Προς το περιεχόμενο

Kickstarter, Indiegogo, Fig και άλλα crowd funding projects


Tobajara

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 924
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Link.png Site: Areal by West Games πνευματικός διάδοχος της σειράς stalker.

Η west games αποτελείται από πρώην μέλη της GSC και της 4A GAMES

 

edit: http://www.vg247.com/2014/06/25/s-t-a-l-k-e-r-2-areal-vostock-sparks-legal-and-fraud-threats/what the @$%

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτι χρήσιμο! Ήρθε με mail από το Kickstarter και πρόκειται εμμέσως πλην σαφώς για μια λίστα των Kickstarted παιχνιδιών περίπου από την εποχή του Broken Age. Δεν είναι πλήρης (λείπει το The Darkest Dungeon πχ) αλλά για λόγους αναφοράς είναι καλό να το ξέρουμε.

 

https://www.kickstarter.com/play?ref=play_announcement

Επεξ/σία από Tobajara
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι χρήσιμο! Ήρθε με mail από το Kickstarter και πρόκειται εμμέσως πλην σαφώς για μια λίστα των Kickstarted παιχνιδιών περίπου από την εποχή του Broken Age. Δεν είναι πλήρης (λείπει το The Darkest Dungeon πχ και το Nekro) αλλά για λόγους αναφοράς είναι καλό να το ξέρουμε.

 

https://www.kickstarter.com/play?ref=play_announcement

 

Χρήσιμο όντως ^

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Kickstarter Suspends Areal – Spiritual Successor To STALKER – Campaign

 

Kickstarter’s Trust & Safety team has just suspended the Kickstarter campaign for Areal – the spiritual successor to the STALKER series. According to Kickstarter, this campaign has broken its rules and all pledges have been cancelled.

Kickstarter has listed three reasons behind this suspension:

 

-A related party posing as an independent, supportive party in project comments or elsewhere. Misrepresenting support by pledging to your own project.

-Misrepresenting or failing to disclose relevant facts about the project or its creator.
-Providing inaccurate or incomplete user information to Kickstarter or one of our partners.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Jotun

 

$50.000 Goal

 

 

65ddc5a37e43afe8f66debf567407f08_large.g

 

315e4c1980a99a9133c56b729770c656_large.g

 

Jotun is an action-exploration game for PC and Mac that takes you on an epic journey through Viking purgatory.

 

Jotun's gameplay is a love letter to classic games such as The Legend of Zelda. It has simple controls, action-packed boss fights and a mythic Viking world to discover. Jotun is not a "hack-and-slash" RPG. We prefer to avoid numbers and text when possible: there are no experience points and few stats. Every item is important and every fight is necessary. Like the Vikings, you must prove your valor to the Gods using only your wits and your skill in combat.

 

The world is randomly-generated and filled with different areas to explore and environmental puzzles to solve. Traveling to the far reaches of Purgatory is key to finding Runes, Shrines to the Gods and many more Viking mysteries.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβαζα χθές για το epic fail με το game

Yogventures

 

 

που ενώ χρηματοδοτήθηκε και μπόρεσε να βγάλει περίπου στο μισό εκατομμύριο δολάρια τελικά μετά από δύο χρόνια όχι μόνο το ακύρωσαν αλλά είπαν ότι πλέον δεν έχουν και διαθέσιμα τα χρήματα. Πάντως στο kickstarter υπάρχει όρος ότι θα πρέπει να παραδώσουν ότι έχουν υποσχεθεί αλλιώς μετά οι χρήστες έχουν κάθε νόμιμο δικαίωμα να διεκδικήσουν τα χρήματα τους.

 

http://kotaku.com/how-a-successful-kickstarter-lost-half-a-million-dollar-1608877998?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Twitter&utm_source=Kotaku_Twitter&utm_medium=Socialflow

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν είναι η μόνη τέτοια ιστορία, δυστυχώς.

