Προς το περιεχόμενο

κουπονι - Samsung UE32D6500 32" 3D LED - 399e


crusad

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σοβαρά τώρα, ετσι και πάω στην Κ. Μαίρη και της πω:

Αφου θα έχεις ακυρώσεις, θα ήθελα να πάρω 2-3 σε τιμή κόστους,

τι λέτε να πεί;

 

"πολυ ευχαριστως να σας εξυπηρετησουμε! καντε μου ενα εμβασμα στο λογαριασμο ΧΧΧΧΧΧΧΧ, ονομα Μαρια Πρεβεζανου του Χρηστου για 3*400=1.200 ευρω, και αμεσως μετα θα σας αποστειλουμε τον αριθμο ACS και θα επικοινωνησουμε μαζι σας για να κανονισουμε ενα διωρο που σας βολευει για την παραλαβη.

ευχαριστουμε θερμα για την προτιμηση σας,

 

με εκτιμηση,

η ομαδα του inthebox"

 

ΥΓ προς αποφυγη παρεξηγησεων, το παραπανω μηνυμα ειναι προιον της δικης μου φαντασιας, αν και πολυ αληθοφανες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπέρα,

Και Εγώ πέρασα από εκεί σήμερα πάντως και δεν ήταν κανένας. Κτύπαγα τα κουδούνια αλλά τπτ… βέβαια πήγα απόγευμα… Το κουδούνι στην κάτω πόρτα πάντως έγραφε ‘’ΠΡΕΒΕΖΑΝΟΥ’’.

Να σας πώ και εγώ θύμα της αναβάθμισης είμαι… αλλά μου είχαν πει ότι η διάφορα είναι 270€…. Σε ποιους είπε για 150€ που διάβασα παρα

 

 

σε εμενα ειπε 150

 

 

Τα κατέθεσες τα χρήματα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην υπάρχει ανησυχία να ενημερώσω ότι η GoldenDeals επέστρεψε τα χρήματα (φαντάζομαι και σε πολλούς άλλους). Είχα ζητήσει την ακύρωση την Παρασκευή και με είχαν ενημερώσει ότι η επιστροφή θα γινόταν σε 7 εργάσιμες.

 

Για εμένα τέλος καλό όλα καλά, η εμπειρία μου από την GoldenDeals είναι θετική, απαντούσαν άμεσα και έλυσαν το θέμα της επιστροφής χωρίς καθυστερήσεις. Ωστόσο, δεν θα ξανά έκανα τόσο μεγάλη αγορά από οποιοδήποτε DealSite (μια Φουρεϊρα με 10 ευρώ θα τη ρισκάρω...).

 

Όσο για το IntheBox και την κα Πρεβεζάνου, δεν με ενδιαφέρει αν την κρέμασαν οι προμηθευτές ή αν προσπάθησε να κάνει απάτη, για εμένα είναι σαν να μην υπάρχουν αυτή τη στιγμή, και δεν νομίζω να υπάρχουν σε λίγο καιρό...

Από την πλευρά μου θα προσπαθήσω πραγματικά να ενημερώσω όσο περισσότερους μπορώ για την "αξιοπιστία" του συγκεκριμένου site...

 

Εύχομαι καλά ξεμπερδέματα και με τους υπόλοιπους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και από εμένα,

 

Είμαι και εγώ "πελάτης" της εν λόγω προσφοράς και δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένη ούτε από το αποτέλεσμα ούτε από τη διαδικασία.

