Moderators Praetorian Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Moderators Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Επιστρέψτε on-topic παρακαλώ. Δεν είναι εδώ το θέμα Sony vs Microsoft, και ποιος είπε τα περισσότερα ψέμματα, και δεν βοηθάει σε τίποτα θετικό να θυμάστε (να ξεθάβετε) videos από 1 χρόνο πριν για να υποδαυλίσετε μια τέτοια συζήτηση. Και, προσωπικά, αδυνατώ να καταλάβω γιατί πρέπει τώρα που η Microsoft δείχνει να προσαρμόζεται και να κάνει σωστές διορθωτικές κινήσεις για το Xbox One (όπως συνηθίζει να κάνει η Microsoft στα προϊόντα της γενικά, και ίσως οποιαδήποτε άλλη μεγάλη εταιρεία όταν δεν τους βγαίνει το αρχικό τους πλάνο) τουλάχιστον όσον αφορά όποιον θα το αγοράσει ή ήδη το αγόρασε σαν gaming console, να βιδώνεστε με τα παλιά, και με συζητήσεις για ψέμματα και ιστορίες. Να έβλεπα κανένα παράπονο "πλήρωσα 100 ευρώ παραπάνω, έπαιξα λίγα παιχνίδια και τώρα το δίνουν με λιγότερα χρήματα και μαζί με παιχνίδια" να πω, ok, κάποιος την πάτησε (αν και όταν αγοράζεις console πολύ νωρίς υπάρχει αυτό το συγκεκριμένο ρίσκο έτσι κι αλλιώς). Γιατί όμως να μπει κάποιος στη διαδικασία του "τι θα γινόταν αν η Microsoft δεν..." όταν αυτό πλέον είναι στη σφαίρα της αερολογίας; 2
JUST-GAMER Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Επειδη μιλας για εμενα και τα βιντεος που ανεβασα να σου απαντησω το εξης: Οτι μεσα στις μπαρουφες που ειχε πει τοτε η ms ειχε πει και το κορυφαιο οτι το xbox one δεν μπορει να δουλεψει χωρις το κινεκτ2(Ειμαι καπου λαθος σε αυτο?) και οπως αποδειχτηκε πριτρανα και μερικους μηνες μετα απο αυτην την ανακοινωση μια χαρα μπορουσε να δουλεψει και τελικα μια χαρα βγαλανε να πουλανε και πακετο χωρις κινεκτ2 για να συναγωνιστουν το ps4 που εχει φτασει τουλαχιστον τις διπλασιες πωλησεις παγκοσμιως σε σχεση με το xbox one. Λεπτο 5:15 Εν τω μεταξύ, το καλύτερο πράγμα που θα μπορούσε να προσφέρει η MS στο gaming θα ήταν να μην έκανε πίσω στο DRM/Digital κομμάτι που είχαν αποφασίσει ότι θα εφάρμοζαν. Το console gaming θα ανέβαινε επίπεδο αν ίσχυαν αυτά σήμερα. Oh well, οι console gamers από πάντα ήταν «κλειστόμυαλοι». Αιντε - αιντε... Πρεπει να εισαι απο τους τρομερα λιγους που θα ηθελαν να συμβει κατι τετοιο. Το κραξιμο που εφαγε παγκοσμιως η ms και τελικα τα αναιρεσε ολα αυτα αποδυκνιει περιτρανα οτι ΕΥΤΥΧΩΣ εισαι απο τους πολυ λιγους που θα θελανε να γινει κατι τετοιο.
Moderators Malthador Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Moderators Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Αιντε - αιντε... Πρεπει να εισαι απο τους τρομερα λιγους που θα ηθελαν να συμβει κατι τετοιο. Το κραξιμο που εφαγε παγκοσμιως η ms και τελικα τα αναιρεσε ολα αυτα αποδυκνιει περιτρανα οτι ΕΥΤΥΧΩΣ εισαι απο τους πολυ λιγους που θα θελανε να γινει κατι τετοιο. Η μαλακία είναι ότι κι εγώ αρχικά δεν ήθελα να περάσει αυτά που ήθελε να περάσει η MS. Χρειάστηκε καιρός και ώριμη σκέψη, για να κατανοήσω το μακροπρόθεσμο σχέδιό τους. Το αν είναι «ευτυχώς» ή «δυστυχώς» άσε το χρόνο να το κρίνει. Εγώ πάντως θα ήθελα να είχε περάσει έστω το DRM/digital όπως στο είχε στο μυαλό της η MS γιατί πιστεύω ότι μία πλατφόρμα τύπου Steam θα έδινε απίθανες δυνάτοτητες στο gaming. Μη νομίζεις, αυτό που είναι καλό για τον καταναλωτή και για την τσέπη του δε σημαίνει ότι είναι απαραίτητα καλό και για το gaming.