 

Και το Clang! υπήρξε παταγώδης αποτυχία, με την οποία μάλιστα συνέδεσε το όνομά του ένας γνωστός συγγραφέας (ο οποίος πρωτοστάτησε και στην όλη προσπάθεια) o Neal Stephenson. 526.000+ και τελικά προέκυψε ένα πολύ αδούλευτο tech demo.

 

Είναι γεγονός ότι υπήρξε μια εποχή που όποιος εμφανιζόταν στο Kickstarter, εισέπραττε, χωρίς σχέδιο, χωρίς ομάδα, τίποτε. Το Yogventures ήταν κλασικό παράδειγμα: μια υπερβολικά μικρή ομάδα, εντελώς άπειρη, με πολύ φιλόδοξο σχέδιο. Το πόσο τρελό ήταν το όλο σκεπτικό, περιγράφηκε με εντυπωσιακή ειλικρίνεια και απόλυτα εγκαίρα σε αυτό το blog.http://projectorgames.net/blog/?p=209

 

Το Confederate Express (με πολύ λιγότερα χρήματα, βέβαια, σχεδόν 40.000) έχει πάει σε "επ' αόριστο αναβολή". Εντωμεταξύ, ακούστηκε πως οι ίδιοι devs ανέβασαν με άλλο όνομα νέο project.

 

Γενικά, θέλει προσοχή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Νομίζω ότι το Areal ήταν εμφανώς το πιο πρόχειρο kickstarter από τα παραπάνω (Yogventures, Confederate Express και Clang!). Πολύ φιλόδοξοι στόχοι, πολύ χαμηλός βασικός στόχος (ίσως περίμεναν να τον περάσουν πολύ γρήγορα; ίσως στόχευαν και σε εξωτερικό funding; ) υπόσχεση για παράδοση μέσα σε λίγους μήνες(!), και πολύ υλικό από το STALKER για βιτρίνα (νομίζω ενδέχεται να ήταν και εντελώς απάτη).

Στο yogventures μάλλον έφταιγε το ότι το project το ανέλαβε (ή δόθηκε; ) σε μικρή άπειρη ομάδα. Δεν μου είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον (γενικά η όλη Yogcast φάση δεν με ενδιαφέρει), αλλά όπως το διαβάζω εκ των υστέρων μάλλον για αρπαχτή μου κάνει. Οι backers νομίζω παίρνουν τo TUG για αποζημίωση. Απλά είναι κρίμα που ένα kickstarter να έχει συγκεντρώσει μισό εκατομμύριο δολάρια και να αποδεικνύεται εκ των υστέρων ότι το ανέλαβε ένας άπειρος developer που πιθανότατα κατέστρεψε τη ζωή του (σύμφωνα με τα λεγόμενα ενός από την ομάδα ανάπτυξης) προσπαθώντας να υλοποιήσει τους υπερβολικά πολλούς και φιλόδοξους στόχους.

 

Στο Confederate Express έδωσαν πριν 1-2 μέρες update με κάποιες εξηγήσεις. Πιο πολύ σαν απολογία ήταν, αλλά μάλλον το πιο ουσιαστικό από όλα τα υπόλοιπα (λίγα) updates που έχουν δώσει. Ο δημιουργός του Confederate Express λίγο πριν τελειώσει το kickstarter campaign (τον περασμένο Νοέμβριο), συμφώνησε με μια άλλη εταιρεία να αναλάβει την ανάπτυξη ενός δεύτερου τίτλου (Knuckle Club), ώστε να εξασφαλίσει πρόσθετο funding και να καλύψει τα stretch goals του Confederate Express. Κι ενώ υπολόγιζε να έχει τελειώσει σε 2-3 μήνες, έφτασε Ιούλιος και ανακοίνωσε (σε update του Confederate Express, ότι η ανάπτυξη αναβάλλεται για την ώρα και θα.συνεχιστεί μετά την kickstarter campaign του Knuckle Club η οποία ξεκινούσε την ίδια μέρα υπό διαφορετικό όνομα δημιουργού (το όνομα της εταιρείας του) !). Επίσης, είπε λίγο πολύ ότι όλα τα 2-3 updates που είχαν δει μέχρι τότε έδειχναν υλικό από το Knuckle Club και όχι το Confederate Express (το οποίο υποτιθέμενα θα μοιραστεί το engine ωστόσο). Κάπου εκεί ξέσπασαν οι περισσότεροι backers. Κατά τη γνώμη μου, και μετά τις πρόσφατες επεξηγήσεις (υποσχέσεις να ξεκινήσει άμεσα η ανάπτυξη του Confederate Express), πρόκειται για πολύ κακό PR και διαχείριση από πλευράς του δημιουργού (επίσης πρέπει να είναι εντελώς έξω από τα νερά του αυτά που ανέλαβε), και εξακολουθεί να είναι αμφίβολη η κατάληξη. 

