Προς το περιεχόμενο

Το topic των αντιπροσφορών


parsifal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Εψαξα και το βρηκα, ηταν οχι στον προηγουμενο, αλλα στον προ-προηγουμενο 2-2.5 μηνες πριν.

 

Οπου βεβαια ολως τυχαιως το εχουν με τροπο που να φαινεται οτι μιλαει για προσφορα. Επισης απο ποτε η εναρξη χρεωσης υπηρεσιας που ειναι δωρεαν, αναγραφεται-δηλωνεται ως "αυξηση απο 0.00€ σε 0.50€" ειναι αξιο παρατηρησης αν οχι καταγγελιων. Μου θυμιζει παιχνιδι τυπου "βρες την κρυμμενη λεξη"... 

 

post-83099-0-89977600-1513087290_thumb.jpg

 

 

Το θεμα ειναι οτι με εχουν χρεωσει και τις 3 υπηρεσιες και αναδρομικα για τον προηγουμενο μηνα, ενω οταν ειχα μαθει για αυτες τις αυξησεις  (πριν 3+μηνες απο εδω και ΟΧΙ απο τον λογαριασμο μου) ειχα επιβεβαιωμενα απενεργοποιημενα ολα πλην αναγνωρισης.  :X

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εψαξα και το βρηκα, ηταν οχι στον προηγουμενο, αλλα στον προ-προηγουμενο 2-2.5 μηνες πριν.

 

Οπου βεβαια ολως τυχαιως το εχουν με τροπο που να φαινεται οτι μιλαει για προσφορα. Επισης απο ποτε η εναρξη χρεωσης υπηρεσιας που ειναι δωρεαν, αναγραφεται-δηλωνεται ως "αυξηση απο 0.00€ σε 0.50€" ειναι αξιο παρατηρησης αν οχι καταγγελιων. Μου θυμιζει παιχνιδι τυπου "βρες την κρυμμενη λεξη"... 

 

attachicon.gif αυτα ειναι.jpg

 

 

Το θεμα ειναι οτι με εχουν χρεωσει και τις 3 υπηρεσιες και αναδρομικα για τον προηγουμενο μηνα, ενω οταν ειχα μαθει για αυτες τις αυξησεις  (πριν 3+μηνες απο εδω και ΟΧΙ απο τον λογαριασμο μου) ειχα επιβεβαιωμενα απενεργοποιημενα ολα πλην αναγνωρισης.  :X

"Απλά" πρέπει να χαλάσεις το χρόνο σου και τη ζαχαριένια σου, να τους πάρεις τηλ, να περιμένεις 222 λεπτά και μετά να ξεχ$σεις τον 1ο δόλιο υπάλληλο/τηλεφωνητή που θα πετύχεις. Να δει το λογαριασμό σου και να διαπιστώσει (για 100η φορά μέσα στη μέρα) ότι οι υπηρεσίες που σε χρεώσαν ήταν ανενεργές, αλλά "το σύστημα είχε σφάλμα στη ρύθμιση". Να σου ζητήσει συγνώμη και να σου πει ότι οι λάθος χρεώσεις θα τακτοποιηθούν στον επόμενο λογαριασμό.

