Προς το περιεχόμενο

FIFA 12


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Για τον φίλο που ρώτησε προηγουμένως για τα χειριστήριά μου, έχω το ασύρματο του 360. Δεν χρειάστηκε να κάνω το σχετικό fix, καθώς το παιχνίδι είδε το gamepad αμέσως. Θα δοκιμάσω τώρα με το Logitech Chillstream και θα επανέλθω.

 

Απ' ότι έχω ακούσει (και καταλάβει) οι εκδόσεις PC και 360 είναι πανομοιότυπες (με εξαίρεση τα γραφικά βέβαια), οπότε πάω κι εγώ για PC δαγκωτό.

 

Εμένα με το Chillstream δεν ξεκινάει καν το παιχνίδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για xbox 360 controller εδω

http://www.fifawebportal.net/gamepad-fix-for-fifa-12-demo-download-now/112

 

Επισης εχει διαφορα καλουδια που εχουν συζητηθει σαν κι αυτο

10 minutes and also choose what difficulty level you want!

 

Update: Ακομα δεν το εχω καταφερι..Μου εχει σπασει τα νευρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα με το Chillstream δεν ξεκινάει καν το παιχνίδι.

Μια χαρά μου έπαιξε. Δεν χρειάστηκε να κάνω τίποτα. Αν δεν σου ξεκινάει το παιχνίδι, είναι πιθανότερο να έχεις θέμα με το installation/autorun/κλπ παρά με το ίδιο το gamepad.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά μου έπαιξε. Δεν χρειάστηκε να κάνω τίποτα. Αν δεν σου ξεκινάει το παιχνίδι, είναι πιθανότερο να έχεις θέμα με το installation/autorun/κλπ παρά με το ίδιο το gamepad.

 

Όταν αποσυνδέω το gamepad μπαίνει κανονικά στο παιχνίδι όμως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικά σχόλια για το ίδιο το παιχνίδι, μετά από κάμποσα φιλικά που έπαιξα (σε slow/semi).

 

Πολύ απλά... απίστευτο! Εκπληκτικό! ΠΟΛΥ μακρυά από οποιοδήποτε άλλο ποδοσφαιράκι έχει κυκλοφορήσει ποτέ. Είναι αδύνατον να το συγκρίνω με το PES2012 demo, η διαφορά είναι χαώδης και η ψαλίδα ανοίγει διαρκώς (αντί να κλείνει, όπως ισχυριζόταν ο Τσακατσούκας).

 

  • Τα σουτ είναι πολύ ρεαλιστικά. Η μπάλα έχει το σωστός βάρος, παίρνει αληθοφανή φάλτσα, αναπηδάει με τέλειο τρόπο και -κυρίως- η απόκριση στο σουτ είναι επιτέλους άμεση. Βγήκα τετατέτ με τον αντίπαλο GK και περίμενα μέχρι την απολύτως τελευταία στιγμή για να τον πλασάρω. Αποτέλεσμα, ένα ωραιότατο γκολ. Τέτοιο πράγμα δεν μπορούσα με τίποτα να κάνω στο περσινό FIFA, όπου πάντα υπήρχε μια καθυστέρηση σε τέτοιες περιπτώσεις. Ομοίως σε σουτ έξω από την περιοχή (ειδικά μετά από κόρνερ), όπου το αν θα βρεις κενό χώρο συνήθως καθορίζεται από τα... millisecond που έχεις στη διάθεσή σου.

  • Το impact engine αρκετά εντυπωσιακό και σε βάθος χρόνου είμαι βέβαιος ότι θα δούμε πολλά διαφορετικά μαρκαρίσματα.

  • Η καινούρια tactical defense είναι μάλλον δύσκολη να τη συνηθίσει κανείς αλλά οπωσδήποτε προσθέτει ένα ακόμα ρεαλιστικό στοιχείο στο παιχνίδι. Πάνε οι εποχές που κρατάγαμε διαρκώς πατημένα 1-2 κουμπιά και περιμέναμε τα πάντα να γίνουν αυτόματα.

