ξεπερασω οσους παιρναν 20 στα μαθηματικα κατευθυνσης.Αφου δεν το εχω.Γτ με παραμυθιαζεις οσιαστικα τωρα.Γτ αυτο κανεις..σαφως και υπαρχουν και ιδιοφυες που οταν θυμηθουννα διαβασουν θα καλυψουν τον χαμενο χρονο αλλα ειναι η εξαιρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα..

 

Και σαφως υπαρχουν μαθητες του 18,19 που χαλαρωσαν στην πορεια αλλα οι πιο πολλοι που ηξερα συνεχισαν ετσι.Αρα παλι αυτο που λες δεν ειναι σωστο.Σιγα μην εξαφανιστουν ολοι οι καλυτεροι για να τα καταφερω εγω..και μιλαω για εμενα και το οικονομολογικο ως παραδειγμα για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις γτ και τα υποθετικα παρεξηγουνται.

 

Δηλαδή υπάρχουν 2 κατηγορίες μαθητών, αυτοί με τις 114 απουσίες, που δεν πατάνε ποτέ ή όταν πατάνε κοιμούνται και έχουν μ.ο 10 και κάτω. και τα φυτά που παρακολουθούν ανελλειπώς, πάνε 15 φροντιστήρια (στα οποία πληρώνουν φυσικά) και γράφουν 18 και πάνω. Μια ενδιάμεση κατάσταση όπου και κανονικά στο μάθημα πάει ο άλλος, κάνει καμια κοπανίτσα για καφέ και πάει άντε κανα φροντιστήριο μαθηματικών και βγάζει 15 δεν υπάρχει; Γιατί όταν έλθει ο άλλος απο Αγγλία δεν έγινε ξαφνικά επιστήμονας; Γιατί να μην αποφάσισε να σοβαρευτεί μετά τα 20 και να στρωθεί να διαβάσει. Πιό πιθανό είναι όταν ο άλλος σκάει 50.0000€ σύνολο να πάει στο εξωτερικό να κόψει το λαιμό του να διαβάσει παρά αυτός στο δημόσιο ο οποίος εξασφάλισε τη θεσούλα του στο ΑΕΙ/ΤΕΙ και καποια στιγμή θα αποφοιτήσει.

Ναι για τις μεσες περιπτωσεις μιλαμε οχι για τους μαθητες του 9.Θεωρεις οτι εχουμε τετοιο ποσοστο πανεξυπνων ανθρωπων σαν χωρα που ολοι οι μαθητες του 14,15 μπορουν να πανε πολυτεχνειο;Δεν μιλαω για καποιους.Για τους περισσοτερους μιλαω.Γτ εγω οι περισσοτεροι ανθρωποι που ξερω δεν ειναι ετσι ρε παιδι μου .Οσο και να στρωθουν να διαβασουν.

 

Δυστυχως δεν ειναι ετσι ακριβως, εχω σπουδασει εξω και το ΔΟΑΤΑΠ μου εκανε 8 χρονια να με αναγνωρισει και τωρα τρεχω να δωσω απειρα μαθηματα. ΔΥΣΤΥΧΩΣ... δεν το χρειαζεσαι μονο για το δημοσιο, προσωπικα μετεχω σε εργα του δημοσιου και ειμαι και εκπαιδευτης ενηλικων. εδω και 2-3 χρονια πανε να το κλεισουν το μαγαζι με τις ταχα μου πιστοποιησεις πρσοντων κλπ και να μπαινουν μονο οσοι ειναι απο κρατικα πανεπιστημια. Ενω π.χ. στην Κυπρο κανεις δεν σου ζηταει χαρτι απο το καθε απιθανο ΔΟΑΤΑΠ κλπ εδω μπορει να παρεις εργο π.χ. αξιολογηση ή διαχειριστικη επαρκεια, να κανεις γαμω τις δουλειες και να την χασεις επειδη σπουδασες εξω. Κανω εκπαιδευτης σε στελεχη επιχειρησεων και θελουν ολους να μας βαλουν στο μαντρι που λεγεται ΙΔΕΚΕ και ΕΚΕΠΙΣ αλλα μονο αν εισαι απο δημοσιο πανεπιστημιο

 

οσο για το deree εχει ανεβασει κατα πολυ το επιπεδο του και εχει και τις καλυτερες εγκαταστασεις στην Ελλαδα.

Δλδ οσοι ειστε απο ξενα πανεπιστημια σας συμφερει να γινει αυτο με το δερεε για να μην δινετε δοαταπ; ε;

Επεξ/σία από saya
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γτ με παραμυθιαζεις οσιαστικα τωρα.Γτ αυτο κανεις..

