Προς το περιεχόμενο

WD σκληρός δίσκος και εγγύηση


lighto

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπέρα σε όλους

 

δεν ξέρω αν μπορεί να βοηθήσει κανεις,αλλα ξύπνησα σήμερα και είπα να βάλω το hard disk sentinel να κοιτάξω τους σκληρούς και είδα τον "εξωτερικο" μου με 9% health και 272 bad sectors.

 

αφού μίλησα με κάποιον,έβαλα το HDD re-generator και έβαλα να φτιάξει τα bad sectors.θα πάρει περιπου 20ώρες,στο τέλος δεν ξέρω τι θα γίνει. αν θα φτιαξει και θα ναι ολα μια χαρα.

 

ο σκληρός δεν μου παρουσίασε κάποιο πρόβλημα,αλλα δεν θέλω να συμβεί και κάτι στο μέλλον.

έχω όλα μου τα "ανιμε" μέσα που είναι σημαντικό για μένα (οποιος κατάλαβε ) .

 

το θέμα είναι ότι, η εγγύηση λήγει στις 14/5/2012 αλλα δεν υπάρχει αποδείξει ούτε ξέρω το μαγαζί καθώς δεν το αγόρασα εγώ.

απλά κοίταξα την WD αν έχω εγγύηση.

 

μπορεις κανεις να με βοηθησει ??

 

με το RMA? το rma number στο δίνουν αυτοί σωστά?

 

κάπου λέει ότι δεν πρέπει να έχει ανοιχτοί ο σκληρός,πως γίνεται αυτό αφού τον έχω 2 χρονια + , η να έχω το κουτί του, άμα κράταγα 2 χρονια κουτιά θα ήταν αποθήκη και όχι σπίτι

 

 

εφόσον έχει bad sectors με καλύπτει η εγγύηση?

επίσης καλύτερα να πάω με τον τρόπο μέσω πιστωτικής? δλδ να στείλουν πρώτα το σκληρό?

 

επίσης στέλνουν καινούργιο η refurbished?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί απόδειξη, απλά το serial number του δίσκου...

 

κατέβασε τα official diagnostic tools της WD για να είσαι 1000% σίγουρος...

 

παίζει refurbished παίζει και καινούριος, αλλά οι περισσότερες πιθανότητες πάνε στο 1ο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχει το WD data lifeguard diagnostics όπου το έχει ο σκληρός αυτό το πρόγραμμα,να τρέξω αυτό για bad sectors?

 

 

μου ειπανε οτι μπορω να τον αλλαξω και στην info quest,οπου δινουν καινουργιο σκληρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυριο θα ξερω,αλλα ετρεξα το HDD re generator και δεν βρηκε τιποτα μονο ενα delay,αλλα δεν γινεται το hard disk sentinel και το hard drive inspecetor να λεει οτι εχει προβλημα ο σκληρος.

 

εχω βαλει το extended test

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ("3rd party") προγράμματα σου λένε (το HDS σίγουρα-το άλλο δεν το ξέρω) ότι οι BS αυτοί "were moved to a spare area". Μ' άλλα λόγια, τους "έκοψε" απ' την "κυκλοφορία" ο ίδιος ο δίσκος (είναι σα να μην υπάρχουν πια). Και για την ακρίβεια, τους αντικατέστησε με κάποιους διαθέσιμους που έχει (ο κάθε δίσκος) γι' αυτή τη δουλειά. Όταν τελειώσει η "καβάτζα" που υπάρχει, τότε η υγεία του θ' αναφέρεται ως "0%", πράγμα που θα σημαίνει πως θα έχεις, με βάση τα στάνταρ της εταιρίας του, δικαίωμα αντικατάστασης (αν χρονικά είναι σε ισχύ η εγγύησή του). Μ' άλλα λόγια, τα προγράμματα που είπες, αναφέρουν το "ιστορικό" του δίσκου, και όχι απαραίτητα το ότι έχει γονατίσει...