  • Τα γραφικά των θεατών είναι πολύ βελτιωμένα, όπως μας είχαν υποσχεθεί. Σκεφτείτε ότι με εντυπωσίασαν ακόμα και στα 1280x720 με low settings στο laptop μου. Δεν τολμώ να φανταστώ πόσο αληθοφανή θα φαίνονται σε 1920x1200 με high detail...

  • Τα replay μία από τα ίδια. Λίγες κάμερες, ελλιπείς επαναλήψεις (πχ. στα περισσότερα penalty δεν ξαναδείχνει καν τη φάση που προκάλεσε την παράβαση), αν μπουν πολλά γκολ στο τέλος του αγώνα δείχνει μόνο κάποια απ' αυτά κλπ. Το καλό είναι ότι ενεργοποιήθηκε η επιλογή Match Highlights, κάτι που υπήρχε από το Fifa11 στις κονσόλες. Εκεί μπορούμε να δούμε με την ησυχία μας τις καλύτερες φάσεις του αγώνα. Σε κάθε περίπτωση τα replay βοηθάνε στην ομαλή ροή του αγώνα πολύ περισσότερο από αυτά του PES, όπου σου δείχνει επανάληψη σε ΚΑΘΕ φάση (ακόμα και στα απλά φάουλ...) και υποχρεώνεσαι να πατήσεις Start για να την προσπεράσεις.

  • Τα δίχτυα όντως είναι ίδια με ό,τι έχουμε συνηθίσει, αλλά τουλάχιστον φέτος μπήκε η επιλογή που υπήρχε στις κονσόλες για Loose tension καθώς και triangular shape (σαν τα παλιά "ιταλικά" που είχαμε στο Subbuteo!)

  • Άλλη μια προσθήκη από το κονσολάδικο Fifa11 είναι το handball, δηλαδή το φάουλ αν η μπάλα χτυπήσει στο χέρι. Εξ' ορισμού είναι απενεργοποιημένο καθώς -τουλάχιστον πέρσι- πιο πολλά προβλήματα δημιουργούσε παρά έλυνε. Παρ' ολ' αυτά το ενεργοποίησα και σε 3-4 παιχνίδια δεν θυμάμαι πάνω από ένα χέρι. Ελπίζω να έχει βελτιωθεί η κατάσταση.

  • Ένα επιπλέον καινούριο στοιχεία του Fifa12 είναι η γρήγορη εκτέλεση πλαγίου, χωρίς να διακόπτεται η ροή του παιχνιδιού.

  • Για τελευταίο αφήνω το ΑΙ. Πραγματικά ό,τι και να πω είναι λίγο. Είναι απίστευτο, δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα. Ακόμα και στα εύκολα επίπεδα (semipro/pro) το ΑΙ δεν παίζει το κλασικό ποδόσφαιρο που έχουμε συνηθίσει τόσα χρόνια (ping pong και σέντρες μέχρι να βγάλει ο ήλιος κέρατα) αλλά λειτουργεί με αυτοματισμούς, τακουνάκια, εντυπωσιακές τρίπλες, 1-2 και άλλα πολλά. Πραγματικά αρκετές φορές απλώς καθόμουν και τους χάζευα. Πρέπει να το δει κάποιος για να καταλάβει τι εννοώ. Είναι το στοιχείο που με εντυπωσίασε περισσότερο από οτιδήποτε άλλο και ευελπιστώ ότι θα με κάνει να ξαναλατρέψω το single player.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Κι εμένα μου άρεσε το Impact Engine. :D

 

Αν και μερικές φορές, "χτυπάει" λίγο υπερβολικά. ;)

(όπως έδειξα και στην προηγούμενη σελίδα. :P)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.youtube.com/watch?v=5tocOGKflbg&hd=1

 

Πάρ'το αλλιώς Pato! :P

(0:17)

 

Κόκκινηηηηηηηηη! redcard.gif

 

Ου ρε ξεφτίλες!!! :devil: :devil: :devil: Βγάλτον έξω τον παλιάνθρωπο, το χτήνος, το φονιά, το έφαγε το παλικάρι και ήτανε και καλός αμυντικός.