JUST-GAMER Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Μα δεν θα το περναγε σαν πλατφορμα steam ξερεις αλλα στο να μην μπορεις να παιξεις παιχνιδι που εχει ηδη παιχτει σε αλλη κονσολα xbox one και πολλους αλλους περιορισμους. Αν το ειχε κανει περα του οτι δεν θα πουλαγε τιποτα απο κονσολες να δεις πως θα ξενερωνες οταν δεν θα μπορουσες να κανεις πολλα πραγματα με τα αυθεντικα σου παιχνιδια λογο του drm.
Moderators Praetorian Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Moderators Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Επειδη μιλας για εμενα και τα βιντεος που ανεβασα να σου απαντησω το εξης: Οτι μεσα στις μπαρουφες που ειχε πει τοτε η ms ειχε πει και το κορυφαιο οτι το xbox one δεν μπορει να δουλεψει χωρις το κινεκτ2(Ειμαι καπου λαθος σε αυτο?) και οπως αποδειχτηκε πριτρανα και μερικους μηνες μετα απο αυτην την ανακοινωση μια χαρα μπορουσε να δουλεψει και τελικα μια χαρα βγαλανε να πουλανε και πακετο χωρις κινεκτ2 (...) Πάλι το πας στο ότι η Microsoft "είπε ψέμματα", ενώ πλέον το συγκεκριμένο με το απαραίτητο kinect 2 δεν ισχύει. Γιατί δεν προτιμάς να δεις τη θετική πλευρά; Θα ήταν καλύτερο να έμενε πιστή στο αρχικό σχέδιο της; Για ποιον; Και δεν ξέρω αν έχει σχέση με το αντικείμενο εργασίας μου ή όχι, αλλά ήταν προφανές εξ αρχής ότι το Xbox One ως hardware δεν μπορεί να σχεδιάστηκε ώστε να βασίζεται στην παρουσία/σύνδεση του kinect για να παίξει, αλλά το συγκεκριμένο (αρχικό) firmware/OS που έτρεχε σε αυτό θα είχε αυτόν τον περιορισμό - γιατί αυτή ήταν η αρχική τους απόφαση/σχέδιο της Microsoft. Ε, το firmware μπορεί να ενημερωθεί και να τροποποιηθεί ή να αφαιρεθεί αυτός ο έλεγχος - όπως μπορούν να τροποποιηθούν ή να αφαιρεθούν και άλλες συνθήκες. Τουλάχιστον εγώ το βλέπω ως προσαρμογή και μάλιστα σε θετική κατεύθυνση. 1
JUST-GAMER Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Πάλι το πας στο ότι η Microsoft "είπε ψέμματα", ενώ πλέον το συγκεκριμένο με το απαραίτητο kinect 2 δεν ισχύει. Γιατί δεν προτιμάς να δεις τη θετική πλευρά; Θα ήταν καλύτερο να έμενε πιστή στο αρχικό σχέδιο της; Για ποιον; Και δεν ξέρω αν έχει σχέση με το αντικείμενο εργασίας μου ή όχι, αλλά ήταν προφανές εξ αρχής ότι το Xbox One ως hardware δεν μπορεί να σχεδιάστηκε ώστε να βασίζεται στην παρουσία/σύνδεση του kinect για παίξει, αλλά το συγκεκριμένο (αρχικό) firmware/OS που έτρεχε σε αυτό θα είχε αυτόν τον περιορισμό - γιατί αυτή ήταν η αρχική τους απόφαση/σχέδιο της Microsoft. Ε, το firmware μπορεί να ενημερωθεί και να τροποποιηθεί ή να αφαιρεθεί αυτός ο έλεγχος - όπως μπορούν να τροποποιηθούν ή να αφαιρεθούν και άλλες συνθήκες. Τουλάχιστον εγώ το βλέπω ως προσαρμογή και μάλιστα σε θετική κατεύθυνση. Ακριβως ΠΛΕΟΝ δεν ισχυει τοτε τι ειχε πει ομως η ms θυμασαι? Οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ μου η ms εχει αναιρεσει σχεδον οτιδηποτε ειπε στην e3 2013 μεσα σε αυτα και το υποχρεωτικο κινεκτ2. Επειδη μαλλον εχουν παρεξηγηθει οσα εχω πει να τονισω οτι κι εγω θετικα βλεπω ολες τις αλλαγες που εκανε η ms σχετικα με το xbox one αφου τα πηρε ολα πισω αλλα αυτο δεν κανει μια εταιρια αξιοπιστη γιατι ποιος σου εγγυατε οτι αν φτασει τις πωλησεις που θελει δεν θα τις ξανα-ενεργοποιησει? Εμπασι περιπτωση θετικο ειναι οτι ακουει το κοσμο αν και κατα τη γνωμη μου αυτο θα επρεπε να το κανει πριν κυκλοφορηση τη κονσολα με ολους τους αρχικους τις περιορισμους.
