Προς το περιεχόμενο

Wii U Topic


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το έχω βρει 60 ευρώ + ακόμη ένα χειριστήριο 15 - 20 ευρώ = 80 με κανά δυο παιχνίδια και 100 - 120 ευρώ με πάρα πολλά παιχνίδια (τσιπαρισμένο) με 2 χειριστήρια σε αγγελίες. Αξίζει; 

5 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ένα από τα ελάχιστα θετικά features του Gamepad το  οποίο  δεν έχει συζητηθεί αρκετά, αλλά για εμένα είναι γαμάτο είναι το ότι έχει build-in sensor bar που σου επιτρέπει να παίζεις τα Wii games στην οθονούλα του με Wiimote και nunchuck. Έτσι τα shitty γραφικά του Wii μοιάζουν αρκετά polished στις 6 ίντσες. 

Σωστά φίλε μου! Μάλλον πάμε τελικά για το Wii U!!!:D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • Απαντ. 8,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχει καποιες μερες που ξεκινησα το Wind Waker HD. Λοιπον παιζω στο savage Labyrnth για να παρω το fragment του triforce,εκτος του οτι εχει απειρα levels και ειχα βαρεθει,φτανω στο τελος και εντελει χρειαζεται ενα item για να παρω,οποτε πρεπει λεει να ξανακανω ολα τα levels ξανα απτην αρχη. Εχω ξενερωσει ασχημα,Nintendo μαμιεσαι αγρια.

Γενικα μεχρι στιγμης καλουτσικο ειναι,αλλα δεν τρελαθηκα βεβαια με τα dungeons.Το downtime με την βαρκα επισης το χαλαει αρκετα. Ευτυχως εβαλαν και καποιο fast travel και στο HD βαλαν και το swift sail,γιατι αλλιως δεν ξερω αν θα την παλευα. 

Μεχρι στιγμης το χειροτερο απτα non-mobile Zelda. Για να δουμε,παω στο earth και wind temple τωρα

Επεξ/σία από Alastor192
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα τελειωσα σημερα το Wind Waker,γενικα για τα στανταρ του franchise δεν μου φανηκε καλο. Εχει το core zelda essence,αλλα τα γυρω γυρω που προσθεσαν με βαρκες και λοιπα δεν απεδωσε.

Τα dungeons επισης μετρια,ασε που καποια φανηκαν rushαρισμενα,εδω εχουν ολοκληρο νησι που δεν εκανες τιποτα και το pearl στο εδινε ενα NPC χωρις dungeon.Το fire και ice dungeon ειναι 2 δωματια,καθολου puzzle με fire και ice arrows τα οποια απλα τα παιρνεις απο NPC.Γενικα τα dungeons δεν ειχαν καμια σχεση με τα dungeons π.χ του Majora's Mask.Και στο Ganon's tower που ξαναπαιζεις τα bosses του παιχνιδιου το παραεχεσαν. Ειχε και 3 dungeons με companion mechanic που τα μισω οσο τιποτα.

Επισης σε σημεια δεν ειχα ιδεα που να παω,δεν σου δινε hints το παιχνιδι και ανετρεξα σε online guide και καποια σημεια του παιχνιδιου ηταν απλα busiwork,οπως το κυνηγι για τα Triforce fragments.Καλα για τα "labyrinths" με τα ατελειωτα mob rooms,τι να πω.

Γενικα με διαφορα το χειροτερο 3D zelda που χω παιξει. Τα μονα που δεν εχω παιξει ειναι Skyward Sword και Twilight Princes,το δευτερο το πηρα μεταχειρισμενο και θα το παιξω σε καποια φαση.

Στα θετικα καλουτσικο soundtrack,το combat ηταν λιγο πιο ενδιαφερον απτα προηγουμενα χρονικα παιχνιδια και τα γραφικα του HD φαινονται σαν το παιχνιδι να ναι προσφατο και εχει το συγκεκριμενο art style,σε καμια περιπτωση δεν δειχνει παιχνιδι 15ετιας.

Παιχνιδι που στο τελος ηθελα απλα να τελειωσει,δεν το λες και αριστουργημα :P 

7/10 απο μενα

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απόλυτα μέ ότι αναφέρεις, ούτε κατάλαβα όλο το hype και τα δεκαριά στα review, ήταν νοσταλγία τι να πω, ό,τι είναι πανέμορφο στο wiiu ισχύει πέρα από αυτό δέν βρίσκω κάτι άλλο θετικό. Υπερβολικά απλοϊκό και παιδικό  σε όλα,  στην μάχη, στα dungeons (πιθανόν τα χειρότερα στην σειρά), τα sidequests άκυρα. Αν δεν το έλεγαν zelda ίσως και να του έδινα 7 με τόσο βαρύ όνομα θα κατέβαινα. 