 

Σορυ αλλά αυτό έκανα. Προσπάθησα να γράψω σοβαρά, αλλά με αυτά που διάβασα (γενικά απο διάφορους χρήστες) κατάλαβα πως δεν είχε νόημα. Γενικά έχουμε υπερεκτιμήσει τις πανελλήνιες που δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα σχετικά εώς αρκετά αντικειμενικό σύστημα εισαγωγής, που σκοπό έχει να καθορίσει όχι ποιοί είναι ικανοί να φοιτήσουν σε μια σχολή, αλλά απο αυτούς που θέλουν να φοιτήσουν ποιος έχει το προβάδισμα καθώς δεν μπορεί η κρατική παιδεία να τους απορρωφήσει όλους. Εγώ πιστευω πως και ενας μαθητής του 14 μπορεί να βγάλει μια σχολή, εάν φυσικά το θέλει και αφιερώσει χρόνο. Απο κει και πέρα και η ιδιοτική παιδεία χρειάζεται για ακριβώς αυτό το λόγο. Να μπορέσουν μαθητές που ναι μεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα ακαδημαικά που είτε λόγο ατυχίας , είτε λόγω αδιαφορίας στο σχολείο (μην ξεχνάμε ότι κατα την διάρκεια της εφηβείας δεν έχουν όλοι την ωριμότητα να καταλάβουν τι διακυδεύετε)δεν κατάφεραν να μπουν σε κρατικά πανεπιστήμια ή μπορούν επίσης να προσφέρουν μια εναλλακτική καλύτερης εκπαίδευσης (καθώς μην κριβόμαστε , τα στανταρντς των κρατικών σχολών δεν είναι και στα ύψη!). Από κει και πέρα το όλο θέμα είναι εαν αναγωριστούν ιδ. πανεπιστήμια, τι προυποθέσεις θα πρέπει να έχουν και όχι ενα πρέπει να αναγνωριστούν ή όχι. Η γνώση είναι γνώση έίτε προέρχεται απο το κ΄ρατος είτε απο ιδιώτη. Ίσως μια καλή λύση θα είναι κοινές εξετάσεις....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...ή μπορούν επίσης να προσφέρουν μια εναλλακτική καλύτερης εκπαίδευσης (καθώς μην κριβόμαστε , τα στανταρντς των κρατικών σχολών δεν είναι και στα ύψη!)...

 

Quote for emphasis.

 

Η δημοσίευση μηνυμάτων σε αυτό το forum χρησιμοποιώντας greeklish χαρακτήρες, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχως δεν ειναι ετσι ακριβως, εχω σπουδασει εξω και το ΔΟΑΤΑΠ μου εκανε 8 χρονια να με αναγνωρισει και τωρα τρεχω να δωσω απειρα μαθηματα. ΔΥΣΤΥΧΩΣ... δεν το χρειαζεσαι μονο για το δημοσιο, προσωπικα μετεχω σε εργα του δημοσιου και ειμαι και εκπαιδευτης ενηλικων. εδω και 2-3 χρονια πανε να το κλεισουν το μαγαζι με τις ταχα μου πιστοποιησεις πρσοντων κλπ και να μπαινουν μονο οσοι ειναι απο κρατικα πανεπιστημια. Ενω π.χ. στην Κυπρο κανεις δεν σου ζηταει χαρτι απο το καθε απιθανο ΔΟΑΤΑΠ κλπ εδω μπορει να παρεις εργο π.χ. αξιολογηση ή διαχειριστικη επαρκεια, να κανεις γαμω τις δουλειες και να την χασεις επειδη σπουδασες εξω. Κανω εκπαιδευτης σε στελεχη επιχειρησεων και θελουν ολους να μας βαλουν στο μαντρι που λεγεται ΙΔΕΚΕ και ΕΚΕΠΙΣ αλλα μονο αν εισαι απο δημοσιο πανεπιστημιο

 

οσο για το deree εχει ανεβασει κατα πολυ το επιπεδο του και εχει και τις καλυτερες εγκαταστασεις στην Ελλαδα.

 

 

Κατι τετοιες περιπτωσεις πολυχρονων βασανιστηριων απο το Δοαταπ μου θυμιζουν οτι ο ενας χρονος που βασανιστηκα εγω κ χωρις χρεωση μαθηματων με κανουν την απολυτη εξαιρεση....Εχω ακουσει κ περιπτωσεις 10ετιας φυσικα...

 

Κ ενα που δεν θα ξεχασω ειναι η περιπτωση καποιου που εκανε 12 (ΔΩΔΕΚΑ) ολοκληρα χρονια να αναγνωρισει το διδακτορικο του διοτι δεν ειχαν καθηγητες στο γνωστικο του αντικειμενο για να το αξιολογησουν....