Vole Maulder Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Εμπασι περιπτωση θετικο ειναι οτι ακουει το κοσμο αν και κατα τη γνωμη μου αυτο θα επρεπε να το κανει πριν κυκλοφορηση τη κονσολα με ολους τους αρχικους τις περιορισμους. Ο κόσμος "μιλάει" σε τέτοιες εταιρείες με το λεξιλόγιο της αγοράς, όμως. Μπορεί ο καθένας να φώναζε όσο ήθελε στο twitter, αλλά αν μετά πήγαινε και αγόραζε αυτό που έκραζε δε θα είχε τίποτα να "ακούσει" η MS. Οπότε, πριν την κυκλοφορία δεν είχε κάτι χειροπιαστό να ακούσει, γι' αυτό και παρέμεινε σταθερή στα αρχικά σχέδια. Γι' αυτό κάποιοι λένε ότι δεν πρέπει να προπαραγγέλνουμε προϊόντα. ΥΓ: Εν πάσει περιπτώσει
JUST-GAMER Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δεν συμφωνω με αυτο που λες γιατι αλλα εχουν δειξει οι ερευνες. Οτι αν οι πλειψηφια του ιντερνετ κοσμου απανταει σε καποια ερωτηματα της εκαστοτε εταιριας αρνητικα αν δεν τους υπολογισει η εκαστοτε εταιρια το ποιο πιθανο ειναι να φαει τρελο ακυρο οταν κυκλοφορησει το προιον της με αυτα που ο κοσμος δεν ηθελε. Αλλωστε αυτος ειναι ο σκοπος των γκαλοπ για το τι ζηταει ο κοσμος και αναλογα η καθε εταιρια κρινει αν θα το κανει ή οχι. Οι εταιριες κινητων πως ακριβως διαλεγουν τι θα βαλουν στα επομενα μοντελα τους?
Vole Maulder Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Και πώς ξέρουμε αν η MS δεν είχε φτάσει σε αυτές τις αποφάσεις από τέτοια surveys; Ξέρεις, δεν αρκούν τα δεδομένα, κάποιος πρέπει και να τα ερμηνεύσει. Και υπάρχει και η οδός του ρίσκου, επειδή δεν ξέρει πάντα ο κόσμος τι θέλει πριν του το δώσεις. Τέλος πάντων, μην ξεφύγουμε τώρα σε θεωρητικές συζητήσεις άσχετες με το X1.
D.Luffy Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Πάντως προτιμώ "αναξιόπιστες" εταιρίες που ακούν (έστω και αργά) τι θέλει ο κόσμος και πράττουν ανάλογα, από "αξιόπιστες" εταιρίες που τους γράφουν όλους στ' ********** και κάνουν πως δεν ακούν τίποτα ακολουθώντας τυφλά και πεισματικά την δήθεν παράδωση και φιλοσοφία τους. Το τελευταίο υποννούμενο για το ποια/ποιες είναι αυτές οι εταιρίες το αφήνω ανοικτό να το αποφασίσουν όσοι ενδιαφέρονται για να μη χαλάσω το νήμα.
gkalas Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Τουλαχιστον αυτες δεν κοροιδευουν τον καταναλωτη με αισχρο και ψευτικο marketing.To ποιες ειναι αυτες το αφηνω ανοιχτο για να αποφασισουν οσοι ενδιαφερονται για να μη χαλασω το νημα.
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Ψευτικο marketing εχει κανει χειρoτερο η Nintendo.Βλ N64 κ τα περιοδικα της εποχης. Δεν θελω να ξεφυγουμε, αλλα ολοι εκαναν τα ιδια και χειροτερα στο παρελθον οσο τους επαιρνε. Επειδη μας ενδιαφερει το σημερα ομως(Ps4-one-wiu) το αφηνω και εγω ανοιχτο να αποφασισουν οσοι ενδιαφέρονται (για το σημερα) για να μην χαλασουμε το νημα...
fakiris31 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 να παω σε κάτι on topic<br> δυο ερωτήσεις διάβασα κάπου αλλα δεν θυμάμαι που ότι η ms θα βγάλει directx 12 για το one αληθεύει<br> και αν αληθεύει τι σημαίνει αυτό επί της ουσίας? πόσο μεγάλη θα είναι η αναβάθμιση του
Προτεινόμενες αναρτήσεις