Προς το περιεχόμενο

Δημοσιοποίηση παραπόνων στο Διαδίκτυο, οδηγεί σε αγωγή


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 596
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Διάβασα όλο το θέμα από την αρχή,διάβασα τα ποστ του Δημήτρη στο φόρουμ του ΑV CLUB,το μπλόγκ,την απάντηση της εταιρίας κτλπ...

 

Καταρχάς να πω ότι το πρώτο πρόβλημα που υπάρχει είναι η κακή οργάνωση.

Η άποψή μου είναι πως όταν αγοράζεις ένα προιόν από ένα κατάστημα,πρέπει να έρχεσαι εσύ σε επαφή μόνο με το κατάστημα.

Αυτό συμπεριλαμβάνει την αγορά,την επισκευή,αλλαγή,αναβάθμιση,εγκατάσταση,όλα από το ίδιο κατάστημα.

 

Όπως για παράδειγμα κάνει η Apple με τα Apple Stores στο εξωτερικό ή όπως στην Ελλάδα κάνει π.χ. το Πλαίσιο.(Τουλάχιστον για PC hardware,μιας και όποτε κάτι μου χάλασε εντός εγγύησης το να πάω στο κοντινότερο μου κατάστημα ήταν το μόνο που χρειάστηκε να κάνω)

 

 

Απ τη στιγμή όμως που η Appleαφήνει να γίνεται αυτό το μπέρδεμα δίνοντας δε άλλους άδεια για πώληση,σε άλλους για service,σε άλλους για αναβάθμιση κτλπ,φταίει πιστεύω και η Apple έμμεσα.

 

Όσων αφορά τη SystemGraph,δηλώνω ότι δε θα αγοράσω από αυτή την επιχείρηση τίποτα ποτέ,και ότι είναι τουλάχιστον ανήθικο να κάνουν μήνυση ζητώντας 200.000.

Φιλότιμο δεν έχουν ? Αποδεικνύουν ότι δεν έχουν αρχές,αξίες και ήθη και ότι περιμένουν να αντιμετωπίσουν την οικονομική κρίση με μηνύσεις,όπως κάνουν εδώ και χρόνια τα αμερικανάκια τα οποία είναι τεμπελάκια,και αντί να παν να δουλέψουν κάνουν μηνύσεις για το παραμικρό περιμένοντας να βγάλουν κέρδος,και εξαρτούν την ζωή τους σε κέρδη εκ μηνύσεων.

 

Ντροπή και αίσχος!

 

Και καλύτερα να μη μιλήσω για το γενικό πρόβλημα που υπάρχει σε πολλούς μεταπωλητές Apple προιόντων....

Αναφέρομαι στο KARTEL που έχουν συμφωνίσει όλοι φιξαρισμένες τιμές,και μάλιστα πολύ πιο ψηλά από τις 'λογικές',σε σημείο να κάνουν κακό στην ίδια την Apple.

Για παράδειγμα η Apple δημιούργησε το iPad με σκοπό να αντικαταστήσει τα netbooks,και για αυτό το λόγο το χρεώνει 499 δολλάρια ήτοι 370 ευρώ.

Οι 'μάγκες' έλληνες μεταπωλητές το διαθέτουν σε τιμές 890ε και άνω,δηλαδή υπερδιπλάσια τιμή,καθιστώντας το προιόν μη συμφέρον αγορά και καταστρέφοντας το marketing και την ουσία ύπαρξης του σαν προιόν...

 

 

Γυρνώντας σε μια πιο προσωπική πτυχή του θέματος θα πω πως χρησιμοποιώ Windows XP και πως δοκίμασα τα Vista κρατώντας τα για 6 μήνες τα οποία μου βγάλαν τη πίστη και με ξαναγύρισαν στα xp,και ότι δοκίμασα και τα Windows 7 σε υπολογιστή ενός φίλου τα οποία δε με εντυπωσίασαν και αποφάσισα ο επόμενος υπολογιστής μου να είναι Mac.

Σκέφτηκα πως θα κρατήσω τα xp μέχρι να αρχίσουν να βγαίνουν προγράμματα που δε θα είναι συμβατά με xp,και ότι μετά θα πάρω Mac.

Τώρα όμως πλέον,εκτός από το θέμα συμβατότητας τίθεται και ένας άλλος παράγοντας που παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για το αν και πότε θα αγοράσω Mac.

Mac θα αγοράσω μονάχα όταν η Apple φτιάξει επίσημο ελληνικό Apple Store,το οποίο θα λειτουργεί ακριβώς όπως στο εξωτερικό,με όλες τις υπηρεσίες τις προσφορές και τις τιμές των Apple Stores,και θα έχει κατάστημα στη περιοχή μου.