Το έχω κάνει αρκετές φορές (με εξαίρεση το στάδιο του ξεχ$σίματος, όχι γιατί είμαι καλός άνθρωπος, απλά γιατί έτυχε κάποια γνωστή μου να δουλεύει πριν πολλά χρόνια σε τέτοια θέση και να καταλάβω και την άλλη μεριά πριν... θυμώσω). Cosmote, wind, cyta, forthnet. Τελικά έχω βγάλει πάντα άκρη. Και όντως, το βραβείο του λογαριασμού γρίφου πάει στη wind χ-α-λ-α-ρ-ά!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα τώρα το ποστ αυτό και θυμήθηκα ότι αρχές του μήνα μου στέλνει η wind τον e-bill με email, τώρα όμως δεν μου έστειλε τίποτα. Μπαίνω στο mywind και βέπω ότι έχει βγει ο λογαριασμός Δεκεμβρίου, 34€ αντί για 28€ και το πιο τρελό είναι ότι ο λογαριασμός δεν υπάρχει πουθενά. Μόνο κουμπί πληρωμή έχει, ούτε ανάλυση χρεώσεων, ούτε ανάλυση κλήσεων. Τι καινούρια κόλπα είναι αυτά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά αφήστε το την πατήσαμε με την WIND εμένα αντί για 59 ευρώ ήρθε ο τελευταίος που είδα λογαριασμός κοντά στα 89 ,είχε κολλήσει και ένα ιο το κινητό και κατέβαζε ότι μ@λ@κία μπορούσες να φανταστείς ,από ότι μου είπαν οι νέες αυξήσεις για το πρόγραμμα μου είναι κοντά στα 6 ε (πρώην wind one l).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αύξηση προθεσμίας για καταγγελία σύμβασης: Αυξάνεται το χρονικό περιθώριο που έχει στη διάθεσή του ο συνδρομητής για την καταγγελία της σύμβασης αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο. Η παραπάνω προθεσμία καθορίζεται, για ορισμένου ή αορίστου χρόνου σύμβαση, είτε στους τρεις μήνες, εάν ακολουθείται μηνιαίος κύκλος τιμολόγησης, είτε στους τέσσερις μήνες, για διμηνιαίο κύκλο τιμολόγησης, από την ημερομηνία εφαρμογής των τροποποιήσεων.

http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0735.html

 

Μπορείς να κάνεις καταγγελία σύμβασης αζημίως. Επίσης κοίτα στον λογαριασμό του Σεπτεμβρίου, αν η WIND αναφέρει αύξηση στο δικό σου πρόγραμμα.

 

Edit : Τελικά η ημερομηνία ισχύος του κανονισμού είναι η 6η Δεκεμβρίου 2017 που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα τηε κυβερνήσεως.

Η ανακοίνωση της 15ης Νοεμβρίου ( που είναι η επόμενη των αυξήσεων ) χρησιμοποιεί τον όρο "άμεσα" και όχι "αμέσως" .

Συνήθως αυτός ο όρος σημαίνει "πολύ γρήγορα -πολύ σύντομα " και πάντως δεν θα πρέπει να συγχέεται με την λέξη αμέσως.

http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0735.html

Επισημαίνεται ότι, η απαγόρευση της αύξησης του παγίου στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου και η ρύθμιση για την αποστολή ηλεκτρονικών λογαριασμών τίθενται άμεσα σε ισχύ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αύξηση προθεσμίας για καταγγελία σύμβασης: Αυξάνεται το χρονικό περιθώριο που έχει στη διάθεσή του ο συνδρομητής για την καταγγελία της σύμβασης αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο. 

Mπερδευτηκα με το ολο κειμενο, Συμπερασμα σε μια γραμμη; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ρωτησω κατι.

εκανα τηλεφωνικως καινουριο συμβολαιο 24 μηνων με wind τον σεπτεμβρη και τωρα μου ηρθαν οι αυξησεις περιπου 10 ευρω.

απο οτι καταλαβα δικαιουμαι με τον καινουριο νομο της εεττ να κανω καταγγελια αν δεν τα βρω με wind.

απο την στιγμη που γινεται καταγγελια μετα τι ακολουθει? εχω δικαιωμα να αλλαξω παροχο για κινητο ιντερνετ και σταθερο με τα ιδια νουμερα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ρωτησω κατι.

εκανα τηλεφωνικως καινουριο συμβολαιο 24 μηνων με wind τον σεπτεμβρη και τωρα μου ηρθαν οι αυξησεις περιπου 10 ευρω.

απο οτι καταλαβα δικαιουμαι με τον καινουριο νομο της εεττ να κανω καταγγελια αν δεν τα βρω με wind.