Η παραγγελία μου έγινε στις 28/1/2012 με αρ. παραγγελίας 00001447. Στις 12 Φεβρουαρίου έλαβα email που μου έλεγε ότι θα παραλάβω την τηλεόραση στις 18/2 (ημέρα Σάββατο). Στις 20/2 επικοινώνησα με το αρμόδιο γραφείο της ACS όπου με ενημέρωσαν ότι ο συγκεκριμένος κωδ. αποστολής δεν υπάρχει στο σύστημα. Έστειλα mail στο inthebox και αφού δεν είχα καμία απάντηση προσπάθησα να τους βρω στο τηλέφωνο. Μετά από αρκετές προσπάθειες τα κατάφερα και μια πολύ ευγενική κοπέλα μου εξήγησε ότι είχε γίνει κάποιο λάθος στο σύστημά τους και αναγκάστηκαν να βγάλουν όλους τους αρ. αποστολής από την αρχη. Με διαβεβαίωσε ότι υπάρχουν αρκετές τηλεοράσεις για να καλύψουν όλες τις παραγγελίες και ότι θα παραλάβω από Τετάρτη έως Παρασκευή (δηλαδή από 22/2 έως 24/2). Στις 23/2 έλαβα ένα mail που έλεγε να μην ανησυχώ καθώς όσες παραγγελίες δεν εκτελεστούν μέχρι τη 1/3 θα επιστραφούν τα λεφτά (το απάντησα φυσικά αλλά κανενός το αυτί δεν ιδρώνει...). Τέλος, σήμερα το πρωί έλαβα email από τη goldendeals ότι ο προμηθευτής αδυνατεί να παραδώσει και όσοι δεν έχουμε λάβει την τηλεόραση να στείλουμε τον αριθμό του κουπονιού ώστε να μας επιστραφούν τα λεφτά μας (από 5/3 έως 19/3). Τους έστειλα τα στοιχεία και τους ζήτησα να με ενημερώσουν εγγράφως και ενυπόγραφα πόσες τελικά από τις 342 παραγγελίες παραδόθηκαν στους παραλήπτες.

 

Μετά από όλα αυτά αναρωτιέμαι ποιός τελικά βγάζει λεφτά στις πλάτες μας!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεύτερη περίπτωση με επιστροφή χρημάτων και μάλιστα σε άμεσο χρόνο και καταγράφεται στα θετικά του GD.

 

Εύχομαι να τελειώσει γρήγορα η περιπέτεια και για τους υπόλοιπους και, κυρίως, για τους "ακάλυπτους" από το GD.

 

 

Edit

 

Τους έστειλα τα στοιχεία και τους ζήτησα να με ενημερώσουν εγγράφως και ενυπόγραφα πόσες τελικά από τις 342 παραγγελίες παραδόθηκαν στους παραλήπτες.

 

 

Εάν σου απαντήσουν σ' αυτή την ερώτηση, θα πρέπει να μας δώσεις αυτή την πληροφορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τους έστειλα τα στοιχεία και τους ζήτησα να με ενημερώσουν εγγράφως και ενυπόγραφα πόσες τελικά από τις 342 παραγγελίες παραδόθηκαν στους παραλήπτες.

 

 

αμα μαθεις ενημερωσε και εμας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Καλησπέρα και από εμένα,

 

Η παραγγελία μου έγινε στις 28/1/2012 με αρ. παραγγελίας 00001447. Στις 12 Φεβρουαρίου έλαβα email που μου έλεγε ότι θα παραλάβω την τηλεόραση στις 18/2 (ημέρα Σάββατο). Στις 20/2 επικοινώνησα με το αρμόδιο γραφείο της ACS όπου με ενημέρωσαν ότι ο συγκεκριμένος κωδ. αποστολής δεν υπάρχει στο σύστημα. Έστειλα mail στο inthebox και αφού δεν είχα καμία απάντηση προσπάθησα να τους βρω στο τηλέφωνο. Μετά από αρκετές προσπάθειες τα κατάφερα και μια πολύ ευγενική κοπέλα μου εξήγησε ότι είχε γίνει κάποιο λάθος στο σύστημά τους και αναγκάστηκαν να βγάλουν όλους τους αρ. αποστολής από την αρχη. Με διαβεβαίωσε ότι υπάρχουν αρκετές τηλεοράσεις για να καλύψουν όλες τις παραγγελίες...