 

Μέχρι τότε δε θα αγοράσω Mac,και εννοείται πως άμα βγουν Apple Stores στην Ελλάδα θα πάω κατ' ευθείαν εκεί και ούτε κατά διάνοια στη Systemgraph!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ντρέπονται λέω εγώ. Ενώ είναι ανίκανοι να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους σωστά έχουν και το θράσος να κινηθούν δικαστικά εναντίον του ζητώντας αποζημίωση για δυσφήμηση. Θα έπρεπε να παρέμβει άμεσα εισαγγελέας και να δικαιώσει τον πολίτη αλλά στο κράτος της διαφθοράς που ζούμε μπορεί να του πάρουν και το σπίτι του ανθρώπου επειδή είχε το "θράσος" να δημοσιοποιήσει την ταλαιπωρία του για να μην την πατήσει κάνεις άλλος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακομα και να ανακαλεσει την μηνυση δεν διορθωνει το λαθος της. Γιατι πλεον εχει χασει το παιχνιδι. Μια εταιρεια δεν δρα ως πελατης, δεν δρα εν βρασμω ψυχης, τα ζυγιζει ολα πριν κανει οποιαδηποτε κινηση. Αλλιως θα υποστει τις συνεπειες τις Αγορας που ειναι αμειλικτη...

 

Ευχομαι να γινει ακριβως αυτο που λες. Η αγορα να δειξει το αμειλικτο προσωπο της, να δουνε τους επομενους μηνες μια θεαματικη πτωση πωλησεων και επισκευων, ετσι θα καταλαβουν το λαθος τους, εαν δεν το εχουν καταλαβει ηδη.

Κινδυνευω και εγω με αγωγη με αυτη τη δηλωση;

 

Αληθεια δεν ειναι 200.000€ αλλα 199.900€ το κατοσταρικο δωρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δε θα αγόραζα ποτέ προϊόν της apple (για δικούς μου λόγους).

αλλά άν αποφάσιζα να αγοράσω μετά απ όλο αυτό το σκηνικό, αυτή την εταιρία (systemgraph) δε θα την έβλεπα με καλό μάτι.

που θέλω να καταλήξω.

αν κοιτάξουμε στο νετ θα δούμε παράπονα για όλες τις εταιρίες. έτσι κι αυτό που έγραψε ο γιατρός (ασχέτως αν ισχύει ή όχι) ήταν ένα ακόμα παράπονο που πολλοί θα το περνούσαν στο ντούκου. σε λίγες μέρες όσοι το διαβάσανε θα το είχαν ξεχάσει. η δημοσιότητα που πήρε όμως η systemgraph με αυτή την κίνηση της είναι σίγουρα αρνητική και θα της κάνει περισσότερη ζημιά απ όση θα έκανε (αν έκανε κιόλας) η ανάρτηση του πελάτη.

 

και επίσης αν είχε γίνει αυτό που έπρεπε να γίνει, δηλαδή αντικατάσταση-επιδιόρθωση του προϊόντος τώρα δε θα συζητούσαμε.

 

 

ένας πιο πάνω αναρωτήθηκε γιατί τέτοιες συμπεριφορές από καταστήματα συμβαίνουν στην ελλάδα σε μεγάλο βαθμό. η απάντηση είναι απλή: διότι οι έλληνες ανεχόμαστε τα πάντα.

 

ανεχόμαστε να πληρώνουμε εισφορές για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και όταν τη χρειαστούμε θα πρέπει να πληρώσουμε πάλι (κάτι που έχουμε ήδη πληρώσει)

ανεχόμαστε χρόνια να πληρώνουμε για δρόμους και δρόμους να μην έχουμε.

ανεχόμαστε να πηγαίνουμε στα κέντρα της παραλιακής και να πληρώνουμε 5-6€ για να παρκάρουν το αυτοκίνητο μας παράνομα σε μέρος που δεν τους ανήκει (λες και δεν μπορούμε να το παρκάρουμε μόνοι μας-εννοείται χωρίς απόδειξη)

ανεχόμαστε να πληρώνουμε 5€ τη μπύρα ενώ στο εξωτερικό κοστίζει 1€,

και γενικώς ανεχόμαστε.............

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό είναι λοιπόν το θέμα αυτό να παραμείνει ανοικτό ώστε να πάρει ευρεία δημοσότητα.

