bedazzled Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Και ο Kojima τι εκανε τοτε? Πατατες πουλουσε? Καλά, ο Kojima ως πρωτοπόρος είχε ήδη προβλέψει από το 1998 (!!!) το πάντρεμα cinema & video games, εσύ όμως θεωρείς ότι το 1998 υπήρχε η κατάλληλη τεχνολογία για να φτιαχτεί ένα immersive cinematic παιχνίδι; Τα πολύγωνα του MGS έβγαζαν μάτι ακόμα και την εποχή που βγήκε, πόσο μάλλον σήμερα... δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για το Uncharted 2 που οπτικά παίζεται άνετα και σήμερα. Φαντάσου να έβγαζε Uncharted στο PS1 ή PS2 η ND. Απλά δεν θα ήταν το ίδιο παιχνίδι. Να σου πω φίλτατε ένα Jak and Daxter στα χνάρια του πρώτου (όχι του 2 και 3) με σημερινή τεχνολογία πολύ θα το γούσταρα πάντως. Εν αναμονή του remaster/remake.
vste Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Καλά, ο Kojima ως πρωτοπόρος είχε ήδη προβλέψει από το 1998 (!!!) το πάντρεμα cinema & video games, εσύ όμως θεωρείς ότι το 1998 υπήρχε η κατάλληλη τεχνολογία για να φτιαχτεί ένα immersive cinematic παιχνίδι; Μιλαμε για εποχη Jak and Daxter, κοινως για PS2 εποχη. Για αυτο και δεν ανεφερα το MGS1, αλλα το MGS3.
bedazzled Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Μιλαμε για εποχη Jak and Daxter, κοινως για PS2 εποχη. Για αυτο και δεν ανεφερα το MGS1, αλλα το MGS3. Ούτε η PS2 εποχή επαρκούσε... γι' αυτό το Jak & Daxter είχε καρτουνίστικα γραφικά. Η ίδια η ND το έχει πει ότι πάντα ήθελαν να φτιάξουν ένα τέτοιο παιχνίδι, αλλά τους έλειπε η τεχνολογία. Το PS3 υποστήριζε programmable shaders (είχε και το OG XBOX, αλλά η ND δεν έβγαζε εκεί παιχνίδια). Programmable shaders = φωτορεαλισμός = immersion
Steve_Sheep Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Καλά, ο Kojima ως πρωτοπόρος είχε ήδη προβλέψει από το 1998 (!!!) το πάντρεμα cinema & video games, εσύ όμως θεωρείς ότι το 1998 υπήρχε η κατάλληλη τεχνολογία για να φτιαχτεί ένα immersive cinematic παιχνίδι; Τα πολύγωνα του MGS έβγαζαν μάτι ακόμα και την εποχή που βγήκε, πόσο μάλλον σήμερα... δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για το Uncharted 2 που οπτικά παίζεται άνετα και σήμερα. Φαντάσου να έβγαζε Uncharted στο PS1 ή PS2 η ND. Απλά δεν θα ήταν το ίδιο παιχνίδι. Εν αναμονή του remaster/remake. Ναι όντως πρωτοπορεία το 1998 χαχαχαχα NOT FMV games want a word with you... Αν και θεώρω την wikipedia fast food - δεν είναι τελείως άκυρη ως source οπότε: "In 1984, a home console system called the Halcyon was released by RDI Video Systems that used Laserdiscs for its games and was to feature ports of several popular Laserdisc arcade games of the day. It used FMV exclusively, but the company folded after releasing only two titles for the system. The LaserActive from Pioneer would try the technology again in 1994, but it too failed. By the early 1990s when PCs and consoles moved to creating games on a CD, they became technically capable of utilizing more than a few minutes' worth of movies in a game. This gave rise to a slew of original FMV-based computer games such as Night Trap (1992), The 7th Guest (1992), Voyeur (1993), Phantasmagoria (1995), and Daryl F. Gates' Police Quest: SWAT (1995). Other titles were simply scaled down ports of Laserdisc arcade games, some of them a decade old by this time. Regardless of their sources, theseFMV games frequently used B-movie and TV actors and promised to create the experience of playing an interactive movie or animation. However, production values were quite low with amateurish sets, lighting, costumes, and special effects. Animated titles either cobbled together footage from old anime or used cheaper overseas animation producers to create their footage. In addition, the video quality in these early games was low, and the gameplay frequently did not live up to the hype becoming well-known failures in video gaming. At this time, consoles like 3DO, CD-i, and Sega CD borrowed this concept for several low-quality interactive games. Companies such as Digital Pictures and American Laser Games were formed to produce full-motion video games." Cinema και videogames... 2η ευκαιρία ΙΣΩΣ Καλά τα arcade systems είχαν σίνεμα + videogames από το'80... Είπαμε καλός ο Kojima αλλά εντάξει άργησε 20 ΧΡΟΝΙΑ μόνο - και εγώ όπως έχουμε πεί σε Pm sony-pony θα γίνω αλλά εντάξει..φτάνει... Είχα και 3do και Philips CD-I και αμα λάχει και AMIGA-CD32 και τα θυμάμαι σαν τώρα τα games που είχαν. Φιλικά - Steve