Επεξ/σία από Τοξοβολος_UK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σορυ αλλά αυτό έκανα. Προσπάθησα να γράψω σοβαρά, αλλά με αυτά που διάβασα (γενικά απο διάφορους χρήστες) κατάλαβα πως δεν είχε νόημα. Γενικά έχουμε υπερεκτιμήσει τις πανελλήνιες που δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα σχετικά εώς αρκετά αντικειμενικό σύστημα εισαγωγής, που σκοπό έχει να καθορίσει όχι ποιοί είναι ικανοί να φοιτήσουν σε μια σχολή, αλλά απο αυτούς που θέλουν να φοιτήσουν ποιος έχει το προβάδισμα καθώς δεν μπορεί η κρατική παιδεία να τους απορρωφήσει όλους. Εγώ πιστευω πως και ενας μαθητής του 14 μπορεί να βγάλει μια σχολή, εάν φυσικά το θέλει και αφιερώσει χρόνο. Απο κει και πέρα και η ιδιοτική παιδεία χρειάζεται για ακριβώς αυτό το λόγο. Να μπορέσουν μαθητές που ναι μεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα ακαδημαικά που είτε λόγο ατυχίας , είτε λόγω αδιαφορίας στο σχολείο (μην ξεχνάμε ότι κατα την διάρκεια της εφηβείας δεν έχουν όλοι την ωριμότητα να καταλάβουν τι διακυδεύετε)δεν κατάφεραν να μπουν σε κρατικά πανεπιστήμια ή μπορούν επίσης να προσφέρουν μια εναλλακτική καλύτερης εκπαίδευσης (καθώς μην κριβόμαστε , τα στανταρντς των κρατικών σχολών δεν είναι και στα ύψη!). Από κει και πέρα το όλο θέμα είναι εαν αναγωριστούν ιδ. πανεπιστήμια, τι προυποθέσεις θα πρέπει να έχουν και όχι ενα πρέπει να αναγνωριστούν ή όχι. Η γνώση είναι γνώση έίτε προέρχεται απο το κ΄ρατος είτε απο ιδιώτη. Ίσως μια καλή λύση θα είναι κοινές εξετάσεις....

Να βγαλει μια σχολη ναι ,μπορει να βγαλει την ιδια σχολη ομως με τον μαθητη του 19;Γτ εγω σου μιλησα με επιχειρηματα και εσυ μου λες το ιδιο πολυ ωραιο ποιηματακι.Και οι κακες πανελλαδικες και ηταν κακη στιγμη ,και αδιαφορια μονο για στιγμαιο λαθος δεν μου ειπες ακομη.Και η γνωση ειναι ιδια απο ιδιωτη η δημοσιο.Σαφως δεν ειναι η ιδια γτ ο μαθητης του 14 δεν μπορει να τα βγαλει περα με τα μαθηματα του μαθητη του 19.Αλλα; αν μου βαλεις σε εξετασεις το 1 και 1 κανει 2 .Και μου δωσεις πτυχιο οικονομολογου ε παιρνω τετοιο πτυχιο και εγω που απο μαθηματικα ειμαι μετριοτητα ..του 14 που ελεγες.Αν θα ειμαι καλος οικονομολογος αλλη κουβεντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να βγαλει μια σχολη ναι ,μπορει να βγαλει την ιδια σχολη ομως με τον μαθητη του 19;Γτ εγω σου μιλησα με επιχειρηματα και εσυ μου λες το ιδιο πολυ ωραιο ποιηματακι.Και οι κακες πανελλαδικες και ηταν κακη στιγμη ,και αδιαφορια μονο για στιγμαιο λαθος δεν μου ειπες ακομη.Και η γνωση ειναι ιδια απο ιδιωτη η δημοσιο.Σαφως δεν ειναι η ιδια γτ ο μαθητης του 14 δεν μπορει να τα βγαλει περα με τα μαθηματα του μαθητη του 19.Αλλα; αν μου βαλεις σε εξετασεις το 1 και 1 κανει 2 .Και μου δωσεις πτυχιο οικονομολογου ε παιρνω τετοιο πτυχιο και εγω που απο μαθηματικα ειμαι μετριοτητα ..του 14 που ελεγες.Αν θα ειμαι καλος οικονομολογος αλλη κουβεντα.

 

Γιατί να μην μπορεί να τα βγάλει πέρα; π.χ κάποιος πρέπει να γράψει φυσικοχημεία και 1002 άσχετα για να περάσει πληροφορική. Σου χρειάζονται αυτά για να μάθεις C και Java; Χίλια δυο άλλα παραδείγματα.