 

Η μετάφραση όλων των παραπάνω είναι ότι ο δίσκος δεν είναι απαραίτητα "για πέταμα". Είναι μια ένδειξη ότι κάτι δεν πήγε καλά, και μπορεί αυτό το κάτι είτε να "σταμάτησε" (να έκανε μια παύση, ακόμα καλύτερα) ως εδώ - μπορεί όμως και να συνεχίσει η κατάρρευση του δίσκου (μέχρι να τινάξει κανονικά τα πέταλα, ή τεσπα να μην είναι καθόλου αξιόπιστος για αποθήκευση αρχείων). Μπορεί να έχει πολύ μεγάλο αριθμό ΒS, και να συνεχίζει να είναι λειτουργικός. Ο κάθε sector είναι άλλωστε, ως απόλυτο μέγεθος, απειροελάχιστο τμήμα του δίσκου.

 

Τα "extnded tests" των εταιριών των δίσκων, είναι ούτως ή άλλως αυτά που οφείλεις να τρέχεις, όταν προτίθεσαι να τον επιστρέψεις για να τον ελέγξουν και ν' αποφανθούν αν είναι γι' αντικατάσταση.

 

Κι όπως είπε κι ο Θρες, αφού τον δέχονται Infoquest, πάντον καλύτερα εκεί (το πιθανότερο είναι ν' αργήσει περισσότερο να σου έρθει νέος, απ' το να τον έστελνες ο ίδιος στη μαμα-εταιρία, αλλά γλυτώνεις τα μεταφορικά -κα'να 15άρι- που θα πληρώσεις αν κάνεις το RMA μόνος σου.

 

Το "να μην ανοιχτεί" που διάβασες, υποννοούσε την πλαστικό θήκη που φιλοξενεί μέσα της έναν σκληρό δίσκο όπως όλους. Όχι την χαρτοκουτο-συσκευασία (...πόσους δίσκους έχεις πια πάντως, "για να είχε γεμίσει το σπίτι, αν κράταγες τα κουτιά τους"...; Έλεος :ρ Κράτα και κα'να κουτί, ούτε τόσο χώρο πιάνει, ούτε ψωμόνερο ζητάει, ούτε βόλτα για κατούρημα θέλει).

 

Την διαδικασία "advanced RMA" να την αποφεύγεις, γιατί αν βγει οκ ο δίσκος (αν κάτι υπολογίσεις λάθος για την κατάστασή του και τον στείλεις), θα σου πιστώσουν κα'να 20άρι - εκτός κι αν βιάζεσαι να έχεις νέο δίσκο (και είσαι 100% σίγουρος για την κατάσταση του παλιού). Και γενικά, διάβαζε τις σελίδες της εταιρίας παραγωγής του, όποτε θες να κάνεις RMA απευθείας στην ίδια - είναι κατατοπίστικότατες.

 

Δίσκο, νομίζω, μεγαλύτερο (ηλικιακά) του ενός μηνός, δεν τον αντικαθιστούν με "ολοκαίνουριο", αλλά με refurbished (και η εγγύηση που έχει, είναι το υπόλοιπο της παλιάς).

 

Τα δε άνιμε και τα οτινάνιμε που περιέχει ένας δίσκος, όταν είναι σημαντικά, φροντίζεις να τα έχεις και σε αντίγραφα σε άλλον δίσκο. Γιατί και ολοκαίνουριος να είναι ένας δίσκος, τίποτα δε σου εξασφαλίζει ότι δε θα ψοφήσει ό,τι ώρα γουστάρει.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταρχήν σε ευχαριστώ για το κόπο που έκανες να κάτσεις να εξηγήσεις κάποια πράγματα.

 

ναι αλλα άμα περιμένω να πάει 0% το health του σκληρού,τότε δεν θα έχω και εγγύηση για να μπορέσω να τον αλλάξω όταν θα πρέπει.

 

το ιστορικό του σκληρού? και απλά καλύπτει τα BS ώστε να μην κολλάει ο σκληρός;

 

όπως ανέφερα θα έκανα extended test και μου έγραψε pass σήμερα που το είδα.

 

εγώ απλά είπα στην Infoquest ότι έχει bad sectors,και μου είπε να τον φέρω.

 

κατά την γνώμη σου δεν θα ήταν καλύτερο να τον πάω να τον δούνε και αυτοί?εφόσον έχω ακόμα μερικούς μήνες εγγυήσεις;

 

στην infoquest μου είπανε 1-2 μέρες (εκτος και αν είναι κλασσικά ψέματα).αν όντως αλλαχθεί, ενώ στην Western γραφει 5 μέρες για να σου έρθει.