 

Τους έστειλα τα στοιχεία και τους ζήτησα να με ενημερώσουν εγγράφως και ενυπόγραφα πόσες τελικά από τις 342 παραγγελίες παραδόθηκαν στους παραλήπτες.

 

 

Δεν βλεπω να σου εχουν πει κανενα ψεμα; Η μηπως σου εχουν πει; :rolleyes:

 

 

Δε νομιζω οτι εχεις καμια αρμοδιοτητα να ρωτησεις και αυτοι καμια υποχρεωση να απαντησουν στην ερωτηση σου. Αλλα ακομα και αν σου δωσουν μια απαντηση τι ειναι αυτο που θα σε κανει να την πιστεψεις και να την δεχτεις ως πραγματικη; Σε τι θα σε εξυπηρετησει σε πιθανες νομικες κινησεις σου; Δε νομιζω οτι θα σου προσεφερε κατι μια ψευδης απαντηση, ουτε καν μια αληθης αν υποθεσουμε οτι παρεις μια τετοια.

 

 

 

 

ΥΓ. Γιατι 342; 400 δεν ηταν; (375+25)

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα και απο μενα. επικοινωνησα σημερα με την τραπεζα, και μου ειπαν οτι εχει πιστωθει η καρτα μου απο την goldendeals. βεβαια, κακως το αναφερω εδω, αφου ειχα παραγγειλει τη μηχανη, αλλα το λεω σε περιπτωση που υπαρχει καποιος που αγωνια.

σωστη η GD λοιπον, αν και, κατ' εμε, εχει αρκετα μεγαλο μεριδιο ευθυνης στο ολο προβλημα. οχι γιατι δεν εδωσε τα λεφτα στο θηλυκο ξανθοπουλο, που ολα του πηγαν στραβα, ωστε να προμηθευτει τα προιοντα που οφειλε να εχει. αλλα γιατι δεν ελεγξε καλυτερα με ποιον συνεργαζεται, και παρολο που η εν λογω "κυρια" ειχε δωσει δειγματα γραφης στο παρελθον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαλησπέρα κι από μένα. Πριν λίγα λεπτά επικοινώνησα με την τράπεζα μου και έχει πιστωθεί το ποσό για την τηλεόραση στην πιστωτική μου. Ευτυχώς δεν χάσαμε τα λεφτά μας, αν και όλη αυτή η αναμπουμπούλα με ενόχλησε πολύ. Εμείς αγοράσαμε και ειδική βάση για την τηλεόραση περιμένοντάς την για πάντα. Μας έμεινε η βάση, θα έλεγα τώρα που θα ήθελα να την βάλω, αλλα συγκρατούμαι. Φαντάζομαι και όλοι οι υπόλοιποι θα έχετε θετικά νέα ως προς το ποσό της επιστροφής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω (είχα) κι εγώ παραγγείλει την τηλεόραση και διαβάζω το θέμα από την πρώτη στιγμή που δημοσιευθηκε. Αυτό που έχω να αναφέρω είναι πως βλέπως πως όλοι είσαστε ευχαριστημένοι με μια απλή επιστροφή χρημάτων από την Goldendeals. Ίσως επειδή αυτό είναι που "καίει" τους περισσότερους όπως κι εμένα. Η προσωπική μου άποψη είναι πως ακόμη και η συμπεριφορά της Goldendeals είναι αντιεπαγγελματική. Κι αυτό διότι:

 

Γνώριζε αν όχι από την αρχή, ίσως αργότερα για την αδυναμία παράδοσης από τον προμηθευτή και δεν κινήθηκε σωστά είτε

 

α) για να μας αποζημιώσει έγκαιρα

β) για να ψάξει να βρει άλλο προμηθευτη ο οποίος θα ικανοποιούσε την αγορά μας (έστω και με κάποιο παραπάνω αντίτιμο)

Στο κάτω κάτω την τηλεόραση θέλαμε όλοι και όχι να μας επιστρέψει τα χρήματα μας άκουσον άκουσον 2 μήνες μετά (26 Ιανουαριού-19 Μαρτίου). Στο κάτω κάτω δε ζήτησα από κανέναν να μου κρατήσει 400€ για δύο μήνες, αυτό ήξερα να το κάνω από μόνος μου.