Οι πρακτικές αυτές, ακόμα και αν είχαν δίκαιο, είναι απαράδεκτες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και πιστεύω το ερώτημα "Γιατί δεν πήγε κατευθείαν στα Public;" είναι αρκετά εύλογο.

Μήπως βιαζόταν και ήθελε να αποφύγει <<μεσάζοντες>> στο δρόμο για την επισκευή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και έχει σχολιαστεί στο έπακρο το θέμα θα αναφερθώ σε κάτι άλλο.

Πραγματικά πόσες φορές έχετε αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα στην Ελλάδα?

 

Σε ποιο κατάστημα ακριβώς σου προσφέρουν απλόχερα αλλαγή προϊόντως το οποίο το παρέλαβες ελλατωματικό? Μόνο εδώ θα βρείτε άπειρες ιστορίες.

Σε ποιο κατάστημα σου επιστρέφουν χρήματα πίσω για αγορά? Από ένα μπλουζάκι μέχρι τον iMac 27άρη. Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο...

Σε ποιο κατάστημα δεν θα σου πουν "δε με πιάνει" και δε μπα να σκούζεις?

 

Πόσες φορές δεν έχετε υποστεί παρόμοια ταλαιπωρία? Παραλαμβάνετε κάτι, πάτε σπίτι, δε δουλεύει. Το πακετάρετε, γυρίζετε, "το φτιάχνουν", επιστρέφετε. Ξανά μανά και κόντρα τηλέφωνα.

Σε αυτή την χώρα δεν υπάρχει ούτε pre ούτε after sales ούτε τίποτα. Ποια δικαιώματα καταναλωτή? Ποιος τα γνωρίζει και ακόμα περισσότερο, ποιος τα εφαρμόζει?

 

Το συγκεκριμένο περιστατικό βέβαια πιάνει τα παραπάνω καθώς και χειρισμό κρίσης στα social media (antennagate anyone?) και freedom of speech.

Αστεία πράγματα για τα ελληνικα δεδομένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σορρυ ρε παιδιά αλλά από πότε ένα κατάστημα θα σου αντικαταστήσει το μηχάνημα έτσι απλά χωρίς να υπάρχει επίσημη απάντηση του σερβις ότι το μηχάνημα ΠΡΕΠΕΙ να αντικατασταθεί?

από την στιγμή που το μηχάνημα "επισκευάστηκε?" τότε τα δικαιώματα αντικατάστασης τα έχει η ιδία εταιρία που το επισκεύασε ( εφόσον είναι ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ).

 

Φίλε εγώ είχα πάρει ένα Αcer από ένα μαγαζί και μου έβγαλε πρόβλημα από την πρώτη μέρα και δεν το άλλαζαν απλά λέγανε να πάει για Service και μετά αφού πήγε ότι δεν έχει τίποτα φυσικά δε το δεκτικα και με τα πολλά πήρα κάτι άλλο.

Και για να ξέρει ο κόσμος αν κάτι σου χαλάσει σε λιγότερο από 6 μήνες σύμφωνα με τον νόμο δεν πάει για επισκευή αλλά για αντικατάσταση γιατί θεωρείτε ελαττωματικό .

Επίσης όταν κάτι το επισκευάσεις η εγγύηση ανανεώνετε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ποιο σημαντικό για εμένα είναι ότι φαίνεται ότι χρησιμοποίησαν προσωπικά δεδομένα του πελάτη τους για να τον απειλήσουν ώστε να μην προχώρηση σε μήνυση, δηλαδή και παραβίαση προσωπικών δεδομένων και ίσως και εκβιασμός :unsure:

Μα καλά πόσο σαΐνι πρέπει να είναι αυτός που σκέφτηκε όλα αυτά (απειλητικά email, μήνυση); Θα ήθελα πολύ να τον γνωρίσω έτσι από περιέργεια για το μόνο που είμαι σίγουρος είναι ότι θα πρέπει να είναι μεγάλο ΛΑΜΟΓΙΟ!

 

Ελπίζω να μην φάω καμιά μήνυση με αυτά που έγραψα :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ακομα και να ανακαλεσει την μηνυση δεν διορθωνει το λαθος της. Γιατι πλεον εχει χασει το παιχνιδι. Μια εταιρεια δεν δρα ως πελατης, δεν δρα εν βρασμω ψυχης, τα ζυγιζει ολα πριν κανει οποιαδηποτε κινηση. Αλλιως θα υποστει τις συνεπειες τις Αγορας που ειναι αμειλικτη...

 

δεν ειναι ΕΤΑΙΡΙΑ αλλα καταστημα/μαγαζι.... (δεν ειναι αλυσιδα πλαισιο κτλ)

 

το αφεντικο εκανε το λαθος (ασχετα αν εχει δικιο) και δυσφήμισε το μαγαζι του.