 

''Έλεος :ρ Κράτα και κα'να κουτί, ούτε τόσο χώρο πιάνει, ούτε ψωμόνερο ζητάει, ούτε βόλτα για κατούρημα θέλει).'' χαχαχαχα :)

 

εγώ μιλούσα γενικά για όλες τις κούτες,τις τηλεόρασης, του laptop,του desktop :P

άμα ζητάνε όλοι τις κούτες,που θα τις βάλεις :P

 

γιατί να σου δώσει refurbished όταν εσύ τον αγόρασες καινούργιο? ο refurbished είναι ένας σκληρός που είχε ένα άλλο πρόβλημα και το φτιάξανε,αλλα άμα σου παρουσιαστεί μετά την εγγύηση τι κανεις?

 

μα όταν αγοράζεις έναν σκληρό για backup,δεν γίνεται να παίρνεις και άλλον έναν για να κανεις backup το backup, δηλαδή εγώ με τα 2TB θα πρέπει να πάρω άλλον έναν; δηλαδή ένας άλλος που μπορεί να έχει πολλά περισσότερα από μένα,θα πρέπει να έχει τους διπλάσιους?

μιλάω για θέμα οικονομικό ότι δεν συμφέρει :P

 

τώρα αδειάζω τον σκληρό,να κάνω ένα format μήπως αλλάξει τιποτα.Αν όχι λέω να τον πάω και ότι μου πούνε.

 

your opinion?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...ε τότε πριν λήξη η εγγύηση, φροντίζεις ο ίδιος να πάει το χελθ στο 0%... ;-) (πάντως, άσχετα με το ποιά ΕΡΜΗΕΝΕΙΑ έχουν τα "ποσοστά υγείας" που αναφέρουν τα άλλα προγράμματα, όταν νοιάζεσαι για RMA, αυτό που πρέπει να τρέχεις είναι το διαγνωστικό της εταιρίας του. Αν ΑΥΤΟ δεν περνάει το extended test του, σου αρκεί).

 

...Λέγοντας "ιστορικό", εννοούσα ό,τι BS έχουν υπάρξει, ακόμη κι αυτοί που αντικαταστάθηκαν απ' την καβάτζα. Τους BS τους αντικαθιστά από την καβάτζα του, ο ίδιος ο δίσκος (κάποιες φορές θέλει μια υποβοήθηση από προγράμματα που κάνουν "low-level format"). Όταν τελειώσει η καβάτζα (και πάει η "υγεία" στο 0%), τότε οι BS παραμένουν και είτε "κολλάει ο δίσκος", είτε χάνονται αρχεία.

 

Το "pass" στο extended test του μανίσιου διαγνωστικού, σημαίνει ότι δεν τον δέχονται γι' αντικατάσταση. Οπότε, είτε ρώτα τους στην IQ -αφού τους το πεις- πριν τους τον αφήσεις (γιατί κι αυτοί μάλλον στην μαμά θα τον στείλουν) - είτε...πέθανέ τον πριν τους τον πας...

 

Δεν ξέρω τί κάνουν με το RMA στην IQ, αλλά σαφώς το σε 1-2 μέρες δε μου φαίνεται πραγματικό. Εκτός κι αν η εγγύηση ειναι ΔΙΚΗ τους, και όχι της μαμάς, οπότε απλά θα τον τσεκάρουν, κι αν είναι, θα σου δώσουν ίδιο δίσκο από το στοκ τους. Ρώτα τους.

 

Τις κούτες, να τις βάζεις την μία μέσα στην άλλη. Σαν τις ρώσικες Ματρόσκες :ρ

 

...για τους refurbished, αυτή είναι η πολιτική της WD τουλάχιστον. Την αναφέρουν στις σελίδες τους τις σχετικές με το RMA. Μ' άλλα λόγια, σε καλύπτουν με ολοκαίνουριο, με πλήρη εγγύηση (αυτό είναι το ζουμί, η εγγύηση, καθώς το "refurbished" δε σημαίνει ότι ο ref δίσκος "δεν είναι καλός-θα χαλάσει πιο γρήγορα". Τυπικός είναι πιο πολύ ο χαρακτηρισμός, και "ευκαιρία" για να γλυτώσουν την ανανέωση της εγγύησης, καθώς θα είναι ελεγμένος για την κατάστασή του. Όχι ότι δεν έχει "προτέρως χρησιμοποιημένα parts", αλλά δουλεύουν. Και γενικά το πιθανότερο είναι να είναι δίσκος που ούτε καν δεν "φτιάχτηκε" κάτι πάνω του -όχι σε φυσικό δηλαδή επίπεδο- αλλά απλά κακώς τους είχε παραδοθεί ως "δυσλειτουργικός").