Τι χρειάζεσαι δηλαδή απο τα μαθήματα του Λυκείου για μπορείς να παρακολουθήσεις στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο. Βασικά μαθηματικά χρειάζεσαι, άντε να έχεις παρακολουθήσει και κανα μάθημα Οργάνωσης και Διοίκησης και εισαγωγή στα οικονομικά. Άντε καμια Λογιστική Ι.

 

Άσε που ο μαθητής του 14 μπορεί να αφιερώσει παραπάνω ώρες έτσι ωστε να καλύψει τα όποια κενά έχει για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις των μαθημάτων της τριτοβάθμιας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πληροφορικη ειναι η ΕΞΑΙΡΕΣΗ γτ δεν διδασκεται πληροφορικη στα σχολεια παρα ελαχιστα πραγματα .Αρα ολοι απο την αρχη ξεκινουν στον προγραμματισμο ετσι και αλλιως.Στις υπολοιπες σχολες πρεπει να εχεις καποιες βασεις .Σιγα μην χρειαζονται βασικα μαθηματικα.Ετσι πιστευε και γνωστος μου και μπηκε απο την θεωρητικη και του εφυγαν ενα σωρο λεφτα να παρακουλουθει φροντηστηρια για να φτασει τους αλλους.Τι εγινε τελικα δεν ξερω .Παντως δεν μπορυσε να παρακουλουθησει.Και ειχε μπει με 19

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδή τα αρχαία, τα κείμενα και η φυσική γενικής, μαθήματα που εξεταζόντουσαν πανελλαδικά στην εποχή που έδωσα (και χαντάκωσαν αρκετούς μαθητές), αποτελούν τη σωστή βάση για όλους; Αυτός που μπαίνει πληροφορική θα σταθεί στα αρχαία ελληνικά; Αντίστοιχα, αυτός που θέλει φιλοσοφική, θα σταθεί στην φυσική; :P

 

Δεν μιλάω για τα "βασικά", τουτέστιν γλώσσα (γκούχ...), ιστορία (γενικής) κ.λπ. αυτά σαφέστατα αποτελούν βάσεις όχι μόνο για την σχολή αλλά και για την μετέπειτα ζωή μας. Όλα τα υπόλοιπα όμως, αν δεν διαχωριστούν σωστά και ανάλογα με την επαγγελματική πορεία που θα επιλέξει ο μαθητής (δεν εννοώ δέσμες ούτε επιστημονικά πεδία, εννοώ ενα πιο αντιπροσωπευτικό, education-wise σύστημα, but that's just me) όχι μόνο είναι παντελώς άχρηστα και δυσανάλογα με τις σχολές που θα επιλέξει, όχι μόνο έχουν αρνητικό αντίκρυσμα στην βαθμολογία του, αλλά τον επιβαρύνουν με πληροφορίες (και κυρίως, παπαγαλίες) που ουδέποτε θα χρειαστεί.

 

Καταλαβαίνεις πόσο εύκολα παλιότερα (και λίγο πιο δύσκολα, αλλά όχι ακατόρθωτα σήμερα) ένας μαθητής παίρνει βαθμό απολυτηρίου 14, ενώ την ίδια στιγμή αν είχε βαθμολογηθεί ή μοριοδοτηθεί μόνο από τα μαθήματα που είχαν άμεση σχέση με το πεδίο του, θα μπορούσε το 14 να γίνει 16 και 17. Παραδείγματα έχω άπειρα, ιδίως με το παλιό σύστημα.

 

Και ναι, λίγα μόρια είναι ικανά να κάνουν τον μαθητή να προτιμήσει το ιδιωτικό από το να ξαναπεράσει το λούκι των πανελληνίων ή να αναγκαστεί να φοιτήσει σε άλλο πανεπιστήμιο από αυτό της επιλογής του. Βλέπεις, τα λεφτά του μπαμπά δεν είναι το μοναδικό κριτήριο για να σπουδάσεις έξω.

 

Τα πράγματα έχουν στρώσει αρκετά βέβαια. Αλλά το σκεπτικό "όποιος δεν βγάζει βαθμό σε όλα, δεν έχει βάσεις για το μέλλον" είναι τουλάχιστον άτοπο.

Επεξ/σία από akpe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λαθος πορτα χτυπας σε αυτο το ζητημα .Εγω ειμαι υπερ του παλιου συστηματος 9 μαθηματα.Τωρα βγα΄λανε τα βασικα μαθηματα μειωσανε και την υλη .Γτ;Δεν πρεπει ο φυσικος να ξερει βασικη ιστορια; η ο θεωρητικος βασικα μαθημτικα;:blink: :blink: κακο θα του κανει;τα βασικα μαθηματα για καθε σχολη να εχουν αυξημενο συντελεστη εννοειται.

