Προς το περιεχόμενο

κουπονι - Samsung UE32D6500 32" 3D LED - 399e


crusad

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Σχετικά με τα deals, υπήρχαν εμπορικές συμφωνίες για μαζικές αγορές στις χαμηλές τιμές που τελικώς ακυρώθηκαν. Προσπαθήσαμε για συμφωνίες με νέους προμηθευτές αλλά η μη τήρηση κάποιων συμφωνιών με τρίτους, δε μας επέτρεψε να προχωρήσουμε. Μέχρι τελευταία στιγμή είμασταν σε διαρκή αγώνα για να ολοκληρωθεί το θέμα χωρίς προβλήματα. Δε μου επιτρέπεται να γράψω περισσότερα πάνω σε αυτό. Σημασία έχει πως έχουμε ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων σε όσους δεν παρέλαβαν.

 

Πέρα από αυτό, παραγγελίες που έγιναν απευθείας σ' εμάς, εκτελούνται χωρίς προβλήματα αλλά με καθυστερήσεις λόγω των προβλημάτων που έχουν προκύψει. Προσπαθούμε να μην ασχολούμαστε με δημοσιεύματα και να επικεντρωθούμε στη δουλειά μας για να ολοκληρωθούν οι εκκρεμότητες.

 

 

 

Μόλις ολοκληρωθεί η αποστολή των προϊόντων στο CrazyDeals, θα έχετε όλοι πάρει μία απάντηση. Μέχρι τότε, δεν μπορώ να βοηθήσω περισσότερο.

 

 

 

Τελικά όσοι παραγγείλαμε τη Lumix από το Crazydeals θα παραλάβουμε ή όχι; Γιατί τα κόκκινα δεν συνάδουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλημέρα σε όλους.

 

Λυπάμαι που δεν απάντησα τόσο καιρό, αλλά υπήρχαν εξελίξεις που δεν το επέτρεπαν.

Σχετικά με τα deals, υπήρχαν εμπορικές συμφωνίες για μαζικές αγορές στις χαμηλές τιμές που τελικώς ακυρώθηκαν. Προσπαθήσαμε για συμφωνίες με νέους προμηθευτές αλλά η μη τήρηση κάποιων συμφωνιών με τρίτους, δε μας επέτρεψε να προχωρήσουμε. Μέχρι τελευταία στιγμή είμασταν σε διαρκή αγώνα για να ολοκληρωθεί το θέμα χωρίς προβλήματα. Δε μου επιτρέπεται να γράψω περισσότερα πάνω σε αυτό. Σημασία έχει πως έχουμε ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων σε όσους δεν παρέλαβαν.

 

Πέρα από αυτό, παραγγελίες που έγιναν απευθείας σ' εμάς, εκτελούνται χωρίς προβλήματα αλλά με καθυστερήσεις λόγω των προβλημάτων που έχουν προκύψει. Προσπαθούμε να μην ασχολούμαστε με δημοσιεύματα και να επικεντρωθούμε στη δουλειά μας για να ολοκληρωθούν οι εκκρεμότητες.

Σαφώς όποιος έχει κάνει αγορά από εμάς, μπορεί να μας ζητήσει ακύρωση και επιστροφή χρημάτων. Όποιοι έχουν πληρώσει τη διαφορά για μεγαλύτερη τηλεόραση, μας ενημερώνουν είτε για να γίνει πίστωση του χρηματικού τους ποσού, είτε να αποστείλουμε το προϊόν με αντικαταβολή.

 

Αρκετοί άνθρωποι μας επισκέφθηκαν εχθές και λύσαμε τις απορίες τους.

Είμαστε ανοιχτοί σε μία συνάντηση για να λυθούν όλων οι απορίες και αυτό το έχω ξανα αναφέρει στο παρελθόν.