Το skyward είναι περίεργο γενικώς η λατρεύεται η μισείτε (εδώ παίζουν ρόλο και τα wiimote). Αν είσαστε σε  wiiu κάπως θά φένεται καλύτερο αν είσαι σε  wii θα σου πρότεινα κομπονεντ. Μου άρεσε πολύ η ιστορία και η μουσική. Ίσως το μόνο της σειράς που νοιάζεσαι πραγματικά για την ζελντα. 

Το twillight παιξτο οπωσδήποτε σε HD στο u. Το αγαπημένο μου μετά τα link to the past και botw. Απλά κάνε υπομονή στην αρχή ξεκινάει κάπως αργα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατι το κρινω με βαση τα στανταρ της σειρας και οχι γενικα. Ημουν αρκετα επικριτικος,γιατι ημουν και απαιτητικος λογω ονοματος.

Εντελει δεν μετανιωνω που το επαιξα,αλλα μεχρι εκει. Αν του βαζα κανα 5αρι,για μενα θα ταν παιχνιδι που θα προτιμουσα να χα παιξει κατι αλλο στην θεση του,δηλαδη θα ταν σαν να νοικιασα κακη ταινια απτο video club..Και οπως ειπα υπαρχει και το zelda essence στο παιχνιδι με dungeons και γριφους,μερη που χρειαζεσαι items για να εχεις προσβαση που ικανοποιουσε καπως αυτο το zelda itch. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το WW είναι πολύ παρεξηγημένο σαν Zelda. Ήρθε αργά και έφερε cel-shaded χαριτωμενιές μετά την νταρκίλα του ΜΜ. Αν συνυπολογίσουμε ότι ήταν πολύ rushed σαν τίτλος αφού του έλειπαν 2 main dungeons ενώ το Triforce Hunt το έβαλαν κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή για να γεμίσουν με λίγο play time παραπάνω, ε δεν θέλει και πολύ να αρχίσει το hating.

Εμένα προσωπικά μου αρέσει για 2 λόγους: ήταν το πρώτο από τα «χαλαρωτικά» Zelda, και είναι μάλλον το πιο απλοϊκό (μαζί με το aLbW) πράγμα που το κάνει ιδανικό για εισαγωγικό στη σειρά.

Σε κάθε περίπτωση κρίνουμε ένα τίτλο του 2003 με δεδομένα του 2018. Έπαιξα πρόσφατα το remaster του SotC και δεν εντυπωσιάστηκα με το animation όπως είχα εντυπωσιαστεί στο PS2. Μετά όμως συνειδητοποίησα ότι στο PS2 έτρεχε σε 300 Mhz επεξεργαστή και σε 32 MB RAM και ένιωσα δέος. Οπότε καλό είναι να κρίνουμε το κάθε game ανάλογα με την εποχή που κυκλοφόρησε, τουλάχιστον στο κομμάτι του σχεδιασμού του gameplay του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενταξει,δεν το εκρινε κανεις για τον τεχνικο τομεα,αλλα για πραγματα που θα ξινιζουν ειτε ειναι 2003 ειτε 2018. Τα rushed dungeons πχ και το triforce hunt δεν εχουν σχεση με την χρονολογια. Γενικα το παιχνιδι κανει μπαμ οτι ηθελε περισσοτερο χρονο σε design στο χαρτι αλλα και σε κανονικο developement,διοτι εχει και καποιες ενδιαφερουσες ιδεες  οι οποιες ποτε δεν πηραν την μορφη που επρεπε.