 

Όσο περί μπακάπ, καλώς όρισες στην σκληρή πραγματικότητα των σκληρών. Ναι, κανονικά, οι δίσκοι πρέπει να παίρνονται σαν τους Χιώτες : Δυο-δυο, και να μπαίνουν σε RAID διάταξη (=αυτόματο γράψιμο και στους 2 δίσκους, των ίδιων πραγμάτων). Αλλιώς, αν ζορίζεσαι, και χωρίς RAID, γράφεις σε κάποια φάση μόνο τα ΠΙΟ σημαντικά από τ' αρχεία που δε θες με τίποτα να χάσεις, στον 2ο. "Κουραστική" βέβαια διαδικασία, και συνήθως κανείς δεν την τηρεί "στην ώρα της" (πριν έρθει δηλαδή η ώρα του 1ου δίσκου). Η ΕΠΙΛΟΓΗ δηλαδή των ποιών αρχείων θα κρατήσεις, είναι το κλειδί. Πάντως, οι δίσκοι πλέον θυμίζουν τα διακοποδάνεια : παρ' τα, είναι ελκυστικά, και τί θα γίνει στο μέλλον, δε γαμείς... (2Τ είναι τρελλό ποσό, κι αναρωτήσου αν αξίζει τον κόπο να έχεις τόσο κι άλλα τόσα bytes αποηθκευμένα. Πότε θα τα δεις; Αξίζει τον κόπο η τόση πολυτέλεια που σου παρέχει η τεχνολογία; Και μόνο ένα σκάλωμα να φάει ο δίσκος και να χρειαστείς να κάνεις ανάκτηση αρχείων, θα χρειαστείς έναν άλλον ίδιου μεγέθους να δεχτεί τ' αρχεία. Υπερβολή λοιπόν για 'μένα τα τόσα ΤΒ, όταν δεν κοστίζουν δα κι ευκαταφρόνητα. Τέλος, ο ΚΑΘΕ δίσκος πεθαίνει, μη ξεχνιόμαστε. Είτε αργά, είτε πιο γρήγορα).

 

 

 

 

Αν είναι να τον πας γι' αντικατάσταση, ούτε φορμάτ, ούτε τίποτα. Έτσι όπως είναι να τον πας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το πως θα πάω το health στο 0% ,δεν το ξέρω, εκτος και αν έχεις κανέναν τρόπο να μου πεις. :)

 

όπως σου ανέφερα έγινε pass με το western digital διαγνωστικό.

 

να τον πεθάνω πριν το πάω? πως να το κάνω πάλι αυτό? :) .νομίζω η εγγύηση είναι δικη τους,αλλα τι διαφορα έχει? στην IQ θα τον κοιτάξουν,δεν θα τον στείλουν στην western υποθέτω

 

απλά είπα να κάνω format,k μετά να κοιτάξω το sentinel μήπως αλλάξει κάτι. όχι λες?

 

εγώ χρήση back up έκανα μονο,τον άνοιγα έπαιρνα ότι ήθελα η αποθήκευα και τον έκλεινα. έχω έναν άλλον πιο παλιό και είναι 100% σε όλα οπου ετσι θα πρέπει να είναι.

ναι πεθαίνει,αλλα ειναι και ο τρόπος που το χείριζεσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πετσέτα, σκάλες, βαρύτητα. Το πιάνεις ελπίζω.

 

Ναι, το είχα δει ότι το πέρασε το ET, γι' αυτό έγραψα και "τί σημαίνει".

 

Τον πεθαίνω=κοίτα την πρώτη πρόταση αυτού του ποστ.

 

Η διαφορά είναι (θα στο πει και το site της μαμάς εταιρίας, αν τρέξεις τον RMA wizzard), ότι αν η εγγύηση είναι της IQ, η μαμά δε θα δεχτεί το RMA από εσένα. Ρώτα πάντως και στην IQ για διευκρινήσεις.