 

Δεν έχουμε κάτι να κρύψουμε, κατανοούμε απόλυτα την αγωνία όσων έχουν πληρώσει, αλλά δεν μπορούμε να αναφέρουμε λεπτομέρειες για τις εμπορικές συμφωνίες.

Μόλις ολοκληρωθεί η αποστολή των προϊόντων στο CrazyDeals, θα έχετε όλοι πάρει μία απάντηση. Μέχρι τότε, δεν μπορώ να βοηθήσω περισσότερο.

 

Σχετικά με τα σχόλια και τις αναφορές στο πρόσωπό μου, από τη στιγμή που βγήκα δημόσια να μιλήσω και δεν κρυφτήκα, τα δέχομαι και αυτά.

Δε θα δεχτώ σχόλια που αφορούν πελάτες μου όμως με τους οποίους έχουμε συνεργασία ετών, όπως το CrazyDeals και το Car-Gadgets. Οι δύο επιχειρηματίες δέχονται πλέον τα πυρά ανταγωνιστών κυρίως, οι οποίοι βρήκαν αφορμή από αυτό.

Αυτά παρακαλώ να πάψουν καθώς βλάπτουν και τους δύο.

 

Σχετικά με όποιον δεν έχει λάβει απόδειξη, να μας αποστείλει ένα email για να ενημερώσουμε τους προμηθευτές.

Εμείς εκδίδουμε τα νόμιμα τιμολόγια προς τους προμηθευτές.

 

Όποιες άλλες απορίες - ερωτήσεις, μπορείτε να τις συγκεντρώσετε και θα λάβετε απάντηση. Είμαι ανοιχτή σε συνάντηση σε όποιον το επιθυμεί.

 

Ευχαριστώ.

 

Νομιζω πως δεν ειναι στο χερι κανενος να απαιτει το τι θα "δεχτει" η οχι μετα απο μια τραγικη συμπεριφορα Κα.Πρεβεζανου. Το γεγονος παραμενει οτι θελημενα παραπλανησατε 800 κοντα αγοραστες τοσο της Samsung οσο και της Panasonic λεγοντας οτι εφταιγαν ενα σωρο πραγματα ενω στην πραγματικοτητα δεν υπηρχαν καν τα προιοντα, η εστω οχι στον μεγαλυτερο αριθμο τους. Προσωπικα ελπιζω να κινηθουν Ολοι νομικα για αυτη την κοροιδια αλλιως θα μεινει ενα κενο που θα επιτρεπει στον καθενα με μηδενικο κεφαλαιο να αρχιζει με ελαχιστο κοστος μια "εικονικη" εταιρεια με εδρα στο Λονδινο (η οπουδηποτε δεν παιζει ρολο), να κανει τετοιες διαφημισεις και στο τελος να κρεμαει τους παντες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδια συγνωμη αν οπως λετε πηγαινε να κανει μπαζα δεν θα την επιανε κανεις? φυλακη θα ηταν ρε παιδια.αυτη ευθυνετε για τις παραγγελιες αλλα για να παρει προιοντα σε αυτη τη χαμηλη τιμη θα πρεπει οι προμηθευτες να δουν μεγαλη ποσοτητα! π.χ. με 400 κομματια θα στη δωσω τοσο ενα χ ποσο οταν ξαφνικα δεν εχει παρει χρηματα αυτη στα χερια της ο προμηθευτεις δεν τα δινει στη χ τιμη. αλλα κανονικα .καποιοι ποθ ειπαν οτι πηραν προιοντα αμεσως τους βριζατε λεγοντας πως ειναι βαλτοι.δεν ειναι ολα ετσι βρε παιδια.θα δειτε τις εξελιξεις ομως.σας ειπα φταιει και αυτη αλλα ολα θα λυθουν

 

για ρώτα την Μ.Π. απόδειξη θα πάρουμε??? 2 φορές μου είχε πει στο τηλέφωνο σε 1-2 ημέρες,έχουν περάσει 2-3 εβδομάδες απο τότε.γιατί χωρίς την απόδειξη δεν υπάρχει και η εγγύηση.