 

μια τρυπα στο νερο, μετα απο μερικους μηνες θα το εχουν ξεχασει ολοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ότι και να πω είναι λίγο...

θέλουν ένα γερό μάθημα όλοι τους αλλά δεν βοηθάει η δικαιοσύνη...εδώ ο νόμος για τα 2 έτη εγγύηση κλείνει 4ετία+ και ακόμα πωλούνται pc και κινητά με ένα έτος εγγύηση και δεν έχει παρέμβει κανείς...

εννοείται ότι το πιο σημαντικό είναι η παραβίαση προσωπικών δεδομένων και ο εκβιασμός που έγινε....

το θέμα με την Ελλάδα είναι ότι ανεχόμαστε τα πάντα...

το κινητό μου που το πήρα στην Αγγλία κάνει 170 ευρώ παραπάνω εδώ... Γιατί? 20-40 ευρώ να το δεχτώ...αλλά 170?!!!

Επίσης εδώ για να σου αντικαταστήσουν κάτι σου βγάζουν το πλαντάμι, Αγγλία όλα γίνονται άμεσα, έχω φίλο που άλλαξε 3 φορές το κινητό του για ασήμαντους λόγους μέχρι να πάρει μοντέλο που να του κάνει ακριβώς, και οι αλλαγές γίνονταν πάντα άμεσα και αδιαμαρτύρητα...και δικαιούσαι και επιστροφή χρημάτων...είναι απίστευτη εμπειρία για εμάς που έχουμε ζήσει καταστάσεις ελληνικού service να πας σε μαγαζί στο εξωτερικό να λες συγνώμη αλλά δεν δουλεύει και θέλω άλλο και να στο αλλάζουν άμεσα, ούτε καν δεύτερη ερώτηση...

όσο για αυτό το 'ο πωλητής έχει ευθύνη για service και αντικατάσταση' καλά...ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι,...

όταν πήρα το laptop μου από μικρό κατάστημα μέσω skroutz τους ρώτησα αν πάθει τίποτα το φέρνω εδώ?και μου λένε: όχι βέβαια απευθείας στην Sony και όταν απάντησα μα ο νόμος λέει άλλα, απάντησαν δεν ξέρουμε τίποτα,είναι ευθύνη αντιπροσωπείας....εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα...(χτύπα ξύλο μια χαρά είναι μέχρι στιγμής πάντως)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να δούμε τι θα απαντήσει και ο Θεός Steve...

 

http://techreview.gr/index.php?view=article&catid=34:apple&id=48:-steve-jobs-system-graph-&format=pdf

 

Κατά τα άλλα τι να πει κανείς, είναι να πέφτεις από τα clouds...

 

Αποκλείεται... είναι όλα συκοφαντίες...

 

Πρώτον οι Mac δεν χαλάνε, εδώ και δεκαετίες σκοπίμως προσπαθεί να χαλάσει ένα ο Jack Norris και ακόμα προσπαθεί!!!

 

και δεύτερον στην Ελλάδα το aftersale απλά δεν υπάρχει, ναι ναι, απλά, καθαρά, νεοελληνικά, απλά: δεν υπάρχει!!! :lol:

 

:rolleyes:

 

Σοβαρά τώρα αν κατάλαβα καλά έγινε προσπάθεια συμβιβασμού στο avclub αλλά τώρα το πράγμα έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις και η ζημιά στο πρόσωπο (image) τόσο της συγκεκριμένης εταιρίας όσο και της Apple γενικότερα είναι ιδιαιτέρως σοβαρή.

 

Δεν βγαίνει και ο Steve να εξηγήσει ότι δεν πρόκειται για πρόβλημα στο hardware αλλά είναι επιπρόσθετο feature που εμφανίζεται σε μεμονωμένους πελάτες που τυγχάνουν ιδιαίτερης συμπάθειας. :-(

 

Προβλέπονται αποκεφαλισμοί, εδώ ολόκληρος vice-president πήγε για βρούβες, είδε τα ραπανάκια ανάποδα και άλλα πολλά γραφικά, σε ένα ασπρομάλλη θα κολλήσει ο Θεός;;;

 

In the end there will be only one!!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να δούμε τι θα απαντήσει και ο Θεός Steve...

 

http://techreview.gr/index.php?view=article&catid=34:apple&id=48:-steve-jobs-system-graph-&format=pdf

 

Τα αγγλικά του τύπου που έγραψε το pdf τα βρίσκω κάπως for the dick.

:-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...