Αλλα εμενα μου εκανε μεγαλη εντυπωση η διαφορα ποιοτητας απο τα υπολοιπα Zelda,διοτι το παιχνιδι στο metacritic εχει 96 σε critic reviews και 9.0 σε user score. Δηλαδη καμια σχεση αυτο που περιμενα με το τι επαιξα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το παράξενο με το ww είναι ότι ξεκίνησε μουδιασμένα κι όσο περνάνε τα χρόνια το αποθεώνουν. Βγήκε σε μία περίοδο πάντως που η Ν  είχε κριτική από παντού, είχε μία απίστευτη μελετημένη κονσόλα αλλά ότι έκανε παρουσιαζόταν οικτρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Malthador είπε

Το WW... ΜΜ. ...(μαζί με το aLbW)

δεν την παλευω λεμε :P για να διαβασω κατι δικο σου πρεπει να εχω ανοιχτη wiki (προφανος και δεν τα θυμαμαι ολα, δεν εχω παιξει ουτε τα μισα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παλι το λατρευω το WW και ισως ειναι το αγαπημενο μου για τον πρωτο λογο που αναφερει ο malth παραπανω.

Οχι μονο παιζεται ανετοτατα μεχρι και σημερα(η GC εκδοση εννοω),αλλα ξεφυγαμε και απο τα τυπικα σκηνικα των προηγουμενων zelda με τις βαρκες που αναφερθηκαν πιο παραπανω.

Κοινως ειδαμε επιτελους κατι το διαφορετικο και πολυ ωραιο(ακομα και η φαση με τους πειρατες ή τις δοκιμες μεσα στο πλοιο για να σε παρουν με το καραβι τους).

Ισχυει βεβαια οτι σε ορισμενα σημεια οπως αναφερθηκε δεν ηταν 100% ξεκαθαρο και ισως ηταν αναγκαιες οι οδηγιες και ηταν λιγο περιεργος ο τοτε χειρισμος οταν πολεμαγες στην θαλασσα,αλλα θυμαμαι το συνολικο αποτελεσμα ηταν πολυ ωραιο(φυσικα και η μουσικη).

Ελπιζω να βγει και σε switch να το τιμησω μιας και σε wii u το προσπερασα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω πει πολλές φορές και θα το ξαναπώ. Το Wind Waker σε προσωπικό επίπεδο είναι το αγαπημένο μου 3D Zelda μέχρι και σήμερα για πολλούς λόγους που έχω αναφέρει ήδη πολλές φορές και δεν θα ξαναγράψω. Είναι φυσιολογικό να είναι ίσως το πιο αμφιλεγόμενο παιχνίδι της σειράς και μόνο από τον σχεδιασμό και εξερεύνηση της Hyrule αλλά σε γενικό κομμάτι και στην ισορροπία του + το focus του είναι απλά αξεπέραστο. Α ναι, και το καλύτερο artwork της σειράς ως σήμερα μέχρι και την εμφάνιση του Breath of the wild όπου πήρε τον τίτλο στο συγκεκριμένο ζήτημα. 

Πραγματικά δεν θα με χάλαγε με τίποτα να εισάγουμε μηχανισμούς και στυλ μάχης του Breath of the wild αλλά στον κόσμο του Wind Waker. Θα ήταν ότι καλύτερο σε Zelda για τα δικά μου γούστα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, Alastor192 είπε

Γενικα με διαφορα το χειροτερο 3D zelda που χω παιξει. Τα μονα που δεν εχω παιξει ειναι Skyward Sword και Twilight Princes,το δευτερο το πηρα μεταχειρισμενο και θα το παιξω σε καποια φαση.

Θα συμφωνήσω απόλυτα, είναι και για μένα το χειρότερο Zelda 3D που έχει αναπτυχθεί σε οικιακό σύστημα.

Από το παιχνίδι λείπουν τουλάχιστον τρία μπουντρούμια και επομένως για να εξισορροπήσουν την απώλεια σε περιεχόμενο και διάρκεια φούσκωσαν το παιχνίδι με μπούρδες. Αυτό πιθανόν συνέβη για δύο λόγους: η ανάπτυξη των cel-shaded γραφικών πήρε αρκετό χρόνο και δεν δόθηκε περαιτέρω καθυστέρηση για να ολοκληρωθεί το παιχνίδι και δεύτερον η κακή εμπορική πορεία του NGC που επίσπευσε τις κυκλοφορίες. Αυτό κατά κάποιο τρόπο επιβεβαιώνεται και από τον ίδιο τον Aonuma όταν είχε δηλώσει σε συνέντευξη του ότι δεν υπάρχει κάτι να προστεθεί στο WW γιατί όσες ιδέες δεν πρόλαβαν να τις αξιοποιήσουν στο παιχνίδι πέρασαν στο TP.