και δεύτερον δεν μου απάντησες για τα <<μεγάλα δώρα>> που υποτίθετε πήραμε.μεγαλοεπιχειρηματίες :angry:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μόλις ένα λεπτό από την ακύρωση της παραγγελίας στο intnebox μου ήρθε απαντητικό e-mail. Πραγματικά με αιφνιδίασε η ταχύτητά τους. Ή μήπως είναι αυτόματη απάντηση σε μήνυμα;

Ότι και να συμβαίνει πραγματικά αξίζουν "συγχαρητήρια" στο inthebox.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως είναι αξιοπρόσεκτο το πώς ο λύκος ("θα σας κάνω μήνυση μπλα μπλα", "οι δικηγόροι μπλα μπλα", "θα σας κάνω, θα σας δείξω" κτλ) έγινε αρνάκι...

Ή μάλλον η wannabe αλεπού, έγινε κότα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλους.

 

Λυπάμαι που δεν απάντησα τόσο καιρό, αλλά υπήρχαν εξελίξεις που δεν το επέτρεπαν.

Σχετικά με τα deals, υπήρχαν εμπορικές συμφωνίες για μαζικές αγορές στις χαμηλές τιμές που τελικώς ακυρώθηκαν. Προσπαθήσαμε για συμφωνίες με νέους προμηθευτές αλλά η μη τήρηση κάποιων συμφωνιών με τρίτους, δε μας επέτρεψε να προχωρήσουμε. Μέχρι τελευταία στιγμή είμασταν σε διαρκή αγώνα για να ολοκληρωθεί το θέμα χωρίς προβλήματα. Δε μου επιτρέπεται να γράψω περισσότερα πάνω σε αυτό. Σημασία έχει πως έχουμε ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων σε όσους δεν παρέλαβαν.

 

Πέρα από αυτό, παραγγελίες που έγιναν απευθείας σ' εμάς, εκτελούνται χωρίς προβλήματα αλλά με καθυστερήσεις λόγω των προβλημάτων που έχουν προκύψει. Προσπαθούμε να μην ασχολούμαστε με δημοσιεύματα και να επικεντρωθούμε στη δουλειά μας για να ολοκληρωθούν οι εκκρεμότητες.

Σαφώς όποιος έχει κάνει αγορά από εμάς, μπορεί να μας ζητήσει ακύρωση και επιστροφή χρημάτων. Όποιοι έχουν πληρώσει τη διαφορά για μεγαλύτερη τηλεόραση, μας ενημερώνουν είτε για να γίνει πίστωση του χρηματικού τους ποσού, είτε να αποστείλουμε το προϊόν με αντικαταβολή.

 

Αρκετοί άνθρωποι μας επισκέφθηκαν εχθές και λύσαμε τις απορίες τους.

Είμαστε ανοιχτοί σε μία συνάντηση για να λυθούν όλων οι απορίες και αυτό το έχω ξανα αναφέρει στο παρελθόν.

 

Δεν έχουμε κάτι να κρύψουμε, κατανοούμε απόλυτα την αγωνία όσων έχουν πληρώσει, αλλά δεν μπορούμε να αναφέρουμε λεπτομέρειες για τις εμπορικές συμφωνίες.

Μόλις ολοκληρωθεί η αποστολή των προϊόντων στο CrazyDeals, θα έχετε όλοι πάρει μία απάντηση. Μέχρι τότε, δεν μπορώ να βοηθήσω περισσότερο.

 

Σχετικά με τα σχόλια και τις αναφορές στο πρόσωπό μου, από τη στιγμή που βγήκα δημόσια να μιλήσω και δεν κρυφτήκα, τα δέχομαι και αυτά.

