Προς το περιεχόμενο

Kickstarter, Indiegogo, Fig και άλλα crowd funding projects


Tobajara

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 924
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Το Reset έχει μια μέρα ακόμα και κάτι για να συμπληρώσει το ποσό των €65.000 που ζητάει (indiegogo).

 

Εδώ και το topic του http://www.insomnia.gr/topic/444212-reset-co-op-first-person-puzzle-game-%CE%B1%CF%80%CF%8C-theory-interactive/?hl=reset

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=QIKnK9WSKPw

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Αsylum είναι ένα horror adventure επηρεασμένο από τα έργα του Η. P. Lovecraft. Στόχος τα 100.000 δολάρια και χρονικός ορίζοντας το τέλος Φεβρουαρίου.

 

http://www.youtube.com/watch?v=5RXVgv-QZKQ

Βλέπω στο gamespot πως κυκλοφορεί 31 Δεκεμβρίου όμως πουθενά στις επίσημες σελίδες του game δεν ανακοινώθηκε κάτι γνωρίζουμε πότε τελικά κυκλοφορεί το παιχνίδι; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Σύμφωνα με το τελευταίο update τους στο kickstarter (είναι public update - δεν είμαι backer), στις αρχές Δεκεμβρίου, πλησίαζαν στην alpha έκδοση του παιχνιδιού που θα ήταν "fully playable to some extend" (ερμηνεύεται κατά το δοκούν).

Βάσει αυτής της πληροφορίας και μόνο, θα έλεγα ότι θα αργήσει για μερικούς μήνες ακόμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Unsung Story: Tale of the Guardians

 

$600.000 Goal

 

http://www.youtube.com/watch?v=4ORTg5ilom0

 

1389731063-unsung-story-1.jpg

 

Unsung Story: Tale of the Guardians is the spiritual successor in a storied line of epic tactical RPGs designed by Yasumi Matsuno. Playdek is excited to be partnering with one of the most legendary game designers, as well as you the fans, to bring out arefreshing, immersive new take on the tactics genre.  

In the hands of the veteran tactical RPG master himself, Unsung Story will re-imagine a classic game genre, as Yasumi Matsuno weaves together one of the complex and rich game worlds that he is known for, with inspiring class based tactics game play.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Για όποιον είναι backer ή ενδιαφέρεται για το Hero-U των Lori & Corey Cole, έχουν δώσει μερικά updates για την πρόοδό τους και για την καθυστέρηση/μετάθεση της ημερομηνίας αναμενόμενης κυκλοφορίας.

 

Η περίληψη είναι ότι έχασαν χρόνο με διάφορα διαδικαστικά/τεχνικά θέματα και θέματα resources (είχαν προβλήματα με το πόσα χρήματα συγκέντρωσαν, πόσο χρόνο θα ανέθεταν οι ίδιοι βάσει αυτού του ποσού, αλλά και με το αρχικό τους team το οποίο άλλαξε δραματικά σύνθεση). Μετά έχασαν χρόνο θέτοντας για κάποιο λόγο σε προτεραιότητα τα physical rewards των backers, και το αποτέλεσμα ήταν μόλις το Νοέμβριο να έχουν ένα πολύ πρόχειρο playable demo σε Unity (web player) που ήταν απογοητευτικό και καθόλου καθησυχαστικό για την πρόοδο της ανάπτυξης του υπόλοιπου παιχνιδιού (το demo υποδεικνύει πάνω-κάτω ότι αυτό είναι όλο κι όλο ό,τι είχαν αναπτύξει μέχρι τότε - πάνω κάτω ένα δωμάτιο, πρόχειρο animation, ένας ψευτο-γρίφος (ίσως), απλά interactions, placeholders για το interface και πολύ copy-paste από παρόμοιο σκηνικό στα QFTG).

 

Μετά αυτό το demo, αποφάσισαν να μεταβούν σε 3d models για τους χαρακτήρες του παιχνιδιού, με το δικαιολογητικό ότι θα ήταν πιο εύκολο το animation και θα επιταχυνόταν η ανάπτυξη. Ίσως και να έχουν δίκιο σε αυτό (εξαρτάται βασικά από τι ξέρει να κάνει καλά ο 3d model / animation artist που έχουν) αλλά τέτοιες αποφάσεις είναι αρκετά δραστικές για να παρθούν όταν έχεις βγει ήδη εκτός του εκτιμώμενου χρόνου ανάπτυξης. 

Τέλος πάντων, έκτοτε στα updates δίνουν περισσότερες πληροφορίες για την ανάπτυξη και τις αποφάσεις τους, και οι ίδιοι προσπαθούν να μένουν αισιόδοξοι (αν κι όχι πολύ πειστικά) ότι θα φτάσουν κάποτε σε ένα ολοκληρωμένο προϊόν....

 

Ομολογώ ότι είμαι απογοητευμένος από το project τους. Δεν περίμενα τόση έλλειψη οργάνωσης από δύο βετεράνους σε point'n'click adventure games (και μάλιστα δημιουργούς ενός από τα πιο αγαπημένα μου adventures (QFTG 1). Μπορεί να τους έπεσε βαριά η ευθύνη για συντονισμό πολλών πραγμάτων πέρα από το game design (kickstarter/paypal campaign, web site/forum, marketing, team/resources management) αλλά από την οπτική του backer δεν είναι ενθαρρυντικό ότι δεν φαίνεται ανταπεξήλθαν ούτε επαρκώς σε αυτά. 