 

Καλύτερα να ΜΗΝ κάνεις κάτι που ίσως "επαναφέρει" (έστω "μερικά") τον δίσκο. Γι' αυτό είπα "όχι φορμάτ". Όσο πιο μη-αναγνώσιμο τον πας, τόσο καλύτερα. Αν πχ τον βάλουν να δουλέψει και δουλεύει, θα στον δώσουν πίσω. Εκτός κι αν θες να δοκιμάσεις την τύχη σου με το να τον κρατήσεις μερικούς ακόμα μήνες. Σε αυτή την πε΄ριπτωση, όχι απλά φορμάτ, αλλά "disk reinitialization" μέσα απ' το HDS να κάνεις (File/Surface Test/Test Type/4η επιλογή). Θα σβύσει τα πάντα, και θα "ξεκαθαρίσει" με BS ή WS (weak sectors) για να ξέρεις επακριβώς την κατάσταση του δίσκου.

 

Όχι, δεν έχει σχεδόν καθόλου να κάνει ούτε με το "πώς τον χειρίζεσαι" (ε έχει όσο να 'ναι να κάνει, αλλά όχι ΤΟΣΟ), ούτε με τροφοδοτικά, ρεύματα κτλ. Η ζωή των δίσκων περισσότερο εξαρτάται απ' την ποιότητα κατασκευής τους. Αν θες, δες το ως θέμα "τύχης" (σε τί κομμάτι θα πέσεις, γιατί παρ' ό,τι είναι τυποποιημένης παραγωγής, είναι τόσο λεπτοφτιαγμένες κατασκευές, που η αστοχία υλικού ή κατασκευής, είναι πολύ πιθανό ενδεχόμενο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειλικρινά δεν μπορώ να διαλύσω τον σκληρό,το λυπάμαι :P

 

αν προλάβω να τελειώσω τις μεταφορές το βραδυ, μπορεί αύριο πρωί να πάω IQ να δω τι θα μου πούνε και αν τον γυρίσουνε πίσω,σε κάνα μηνα να τον αποτελειώσω άμα είναι για να δώσουνε καινούργιο.

 

αλλα από περιέργεια άνοιξα το sentinel και μου έβγαλε παραπάνω bad sectors. τώρα τι μπορεί να συμβαίνει πιστεύεις? από 272 πήγε 284 BS.αλλα το health δεν κατέβηκε.

και θερμοκρ 51 ενω οι αλλοι σκληροι ειναι 38,32,

33 (εξωτερικος)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...εκείνος όμως δε θα σε λυπηθεί ΚΑΘΟΛΟΥ, όταν μια μέρα ΘΑ κρασάρει... (...εννοείται πως δε μιλάμε για "διάλυση" όμως, ε! Τούμπες μέσα στην πετσέτα να πάρει, γιατί αν σπάσουν τα πλαστικά, πούλο η εγγύηση...)

 

Το ότι βγάζει κι άλλους BS (κάθε BS δε σημαίνει κι 1% κάτω στην "υγεία", εννοείται), ίσως είναι δείγμα ότι πήρε τον κατήφορο ο σκληρός. Για να τον εμπιστεύεσαι πάντως, δεν είναι. Παν' τον, κι αν σου πούνε "όχι", αποτέλειωσέ τον την ίδια κι όλας μέρα και ξαναπαν' τον (....την ίδια κι όλας μέρα και πάλι...).

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλο θα ηταν να τον ξανα παω την ιδια ημερα,αλλα δυσκολο διοτι δεν μου ειναι και κοντα.αμα τον παω αυριο,θα απαντησουν δευτερα-τριτη.ειτε ελατε να παρετε new :mrgreen: ,ειτε δουλευει μια χαρα και εκει θα αρχισουν τα προβληματα :P

 

εκτος πετσετα και τουμπες?εχουμε κανα προγραμμα η αλλο τροπο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

washcloud Πολυ κατατοπιστικος φιλε με γλυτωσες απο καινουργιο τοπικ,σημερα βρηκα και εγω 653 BS σε ενα Velociraptor 300ρι που εχω.

http://imageshack.us...3/62999538.jpg/

62999538.jpg

Εχω εγγυηση μεχρι το 13 αλλα θα στηλω RMA αλλο ενα σκληρο που τα φτησε..τι λες να κανω να των σκοτώσω και να του στειλω πακετο και τους 2 ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...