Δε θα δεχτώ σχόλια που αφορούν πελάτες μου όμως με τους οποίους έχουμε συνεργασία ετών, όπως το CrazyDeals και το Car-Gadgets. Οι δύο επιχειρηματίες δέχονται πλέον τα πυρά ανταγωνιστών κυρίως, οι οποίοι βρήκαν αφορμή από αυτό.

Αυτά παρακαλώ να πάψουν καθώς βλάπτουν και τους δύο.

 

Σχετικά με όποιον δεν έχει λάβει απόδειξη, να μας αποστείλει ένα email για να ενημερώσουμε τους προμηθευτές.

Εμείς εκδίδουμε τα νόμιμα τιμολόγια προς τους προμηθευτές.

 

Όποιες άλλες απορίες - ερωτήσεις, μπορείτε να τις συγκεντρώσετε και θα λάβετε απάντηση. Είμαι ανοιχτή σε συνάντηση σε όποιον το επιθυμεί.

 

Ευχαριστώ.

 

Κα Μαίρη, Θα ήθελα να προσθέσω πως η απουσία σας τόσο καιρό δημιούργησε βάσιμα ερωτηματικά και απορίες σε όλους τους αγοραστες σας (μέσω κουπονιών ή μη) καθώς και σε όσους πιθανώς ήθελαν να κάνουν αγορές απο το σάιτ σας για να εκμεταλυεθούν τις χαμηλές τιμές σας... Ηταν ενα λάθος που δημιούργησε πιο μεγάλη αναστάτωση.

Το οτι βγαίνει κάποια (υπαλληλος σας;;; ) και σας υποστηρίζει και μετά εμφανίζεσται εσείς μπορεί να σημαίνει οτι και αυτό ήταν προμελετημένο.

 

Αυτό που θέλω απλά εγώ να προσθέσω είναι οτι οι χρήστες του insomnia δίκαια φώναζαν καθότι αθετήσατε τόσες συμφωνίες και είπατε τόσα ψέματα (με ή χωρίς λόγο)... Ευχομαι πραγματικά να βγουν όλοι χαρούμενοι απο εδώ και να πάρουν όσοι δεν πάρουν τα προιόντα τα χρήματα τους πίσω (οχι πως αυτό θα τους αποζημιώσει όμως).

 

Τέλος εύχομαι να αποφευχθούν φαινόμενα που θα κάνουν αυτο το τόπικ απο "πολιτισμένο" να γίνει "Κλειδωμένο" :shifty: !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις ολοκληρωθεί η αποστολή των προϊόντων στο CrazyDeals, θα έχετε όλοι πάρει μία απάντηση. Μέχρι τότε, δεν μπορώ να βοηθήσω περισσότερο.

Δηλαδή θα εξυπηρετηθούν τα κουπόνια του CrazyDeals και όχι αυτά του GoldenDeals;

Με ποια λογική γίνεται αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλους.

 

Λυπάμαι που δεν απάντησα τόσο καιρό, αλλά υπήρχαν εξελίξεις που δεν το επέτρεπαν.

Σχετικά με τα deals, υπήρχαν εμπορικές συμφωνίες για μαζικές αγορές στις χαμηλές τιμές που τελικώς ακυρώθηκαν. Προσπαθήσαμε για συμφωνίες με νέους προμηθευτές αλλά η μη τήρηση κάποιων συμφωνιών με τρίτους, δε μας επέτρεψε να προχωρήσουμε. Μέχρι τελευταία στιγμή είμασταν σε διαρκή αγώνα για να ολοκληρωθεί το θέμα χωρίς προβλήματα. Δε μου επιτρέπεται να γράψω περισσότερα πάνω σε αυτό. Σημασία έχει πως έχουμε ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων σε όσους δεν παρέλαβαν.