 

Δεν είμαι backer σε κάποιο από αυτά (αν και δεν αποκλείεται 1-2 από τα project που έκανα back να πάρουν κι αυτά τον κατήφορο και να μη δώσουν τίποτα) - με πιο πιθανό παράδειγμα το Hero-U των Coles.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Aπό όσα έχω κάνει εγώ back, δεν πρόκειται να βγει ποτέ (πλην κάποιου θαύματος) το Unwritten: That Which Happened, καθώς ο dev είχε σοβαρά προσωπικά προβλήματα. Τουλάχιστον προσφέρθηκε να δώσει πίσω τα λεφτά σε όποιους τα ζήτησαν, εγώ τον πίστεψα και δε ζήτησα κάτι, έχασα 15 δολάρια, θα το αντέξω.

 

Τα υπόλοιπα προχωράνε, το Divinity: Original Sin είναι πολύ ωραίο, το Wasteland 2 επίσης εξελίσσεται καλά (αλλά άργησε και παρέσυρε και το Torment), το FTL ήταν διαμαντάκι και είμαι περήφανος που το στήριξα από την αρχή (όπως λυπάμαι που τον καιρό που ήταν στο ΚS δεν είχα καθόλου χρήματα και μου ξέφυγε τότε το Sunless Sea, το πήρα στην πορεία), το Expeditions: Conquistador ωραίο ήταν, Unrest και Darkwood βγαίνουν μέσα στην εβδομάδα (κανονικά το πρώτο, Early Access το δεύτερο) και γενικά δεν έχω παράπονο.

 

Κάποια από αυτά πιστεύω πως θα αφήσουν εποχή, το Darkest Dungeon το περιμένω πώς και πώς κι ελπίζω να μη με απογοητεύσει, το Armello επίσης, τοus Full Control τους εκτίμησα για τη στήριξη του Space Hulk και πιστεύω πως θα με δικαιώσουν με το νέο Jagged Alliance.

 

Γενικά, καλά έχω πάει, αλλά υπάρχουν και κακοτοπιές στο KS. Το Confederate Express μακάρι να ανακάμψει, παρότι δεν το στήριξα έχει ενδιαφέρον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι χρειάζεται και πολύ καλή έρευνα και περισσότερες ασφαλιστικές δικλείδες (για να μη μοιάζει το όλο σκηνικό με νόμιμες απραχτές) νομίζω πως έχει γίνει ήδη βίωμα. Γενικότερα όμως θα έλεγα πως ενώ έχουμε δει επιχειρηματικές αποτυχίες, τόσο με projects που δεν έπιασαν όσο και με όσα εκ των υστέρων αποδείχτηκαν καταστροφή, οι σοβαρές προτάσεις και βρήκαν το δρόμο τους και έδωσαν πολύ καλά δείγματα αντισταθμίζοντας ένα προς ένα τις αποτυχίες (αλλά και μη δίνοντας σαφή απάντηση στο τι μπορεί να βγει τελικά μέσα από το Kickstarter).

 

Τα remakes κατά κανόνα ήταν πιστά στα πρωτότυπα και υψηλής ποιότητας, με αγαπημένο μου το Tex Murphy - ΠΑΡΑ πολύ καλό.