απο την στιγμη που γινεται καταγγελια μετα τι ακολουθει? εχω δικαιωμα να αλλαξω παροχο για κινητο ιντερνετ και σταθερο με τα ιδια νουμερα?

 

Το πιθανότερο (για να μην πω, βέβαιο) είναι ότι στην αύξηση της Wind, που ίσχυσε από 14/11/17 και είχε ανακοινωθεί από τον ΣΕΠ, δεν έχει εφαρμογή η νέα οδηγία της ΕΕΤΤ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαδή εγώ που δίνω κάθε μήνα 7ε και κανονικά θα είμαι συνδρομητής έως τον 10/18 μπορώ αζημίως να φύγω με κάποιον τρόπο και ούτε γάτα ,ούτε ζημιά? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αύξηση προθεσμίας για καταγγελία σύμβασης: Αυξάνεται το χρονικό περιθώριο που έχει στη διάθεσή του ο συνδρομητής για την καταγγελία της σύμβασης αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο. Η παραπάνω προθεσμία καθορίζεται, για ορισμένου ή αορίστου χρόνου σύμβαση, είτε στους τρεις μήνες, εάν ακολουθείται μηνιαίος κύκλος τιμολόγησης, είτε στους τέσσερις μήνες, για διμηνιαίο κύκλο τιμολόγησης, από την ημερομηνία εφαρμογής των τροποποιήσεων.

http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0735.html

 

Μπορείς να κάνεις καταγγελία σύμβασης αζημίως. Επίσης κοίτα στον λογαριασμό του Σεπτεμβρίου, αν η WIND αναφέρει αύξηση στο δικό σου πρόγραμμα.

 

Edit : Τελικά η ημερομηνία ισχύος του κανονισμού είναι η 6η Δεκεμβρίου 2017 που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα τηε κυβερνήσεως.

Η ανακοίνωση της 15ης Νοεμβρίου ( που είναι η επόμενη των αυξήσεων ) χρησιμοποιεί τον όρο "άμεσα" και όχι "αμέσως" .

Συνήθως αυτός ο όρος σημαίνει "πολύ γρήγορα -πολύ σύντομα " και πάντως δεν θα πρέπει να συγχέεται με την λέξη αμέσως.

http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0735.html

Επισημαίνεται ότι, η απαγόρευση της αύξησης του παγίου στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου και η ρύθμιση για την αποστολή ηλεκτρονικών λογαριασμών τίθενται άμεσα σε ισχύ

 

 

Πάντως εγώ έχω μπλεχτεί 

 

Από τη μία μιλάμε για απαγόρευση αύξησης του παγίου, από την άλλη λέμε αύξηση του χρονικού ορίου για καταγγελία της σύμβασης (η οποία προφανώς στις περισσότερες φορές γίνεται για περιπτώσεις όπου αυξάνεται το πάγιο)

 

Επίσης ισχύει και για κινητά ή μόνο για σταθερά ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχεις δίκιο.  Που  είδες την απαγόρευση αύξησης του παγίου;

Όλοι οι πάροχοι ανακοινώνουν, κατά καιρούς, αυξήσεις είτε στη σταθερή είτε στην κινητή είτε στο πάγιο είτε στο χρόνο χρέωσης.

 

Ο τρόπος που ενημερώνουν τους πελάτες τους είναι με ανακοίνωση στο site τους και στο λογαριασμό πριν από την εφαρμογή της αύξησης.

Το πρόβλημα είναι ότι, εάν δεν δεις ούτε το ένα ούτε το άλλο, δεν έχεις καταλάβει τι γίνεται, εκτός από την ώρα που θα εξοφλήσεις το λογαριασμό και συνήθως τότε είναι αργά.

 

Πέρα απ' αυτό, όμως, πολλοί συνδρομητές έχουν πετύχει καλή ή πολύ καλή προσφορά και δεν τους συμφέρει να καταγγείλουν τη σύμβασή τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...