Αποτέλεσμα ήταν
-να χωριστεί ο χάρτης σε 49 τετράγωνα και έπρεπε να ταΐσεις 49 ψάρια για να αποκαλυφθούν παρέχοντας επιπλέον πληροφορίες.
-στα περισσότερα από τα 49 τετράγωνα να υπάρχει ένα νησάκι που να περιέχει έναν θησαυρό.
-για κάποιο ανεξήγητο λόγο συνυπήρχαν το λάσο και ο γάντζος με το δεύτερο να παίζει ρόλο μόλις σε ένα (αν θυμάμαι καλά) από αυτά τα νησάκια.
-τα μπουντρούμια ήταν λειψά σε περιεχόμενο και είχαν εύκολα-επαναλαμβανόμενα αφεντικά.
-τα νησάκια της φωτιάς και πάγου ουσιαστικά αποτελούν αντικαταστάτες μπουντρουμιών.
 -η εξερεύνηση χάνει την αξίας της όταν το περιεχόμενο επαναλαμβάνεται και υπάρχουν πράγματα (απλά για να υπάρχουν) δεξιά και αριστερά.
-πλήθος αδιάφορων side-quest τα οποία δεν πρόσθεταν κάτι στην μυθολογία του τίτλου.
-βγάλε φωτογραφίες για να προκύψουν τα μοντέλα στην ανάλογη αποστολή έτσι για να περάσει επίσης η ώρα....
-ο χειρισμός της βάρκας κάκιστος στην NGC έκδοση, ευτυχώς πρόσθεσαν δεύτερο πανί στο remake.

Θα μπορούσα να αναφέρω και άλλα όμως δεν τα θυμάμαι όλα. Ακόμα και στην εποχή του θα του έβαζα 7/10. Από την στιγμή που δεν δόθηκε η δυνατότητα στην ομάδα ανάπτυξης να ολοκληρώσει το παιχνίδι τελικά προέκυψε μια beta version. Παρόλα αυτά υπήρχαν και κάποια ιδιαίτερα θετικά χαρακτηριστικά όπως η δυνατότητα να χρησιμοποιείς τα όπλα των εχθρών που όμως υλοποιήθηκε επιφανειακά, το τρομερό animation και το πανέμορφο art-design που έδενε κατάλληλα και με διάφορα αντικείμενα όπως το φύλλο. Παρόλα αυτά τα δύο τελευταία δεν είναι καν στοιχεία του gameplay, ανήκουν περισσότερο στο οπτικοακουστικό κομμάτι.

Προτείνω να παίξεις το SS ως το επόμενο της σειράς και να συνεχίσεις στο ΤΡ (το οποίο είναι ουσιαστικά το ΟοΤ2) που έχει και τα καλύτερα μπουντρούμια από πλευράς level design της σειράς κατά την δικιά μου γνώμη. Και τα δύο επίσης έχουν τα μειονεκτήματα τους αλλά είναι καλύτερα από το WW. Αν το WW είχε ολοκληρωθεί θα είχαμε ένα τελείως διαφορετικό παιχνίδι και δεν αναφέρομαι μόνο στο περιεχόμενο. Επίσης το ΤΡ αν είχε πιο γεμάτο κόσμο σίγουρα κάτι που θα βοηθούσε αν είχαν συμπεριληφθεί και ουσιαστικές αποστολές με NPC τότε θα έγραφε ιστορία με κεφαλαία γράμματα.

Επεξ/σία από mansa2k
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mansa2k είπε

Θα συμφωνήσω απόλυτα, είναι και για μένα το χειρότερο Zelda 3D που έχει αναπτυχθεί σε οικιακό σύστημα.

Από το παιχνίδι λείπουν τουλάχιστον τρία μπουντρούμια και επομένως για να εξισορροπήσουν την απώλεια σε περιεχόμενο και διάρκεια φούσκωσαν το παιχνίδι με μπούρδες. Αυτό πιθανόν συνέβη για δύο λόγους: η ανάπτυξη των cel-shaded γραφικών πήρε αρκετό χρόνο και δεν δόθηκε περαιτέρω καθυστέρηση για να ολοκληρωθεί το παιχνίδι και δεύτερον η κακή εμπορική πορεία του NGC που επίσπευσε τις κυκλοφορίες. Αυτό κατά κάποιο τρόπο επιβεβαιώνεται και από τον ίδιο τον Aonuma όταν είχε δηλώσει σε συνέντευξη του ότι δεν υπάρχει κάτι να προστεθεί στο WW γιατί όσες ιδέες δεν πρόλαβαν να τις αξιοποιήσουν στο παιχνίδι πέρασαν στο TP.