 

Πέρα από αυτό, παραγγελίες που έγιναν απευθείας σ' εμάς, εκτελούνται χωρίς προβλήματα αλλά με καθυστερήσεις λόγω των προβλημάτων που έχουν προκύψει. Προσπαθούμε να μην ασχολούμαστε με δημοσιεύματα και να επικεντρωθούμε στη δουλειά μας για να ολοκληρωθούν οι εκκρεμότητες.

Σαφώς όποιος έχει κάνει αγορά από εμάς, μπορεί να μας ζητήσει ακύρωση και επιστροφή χρημάτων. Όποιοι έχουν πληρώσει τη διαφορά για μεγαλύτερη τηλεόραση, μας ενημερώνουν είτε για να γίνει πίστωση του χρηματικού τους ποσού, είτε να αποστείλουμε το προϊόν με αντικαταβολή.

 

Αρκετοί άνθρωποι μας επισκέφθηκαν εχθές και λύσαμε τις απορίες τους.

Είμαστε ανοιχτοί σε μία συνάντηση για να λυθούν όλων οι απορίες και αυτό το έχω ξανα αναφέρει στο παρελθόν.

 

Δεν έχουμε κάτι να κρύψουμε, κατανοούμε απόλυτα την αγωνία όσων έχουν πληρώσει, αλλά δεν μπορούμε να αναφέρουμε λεπτομέρειες για τις εμπορικές συμφωνίες.

Μόλις ολοκληρωθεί η αποστολή των προϊόντων στο CrazyDeals, θα έχετε όλοι πάρει μία απάντηση. Μέχρι τότε, δεν μπορώ να βοηθήσω περισσότερο.

 

Σχετικά με τα σχόλια και τις αναφορές στο πρόσωπό μου, από τη στιγμή που βγήκα δημόσια να μιλήσω και δεν κρυφτήκα, τα δέχομαι και αυτά.

Δε θα δεχτώ σχόλια που αφορούν πελάτες μου όμως με τους οποίους έχουμε συνεργασία ετών, όπως το CrazyDeals και το Car-Gadgets. Οι δύο επιχειρηματίες δέχονται πλέον τα πυρά ανταγωνιστών κυρίως, οι οποίοι βρήκαν αφορμή από αυτό.

Αυτά παρακαλώ να πάψουν καθώς βλάπτουν και τους δύο.

 

Σχετικά με όποιον δεν έχει λάβει απόδειξη, να μας αποστείλει ένα email για να ενημερώσουμε τους προμηθευτές.

Εμείς εκδίδουμε τα νόμιμα τιμολόγια προς τους προμηθευτές.

 

Όποιες άλλες απορίες - ερωτήσεις, μπορείτε να τις συγκεντρώσετε και θα λάβετε απάντηση. Είμαι ανοιχτή σε συνάντηση σε όποιον το επιθυμεί.

 

Ευχαριστώ.

 

 

 

Απόδειξη υποχρεούσαι να κόψεις ΕΣΥ και όχι ο προμηθευτής σου.

Από εσένα αγόρασα και όχι από τον προμηθευτή σου. Είναι 2 εβδομάδες που στέλνω mail και απάντηση δεν πήρα.

Επικοινώνησα με οικονομική αστυνομία και μου επιβεβαίωσαν οτι:

 

1) Εσυ έπρεπε να κόβεις απόδειξη (Αφού γίνεσαι αποδέκτης χρημάτων από GD)

2) Κατά την παραλαβή θα έπρεπε να παραδώσεις και την απόδειξη. Οτιδήποτε άλλο είναι παράνομο ως φοροδιαφυγή

 

Τελείωνε γιατί έχουμε και με άλλα πράγματα να ασχοληθούμε στη ζωή μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή θα εξυπηρετηθούν τα κουπόνια του CrazyDeals και όχι αυτά του GoldenDeals;

Με ποια λογική γίνεται αυτό;

Mάλλον με τη λογική ότι το CrazyDeals έδωσε κάποια χρήματα προκαταβολικά στην Πρεβεζάνου για τις παραγγελίες, ενώ το GoldenDeals όχι.