 

Ξέρω ότι οι περισσότεροι από εμάς λαμβάνοντας αυτά τα χρήματα θα πάμε να αγοράσουμε TV, με τόση κ..λα που έχουμε μετά από τόσο καιρό αναμονής. Και αυτό που κάνουν είναι να μου αναβάλλουν αυτή την αγορά για άλλες 20 μέρες.

 

Υ.Γ. Καλά που μας άφησαν και τα Goldencoins για να έχουμε να παίξουμε και κανένα Buble Buble (xaxaxaxa).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι το θέμα δεν το αφήνουμε έτσι! Όλοι να κάνουμε καταγγελία στη Γ.Γ. Καταναλωτή (θα ερευνήσουν και κατά πόσο ευθύνεται το Golden deals). Και όσοι δεν έχουν πάρει απόδειξη, στο ΣΔΟΕ.

 

Θα βοηθούσε να γράψει κάποιος ένα κείμενο καταγγελίας (και για τη φωτογραφική), θα το έκανα εγώ, έχω ξαναγράψει, αλλά πνίγομαι στη δουλειά

 

καλησπερα,

 

Ειχα παραγγειλει μια μηχανη brownies απο goldendeals κανα μηνα τωρα και δε το εχω παραλαβει.

απ´οτι καταλαβα μιλαμε για απατη, ας με βοηθησει καποιος που να πρωτοαπευθυνθω αυριο πρωι, golden deals?

 

18 ευρω ειναι, αλλα γιατι να τους τα χαρισω...

 

Ευχαριστω!

 

 

Καλά λέω ότι το κατάστημα βαράει διάλυση, αν δεν έχει ήδη διαλυθεί. Πόσοι άραγε έχουν κάνει παραγγελίες αυτές τις μέρες με ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ (ΤΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΝΟΥ...) και θα κανουν και τις επόμενες μέρες, για διάφορα προϊόντα, όχι απαραίτητα της προσφοράς; Πρέπει το θέμα να δημοσιοποιηθεί ευρύτερα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας και απο εμενα.Εχω αγορασει κι εγω μια προσφορα απο το συγκεκριμενο καταστημα η οποια και εχει κανει δυο μηνες να μου παραδοθει.Προκειται για το papier noir.

http://www.inthebox.gr/index.php/shop/lifestyle-gadgets/papier-noir

Ανησυχω κι εγω για τα χρηματα μου (7 ευρω,καταθεση μεσω τραπεζας) και θα ηθελα κι εγω να μου πειτε που θα απευθυνθω για τα λεφτα μου. 7 ευρω,γιατι να της τα χαρισω της απατεωνισσας;καλυτερα να τα δωσω για τσιχλες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε αν δεν κανεις πλακα με το χαρτι υγειας σε ενημερωνω οτι πολλοι απο εδω μεσα κινδυνευουν να χασουν τα 100πλασια λεφτα απο εσενα.

 

Sent from my Galaxy S with Insomnia App

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας και απο εμενα.Εχω αγορασει κι εγω μια προσφορα απο το συγκεκριμενο καταστημα η οποια και εχει κανει δυο μηνες να μου παραδοθει.Προκειται για το papier noir.

http://www.inthebox....ets/papier-noir

Ανησυχω κι εγω για τα χρηματα μου (7 ευρω,καταθεση μεσω τραπεζας) και θα ηθελα κι εγω να μου πειτε που θα απευθυνθω για τα λεφτα μου. 7 ευρω,γιατι να της τα χαρισω της απατεωνισσας;καλυτερα να τα δωσω για τσιχλες.

 

 

Πρέπει να απευθυνθείς στο deal site και να ζητήσεις ακύρωση της παραγγελίας, εάν δεν σου έχει παραδοθεί το προϊόν στον αρχικά προσδιορισμένο χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...