Αποτέλεσμα ήταν
-να χωριστεί ο χάρτης σε 49 τετράγωνα και έπρεπε να ταΐσεις 49 ψάρια για να αποκαλυφθούν παρέχοντας επιπλέον πληροφορίες.
-στα περισσότερα από τα 49 τετράγωνα να υπάρχει ένα νησάκι που να περιέχει έναν θησαυρό.
-για κάποιο ανεξήγητο λόγο συνυπήρχαν το λάσο και ο γάντζος με το δεύτερο να παίζει ρόλο μόλις σε ένα (αν θυμάμαι καλά) από αυτά τα νησάκια.
-τα μπουντρούμια ήταν λειψά σε περιεχόμενο και είχαν εύκολα-επαναλαμβανόμενα αφεντικά.
-τα νησάκια της φωτιάς και πάγου ουσιαστικά αποτελούν αντικαταστάτες μπουντρουμιών.
 -η εξερεύνηση χάνει την αξίας της όταν το περιεχόμενο επαναλαμβάνεται και υπάρχουν πράγματα (απλά για να υπάρχουν) δεξιά και αριστερά.
-πλήθος αδιάφορων side-quest τα οποία δεν πρόσθεταν κάτι στην μυθολογία του τίτλου.
-βγάλε φωτογραφίες για να προκύψουν τα μοντέλα στην ανάλογη αποστολή έτσι για να περάσει επίσης η ώρα....
-ο χειρισμός της βάρκας κάκιστος στην NGC έκδοση, ευτυχώς πρόσθεσαν δεύτερο πανί στο remake.

Θα μπορούσα να αναφέρω και άλλα όμως δεν τα θυμάμαι όλα. Ακόμα και στην εποχή του θα του έβαζα 7/10. Από την στιγμή που δεν δόθηκε η δυνατότητα στην ομάδα ανάπτυξης να ολοκληρώσει το παιχνίδι τελικά προέκυψε μια beta version. Παρόλα αυτά υπήρχαν και κάποια ιδιαίτερα θετικά χαρακτηριστικά όπως η δυνατότητα να χρησιμοποιείς τα όπλα των εχθρών που όμως υλοποιήθηκε επιφανειακά, το τρομερό animation και το πανέμορφο art-design που έδενε κατάλληλα και με διάφορα αντικείμενα όπως το φύλλο. Παρόλα αυτά τα δύο τελευταία δεν είναι καν στοιχεία του gameplay, ανήκουν περισσότερο στο οπτικοακουστικό κομμάτι.

Προτείνω να παίξεις το SS ως το επόμενο της σειράς και να συνεχίσεις στο ΤΡ (το οποίο είναι ουσιαστικά το ΟοΤ2) που έχει και τα καλύτερα μπουντρούμια από πλευράς level design της σειράς κατά την δικιά μου γνώμη. Και τα δύο επίσης έχουν τα μειονεκτήματα τους αλλά είναι καλύτερα από το WW. Αν το WW είχε ολοκληρωθεί θα είχαμε ένα τελείως διαφορετικό παιχνίδι και δεν αναφέρομαι μόνο στο περιεχόμενο. Επίσης το ΤΡ αν είχε πιο γεμάτο κόσμο σίγουρα κάτι που θα βοηθούσε αν είχαν συμπεριληφθεί και ουσιαστικές αποστολές με NPC τότε θα έγραφε ιστορία με κεφαλαία γράμματα.

καλά αυτό θα μπορούσε να είναι μία ανάγνωση,  δεν μπορείς να κρίνεις με το τι θα μπορούσε να είναι αν έβγαινε δε 2-3 χρόνια, ούτε να θεωρήσεις beta έναν ολοκληρωμένο τίτλο. Με το ίδιο σκεπτικό το gran turismo ένας τίτλος που σημάδεψε τα racing games είναι beta και βιαστική επειδή ο το νο2 είχε 5χ content. Είναι νομίζω και το θέμα που παραβλέπεις στο άρθρο σου για την νοσταλγία,  βγάζεις έξω το κομμάτι της τέχνης, πως αυτή  αποτυπώνετε ανάλογα με τα διαθέσιμα δεδομένα της εποχής και στηρίζεσαι σε mechanics και πως εξελίσσονται. 

Επεξ/σία από Daredevil
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...