Και πάλι, όμως, η Πρεβεζάνου ήταν αυτή που έκανε συμφωνία με τα sites για το πότε θα πληρωθεί. Και αυτή ήταν που ζήτησε από τους αγοραστές του Goldendeals να στείλουν e-mail στο site με τον αριθμό κουπονιού και τον εικονικό αριθμό αποστολής της ACS, δήθεν για επιβεβαίωση στοιχείων, με απώτερο σκοπό μάλλον να πάρει προκαταβολικά χρήματα από το Goldendeals.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κλεφτη λεμε καποιον που εχει παρει τα χρηματα μας.οταν σας επιστραφουν τι θα λες? ειτε απο ta deladika ειτε απο αυτη τα χρηματα θα τα παρετε πισω.και φυσικα δε ζητησα να με πιστεψετε απλα λεω μεχρι εκει που ξερω.φταινε και οι δυο για την αναμονη του κοσμου . και θα την πατησουν απο αυτο αν ο κοσμος δεν ξανα παραγγειλει τιποτα.ολα θα λυθουν μια σε 1 μια σε 2 μια σε 5 μερες θα υπαρχουν απαντησεις.μεχρι τοτε υπομονη και οποιος θελει ας κινηθει δικαστικα να ανακουφιστει

 

patroniki νομίζω το χάνεις λίγο το θέμα. Καταρχήν ζούμε πια σε εποχή που θα γίνονται απάτες για πράγματα που πριν ακόμα 1 χρόνο μας φαινόντουσαν απίθανα. Κατά δεύτερον, προφανώς έχεις τους λόγους σου να υπερασπίζεσαι τη κυρία πρεβεζάνου, αλλά αντίστοιχα κατάλαβε ότι η παρεξήγηση (τουλάχιστον για μένα που πλήρωσα ΕΚΤΟΣ golden deals, αλλα κατα τη γνώμη μου και αρκετών άλλων που πλήρωσαν ΜΕΣΩ golden deals) έχει συμβει γιατι η πρεβεζάνου είναι εντελώς αναξιόπιστη και καθόλου επαγγελματίας. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΠΟΤΕ ΣΕ MAIL? Και ειλικρινά στο λέω, ειδικά για αυτούς που ψώνισαν απευθείας με εκείνη ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Από εκει και πέρα εγώ της ζήτησα να μου επιστρέψει τα χρήματα. Ξέρεις που με έγραψε? εκεί που αν με έγραφες και εσύ, όντας κοπέλα θα ήσουν ερμαφρόδιτη.

Νομίζω αν απαντούσε ως ώφειλε- λέγοντας εστω ΑΡΓΗΣΕ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ- Η ΚΟΛΛΗΣΕ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΩΝΙΟ ή εστω ΚΑΤΙ ρε παιδί μου, πολλοί θα ήταν πολύ πιο ήρεμοι. Ειναι απαράδεκτη και προφανώς έχει βάλει ταφόπλακα σε ότι internetiko θελήσει να ξανακάνει.

 

Προσωπικά μου έστειλε μύνημα ότι θα παραδώσει την τηλεόραση μου μέχρι τις 5.3.12 δλδ ΞΑΝΑ ΔΕΥΤΕΡΑ. Από εκεί και πέρα έχει τα λεφτά μου απο τις 27.1. Αυτό θα πρέπει να βρει τρόπο να το επανορθώσει. Μα με ιντσες, μα με προσωπική εργασία, ήδη μου χρωστάει και το ξέρει πολύ καλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λυπαμαι πραγματικα που μιλας ετσι.αντι να γραφεις τοσα γιατι δεν πας νομικα να λυσεις το προβλημα σου? οι κλεφτες δεν αναγκαζονται ποτε να δωσουν χρηματα πισω .δεν εχουν ενοχες οι απατεωνες! κινηθειτε ολοι λοιπον αλλα αν αν σου λεω στο τελος αποδειχθει οτι δεν εφταιγε αυτη τοτεε θα εχει δικαιωμα να κινηθει κ με τη βοηθεια της ηλεκτρονικης διωξης ανακαλυπτονται ολοι.μεχρι τοτε να ειστε καλα και συγνωμη αν σας προκαλεσα χιλια συγνωμη