Επεξ/σία από saya
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πληροφορικη ειναι η ΕΞΑΙΡΕΣΗ γτ δεν διδασκεται πληροφορικη στα σχολεια παρα ελαχιστα πραγματα .Αρα ολοι απο την αρχη ξεκινουν στον προγραμματισμο ετσι και αλλιως.Στις υπολοιπες σχολες πρεπει να εχεις καποιες βασεις .Σιγα μην χρειαζονται βασικα μαθηματικα.Ετσι πιστευε και γνωστος μου και μπηκε απο την θεωρητικη και του εφυγαν ενα σωρο λεφτα να παρακουλουθει φροντηστηρια για να φτασει τους αλλους.Τι εγινε τελικα δεν ξερω .Παντως δεν μπορυσε να παρακουλουθησει.Και ειχε μπει με 19

 

Δεν είναι καθόλου εξαίρεση η πληροφορική. Το ίδιο ακριβώς ισχύει για για Λογιστικά, Οικονομικά, Διοίκηση Επιχειρήσεων αλλά και πλειάδα άλλων σχολών που είναι θεωρητικές. Ο φίλος σου λοιπόν μπήκε φροντιστήριο και φαντάζομαι τα κατάφερε μια χαρά, με έξτρα προσπάθεια και χρήμα μεν...αλλά τα κατάφερε. Το ότι ήταν 19 θεωρητικός δεν σημαίνει τίποτα. Μπορεί να ήταν 14 αν ήταν θετικός...άρα μια χαρά τα πήγε πιστεύω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβα τι εννοεις,φυσικα κ σε καθε ευνομουμενη κοινωνια ΟΛΑ τα πτυχια επισημων σχολων του εξωτερικου αναγνωριζονται.Κατι το οποιο συμβαινει κ στην Ελλαδα.Δεν εχετε φτασει σε τετοιο σημειο/χαλι ωστε να μην αναγνωριζεται στην Ελλαδα επισημες σχολες εξωτερικου.Προφανως κ μπερδευεις τις σπουδες εξ ολοκληρου στην αλλοδαπη με τα Κολεγια εν Ελλαδι τα οποια κ φυσικα επισης πρεπει να αναγνωριζονται εφοσον πληρουν κ τις τυπικες αλλα κ τις ουσιαστικες προυποθεσεις εκπαιδευσης.

 

Όχι για τις σπουδές στο εξωτερικό μιλάω, τα "κολλέγια" εν ελλάδι όπου πάει ο κάθε πικραμένος και δυστυχώς δίνει πάααρα πολλά λεφτά είναι σε πλήρη εξευτελισμό, με τους χειρότερους καθηγητές που υπάρχουν, προσωπικά θα ήμουν χαρούμενος αν αυτές οι σχολές χανώντουσαν από προσώπου γης. Στο θέμα μας τώρα δεν μπορώ να καταλάβω την υποχρέωση του Υπουργείου Παιδείας να αναγνωρίζει όλων των ειδών τα πτυχία, πρέπει πρώτα να ελένξει την ποιότητα των σπουδών της κάθε σχολής και έπειτα να αναγνωρίσει το κάθε πτυχίο του εξωτερικού ή τουλάχιστον αν πρέπει να αναγνωριστούν όλα, να βαθμολογηθούν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι για τις σπουδές στο εξωτερικό μιλάω, τα "κολλέγια" εν ελλάδι όπου πάει ο κάθε πικραμένος και δυστυχώς δίνει πάααρα πολλά λεφτά είναι σε πλήρη εξευτελισμό, με τους χειρότερους καθηγητές που υπάρχουν, προσωπικά θα ήμουν χαρούμενος αν αυτές οι σχολές χανώντουσαν από προσώπου γης. Στο θέμα μας τώρα δεν μπορώ να καταλάβω την υποχρέωση του Υπουργείου Παιδείας να αναγνωρίζει όλων των ειδών τα πτυχία, πρέπει πρώτα να ελένξει την ποιότητα των σπουδών της κάθε σχολής και έπειτα να αναγνωρίσει το κάθε πτυχίο του εξωτερικού ή τουλάχιστον αν πρέπει να αναγνωριστούν όλα, να βαθμολογηθούν...

 

 

εχεις παρακολουθησει ποτε μαθημα σε καποια απ αυτες τις σχολες; ρωταω γιατι εχεις πολυ συγκεκριμενη αποψη επ αυτου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...