 

(έχουμε να δούμε αρκετά τέτοια τραγελαφικά αν η impact engine είναι όντως τόσο ευαίσθητη)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ε, μπορεί να είναι λόγω του demo ή γενικά επειδή πρώτη φορά χρησιμοποιείται.

Πάντως έχω δει σε αρκετά σημεία να κουτουλάνε, κλπ με ωραίους τρόπους και δίνει έναν άλλο τόνο νομίζω. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις έφαγα "ωραιότατο" αυτογκόλ από τον GK μου. Εκτέλεση corner και ο τερματοφύλακας βγαίνει (χωρίς καμία πίεση) να διώξει την μπάλα με γροθιές. Τελικά όμως ο τύπος μάλλον υπολογίζει λάθος την τροχιά της μπάλα και αντί να διώξει κάνει κάτι σαν... μανσέτα, με την μπάλα να πηγαίνει τελικά προς τα πίσω! Αποτέλεσμα ένα ωραιότατο αυτογκόλ στη γωνία, το έβλεπα και δεν το πίστευα...

 

Δεν φαίνεται πολύ καθαρά αλλά είναι αυτό:

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαιρετικες εντυπωσεις μου εχει αφησει το ντεμο.Καπως η ΑΙ με ψιλοαπογοητευει αλλα μαλλον επειδη σε αυτον τον τομεα εκανε πολλα βηματα μπροστα το pes.

Η impact αρκετα καλη αλλα μου προσφερε και γελιο σε ενα παιχνιδι που πηγε στα πεναλτυ.Επιασε το τελευταιο ο gk μου, επεσε κατω απο την απογοητευση ο εκτελεστης, τρεχει να πανηγυρισει το ταγαρι ο δικος μου, σκονταφτει πανω στον αλλον και τρωει τα μουτρα του.Μετα συνεχιστηκε το animation του gk..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο ένα στοιχείο που παρατήρησα είναι η αλλαγή στη λογική του τζαρτζαρίσματος. Πλέον ο αμυντικός δεν σπρώχνει τον επιτιθέμενο μόνο με το σώμα αλλά και με τα χέρια (ανάλογα τις σχετικές τους θέσεις). Η αλόγιστη χρήση του κουμπιού μπορεί εύκολα να καταλήξει σε φάουλ για κράτημα ή ακόμα και σε πέναλτι. Θα μας βγει η πίστη μέχρι να μάθουμε να (ξανα)παίζουμε άμυνα...

 

Το δε clipping έχει ελαττωθεί σε τεράστιο βαθμό αλλά δεν έχει εξαλειφθεί. Απλώς δεν βλέπουμε πλέον πόδια μέσα σε... στομάχια και άλλα ωραία. Το πολύ-πολύ να έχουμε clipping δάχτυλων και μπλούζας. Όλα αυτά (σε συνδυασμό με το impact engine) δημιουργούν πρωτόγνωρες καταστάσεις. Πχ. μόλις τώρα κέρδισα πέναλτι επειδή το πόδι του επιθετικού μου μπλέχτηκε... ανάμεσα στα γόνατα του αμυντικού

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Clipping είδα σε μια φάση που φάνηκε αρκετά, αλλά δεν κράτησα replay. Θα βάλω ή αργότερα ή αύριο βίντεο με μερικά παραπάνω παραδείγματα της Impact Engine. :)

 

Edit: Μιας και το Youtube κατεβάζει ποιότητα, θα ανεβάσω σε Megaupload και θα δώσω link.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιότατο γκολ με διαγώνιο αριστερό σουτ του De Jong, 5-6 μέτρα έξω από την περιοχή. Τέτοιο πράγμα δεν έμπαινε με καμία δύναμη στο Fifa11 (εκτός κι αν ήταν ένα από τα κλασικά μακρινά ψιλοκρεμαστά σουτ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...