 

Εσείς πιάσατε τους 4 Anonymus στην Ισπανία??? confused.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρις να εχω διαβασει ολοκληρο το thread και χωρις να θελω να ριξω λαδι στη φωτια στους ταλαιπωρημενους πελατες. Παρα τα απανωτα φαουλ που βλεπω οτι εκανε η κυρια Πρεβεζανου πιστευω οτι απλα δεν της βγηκε. Τα χρηματα αν εχω καταλαβει καλα δεν δινονται στο καταστημα αν δεν προχωρησει η αποστολη αλλα δεσμευονται και παραμενουν στο deal site. Συνεπως πως θα πηρε η Πρεβεζανου τα 160.000€ για να την κανει;

 

Μηπως ειχε κανει συμφωνιες με προμηθευτες οι οποιοι δεν θα τις εστελναν τα προιοντα χωρις να τα πληρωσει και ετσι χωρις να εχει προκαταβολη και κεφαλαιο για αυτο δεν της βγηκε το project; Βεβαια εταζε ημερομηνιες και θα πρεπει να βγει και να δικαιολογησει το τι εγινε. Οχι απλα δεν μου το επιτρεπουν οι δικηγοροι. Οι πελατες 1 μηνα και πλεον που περιμενουν δεν ειναι ζωα για να τους πεις οκ παρε απλα τα λεφτα σου πισω. Εχουν χασει χρονο και χρημα (τοκους) και τους οφειλεις εξηγηση του τι συμβαινει.

 

Παντως δεν πιστευω οτι ειχε σκοπο να παρει τα λεφτα και να ξαφανιστει. Δεν θα ειναι και ηλιθια.

 

Οσο για το θεμα με τις αποδειξεις δεν το καταλαβα. Δεν γνωριζω το νομικο κομματι του θεματος και υποστηριζεις στο site οτι εισαι μεσαζων και οχι καταστημα για να κοβεις αποδειξεις και οτι θα πρεπει να περιμενουν τις αποδειξεις απο τους προμηθευτες σου. Μα με σενα ερχονται σε συναλλαγη. Που γνωριζουν το προμηθευτη σου για παρουν αποδειξη; Γιατι οταν παρεδωσες σε καποιους δεν ειχαν και αποδειξη εστω απο τον προμηθευτη; Και μαλιστα καποιοι ενω εχουν επικοινωνησει μαζι σου για να τους στειλεις αποδειξεις απο τους προμηθευτες ακομα περιμενουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μηπως ειχε κανει συμφωνιες με προμηθευτες οι οποιοι δεν θα τις εστελναν τα προιοντα χωρις να τα πληρωσει και ετσι χωρις να εχει προκαταβολη και κεφαλαιο για αυτο δεν της βγηκε το project;

Είναι δυνατόν να κάνει κάποιος επαγγελματική συμφωνία τέτοιου μεγέθους (και οποιουδήποτε μεγέθους βασικά) και να μην του έχουν πει οι προμηθευτές και να ξέρει πριν ξεκινήσει τέτοια ιστορία, αν θέλουν πρώτα προκαταβολή ή όχι? Δεν στέκει αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παρακάτω μήνυματακι ειναι αναρτημένο στο site inthebox.gr

 

Το τηλεφωνικό μας κέντρο δε λειτουργεί προσωρινά λόγω βλάβης.

Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση.

 

Η ομάδα του InTheBox.

...

 

χαχαχαχαχα γιατί πότε δούλεψε???? αχαχαχαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...