 

Τα "μικρή πρωτοεμφανιζόμενη ομάδα -έξυπνη ιδέα" όπως το Banner Saga ή το Faster than Light δε νομίζω πως χωρά αμφιβολία για το τι έχουν δώσει. Είμαι εν πολλοίς ικανοποιημένος από αυτά που έχουν ξεπηδήσει, με την εκάστοτε φόλα.

 

Ερωτηματικό, το σημαντικότερο μάλιστα, παραμένουν τα εδραιωμένα, έμπειρα ανεξάρτητα στούντιο. Συνεχίζω να θεωρώ το Shadowrun Returns, και ειδικά το Dragonfall, αρκετά σημαντική επιτυχία και αρκετά καλό παιχνίδι. Η Jensen ήταν κατώτερη των περιστάσεων. Περιμένουμε ακόμα την inXile και την Obsidian που θα παίξουν το ρόλο του βαρόμετρου. ΜΑΚΡΑΝ το καλύτερο project και ιδιαίτερα επιτυχημένο (κορυφαίο για την ακρίβεια) από πλευράς υλοποίησης είναι το Divinity: Original Sin, αλλά δεν ξεπήδησε αποκλειστικά μέσω Kickstarter. Το πιο απογοητευτικό είναι το παιχνίδι που τα ξεκίνησε όλα: το Broken Age. Έχω ξενερώσει την πάρτη μου με τα καμώματα του αγαπητού κατά τα άλλα Tim που είπε θα κάνει ένα συγκεκριμένο πράγμα, άπλωσε τον τραχανά σε σημείο που να μη μαζεύεται με τίποτα, έμπλεξε σε μια ανούσια ιστορία production values, έδωσε το μισό παιχνίδι για να μαζέψει κι άλλα χρήματα, ο τίτλος άρεσε μα δε συγκλόνισε ενώ κυρίως δεν ήταν κλασσικό point and click, και τέλος το δεύτερο μέρος αγνοειται. Είναι ο ορισμός της κακής διαχείρισης σε project και μάλιστα απο έναν εμπειρότατο άνθρωπο.

 

Το μεγαλύτερο καμπανάκι για το επιχειρηματικό και ηθικό, αν θέλετε, πλαίσιο του Kickstarter καθώς και τις συνέπειες που έχουν οι γκρίζες νομικές ζώνες του ήταν η υπόθεση του Occulus Rift. Δε με ενδιαφέρει αν το πήρε ο Ζούκεμπεργκ ή η Google ούτε και εξανίσταμαι επειδή παραβιάστηκε η ιερή αγελάδα της ανεξαρτησίας. Υπάρχει ένα σκεπτικό πίσω από το crowd funding που βασίζεται στην εμπιστοσύνη. Αποδείχτηκε πόσο διάτρητη νομικά και πρακτικά είνα αυτή η διαδικασία αλλά και πόσο εύκολο είναι να ξεφύγουν τα πράγματα σε άλλες κατευθύνσεις. Οι αποτυχίες, οι απάτες, οι μηνύσεις δεν ενόχλησαν τόσο γιατί κατά βάθος όλοι το ήξεραν πως θα συμβούν - και τώρα απλά είναι η περίοδος που ο απόπατος των θολών νερών βγαίνει στην επιφάνεια. Εδώ είχαμε παραβίαση της όλης λογικής, όπου το μεν κοινό πίστεψε πως έγιναν μέτοχοι ενός στούντιο και το δε στούντιο αποφάσησε πως δεν έχει καμία ηθική δέσμευση απέναντι στη διαδικασία του crowd funding. Κοινώς, περισσότερη διαφάνεια.

 

Εξακολουθώ να είμαι υπέρ της όλης διαδικασίας και να πιστεύω πως μπορούμε να δούμε ακόμα σημαντικότερα πράγματα. Απλά αυτό είναι ένα απαραίτητο ξεκαθάρισμα και επαναπροσδιορισμός που θα καλυφθεί αν 2 - 3 μεγάλα ονόματα παραδώσουν αυτό που πρέπει. Είχαμε ήδη το Divinity, περιμένουμε τα υπόλοιπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...