 

Kickstarter campaign (συγκέντρωσαν $409,150 + κάποιο έξτρα ποσό από paypal campaign): http://www.kickstarter.com/projects/1878147873/hero-u-rogue-to-redemption

Επίσημο site: http://www.hero-u.net

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20h8t3q.jpg

 

To The Death (by Scary Mostro and Section Studios)

 

Gravity defying, genre combining, beat'em-up, shoot'em-up, action game, brought to you by an alliance of game industry veterans!

 

Coming to Steam on PC, Mac, and Linux, To The Death fuses the beat'em up and shoot'em up genres into something new and refreshing, offering a host of fun, innovative gameplay mechanics all at 60 frames per second! You switch between playing as two great warriors who have killed each other but have a vendetta so deep, it continues after death.

 

Explore the world of the Crawl alternating between both warriors, conquering and discovering new levels, dynamically zooming in to fight and zooming out to shoot wave after wave of enemies that change each time you play. Attack and defend with precision, having full 360 degree control of where you swing, shoot, and defend. Get a quick fix alone, play co-op for hours with a friend, or battle to the death with some intense new ways to play multiplayer.

 

Build up both warriors on-the-fly with new powers, weapons, and ways to influence the balance into your favor. Swap out your gun for one that stuns enemies, then bring them to you with your magnetic shield upgrade, and finish the group of bad guys off with your sword’s spin attack! Be creative and use your chosen abilities in many different powerful combinations.

 

xgfbs.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

La-Mulana 2

 

$200.000 Goal

 

 

46294bc4eb15b31c8ac9ca6bdf63b85b_large.j

 

The direct sequel to the cult 2D side scrolling action adventure hit, La-Mulana, developed by its original creators: NIGORO.

 

We here at NIGORO believe in the future of the 2D platformer. While 3D games have gained in popularity, we've always wondered where the future of the 2D game could take us.  

La-Mulana was a sprawling action adventure game with tons of secrets, items, and difficult enemies. The original was made as a love letter to the 8-bit games we grew up with.

In 2011, we remade the first La-Mulana, remixed areas, and upgraded the graphics to match a more modern 16-bit aesthetic. At that point, La-Mulana was finished, but it's not the end. We can do more.

With your help, we can make the sequel we've always wanted to make, and play a part in helping Japan regain its position as a fundamental part of the gaming world stage.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Unsung Story: Tale of the Guardians

 

Νομίζω πάει για fund από μένα και θα τον πετύχουν τον στόχο τους καθώς ήδη μάζεψαν 250k

 

To στόχο λογικά θα τον πετύχουν, αλλά με stretch goals στα 2,4 εκατομμύρια, δε γίνεται δουλειά. Πρώτον, γιατί "φτηναίνουν" το αρχικό τους pitch, υποβιβάζουν την αξία των όσων κάνουν με το ελάχιστο ποσό. Δεύτερον, γιατί εγείρονται ζητήματα κοστολόγησης. Τρίτον, αν μεν οι στόχοι πιάνονται "τρένο", δημιουργείται ενθουσιασμός, αν όχι όμως (όπως τώρα) πέφτει απογοήτευση.

 

Γενικά, με το σκεπτικό "θέλω τόσα minimum και για να κάνω πέντε πράγματα ακόμη θέλω τα τετραπλάσια", υπάρχει θέμα, για μένα. Συν του ότι, κοιτάζω τα stretch goals και αρχίζω να έχω αμφιβολίες. Το κόστος των μεταφράσεων, ας πούμε, είναι εξωφρενικά μεγάλο (150.000 δολάρια για να προσθέσουν δύο μεταφραστές; Έστω, δύο εταιρίες μεταφράσεως, αν πούμε ότι τα ονόματα μπαίνουν συμβολικά και εννοούν τις εταιρίες αυτών των ανθρώπων;)

 

Ζητάνε 750.000 δολάρια για να βγάλουν το παιχνίδι σε PSVita, PS4 και Nintentod 3DS; Δηλαδή, με 600.000 θα βγει για PC, Mac, Linux, Windows tablets, iOS ή Android, και θέλουν τόσα + 150.000 για τα άλλα τρία ports;

 

Δεν ξέρω, η ιδέα του παιχνιδιού ακούγεται καλή, αλλά τα ποσά μου δημιουργούν ερωτήματα. Συν του ότι, πάμε για μέσα 2015 αν όλα πάνε καλά. Πράγμα αμφίβολο, γιατί ακόμη ούτε η σύνθεση της ομάδας δεν έχει οριστικοποιηθεί, καν. Τα έχουν επιχειρήσει και άλλοι μεγάλοι και ονομαστοί αυτά, και το αποτέλεσμα είναι να βγαίνει το παιχνίδι σε κομμάτια ή να μπαίνει σε early access/beta με ασαφή ορίζοντα ολοκλήρωσης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...