paparoupas11 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Skyrim and Fallout 4 will get mods on PS4, but there's a catch Mod makers can't upload external assets https://www.destructoid.com/skyrim-and-fallout-4-will-get-mods-on-ps4-but-there-s-a-catch-391343.phtml Μετά το χιλοστο σου post, αποφάσισα να τα πούλησω όλα τα playstation. Ο αγώνας σου δεν πήγε χαμένος. 3
johngamer Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Συγκρίνεις τον έλεγχο που κάνει η MS και σου δίνει και ένα χρόνο εγγύηση με τον έλεγχο που κάνει ο καθένας από εμάς σε κάτι που δεν σου παρέχουν εγγύηση αλλά το παίρνεις as it is. Έχεις δίκιο μην λέμε ότι θέλουμε, να σκεφτόμαστε και λίγο πρώτα Παρεξήγηση. Έτσι όπως το διάβασα νόμιζα πως μιλούσες για το refurb. 1
bedazzled Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 @Steve Αν σ' αρέσουν τα FMV games (οι περισσότεροι συμφωνούν ότι απέτυχε σαν genre, πλην εξαιρέσεων), τσέκαρε το The Bunker. Προσωπικά βρίσκω άδικη την σύγκριση prerecorded videos με real time 3D rendering... σε βίντεο εννοείται ότι έχεις και Avatar CGI γραφικά για το απόλυτο immersion. Το gameplay πάει περίπατο βέβαια. Εμένα με νοιάζει τι μπορεί να γίνει σε πραγματικό χρόνο χωρίς πολλούς συμβιβασμούς...
HarryGrey Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 One of the biggest PS4 exclusive games of the year just got delayed"Gravity Rush 2," the sequel to the cult classic PlayStation Vita game, would have been a quality PS4 exclusive this December, but that isn't happening anymore. In a post on the PlayStation Blog, it was confirmed that "Gravity Rush 2" has been delayed until January 20. http://www.businessinsider.com/gravity-rush-2-release-date-delayed-2016-10
paparoupas11 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 One of the biggest PS4 exclusive games of the year just got delayed "Gravity Rush 2," the sequel to the cult classic PlayStation Vita game, would have been a quality PS4 exclusive this December, but that isn't happening anymore. In a post on the PlayStation Blog, it was confirmed that "Gravity Rush 2" has been delayed until January 20. http://www.businessinsider.com/gravity-rush-2-release-date-delayed-2016-10 Παιχνίδι που καθυστέρησε η κυκλοφορία. Τς τς, δεν είναι πράματα αυτά, δεν το έχω ξαναδεί. 1
FromDusk_TillDawn Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Ρε μάγκες να κάνω μια ερώτηση? Κάποια παιχνίδια που θα παίξουν 4κ στο pro όπως το the last of us θα πρεπει να τα αγοράσουμε ξανά η θα γίνει κάποιο update? http://www.techtimes.com/articles/177186/20160912/the-last-of-us-remastered-to-have-native-4k-support-on-the-ps4-pro.htm
spartan29gr Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Ρε μάγκες να κάνω μια ερώτηση? Κάποια παιχνίδια που θα παίξουν 4κ στο pro όπως το the last of us θα πρεπει να τα αγοράσουμε ξανά η θα γίνει κάποιο update? http://www.techtimes.com/articles/177186/20160912/the-last-of-us-remastered-to-have-native-4k-support-on-the-ps4-pro.htm Ενοειτε πως οχι!!!οσα παιχνιδια υποστηριζουν το ps4 pro θα κατεβαζουν δωρεαν το update.
ababapanos Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Μια ερωτηση. εχω ps plus αλλα δεν εχω ps4 γιατι το πουλησα για να αγορασω το PRO οταν βγει... μεχρι τοτε μπορώ να πάρω τα δωρο παιχνίδια που δινει το ps plus για να μην τα χάσω?
keropi Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Έδωσαν 4.0.1 update; Ναι , για stability & fixes από ότι λένε
Προτεινόμενες αναρτήσεις